Kaikkien evo-vs-cre-linkkien isoäidit

17

1138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Squirrelin, täälläkin tunnetun evopuolustajan, kattavammista linkeistä kohdasta "kreationistien seminaareja" pääsee comarti-evoluutioseminaarilistaan, jossa kehutaan
      "Nämä sivut pyrkivät antamaan lisävalaistusta mielenkiintoiseen evoluutiokeskusteluun ja.."

      MUTTA

      miksi linkeistä..(ks myös Matin lista, joka on prof. Matti Leisolan linkkilista)..
      http://www.comarti.fi/seminaari/esite.htm
      ..löytyy ainoastaan nuoren maan (YEC) -linkkejä, jos he samaan aikaan tahtovat tasapuolisempaa "evoluutiokeskustelua" ?
      Miksi he ensin sensuroivat internetin linkkinsä ja sitten kehtaavat aina valittaa maailman medioiden sensuurista ja nimittää tuota "keskusteluksi" ? Jos he olisivat kunnon kristittyjä, niin he aloittaisi ensin "omasta malkastaan"..

      • sittenkin ...

        se oikea kuvaus.....


    • muutenkin dementtejä

      palstoja ovatkin - tulipa suora kuvaus oikein objekstiivisesti...
      Eivät kaikki evopalstat toki vihaa ole täynnä.

    • periaate

      Voisiko valvoja siirtää nämä evoluutiolinkit evoluutiosivuille?

      • Mr.K.A.T.

        Kreationistien "Puolueettomuusperiaatteen" äänekäs käyttöönotto .. yksikin evoluutio-sana linkissä niin.. roskiin..


      • periaate
        Mr.K.A.T. kirjoitti:

        Kreationistien "Puolueettomuusperiaatteen" äänekäs käyttöönotto .. yksikin evoluutio-sana linkissä niin.. roskiin..

        että roskiin vaan evoluutiosivuille. Vai ovatko ne sinulle sama asia?


    • puolueettomuudesta

      Myös sitä voi kysyä, miksi puolueettomat linkit löytyvät usein juuri ID-blogeista. Edellä mainitutkin ovat linkittäneet vain kahden eri puolen edustajien linkkeihin. Esim. jäljessä olevassa linkissä linkkejä on esitetty paitsi monenlaisiin, erilaisiin design-näkemyksiin ja anti-design-näkemyksiin, myös sellaisille sivustoille, jotka ovat agnostisempia asian suhteen, eivätkä kuulu kumpaankaan "leiriin".

      http://id-idea.blogspot.com/

      Puolueettomampi tarkastaja saattaakin ihmetellä, miksi eräät tahot tahtovat esittää asiat niin mustavalkoisesti, vain kahden leirin taisteluna...

      • Mr.K.A.T.

        http://www.intelligentdesign.fi/sivut/linkit/

        Hän kirjoittaa tuolla virallisen tuntuisilla ID-sivuilla, voisi kysyä missä viipyy esim. talk.origins-linkki ?

        Onko blogit ainoa ID-tiedepaikka koska ID-järjestöt harjoittavat sensuuria ? ;D

        Ensin valittavat:
        "Tämä näyttää olevan niitä harvoja alueita, joilla suuri osa valtamediaa, erityisesti Helsingin Sanomat, ei koe tasapainoista tiedotusta tarpeelliseksi."
        Sitten itse tunnustavat sensuurinsa:
        "Nämä verkkosivut pyrkivät antamaan oikean kuvan ID-teorian sisällöstä ja olemaan kanava ID-myönteisille mielipidekirjoituksille ja ajankohtaiselle tiedolle asiasta."


      • Mr.K.A.T.

        En edes tosta blogista mä löytänyt Suomenkin yliopiston oppikirjoissa mainittua
        -talkorigins.orgia
        http://www.talkorigins.org/

        ja sen "ID-sisarta"

        -talkdesign.org:ia
        http://www.talkdesign.org/cs/

        Olette siis myös Te ID-iivarit ja tiedeblokkaajat hävinneet tään puolueettomusleikkinne.

        Hyi Hävetkää Te pahaiset Goebbelsit !


      • Mr.K.A.T.
        Mr.K.A.T. kirjoitti:

        En edes tosta blogista mä löytänyt Suomenkin yliopiston oppikirjoissa mainittua
        -talkorigins.orgia
        http://www.talkorigins.org/

        ja sen "ID-sisarta"

        -talkdesign.org:ia
        http://www.talkdesign.org/cs/

        Olette siis myös Te ID-iivarit ja tiedeblokkaajat hävinneet tään puolueettomusleikkinne.

        Hyi Hävetkää Te pahaiset Goebbelsit !

        Sillä on linkkilistallaan MYÖS kreationistisivuille linkkejä:
        http://www.talkorigins.org/origins/other-links.html

        Ja taas kerran hävisitte objektiivisuusleikin.. Scores: 3-0..


        t. MrKAT


      • puolueettomuudesta
        Mr.K.A.T. kirjoitti:

        En edes tosta blogista mä löytänyt Suomenkin yliopiston oppikirjoissa mainittua
        -talkorigins.orgia
        http://www.talkorigins.org/

        ja sen "ID-sisarta"

        -talkdesign.org:ia
        http://www.talkdesign.org/cs/

        Olette siis myös Te ID-iivarit ja tiedeblokkaajat hävinneet tään puolueettomusleikkinne.

        Hyi Hävetkää Te pahaiset Goebbelsit !

        Mitataanko puolueettomuutta nykyään sen perusteella, löytyykö linkkilistalta jokin tietty linkki?

        Tiedä sitten, mitä siinä tapauksessa pitäisi siitä päätellä, että yhdestäkään yllä mainitusta sivustosta ei oltu laitettu lainkaan linkkiä yllä mainittuun blogiin http://id-idea.blogspot.com

        Ps.
        Onko joku muu kuullut ennen tuosta MrKATin (perustamasta?/keksimästä?) uudesta yliopistosta, jonka nimi oli siis "Suomen yliopisto"?
        ;)


      • puolueettomuudesta
        Mr.K.A.T. kirjoitti:

        Sillä on linkkilistallaan MYÖS kreationistisivuille linkkejä:
        http://www.talkorigins.org/origins/other-links.html

        Ja taas kerran hävisitte objektiivisuusleikin.. Scores: 3-0..


        t. MrKAT

        Hurjaa!

        Edellä mainitusta linkistä kuitenkin puuttuvat jokseenkin kokonaan linkit kreationismisivuille. Esim. tällä sivustolla olevista linkeistä siellä ei ollut yhtään
        http://www.talkorigins.org/origins/other-links.html

        Hyi että!
        Näyttää olevan siis täysin puolueellinen linkkilista, kun kreationistien linkit loistavat sieltä poissaolollaan.

        Eli tilanne on jo 4-0.

        Tiedä sitten, kenen hyväksi...


      • puolueettomuudesta
        puolueettomuudesta kirjoitti:

        Hurjaa!

        Edellä mainitusta linkistä kuitenkin puuttuvat jokseenkin kokonaan linkit kreationismisivuille. Esim. tällä sivustolla olevista linkeistä siellä ei ollut yhtään
        http://www.talkorigins.org/origins/other-links.html

        Hyi että!
        Näyttää olevan siis täysin puolueellinen linkkilista, kun kreationistien linkit loistavat sieltä poissaolollaan.

        Eli tilanne on jo 4-0.

        Tiedä sitten, kenen hyväksi...

        Viitattu linkki oli siis tämä:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000073&posting=22000000023296147


      • puolueettomuudesta
        puolueettomuudesta kirjoitti:

        Hurjaa!

        Edellä mainitusta linkistä kuitenkin puuttuvat jokseenkin kokonaan linkit kreationismisivuille. Esim. tällä sivustolla olevista linkeistä siellä ei ollut yhtään
        http://www.talkorigins.org/origins/other-links.html

        Hyi että!
        Näyttää olevan siis täysin puolueellinen linkkilista, kun kreationistien linkit loistavat sieltä poissaolollaan.

        Eli tilanne on jo 4-0.

        Tiedä sitten, kenen hyväksi...

        Linkkinä piti olla tämä
        http://www.creationism.org/


      • Tuo Puolim... eikun analyysin roskablogin linkkilista on kaikkea muuta kuin tasapuolinen.

        Kaikki keskeiset ID vastaiset lähteet puuttuvat, Dawkins-linkki ei viittaa hänen varsinaisille sivuilleen vaan jollekin ylläpitämättömälle vanhalle saitille, kotimaisista lähteistä vain Adv. Diabolin blogi...

        En odotakaan, että analyysi tunnettuna pseudotieteen promoottorina kantaisi moisesta asiasta huolta, mutta älä sinäkään viitsi valehdella noiden olevan puolueettomasti valittuja.


      • illuminatus kirjoitti:

        Tuo Puolim... eikun analyysin roskablogin linkkilista on kaikkea muuta kuin tasapuolinen.

        Kaikki keskeiset ID vastaiset lähteet puuttuvat, Dawkins-linkki ei viittaa hänen varsinaisille sivuilleen vaan jollekin ylläpitämättömälle vanhalle saitille, kotimaisista lähteistä vain Adv. Diabolin blogi...

        En odotakaan, että analyysi tunnettuna pseudotieteen promoottorina kantaisi moisesta asiasta huolta, mutta älä sinäkään viitsi valehdella noiden olevan puolueettomasti valittuja.

        http://www.intelligentdesign.fi/2007/01/12/plantingan-arvio-dawkinsin-kirjasta/


      • sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        http://www.intelligentdesign.fi/2007/01/12/plantingan-arvio-dawkinsin-kirjasta/

        Linkin takaa löytyy vain tuplahuuhaa Leisolan hölynpölyä.

        >>Aikamme ehkä terävimmän filosofin Alvin Plantingan arvio Richard Dawkinsin tuoreesta “The God Delusion”-kirjasta on saatavilla ...>Plantingan mukaan Dawkinsin kirja on pääosin filosofiaa ja hyvin heikkoa sellaista.> Hän käy nopeasti kirjan pää-argumentit läpi ja osoittaa ne kestämättömiksi. Kannattaa lukea, useita hyviä pointteja. (Valitettavasti, vaikka Dawkinsin argumentit ovat heikkoja, kirjan levikki on ollut suuri ja suurin osa kirjan lukijoista tuskin kohtaa kirjan argumenttien kritiikkiä, joten tämäkin puppu jää vaikuttamaan.)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      73
      2142
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1432
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1410
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      365
      896
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe