"Sallikaa lasten tulla

minun tyköni älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta."
Näin sanoi Jeesus ja näin Hän sanoo tänäkin päivänä.

Raamatun Sana on sama eilen tänään ja iankaikkisesti.

Miksi siis vänkätä sitä muuksi?

Miksi pähkäillä omilla aivoillaan Jumalan Sanaa,
sillä kieroon se menee, ja siihen pähkäilyyn
jäädään ja Jumalan Totuus jää saavuttamatta.

Aikojen alussa jo Jumala tämänkin asian ilmoitti
miten lasten on Taivasten valtakunta.
Sillä Hän sanoi:"En minä koskaan enää kiroa maata ihmisen tähden; sillä ihmisen sydämen aivoitukset ovat pahat nuoruudesta saakka."

Että tässä asiassa on ihmetyttänyt miten paljon
tästäkin kiistellään ja uskovat jotka sanovat
Jumala on Rakkaus (niinkuin todella onkin)
niin tämän asian kohdalla he ovat tekemässä
Jumalasta tosi julmaa.

60

1376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä raamattua

Noinhan sitä raamattua on usein luettu... sallikaa lasten tulla... noitarovioillekin...

• sinä pilkkaat?

Sinäkö olet jumala joka tietää paremmin?

Jeesus sanoi ja sanoo:"Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta."

• ketään
        ArmiK kirjoitti:

sinä pilkkaat?

Jeesus sanoi ja sanoo:"Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta."

En pilkkaa ketään vaan faktaa laitan esiin.

Jeesus todellakin sanoi ja sanoo:
        "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta."

Tuota tekstiäkö niin yli 10.000 lapselle luettiin kristinuskon toimesta raamatusta USA:n noin 4500 pedofiili pappien toimesta Jumalallisesti?

Tai

Tuotako luettii kun syyttömiä lapsia kristinuskon toimesta kidutettiin ja noitina elävinä poltettiin noitarovioilla satojen vuosien ajan pitkin eurooppaa???

Kerro kaikki tietävänä missä kohtaa väärennettyä raamattu nuo teot ovat Jumalan ja Jeesuksen tahto???

Minun olen osoittanut ne saatanan tahdoksi ja saatananpalvelijoiden teoiksi!
        Tympii, että joku ylipäätään tulee puolustamaan saatananpalvontaa jotka lapsia uhreinaan käyttää!

• pilkkaamista
        ArmiK kirjoitti:

sinä pilkkaat?

Eikä ole Jumalan ja Jeesuksen pilkkaamista opettaa älä tapa käsky ja sitten itse polttamalla murhata syyttömiä lapsia?

Millainen järjen käyttö on hyväksyttävää piilosaatanallisuudessa?

• ketään kirjoitti:

En pilkkaa ketään vaan faktaa laitan esiin.

Jeesus todellakin sanoi ja sanoo:
        "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta."

Tuota tekstiäkö niin yli 10.000 lapselle luettiin kristinuskon toimesta raamatusta USA:n noin 4500 pedofiili pappien toimesta Jumalallisesti?

Tai

Tuotako luettii kun syyttömiä lapsia kristinuskon toimesta kidutettiin ja noitina elävinä poltettiin noitarovioilla satojen vuosien ajan pitkin eurooppaa???

Kerro kaikki tietävänä missä kohtaa väärennettyä raamattu nuo teot ovat Jumalan ja Jeesuksen tahto???

Minun olen osoittanut ne saatanan tahdoksi ja saatananpalvelijoiden teoiksi!
        Tympii, että joku ylipäätään tulee puolustamaan saatananpalvontaa jotka lapsia uhreinaan käyttää!

Mitä se on?

SE ei ole SAMA KUIN USKO JONKA JUMALA IHMISELLE
        ANTAA POJASSAAN JEESUKSESSA.

Kristinoppi todella hyväksyy tappamisen ainakin
        sodassa, mutta Jumala ei sitä hyväksy missään ei
        milloinkaan.

• pilkkaamista kirjoitti:

Eikä ole Jumalan ja Jeesuksen pilkkaamista opettaa älä tapa käsky ja sitten itse polttamalla murhata syyttömiä lapsia?

Millainen järjen käyttö on hyväksyttävää piilosaatanallisuudessa?

on selvää, että tällaisilla teoilla ei ole mitään
        tekemistä JUMALAN KANSSA vaan ne ovat saatanasta.

• sama usko
        ArmiK kirjoitti:

Mitä se on?

SE ei ole SAMA KUIN USKO JONKA JUMALA IHMISELLE
        ANTAA POJASSAAN JEESUKSESSA.

Kristinoppi todella hyväksyy tappamisen ainakin
        sodassa, mutta Jumala ei sitä hyväksy missään ei
        milloinkaan.

Se on sama usko joka menetettiin kun kristinusko murhasi ja murhautti Jeesuksen seuraajat ja on siitä asto toiminut maailmassa murhaajana ja murhauttajana.
        Tutki historiaa ja tee selväksi missä saatana on herrana kristinuskon teoista...

• Tietous
        ArmiK kirjoitti:

on selvää, että tällaisilla teoilla ei ole mitään
        tekemistä JUMALAN KANSSA vaan ne ovat saatanasta.

Jumalallinen Tietous on sinussa heräämässä!

Ei muuta kuin varauksella raamattua lukeman ja etsimään sielä vielä jäljelä olevia Jumalan ja Jeesuksen sanoja ja opetuksia niin kyllä sinullekkin vielä totuus löytyy.

• Tietous kirjoitti:

Jumalallinen Tietous on sinussa heräämässä!

