Kaikkien evo-vs-cre-linkkien isoäidit

17

1138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Squirrelin, täälläkin tunnetun evopuolustajan, kattavammista linkeistä kohdasta "kreationistien seminaareja" pääsee comarti-evoluutioseminaarilistaan, jossa kehutaan
      "Nämä sivut pyrkivät antamaan lisävalaistusta mielenkiintoiseen evoluutiokeskusteluun ja.."

      MUTTA

      miksi linkeistä..(ks myös Matin lista, joka on prof. Matti Leisolan linkkilista)..
      http://www.comarti.fi/seminaari/esite.htm
      ..löytyy ainoastaan nuoren maan (YEC) -linkkejä, jos he samaan aikaan tahtovat tasapuolisempaa "evoluutiokeskustelua" ?
      Miksi he ensin sensuroivat internetin linkkinsä ja sitten kehtaavat aina valittaa maailman medioiden sensuurista ja nimittää tuota "keskusteluksi" ? Jos he olisivat kunnon kristittyjä, niin he aloittaisi ensin "omasta malkastaan"..

      • sittenkin ...

        se oikea kuvaus.....


    • muutenkin dementtejä

      palstoja ovatkin - tulipa suora kuvaus oikein objekstiivisesti...
      Eivät kaikki evopalstat toki vihaa ole täynnä.

    • periaate

      Voisiko valvoja siirtää nämä evoluutiolinkit evoluutiosivuille?

      • Mr.K.A.T.

        Kreationistien "Puolueettomuusperiaatteen" äänekäs käyttöönotto .. yksikin evoluutio-sana linkissä niin.. roskiin..


      • periaate
        Mr.K.A.T. kirjoitti:

        Kreationistien "Puolueettomuusperiaatteen" äänekäs käyttöönotto .. yksikin evoluutio-sana linkissä niin.. roskiin..

        että roskiin vaan evoluutiosivuille. Vai ovatko ne sinulle sama asia?


    • puolueettomuudesta

      Myös sitä voi kysyä, miksi puolueettomat linkit löytyvät usein juuri ID-blogeista. Edellä mainitutkin ovat linkittäneet vain kahden eri puolen edustajien linkkeihin. Esim. jäljessä olevassa linkissä linkkejä on esitetty paitsi monenlaisiin, erilaisiin design-näkemyksiin ja anti-design-näkemyksiin, myös sellaisille sivustoille, jotka ovat agnostisempia asian suhteen, eivätkä kuulu kumpaankaan "leiriin".

      http://id-idea.blogspot.com/

      Puolueettomampi tarkastaja saattaakin ihmetellä, miksi eräät tahot tahtovat esittää asiat niin mustavalkoisesti, vain kahden leirin taisteluna...

      • Mr.K.A.T.

        http://www.intelligentdesign.fi/sivut/linkit/

        Hän kirjoittaa tuolla virallisen tuntuisilla ID-sivuilla, voisi kysyä missä viipyy esim. talk.origins-linkki ?

        Onko blogit ainoa ID-tiedepaikka koska ID-järjestöt harjoittavat sensuuria ? ;D

        Ensin valittavat:
        "Tämä näyttää olevan niitä harvoja alueita, joilla suuri osa valtamediaa, erityisesti Helsingin Sanomat, ei koe tasapainoista tiedotusta tarpeelliseksi."
        Sitten itse tunnustavat sensuurinsa:
        "Nämä verkkosivut pyrkivät antamaan oikean kuvan ID-teorian sisällöstä ja olemaan kanava ID-myönteisille mielipidekirjoituksille ja ajankohtaiselle tiedolle asiasta."


      • Mr.K.A.T.

        En edes tosta blogista mä löytänyt Suomenkin yliopiston oppikirjoissa mainittua
        -talkorigins.orgia
        http://www.talkorigins.org/

        ja sen "ID-sisarta"

        -talkdesign.org:ia
        http://www.talkdesign.org/cs/

        Olette siis myös Te ID-iivarit ja tiedeblokkaajat hävinneet tään puolueettomusleikkinne.

        Hyi Hävetkää Te pahaiset Goebbelsit !


      • Mr.K.A.T.
        Mr.K.A.T. kirjoitti:

        En edes tosta blogista mä löytänyt Suomenkin yliopiston oppikirjoissa mainittua
        -talkorigins.orgia
        http://www.talkorigins.org/

        ja sen "ID-sisarta"

        -talkdesign.org:ia
        http://www.talkdesign.org/cs/

        Olette siis myös Te ID-iivarit ja tiedeblokkaajat hävinneet tään puolueettomusleikkinne.

        Hyi Hävetkää Te pahaiset Goebbelsit !

        Sillä on linkkilistallaan MYÖS kreationistisivuille linkkejä:
        http://www.talkorigins.org/origins/other-links.html

        Ja taas kerran hävisitte objektiivisuusleikin.. Scores: 3-0..


        t. MrKAT


      • puolueettomuudesta
        Mr.K.A.T. kirjoitti:

        En edes tosta blogista mä löytänyt Suomenkin yliopiston oppikirjoissa mainittua
        -talkorigins.orgia
        http://www.talkorigins.org/

        ja sen "ID-sisarta"

        -talkdesign.org:ia
        http://www.talkdesign.org/cs/

        Olette siis myös Te ID-iivarit ja tiedeblokkaajat hävinneet tään puolueettomusleikkinne.

