Eli unelmana olis saada alle alkuperäinen ruostumaton DMC Delorean. Sellaista ei ihan joka pitäjästä löydy ja haluaisinkin tietää kuinka paljon kustannuksia auton hinnan lisäksi kertyy kun tuo auton kaukaa, esim. jenkeistä asti tänne Suomeen. Pitää varmaan alkaa vyötä kiristämään..
;)
DMC DeLorean
10
2775
Vastaukset
- Arvelisin
1000 euroa jos löytyy hyvä välittäjä.
Se rahti ainoastaan, sekä paljon ym ym'ta. - matti2
jos haluat delorean niin voin hankkia sinulle sellaisen auton.autot ovat vm -81 tosi vähän ajettuja.hintaa kertyy sellaiselle suomeen rahdattuna 12000-20000 dollaria.jos sellainen kiinnostaa tai jokin muu hyvä ja harvinainen auto. soita suomeksi floridaan 1-561-5882791
- Codeman
Ne on tosiaan ruostumattomia koska ne on valmistettu ruostumattomasta pellistä. Siksi se eivät ole maalattuja, koska tavallinen automaali ei pysyisi päällä.
Tietääkö kukaan onko myös auton pohjat valmistettu ruostumattomasta metallista? - impala67
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2405306329&category=31830
siinä yksi esimerkki. 12000 taalaa. ei se oikeastaan paljoa ole. mihinköhän tulli vertaisi..?- saksasta
mobile.de:stä löytyi ainakin kolme.
On sitten eri asia miten tulli autoa verottaa jos sen Suomeen tuo..
Hinnat 16-22Ke.
-----------------------------------------------
andere De Lorean
EUR 16.500, MwSt. ausweisbar, VB
D-36325, keine Farbangabe, De Lorean, Edeslstahlkarosserie, Flüg...
andere DMC DeLorean
EUR 19.990
D-40210, EZ: 07/81, edelstahl, Edelstahl- Karosse mit Flügeltüren, be...
EUR 22.000, VB
D-67240, EZ: 01/82, 14.000 km, 97 kW, silber, TÜV 09/04, Delorean sehr guter orginal zustand, e... - MrChevelle
Eli siis tuosta linkistä löytyvän auton keulalla ilmoitetaan olevan Volvon 2.85ltr V6. Tekikö Volvo itse näitä V6 koneita vai onko toi se Peugeot-Renault-Volvo yhteistyömylly? Jos kone on PRV niin moisia myllyjä löytyy mm. Bertone 262 Volvojen keulalta. Ei mitään tykkejä nekään...
Kertokaa viisaammat lisää ja korjatkaa jos olen väärässä. - Codeman
MrChevelle kirjoitti:
Eli siis tuosta linkistä löytyvän auton keulalla ilmoitetaan olevan Volvon 2.85ltr V6. Tekikö Volvo itse näitä V6 koneita vai onko toi se Peugeot-Renault-Volvo yhteistyömylly? Jos kone on PRV niin moisia myllyjä löytyy mm. Bertone 262 Volvojen keulalta. Ei mitään tykkejä nekään...
Kertokaa viisaammat lisää ja korjatkaa jos olen väärässä.Ensinnäkin taisi olla keskimoottorinen auto.
Kone on Rellun 2.7 muistaakseni. Eli käytetty esim 262 Volvoissa ja 505 V6 Pösössä.
Kone oli siis laiska ja siksi Lorean kulki 0-100km/h yli 10 sekunttia ja huippua oli jopa 190 km/h.
Siksihän myynti hieman oli huonoa ottaen huomioon että halvammalla sai Corveten....
- Saba
siisti peli ois tuommonen, taitaa olla vaan aika mopoja kulkemaan..ainakin alle 100kw 6-koneinen..hmm..ei mahda olla kovin raketti. Itse näin joku vuosi SLN:ssa 8-koneisen raaserin,sillä mahtaa jo tapahtua. Pienemmällä koneella tuntuu kylä melko hukka-investoinnilta.
- Codeman
DeLorean,ia valmistettiin vain yhdellä koneella....
En ole kuullut että kukaan olisi laittanut V8. - Jugi
Jos joku haluaa itelleen DeLoreanin, niin ehkä hän ei ole aikeissa SIIS OSTAA RAKETTIA. Jos auto kulkee liki 200kmh/h ja kiihtyy 0-100 10sek. pintaan, niin eiköhän sillä nyt työmaalle ehdi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991