Ei muuta kuin varauksella raamattua lukeman ja etsimään sielä vielä jäljelä olevia Jumalan ja Jeesuksen sanoja ja opetuksia niin kyllä sinullekkin vielä totuus löytyy.

Totuuden löytänyt.
        Kun olen ahtaasta portista sisälle saanut käydä
        ja näin kohdata Vapahtajan Herran Jeesuksen ja
        saanut Pyhän Hengen oppaaksi ja johdattajaksi
        kaikkeen Jumalan Totuuteen.

• voi olla
        ArmiK kirjoitti:

Totuuden löytänyt.
        Kun olen ahtaasta portista sisälle saanut käydä
        ja näin kohdata Vapahtajan Herran Jeesuksen ja
        saanut Pyhän Hengen oppaaksi ja johdattajaksi
        kaikkeen Jumalan Totuuteen.

Se portti voi olla ahdas jos murhaajalle palveluksia tekee!
        Tuo ei tarkoita että minulla on mitään oikeuksia taivaspaikkoja jakaa mutta kantaani saan puolustaa ja ennenkaikkea on kaikkien velvollisuus osoittaa saatanallisuuksia tekevät saatananpalvelijoiksi silloin kuin todella ovat sitä.

• aina pitää

peukaloida Jumalan Sanaa.
      Se lapsi ei muka olekkaan sellaisenaa otollinen
      Jumalalle, vaan se pitää kastaa, jotta siitä tu-
      lisa aivaskelpoinen.
      Kirkko yrittää opillaan estää heitä olemasta au-
      tuaita.

• Pyhä Henki

Miten sinä luulet,että lihasta syntynyt voi pelastua ilman kasteessa saatavaa Pyhän Hengen lahjaa?

Portti on ahdas, mutta pieni lapsi siitä hyvin kasteessa mahtuu sisälle.
        5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan. [Ef. 5:26; Tit. 3:5; 1. Piet. 3:21]

9 Te ette kuitenkaan elä oman luontonne vaan Hengen alaisina, jos kerran Jumalan Henki asuu teissä. Mutta se, jolla ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa. [1. Kor. 3:16; 1. Joh. 3:24]

milloinkas se kastamaton pakanalapsi olisi Kristuksen Hengen sinetiksi saanut?

• ja haukkukaa
        Pyhä Henki kirjoitti:

Miten sinä luulet,että lihasta syntynyt voi pelastua ilman kasteessa saatavaa Pyhän Hengen lahjaa?

Portti on ahdas, mutta pieni lapsi siitä hyvin kasteessa mahtuu sisälle.
        5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan. [Ef. 5:26; Tit. 3:5; 1. Piet. 3:21]

9 Te ette kuitenkaan elä oman luontonne vaan Hengen alaisina, jos kerran Jumalan Henki asuu teissä. Mutta se, jolla ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa. [1. Kor. 3:16; 1. Joh. 3:24]

milloinkas se kastamaton pakanalapsi olisi Kristuksen Hengen sinetiksi saanut?

Kristinusko murhaajana ja murhauttajana ei ole kelvollinen opettamaan ketään muita ku saatanapalvojia.

Ymmärtääkseni lasta ja nuortakaan ei tarvii opettaa uskonnollisesti koska lapsi syntyy elämänkirja ja elämän ohjeet sielussaan. Opetuksilla, kasteilla jne tuhotaan Luojan lapselle antama oikeaoppisuus ja siten lapsesta tehdään harhaoppisuuksissa harhautettu ja jopa tietämätään saatananpalvelija.

Lapsen kypsyessä hän tulee tietysti kyseleen asioita ja on väärin opettaa häntä koska hänellä on puhtaamat, paremmat ja Jumalallisemmat tiedot sielussaan kuin opettajallaan joten lasta tulee ohjata vain löytämään hänen sielussaan oleva Luojan antama Jumalallisuus.

Jokaisen tulis ymmärtää, ettei pahuus voi hyvyyttä opettaa puhtaalle sielulle ilman että turmelee sielullisesti puhtaan.
        Ennenkaikkea kristinusko, murhaajan ja murhauttajan historiallisuuden vuoksi on täysin sopimaton opettamaan asiasta mitään, sellaisen opettajan kaltaisia on aina ollut liikaa maailmassa.

• ArmiK: "Sallikaa lasten tulla
      ArmiK".... minun tyköni älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta."
      ----
      Jatkan edellistä kirjoittajaa: "Totisesti minä sanon teille: joka ei OTA VASTAAN Jumalan valtakuntaa niinkuin LAPSI (sen ottaa),se ei pääse sinne sisälle" Mark. 10:15).

Lapsenkin on siis otettava vastaa Jumalan valtakunta.
      Sallitaan se heille...ei estellä, kuten opetuslapset tekivät (Mark. 10:13) vanhempien tuodessa (huom; lapset tuotiin!)lapsiaan Jeesuksen tykö.
      Miksihän opetuslapset ESTELIVÄT?

• ja Hänen opetuksista

Jeesuksesta ja Hänen opetuksista kirjoittelette mutta katsottasko asioita hiukan syvemminkin Hänestä ja raamatustakin:

Oliko Jeesuksella kirkkoa jossa opetti?

Oliko Jeesuksella ristiä toimiessaan opettajana?

Kantoko Jeesus muuta ristiä kuin sitä jolla Hänen murhattiin?

Oliko Jeesus kristitty?

Maksoiko Jeesus kirkollisveroa?

Miksi raamatussa on kieltoja sen tekstin ja sanoman muuttamisista?

Miksi Jumala antoi älä tapa käskyn ja miksi Jeesus vahvisti sen?

Ja miksi kristinusko opettaa älä tapa käskyä vaikka itse ei osaa sen Jumalallista merkitystä vaan toimii saatanan tahdon mukaan?