        Hyi Hävetkää Te pahaiset Goebbelsit !

        Mitataanko puolueettomuutta nykyään sen perusteella, löytyykö linkkilistalta jokin tietty linkki?

        Tiedä sitten, mitä siinä tapauksessa pitäisi siitä päätellä, että yhdestäkään yllä mainitusta sivustosta ei oltu laitettu lainkaan linkkiä yllä mainittuun blogiin http://id-idea.blogspot.com

        Ps.
        Onko joku muu kuullut ennen tuosta MrKATin (perustamasta?/keksimästä?) uudesta yliopistosta, jonka nimi oli siis "Suomen yliopisto"?
        ;)


      • puolueettomuudesta
        Mr.K.A.T. kirjoitti:

        Sillä on linkkilistallaan MYÖS kreationistisivuille linkkejä:
        http://www.talkorigins.org/origins/other-links.html

        Ja taas kerran hävisitte objektiivisuusleikin.. Scores: 3-0..


        t. MrKAT

        Hurjaa!

        Edellä mainitusta linkistä kuitenkin puuttuvat jokseenkin kokonaan linkit kreationismisivuille. Esim. tällä sivustolla olevista linkeistä siellä ei ollut yhtään
        http://www.talkorigins.org/origins/other-links.html

        Hyi että!
        Näyttää olevan siis täysin puolueellinen linkkilista, kun kreationistien linkit loistavat sieltä poissaolollaan.

        Eli tilanne on jo 4-0.

        Tiedä sitten, kenen hyväksi...


      • puolueettomuudesta
        puolueettomuudesta kirjoitti:

        Hurjaa!

        Edellä mainitusta linkistä kuitenkin puuttuvat jokseenkin kokonaan linkit kreationismisivuille. Esim. tällä sivustolla olevista linkeistä siellä ei ollut yhtään
        http://www.talkorigins.org/origins/other-links.html

        Hyi että!
        Näyttää olevan siis täysin puolueellinen linkkilista, kun kreationistien linkit loistavat sieltä poissaolollaan.

        Eli tilanne on jo 4-0.

        Tiedä sitten, kenen hyväksi...

        Viitattu linkki oli siis tämä:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000073&posting=22000000023296147


      • puolueettomuudesta
        puolueettomuudesta kirjoitti:

        Hurjaa!

        Edellä mainitusta linkistä kuitenkin puuttuvat jokseenkin kokonaan linkit kreationismisivuille. Esim. tällä sivustolla olevista linkeistä siellä ei ollut yhtään
        http://www.talkorigins.org/origins/other-links.html

        Hyi että!
        Näyttää olevan siis täysin puolueellinen linkkilista, kun kreationistien linkit loistavat sieltä poissaolollaan.

        Eli tilanne on jo 4-0.

        Tiedä sitten, kenen hyväksi...

        Linkkinä piti olla tämä
        http://www.creationism.org/


      • Tuo Puolim... eikun analyysin roskablogin linkkilista on kaikkea muuta kuin tasapuolinen.

        Kaikki keskeiset ID vastaiset lähteet puuttuvat, Dawkins-linkki ei viittaa hänen varsinaisille sivuilleen vaan jollekin ylläpitämättömälle vanhalle saitille, kotimaisista lähteistä vain Adv. Diabolin blogi...

        En odotakaan, että analyysi tunnettuna pseudotieteen promoottorina kantaisi moisesta asiasta huolta, mutta älä sinäkään viitsi valehdella noiden olevan puolueettomasti valittuja.


      • illuminatus kirjoitti:

        Tuo Puolim... eikun analyysin roskablogin linkkilista on kaikkea muuta kuin tasapuolinen.

        Kaikki keskeiset ID vastaiset lähteet puuttuvat, Dawkins-linkki ei viittaa hänen varsinaisille sivuilleen vaan jollekin ylläpitämättömälle vanhalle saitille, kotimaisista lähteistä vain Adv. Diabolin blogi...

        En odotakaan, että analyysi tunnettuna pseudotieteen promoottorina kantaisi moisesta asiasta huolta, mutta älä sinäkään viitsi valehdella noiden olevan puolueettomasti valittuja.

        http://www.intelligentdesign.fi/2007/01/12/plantingan-arvio-dawkinsin-kirjasta/


      • sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        http://www.intelligentdesign.fi/2007/01/12/plantingan-arvio-dawkinsin-kirjasta/

        Linkin takaa löytyy vain tuplahuuhaa Leisolan hölynpölyä.

        >>Aikamme ehkä terävimmän filosofin Alvin Plantingan arvio Richard Dawkinsin tuoreesta “The God Delusion”-kirjasta on saatavilla ...>Plantingan mukaan Dawkinsin kirja on pääosin filosofiaa ja hyvin heikkoa sellaista.> Hän käy nopeasti kirjan pää-argumentit läpi ja osoittaa ne kestämättömiksi. Kannattaa lukea, useita hyviä pointteja. (Valitettavasti, vaikka Dawkinsin argumentit ovat heikkoja, kirjan levikki on ollut suuri ja suurin osa kirjan lukijoista tuskin kohtaa kirjan argumenttien kritiikkiä, joten tämäkin puppu jää vaikuttamaan.)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe