Tässä pari.
squirrelilta:
http://www.geocities.com/evonkeliumi/links.html
MrKATilta:
http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/linkit.html
(mene kohtaan "Evoluutio vs. kreationismi")
(Puolueettomalle tarkkailijalle saattaa nousta ihmettelevä kysymys: miksi molemmat puolet esittelevät eli objektiivisemmat linkit löytää lähinnä vain evoluution puolustajilta ? Mitä kreationistit pelkäävät ? )
Kaikkien evo-vs-cre-linkkien isoäidit
17
1138
Vastaukset
Squirrelin, täälläkin tunnetun evopuolustajan, kattavammista linkeistä kohdasta "kreationistien seminaareja" pääsee comarti-evoluutioseminaarilistaan, jossa kehutaan
"Nämä sivut pyrkivät antamaan lisävalaistusta mielenkiintoiseen evoluutiokeskusteluun ja.."
MUTTA
miksi linkeistä..(ks myös Matin lista, joka on prof. Matti Leisolan linkkilista)..
http://www.comarti.fi/seminaari/esite.htm
..löytyy ainoastaan nuoren maan (YEC) -linkkejä, jos he samaan aikaan tahtovat tasapuolisempaa "evoluutiokeskustelua" ?
Miksi he ensin sensuroivat internetin linkkinsä ja sitten kehtaavat aina valittaa maailman medioiden sensuurista ja nimittää tuota "keskusteluksi" ? Jos he olisivat kunnon kristittyjä, niin he aloittaisi ensin "omasta malkastaan"..- sittenkin ...
se oikea kuvaus.....
- muutenkin dementtejä
palstoja ovatkin - tulipa suora kuvaus oikein objekstiivisesti...
Eivät kaikki evopalstat toki vihaa ole täynnä. - periaate
Voisiko valvoja siirtää nämä evoluutiolinkit evoluutiosivuille?
- Mr.K.A.T.
Kreationistien "Puolueettomuusperiaatteen" äänekäs käyttöönotto .. yksikin evoluutio-sana linkissä niin.. roskiin..
- periaate
Mr.K.A.T. kirjoitti:
Kreationistien "Puolueettomuusperiaatteen" äänekäs käyttöönotto .. yksikin evoluutio-sana linkissä niin.. roskiin..
että roskiin vaan evoluutiosivuille. Vai ovatko ne sinulle sama asia?
- puolueettomuudesta
Myös sitä voi kysyä, miksi puolueettomat linkit löytyvät usein juuri ID-blogeista. Edellä mainitutkin ovat linkittäneet vain kahden eri puolen edustajien linkkeihin. Esim. jäljessä olevassa linkissä linkkejä on esitetty paitsi monenlaisiin, erilaisiin design-näkemyksiin ja anti-design-näkemyksiin, myös sellaisille sivustoille, jotka ovat agnostisempia asian suhteen, eivätkä kuulu kumpaankaan "leiriin".
http://id-idea.blogspot.com/
Puolueettomampi tarkastaja saattaakin ihmetellä, miksi eräät tahot tahtovat esittää asiat niin mustavalkoisesti, vain kahden leirin taisteluna...- Mr.K.A.T.
http://www.intelligentdesign.fi/sivut/linkit/
Hän kirjoittaa tuolla virallisen tuntuisilla ID-sivuilla, voisi kysyä missä viipyy esim. talk.origins-linkki ?
Onko blogit ainoa ID-tiedepaikka koska ID-järjestöt harjoittavat sensuuria ? ;D
Ensin valittavat:
"Tämä näyttää olevan niitä harvoja alueita, joilla suuri osa valtamediaa, erityisesti Helsingin Sanomat, ei koe tasapainoista tiedotusta tarpeelliseksi."
Sitten itse tunnustavat sensuurinsa:
"Nämä verkkosivut pyrkivät antamaan oikean kuvan ID-teorian sisällöstä ja olemaan kanava ID-myönteisille mielipidekirjoituksille ja ajankohtaiselle tiedolle asiasta." - Mr.K.A.T.
En edes tosta blogista mä löytänyt Suomenkin yliopiston oppikirjoissa mainittua
-talkorigins.orgia
http://www.talkorigins.org/
ja sen "ID-sisarta"
-talkdesign.org:ia
http://www.talkdesign.org/cs/
Olette siis myös Te ID-iivarit ja tiedeblokkaajat hävinneet tään puolueettomusleikkinne.
Hyi Hävetkää Te pahaiset Goebbelsit ! - Mr.K.A.T.
Mr.K.A.T. kirjoitti:
En edes tosta blogista mä löytänyt Suomenkin yliopiston oppikirjoissa mainittua
-talkorigins.orgia
http://www.talkorigins.org/
ja sen "ID-sisarta"
-talkdesign.org:ia
http://www.talkdesign.org/cs/
Olette siis myös Te ID-iivarit ja tiedeblokkaajat hävinneet tään puolueettomusleikkinne.
Hyi Hävetkää Te pahaiset Goebbelsit !Sillä on linkkilistallaan MYÖS kreationistisivuille linkkejä:
http://www.talkorigins.org/origins/other-links.html
Ja taas kerran hävisitte objektiivisuusleikin.. Scores: 3-0..
t. MrKAT - puolueettomuudesta
Mr.K.A.T. kirjoitti:
En edes tosta blogista mä löytänyt Suomenkin yliopiston oppikirjoissa mainittua
-talkorigins.orgia
http://www.talkorigins.org/
ja sen "ID-sisarta"
-talkdesign.org:ia
http://www.talkdesign.org/cs/
Olette siis myös Te ID-iivarit ja tiedeblokkaajat hävinneet tään puolueettomusleikkinne.
Hyi Hävetkää Te pahaiset Goebbelsit !Mitataanko puolueettomuutta nykyään sen perusteella, löytyykö linkkilistalta jokin tietty linkki?
Tiedä sitten, mitä siinä tapauksessa pitäisi siitä päätellä, että yhdestäkään yllä mainitusta sivustosta ei oltu laitettu lainkaan linkkiä yllä mainittuun blogiin http://id-idea.blogspot.com
Ps.
Onko joku muu kuullut ennen tuosta MrKATin (perustamasta?/keksimästä?) uudesta yliopistosta, jonka nimi oli siis "Suomen yliopisto"?
;) - puolueettomuudesta
Mr.K.A.T. kirjoitti:
Sillä on linkkilistallaan MYÖS kreationistisivuille linkkejä:
http://www.talkorigins.org/origins/other-links.html
Ja taas kerran hävisitte objektiivisuusleikin.. Scores: 3-0..
t. MrKATHurjaa!
Edellä mainitusta linkistä kuitenkin puuttuvat jokseenkin kokonaan linkit kreationismisivuille. Esim. tällä sivustolla olevista linkeistä siellä ei ollut yhtään
http://www.talkorigins.org/origins/other-links.html
Hyi että!
Näyttää olevan siis täysin puolueellinen linkkilista, kun kreationistien linkit loistavat sieltä poissaolollaan.
Eli tilanne on jo 4-0.
Tiedä sitten, kenen hyväksi... - puolueettomuudesta
puolueettomuudesta kirjoitti:
Hurjaa!
Edellä mainitusta linkistä kuitenkin puuttuvat jokseenkin kokonaan linkit kreationismisivuille. Esim. tällä sivustolla olevista linkeistä siellä ei ollut yhtään
http://www.talkorigins.org/origins/other-links.html
Hyi että!
Näyttää olevan siis täysin puolueellinen linkkilista, kun kreationistien linkit loistavat sieltä poissaolollaan.
Eli tilanne on jo 4-0.
Tiedä sitten, kenen hyväksi...Viitattu linkki oli siis tämä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000073&posting=22000000023296147 - puolueettomuudesta
puolueettomuudesta kirjoitti:
Hurjaa!
Edellä mainitusta linkistä kuitenkin puuttuvat jokseenkin kokonaan linkit kreationismisivuille. Esim. tällä sivustolla olevista linkeistä siellä ei ollut yhtään
http://www.talkorigins.org/origins/other-links.html
Hyi että!
Näyttää olevan siis täysin puolueellinen linkkilista, kun kreationistien linkit loistavat sieltä poissaolollaan.
Eli tilanne on jo 4-0.
Tiedä sitten, kenen hyväksi...Linkkinä piti olla tämä
http://www.creationism.org/ Tuo Puolim... eikun analyysin roskablogin linkkilista on kaikkea muuta kuin tasapuolinen.
Kaikki keskeiset ID vastaiset lähteet puuttuvat, Dawkins-linkki ei viittaa hänen varsinaisille sivuilleen vaan jollekin ylläpitämättömälle vanhalle saitille, kotimaisista lähteistä vain Adv. Diabolin blogi...
En odotakaan, että analyysi tunnettuna pseudotieteen promoottorina kantaisi moisesta asiasta huolta, mutta älä sinäkään viitsi valehdella noiden olevan puolueettomasti valittuja.illuminatus kirjoitti:
Tuo Puolim... eikun analyysin roskablogin linkkilista on kaikkea muuta kuin tasapuolinen.
Kaikki keskeiset ID vastaiset lähteet puuttuvat, Dawkins-linkki ei viittaa hänen varsinaisille sivuilleen vaan jollekin ylläpitämättömälle vanhalle saitille, kotimaisista lähteistä vain Adv. Diabolin blogi...
En odotakaan, että analyysi tunnettuna pseudotieteen promoottorina kantaisi moisesta asiasta huolta, mutta älä sinäkään viitsi valehdella noiden olevan puolueettomasti valittuja.http://www.intelligentdesign.fi/2007/01/12/plantingan-arvio-dawkinsin-kirjasta/
sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
http://www.intelligentdesign.fi/2007/01/12/plantingan-arvio-dawkinsin-kirjasta/
Linkin takaa löytyy vain tuplahuuhaa Leisolan hölynpölyä.
>>Aikamme ehkä terävimmän filosofin Alvin Plantingan arvio Richard Dawkinsin tuoreesta “The God Delusion”-kirjasta on saatavilla ...>Plantingan mukaan Dawkinsin kirja on pääosin filosofiaa ja hyvin heikkoa sellaista.> Hän käy nopeasti kirjan pää-argumentit läpi ja osoittaa ne kestämättömiksi. Kannattaa lukea, useita hyviä pointteja. (Valitettavasti, vaikka Dawkinsin argumentit ovat heikkoja, kirjan levikki on ollut suuri ja suurin osa kirjan lukijoista tuskin kohtaa kirjan argumenttien kritiikkiä, joten tämäkin puppu jää vaikuttamaan.)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673