• .. pilkkaaja .. !!
        ja Hänen opetuksista kirjoitti:

Jeesuksesta ja Hänen opetuksista kirjoittelette mutta katsottasko asioita hiukan syvemminkin Hänestä ja raamatustakin:

Oliko Jeesuksella kirkkoa jossa opetti?

Oliko Jeesuksella ristiä toimiessaan opettajana?

Kantoko Jeesus muuta ristiä kuin sitä jolla Hänen murhattiin?

Oliko Jeesus kristitty?

Maksoiko Jeesus kirkollisveroa?

Miksi raamatussa on kieltoja sen tekstin ja sanoman muuttamisista?

Miksi Jumala antoi älä tapa käskyn ja miksi Jeesus vahvisti sen?

Ja miksi kristinusko opettaa älä tapa käskyä vaikka itse ei osaa sen Jumalallista merkitystä vaan toimii saatanan tahdon mukaan?

Jeesus on Kristus ja opettaja ja julistaja.
        Eikä Kristus opeta tappamaan, eikä hänessä oleva usko tapa ketään, eivätkä häneen uskovat ihmiset tapa! Jeesus maksoi kaikki ne verot joita häneltä kerättiin. Hän siis eli niin kuin opetti.

Miksi sinä olet ominut raaamatun sanaa ja sieltä opetuksia itsellesi, vaikka se itsesi väittämän mukaan on väärennettyä? Raamattu on suuritöinen ja tekoinen ilmoitus itse Jumalasta! Se ei siis kätke itseensä jumalallisuutta. Oletko niin tyhmä ettet sitä ymmärrä. Saatanalla on omat teoksensa kuten sinun kotisivusi esimerkiksi. Sinä toimit hänen tahtonsa mukaisesti. MIKSI ??

• mutta.....
        .. pilkkaaja .. !! kirjoitti:

Jeesus on Kristus ja opettaja ja julistaja.
        Eikä Kristus opeta tappamaan, eikä hänessä oleva usko tapa ketään, eivätkä häneen uskovat ihmiset tapa! Jeesus maksoi kaikki ne verot joita häneltä kerättiin. Hän siis eli niin kuin opetti.

Miksi sinä olet ominut raaamatun sanaa ja sieltä opetuksia itsellesi, vaikka se itsesi väittämän mukaan on väärennettyä? Raamattu on suuritöinen ja tekoinen ilmoitus itse Jumalasta! Se ei siis kätke itseensä jumalallisuutta. Oletko niin tyhmä ettet sitä ymmärrä. Saatanalla on omat teoksensa kuten sinun kotisivusi esimerkiksi. Sinä toimit hänen tahtonsa mukaisesti. MIKSI ??

Ei todellakaan Jeesus opeta tappamaan ja tapattamaan mutta se saatananpalvojien joukko joka kristinuskoa saatanaa jumalaan palvelee.

Vai yritätkö väittää kristinuskon miljoonien, ehkä satojen miljoonien ihmisten murhaamisia Jumalan tai Jeesuksen tahdoksi?

Valitse ketä puolustat!

Jos minä pilkkaan niin pilkkaan saatanaa ja teen sen palvelijoille selväksi että älä tapa käskyä koko olemassa olonsa ajan rikkonut kristinusko on herrakseen saatanan osoittanut ja jota jumalaan palvelee. Älä tapa käskyn rikkoja on herransa valinnut.
        Mutta ketä sinä saatanallisuuksien puolustajana palvelet?

• kuin täälläkin totuutta poistatetaan, sillä vielä Jeesuksen seurassa
        ollessan he eivät tienneet minkä hengen omat he olivat:

"Te ette tiedä, minkä Hengen omat te olette."

"Paljon enemmänkin minulla olisi teille puhuttavaa, mutta
        te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan. Kun Totuuden Henki tulee..."

Tästä samasta syystä näissäkin keskusteluissa, kun ihmiset eivät
        tiedä Totuuden Hengestä mitään, he kokevat hänen viestinsä vain
        rienaukseksi "kristinuskoa" vastaan ja käynnistävät poistattamisen.

• on vahva osoitus siitä, ettei lapsia voi ei saa
        pakottaa aikuisen kaltaisuuteen vaan lapsen tulee
        saada olla lapsi, mutta kun lapsi varttuu
        tulee aikuisuuteen niin silloin on tapahduttava
        muutos, ei voi jäädä siis lapsen asemaan.

Siis tässä:

"Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on."

Se mitä Jeesus tarkoitti "lapsen kaltaisten
        on Jumalan valtakunta," niin sellainen usko tulee
        aikuisellakin olla.

Mikä on lapsen usko; lapsi uskoo niinkuin sanotaan, lapsi uskoo niinkuin kirjoitettu on
        ei lähde etsimään mitään muuta totuutta, ei siis
        epäile se usko on aitoa, vilpitöntä uskoa.
        Lapsi ei ala miettiä onko se noin vai onko se
        näin hänelle riittää se mitä sanotaan,
        mitä kirjoitettu on.

Ja tuota edellä mainittua lapsen kaltaisuutta
        tarvitaan, että voi olla otollinen Jumalan
        Valtakuntaan.

Sillä mahdotonta on ajatella sellaisen Jumalan
        Totuuteen tulla, joka ei usko niinkuin kirjoitettu
        on.
        Ei voi tällainen, tällaiset epäuskoiset Jumalan
        luo päästä.

"Mutta anokoon uskossa, ollenkaan epäilemättä; sillä joka epäilee, on meren aallon kaltainen, jota tuuli ajaa ja heittelee. Älköön sellainen ihminen luulko Herralta mitään saavansa, kaksimielinen mies, epävakainen kaikilla teillään."

• Mutta kun jo pyhäkoulussa aletaan opettaa, että
      kirkot ovat Jumalan temppeleitä ja pappisedät ja
      -tädit ovat jumalanpalvelijoita, joita meidän tulee
      totella ja uskoa se, mitä he meille opettavat.

Näin heidän sydämessään olevaa Jumalan antamaa
      omatuntoa aletaan jo opettaa suosiolliseksi tämän
      maailman jumalalle. Ja miten vaikeaa tällaisten
      ihmisten on sitten vanhempanakaan usko totuutta.

Sen osoittaa todeksi tuo täällä pitkään jatkunut
      keskustelu ahtaasta portista, jonka Pyhä Henki
      tänne keskusteluun toi, siksi se näille
      pyhäkoulutetuille onkin vain joku suniportti ja
      sunioppi.

• ja todella turmiollista, ja luullaan että hyvää
        työtä tehdään.

Ei ole todellakaan yhden tekevää mitä opetetaan,
        sillä lapsi oppii ja iskostaa todella syvästi sen
        sanoman mitä hänelle tuodaan.

Mutta lapsi kuin lapsi on otollinen Jumalalle
        ei lueta lapsen syyksi sitä syntiä, että väärin
        opetetaan.

Mutta turmiollista väärä opetus tulee olemaan,
        koska miten tällainen lapsi vartuttuaan voi
        päästä Totuuden tuntoon, kun opetetaan se riittää
        mitä on opetettu: "Jumala on rakkaus".

Näin nämä lapset nuoriksi tultuaan yhteisesti
        rippikoulussa tunnustavat uskonsa ja heistä
        on tullut "aikuisia" vapaita menemään tämän maailman rientoihin jne....

• lapsi saa olla
        ArmiK kirjoitti:

ja todella turmiollista, ja luullaan että hyvää
        työtä tehdään.

Ei ole todellakaan yhden tekevää mitä opetetaan,
        sillä lapsi oppii ja iskostaa todella syvästi sen
        sanoman mitä hänelle tuodaan.

Mutta lapsi kuin lapsi on otollinen Jumalalle
        ei lueta lapsen syyksi sitä syntiä, että väärin
        opetetaan.

Mutta turmiollista väärä opetus tulee olemaan,
        koska miten tällainen lapsi vartuttuaan voi
        päästä Totuuden tuntoon, kun opetetaan se riittää
        mitä on opetettu: "Jumala on rakkaus".

Näin nämä lapset nuoriksi tultuaan yhteisesti
        rippikoulussa tunnustavat uskonsa ja heistä
        on tullut "aikuisia" vapaita menemään tämän maailman rientoihin jne....

Kuinka otollisia lapsien pitää olla murhaajille?
        Tuleeko heidän sallia tulemaan saatananpalvojien noita-uhri-rovioille???

• ja sitä

Saatanasta ja sitä palvelevasta ei ole lapsien opettajaksi! Jättäkää lasten sielut Jumalan ja Jeesuksen haltuun kunnes lapsesta on varttumut aikuinen.

Ymmärtääkseni lasta ja nuortakaan ei tarvii opettaa uskonnollisesti koska lapsi syntyy elämänkirja ja elämän ohjeet sielussaan. Opetuksilla, kasteilla jne tuhotaan Luojan lapselle antama oikeaoppisuus ja siten lapsesta tehdään harhaoppisuuksissa harhautettu ja jopa tietämätään saatananpalvelija.

Lapsen kypsyessä hän tulee tietysti kyseleen asioita ja on väärin opettaa häntä koska hänellä on puhtaamat, paremmat ja Jumalallisemmat tiedot sielussaan kuin opettajallaan joten lasta tulee ohjata vain löytämään hänen sielussaan oleva Luojan antama Jumalallisuus.

Jokaisen tulis ymmärtää, ettei pahuus voi hyvyyttä opettaa puhtaalle sielulle ilman että turmelee sielullisesti puhtaan.
      Ennenkaikkea kristinusko, murhaajan ja murhauttajan historiallisuuden vuoksi on täysin sopimaton opettamaan asiasta mitään, sellaisen opettajan kaltaisia on aina ollut liikaa maailmassa.

• vanhurskas.

Sodomasta ja Gomorrasta ei löytynyt niitä vaadittua 10 vanhurskasta (=Jumalalle kelpaavaa) ihmistä, niin nuo kaupungit asukkaineen olisi säästynyt hävitykseltä. Vastasyntyneitä lapsiakin sen kokoisissa kaupungeissa oli tuhansittain.

Kukaan ei ole vielä koskaan pelastanut viattomuutensa ansiosta. "syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun" Katoavasta miehen siemenestä ei synny mitään katoamatonta.

"Jumalattomat ovat kääntyneet pois jo äitinsä kohdusta, valhetteliat ovat eksyneet hamasta äitinsä kohdusta." (Ps.58:3)

• tulla....

Sallikaa lasten tulla.. on todellakin pahasti saatanallisiin tarkoituksiin väärennyt kristinuskon taholta niinkuin monta muutakin Jumalan ja Jeesuksen tahtoa on saatanalliseksi tehty.

Vain sielullisesti turmeltuneet sielut ovat niin sokeita. etteivät huomaa, että Jumalan ja Jeesuksen saanaa käytetään saatanallisuuksiin eli niillä opetetaan ja niitä vastaan rikotaan muka jumalallisesti vaikka teot ovat selviä saatanallisuuksia. Älä tapa käsky on siitä selvä ja kiistaton esimerkkki. Kristinusko opettaa älä tapa ja itse on maailman suurin tappaja ja tapattaja ja avustaja tappajille ja tapattajille.

Se, että Jeesus on sanonut että "sallikaa lasten tulla luokseni..." ei todellakaan tarkoittanut että tulla pakkokasteelle, hätäpakkokasteelle jne eikä sitäkään, että tulla syyttömänä noitarovioille uhrina saatanalle saatanan palvojien toimesta!
      Jolla on sielussa hitunenkaan Jumalallisuutta saatanallisuuksien joukossa tulee ymmärtää tämä tosi asia selvästi!

• ajatelleeksi?

Oletteko tulleet ajatelleeksi, että kun Jeesus sanoin "sallikaa lasten tulla..." niin hän tarkoitti tulemista luokseen ja Jumalallisesti asiaa ajatellen tulemista luokseen Jumalan Valtakuntaan eikä kristinuskon pakkokasteille tms tai edes kristinuskon noitarovioille uhreiksi saatanan palvonnassa?
      Kristinusko tunnussanana tulis olla:
      #Tehkää niinkuin me opetamme älkääkä niinkuin me teemme# jotta kaikille olis selvä kuka on kristinusko harhauttajana toimimisen herra.
      Ugh!

• 3km*@

tosi hyvä heitto Nasse

• kun Jeesus sanoi ja sanoo:"Sallikaa lasten tulla MINUN (SIIS JEESUKSEN) tyköni,"

Ja tässä se juuri on se muutetaan muotoon tulkaa
        seurakunnan, toisen ihmisen tykö.

Ei ole Raamatussa missään sanottu: etsikää ensin
        seurakuntaa...

VAAN: "ETSIKÄÄ ENSIN JUMALAA JA HÄNEN VALTAKUNTAANSA
        NIIN KAIKKI MUUKIN TEILLE ANNETAAN.

• vielä, TÄTÄ EI TODELLA OSATA AJATELLA:
        JEESUKSEN LUO PYYDETÄÄN JOHTAMAAN JA KÄYMÄÄN,
        EIKÄ IHMISEN, IHMISTEN, SEURAKUNNAN LUO.

• raamattu nurkaan
        ArmiK kirjoitti:

vielä, TÄTÄ EI TODELLA OSATA AJATELLA:
        JEESUKSEN LUO PYYDETÄÄN JOHTAMAAN JA KÄYMÄÄN,
        EIKÄ IHMISEN, IHMISTEN, SEURAKUNNAN LUO.

Joten raamattu nurkaan ja kristinusko jätettävä jotta Jumalan ja Jeesuksen tahto pääsis oikeuksiinsa.

Kristinuskon perusta, jo Jeesuksen seuraajien murhaajana on väärä heille jos Jumalaa ja Jeesusta tahtoo seurata. Sen historia osoittaa. Etsikään tulevaisuutta hitoriasta ja saatanallisuuksista vapaista sieluista niin pääsette Jumalallisuuden tietoihin käsiksi paremmin kuin kristinopin saatanallisuuksilla.

• raamatut
        raamattu nurkaan kirjoitti:

Joten raamattu nurkaan ja kristinusko jätettävä jotta Jumalan ja Jeesuksen tahto pääsis oikeuksiinsa.

Kristinuskon perusta, jo Jeesuksen seuraajien murhaajana on väärä heille jos Jumalaa ja Jeesusta tahtoo seurata. Sen historia osoittaa. Etsikään tulevaisuutta hitoriasta ja saatanallisuuksista vapaista sieluista niin pääsette Jumalallisuuden tietoihin käsiksi paremmin kuin kristinopin saatanallisuuksilla.

Mukavasti suplittu Mirka. pD Olet haka kaikessa. xD

• raamattu nurkaan kirjoitti:

sano Pyhä Henki:"Joten raamattu nurkaan"

• raamatut kirjoitti:

Mukavasti suplittu Mirka. pD Olet haka kaikessa. xD

viestisi on saatanasta:"polttoroviolle Raamatut"

• Pyha Henki
        ArmiK kirjoitti:

sano Pyhä Henki:"Joten raamattu nurkaan"

Pyhä Henki ei puhunut väärennetystä raamatusta mitää!!!

Oikea Jumalan ja Jeesuksen sanan raamattu menetettiin kun kristinusko murhautti ja murhasi Paavalinkin avulla Jeesuksen seuraajat joilla oli Aidon Raamatun Tietous muisti tietoina!

• Pyha Henki kirjoitti:

Pyhä Henki ei puhunut väärennetystä raamatusta mitää!!!

Oikea Jumalan ja Jeesuksen sanan raamattu menetettiin kun kristinusko murhautti ja murhasi Paavalinkin avulla Jeesuksen seuraajat joilla oli Aidon Raamatun Tietous muisti tietoina!

Ala jo vihdoin etsiä totuutta elämääsi, sillä vaikka Raamattua olisikin
        väärennetty ja vaikka kuinka paljon, niin se ei ole estänyt Jumalan tahdon
        toteutumista maailmassa. Juuri senkin tahdon, kun hän jätti tämän
        valheista ja murhista nauttivan ihmiskunnan Saatanan hallintavallan alle.

Tämä on Raamatussa niin selvästi sanottu, että vain Saatanan henki
        sinussakin estää tämän totuuden näkemisen.

• oikeutettu
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ala jo vihdoin etsiä totuutta elämääsi, sillä vaikka Raamattua olisikin
        väärennetty ja vaikka kuinka paljon, niin se ei ole estänyt Jumalan tahdon
        toteutumista maailmassa. Juuri senkin tahdon, kun hän jätti tämän

Tämä on Raamatussa niin selvästi sanottu, että vain Saatanan henki
        sinussakin estää tämän totuuden näkemisen.

Sinä varmaan olet oikeutettu Jumalan tahtoa meille opettamaan saatanallisesti!

Kirjoitit:
        Ala jo vihdoin etsiä totuutta elämääsi, sillä vaikka Raamattua olisikin väärennetty ja vaikka kuinka paljon, niin se ei ole estänyt Jumalan tahdon toteutumista maailmassa.
        ###
        Siis yrität saatanallisesti kaikki kristinuskon tekemät ja teettämät murhat Jumalan ja Jeesuksen tahdoksi!!!
        Suksi suolle ja mieti totuutta!
        Jos kristinuskon teettämät ja tekemät miljoonien, todennäköisesti satojen miljoonien syyttömien ihmisten murhat olisivat Jumalan ja Jeesuksen tahto niin se olis väärennetyssä raamatussakin koska sielä on yhdeksän (9) kertaa älä tapa käsky.
        Ja ei yhtään, ei ensimmäistäkään syyttömästi noitarovioilla poltetuista lapsistakaan ole mitään muuta kuin kristinuskon saatananpalvelua!
        ###

Juuri senkin tahdon, kun hän jätti tämän
        ###
        Ja sellaisen kristinusko on toiminut kohta 2000 vuotta!
        ###

Tämä on Raamatussa niin selvästi sanottu, että vain Saatanan henki sinussakin estää tämän totuuden näkemisen.
        ###
        Kumpihan meistä on sokea!
        Murhaajan puolustajatko
        vai murjaahan vastustajat?

On suorastaan liikuttavaa seurat tuolaisia saatanallisuuksien puolustajia jotka toimii niin sokeina ettei osaa edes erottaa saatanallisuuksia Jumalallisuukista. Sellaisilla on todella järkyttvän turmeltuneet seilut ja pakostakin joutuu miettimään että kuinka monta kiloa on pitäny raadon lihaa syödä ja raadon verta juoda että niin saatanallisen sielun on saanut.

On yksi käsky joka tekee kaiken Jumalallisuuden selväksi sille se täyttää kaikki lait ja kristinusko ei ole kohta 2000 vuotisella historiallaan oppinut sitä KÄYTÄNNÖSSÄ koska palvelee saatanaa toiminimellä kristinusko. Ja se käsky tuossakin:
        Joh. 15:17 Tämän käskyn minä teille annan: rakastakaa toisianne.

Etsi totuutta historiastakin äläkä raamatusta ja ennenkaikkea unohda saatanallisuuden opetukset joita se toteuttaa käytännössä saatanallisesti.
        EI JEESUS KÄRSINYT KAI SEN VUOKSI ETTÄ SAISIMME SYNTIÄ TEHDÄ EDES TOISIAMME TAPPAMALLA TAI/JA TAPATTAMALLA KUTEN KRISTINUSKO ON TOIMINUT MELKEIN 2000 VUODEN AJAN!
        JEESUS OPETTI RAKASTAMAAN KOSKA RAKKAUS TÄYTTÄÄ KAIKKI LAIT; EI OLE JUMALAN JA JEESUKSEN OPETUKSIEN MUKAISTA RAKASTAA LÄHIMMÄISTÄ MURHAAMALLA HÄNET!

• oikeutettu kirjoitti:

Sinä varmaan olet oikeutettu Jumalan tahtoa meille opettamaan saatanallisesti!

Kirjoitit:
        Ala jo vihdoin etsiä totuutta elämääsi, sillä vaikka Raamattua olisikin väärennetty ja vaikka kuinka paljon, niin se ei ole estänyt Jumalan tahdon toteutumista maailmassa.
        ###
        Siis yrität saatanallisesti kaikki kristinuskon tekemät ja teettämät murhat Jumalan ja Jeesuksen tahdoksi!!!
        Suksi suolle ja mieti totuutta!
        Jos kristinuskon teettämät ja tekemät miljoonien, todennäköisesti satojen miljoonien syyttömien ihmisten murhat olisivat Jumalan ja Jeesuksen tahto niin se olis väärennetyssä raamatussakin koska sielä on yhdeksän (9) kertaa älä tapa käsky.
        Ja ei yhtään, ei ensimmäistäkään syyttömästi noitarovioilla poltetuista lapsistakaan ole mitään muuta kuin kristinuskon saatananpalvelua!
        ###

Juuri senkin tahdon, kun hän jätti tämän
        ###
        Ja sellaisen kristinusko on toiminut kohta 2000 vuotta!
        ###

Tämä on Raamatussa niin selvästi sanottu, että vain Saatanan henki sinussakin estää tämän totuuden näkemisen.
        ###
        Kumpihan meistä on sokea!
        Murhaajan puolustajatko
        vai murjaahan vastustajat?

On suorastaan liikuttavaa seurat tuolaisia saatanallisuuksien puolustajia jotka toimii niin sokeina ettei osaa edes erottaa saatanallisuuksia Jumalallisuukista. Sellaisilla on todella järkyttvän turmeltuneet seilut ja pakostakin joutuu miettimään että kuinka monta kiloa on pitäny raadon lihaa syödä ja raadon verta juoda että niin saatanallisen sielun on saanut.

On yksi käsky joka tekee kaiken Jumalallisuuden selväksi sille se täyttää kaikki lait ja kristinusko ei ole kohta 2000 vuotisella historiallaan oppinut sitä KÄYTÄNNÖSSÄ koska palvelee saatanaa toiminimellä kristinusko. Ja se käsky tuossakin:
        Joh. 15:17 Tämän käskyn minä teille annan: rakastakaa toisianne.

Etsi totuutta historiastakin äläkä raamatusta ja ennenkaikkea unohda saatanallisuuden opetukset joita se toteuttaa käytännössä saatanallisesti.
        EI JEESUS KÄRSINYT KAI SEN VUOKSI ETTÄ SAISIMME SYNTIÄ TEHDÄ EDES TOISIAMME TAPPAMALLA TAI/JA TAPATTAMALLA KUTEN KRISTINUSKO ON TOIMINUT MELKEIN 2000 VUODEN AJAN!
        JEESUS OPETTI RAKASTAMAAN KOSKA RAKKAUS TÄYTTÄÄ KAIKKI LAIT; EI OLE JUMALAN JA JEESUKSEN OPETUKSIEN MUKAISTA RAKASTAA LÄHIMMÄISTÄ MURHAAMALLA HÄNET!

tästä Ilmestyskirjan ajasta, jonka hallitsija on tämän maailman jumala,
        Saatana, kuten kirjoitettu on:

"Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät,
        ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat ja maat.
        Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä - kaikki ne, joiden nimie ei maailman
        luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

"Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta - Saatana on
        laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."

"Jumala näet panee heidät toimimaan oman suunnitelmansa mukaisesti.
        Siksi he myös yksissä tuumin antavat kuninkaanvaltansa Pedolle
        siihen saakka kun Jumalan sanat toteutuvat."

• totuutta...
        TeuvoSuni kirjoitti:

"Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta - Saatana on
        laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."

Jos kerran totuutta haluat kertoo niin
        OLE IHMEESSÄ SEN VERRAN JUMALALLISEN REHELLISESTI ETTÄ KERROT SEN SAATANALLISUUDEN TOTUUDEKSI!

Uskonnollisuus, joka syyttömiä lapsiakin kerjää luokseen kidutettavaksi ja sitten elävinä noitina noitarovioilla poltettaviksi eli saatanalle rituaali uhreiksi ei voi olla muu kuin saatanallisuuden asialla.

Jos yrität väittää saatanalle lapsiuhreiksi uhrattuja Jumalan ja Jeesuksen tahdoksi niin olet niin syvältä saatanallisuudesta ettet itsekkään sitä ymmärrä!

Valitse kumpaa palvelet ja palvele vallittuasi rehellisesti ettei kellään ole siitä epäselvyyttä!

• totuutta... kirjoitti:

Jos kerran totuutta haluat kertoo niin
        OLE IHMEESSÄ SEN VERRAN JUMALALLISEN REHELLISESTI ETTÄ KERROT SEN SAATANALLISUUDEN TOTUUDEKSI!

Uskonnollisuus, joka syyttömiä lapsiakin kerjää luokseen kidutettavaksi ja sitten elävinä noitina noitarovioilla poltettaviksi eli saatanalle rituaali uhreiksi ei voi olla muu kuin saatanallisuuden asialla.

Jos yrität väittää saatanalle lapsiuhreiksi uhrattuja Jumalan ja Jeesuksen tahdoksi niin olet niin syvältä saatanallisuudesta ettet itsekkään sitä ymmärrä!

Valitse kumpaa palvelet ja palvele vallittuasi rehellisesti ettei kellään ole siitä epäselvyyttä!

"Minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen
        polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista,
        vaadin tilille ne, jotka minua vihaavat minua."

Jos sinulle Raamattu on väärennös siinäkin, että Jumala uhrasi oman Poikansakin
        Saatanalle, jotta muut hänen valittunsa hänen kauttaan pääsisivät
        irti Saatanan otteesta, niin kyllä sinun on sitten koko Raamattu
        kirjoitettava uusiksi sen hengen mukaiseksi, joka sinun sydäntäsi hallitsee.

• sanonut
        TeuvoSuni kirjoitti:

"Minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen
        polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista,
        vaadin tilille ne, jotka minua vihaavat minua."

Jos sinulle Raamattu on väärennös siinäkin, että Jumala uhrasi oman Poikansakin
        Saatanalle, jotta muut hänen valittunsa hänen kauttaan pääsisivät
        irti Saatanan otteesta, niin kyllä sinun on sitten koko Raamattu
        kirjoitettava uusiksi sen hengen mukaiseksi, joka sinun sydäntäsi hallitsee.

Se, mitä Jumala on sanonut ja mitä saatana palvelijoineen on teoillaan osoittanut on niin kaukana toisistaan ettei värennetty raamatukaan aina auta.

Se, että Jeesus on ristitty syntien takia ei tarkoita, että kaikki synnit olis sovitettu.

Jeesus ei ollut kristitty vaan ristitty ja se ero sinun on syytä oppia.

Vaikka kuinka yrität kristinuskon tekemiä ja teetämiä murhia Jumalan ja Jeesuksen tahdoksi niin voit olla varma että valehtelet!
        Ne ne saatanallisuudet ovat ja pysyvät todisteena kristinuskon omasta herrastaan jota jumalaan palvelevat.

Jumalallisuuden sielussaan omaavat tietävät tiedät kieroiksi valehteljoiksi ja ennenkaikkea saatanalle palveluksia tekeviksi valehtelijoiksi.
        Jokainen, jolla on hitunenkin Jumalallisuutta sielussaan tietää sen totuuden vaikka kuinka väkevä todistaja olet!

Jumala ei ole sanonut, ei edes väärennetyn raamatun sanassa että lapsia pitää saatanalle uhrata noitarovioilla! Kristinuskon sanan saattajat eli saatananpalvelijat kyseisetkin jumalattomuudet tekivät. Ja sinä yrität tehdä niistä ihania Jumalallisuuksia valheillasi!

Seon Teuvo niin, että valehtelijana tämän asian suhteen olet polun päässä niin kauan kuin ne lapsinoitaroviot pystyt Jumalan ja Jeesuksen tahdon töiksi todistamaan! Ja voit olla varma, ettet raamatusta siihen tukea saa jos et äkkiä sitä väärennä!!!!
        Älä tapa käsky on raamatussa yhdeksän (9) kertaa ja kristinuskolle ei ole senkään käskyn suhteen annettu erivapautta. Pistäs sekin puuttuva tieto sieluus tiedoksi!

• sanonut kirjoitti:

Se, mitä Jumala on sanonut ja mitä saatana palvelijoineen on teoillaan osoittanut on niin kaukana toisistaan ettei värennetty raamatukaan aina auta.

Se, että Jeesus on ristitty syntien takia ei tarkoita, että kaikki synnit olis sovitettu.

Jeesus ei ollut kristitty vaan ristitty ja se ero sinun on syytä oppia.

Vaikka kuinka yrität kristinuskon tekemiä ja teetämiä murhia Jumalan ja Jeesuksen tahdoksi niin voit olla varma että valehtelet!
        Ne ne saatanallisuudet ovat ja pysyvät todisteena kristinuskon omasta herrastaan jota jumalaan palvelevat.

Jumalallisuuden sielussaan omaavat tietävät tiedät kieroiksi valehteljoiksi ja ennenkaikkea saatanalle palveluksia tekeviksi valehtelijoiksi.
        Jokainen, jolla on hitunenkin Jumalallisuutta sielussaan tietää sen totuuden vaikka kuinka väkevä todistaja olet!

Jumala ei ole sanonut, ei edes väärennetyn raamatun sanassa että lapsia pitää saatanalle uhrata noitarovioilla! Kristinuskon sanan saattajat eli saatananpalvelijat kyseisetkin jumalattomuudet tekivät. Ja sinä yrität tehdä niistä ihania Jumalallisuuksia valheillasi!

Seon Teuvo niin, että valehtelijana tämän asian suhteen olet polun päässä niin kauan kuin ne lapsinoitaroviot pystyt Jumalan ja Jeesuksen tahdon töiksi todistamaan! Ja voit olla varma, ettet raamatusta siihen tukea saa jos et äkkiä sitä väärennä!!!!
        Älä tapa käsky on raamatussa yhdeksän (9) kertaa ja kristinuskolle ei ole senkään käskyn suhteen annettu erivapautta. Pistäs sekin puuttuva tieto sieluus tiedoksi!

Jumala on oikeuden Jumala. Kyllä hän ajallansa kostaa kaikille niille,
        jotka ovat hänen tahtoaan vastaan nousseet:

"Minun on kosto, minä olen maksava, sekä myös: - Herra on tuomitseva kansansa.
        On kauheaa joutua elävän Jumalan käsiin."

Jos sinusta Raamattu on täynnä pelkkää väärennystä, niin kirjoita
        minulle uusiksi nämä Jeesuksen sanat:

"Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua.
        Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin."

• ei ollut
        TeuvoSuni kirjoitti:

"Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua.
        Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin."

Tuossakaan ei ollut niitä väärennetynkään raamatun todistuksia että saatanalla saa syyttömiä lapsia uhrata noitarovioilla edes saatanan palveljat!
        Haukkuva koira ei pure - mutta haukkuva uskovainen osoittaa tylsät hampaansa eli sen kuinka kaukana hän on Jeesuksen opetuksesta: rakastakaan toisianne koska rakkaus täyttää kaikki lait ja polttamalla rovioilla saatanalle uhraten syyttömiä lapsia on sinun saatanallisuuden oikeaoppisuuden polunpää ellei lapsimurhalupaa raamattuun ilmesty!

• odotellessa...
        TeuvoSuni kirjoitti:

Näin sanoo paksukirjakin:
        "kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille"

Eli jotka ovat syyttömiä lapsia noitarovioille raahanneet ja kiduttamisien jälkeen noitina polttaneet voivat odottaa palkkiota!!!

"Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon." (Matt. 7:21-23)

Kerros jo oliko syyttömät lapsiuhrit noitarovioilla Jumalan ja Jeesuksen tahto????

• odotellessa... kirjoitti:

Näin sanoo paksukirjakin:

Eli jotka ovat syyttömiä lapsia noitarovioille raahanneet ja kiduttamisien jälkeen noitina polttaneet voivat odottaa palkkiota!!!

"Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon." (Matt. 7:21-23)

Kerros jo oliko syyttömät lapsiuhrit noitarovioilla Jumalan ja Jeesuksen tahto????

Äläkä ainoastaan niitä kohtia, jotka soveltuvat sinun omatekoiseen uskoosi.

Lue nyt vaikka aluksi Hesekielin kirjan 9. luku ja Ilmestyskirjan 18. luku,
        joista näet, miten Jumala tulee kostamaan näiden ihmiskäsin tehtyjen temppelien
        porukalle kaikki niiden hirmuteot, joita he ovat koko olemassaolonsa ajan tehneet.
        Ja niille paaveille, piispoille ja papeille, jotka ovat siihen mennessä kuoleet,
        Jumala kostaa viimeisellä tuomiolla:

"Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi
        tai janoissasi, koditttomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa,
        emmekä auttaneet sinua?'

Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet
        tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, se te olette jättäneet tekemättä minulle.'

Ja niin lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen,
        mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

Voisitko kertoa mikä on tuon sinun uskonlahkosi nimi? Yli kahdenkymmenen
        vuoden aikana olen kyllä saanut jos jonkinlaista lahkoa nähdä, mutta
        sinun lahkosi kaltaista oppia ei minulle ole kukaan aikaisemmin saarnannut.

• TeuvoSuni kirjoitti:

porukalle kaikki niiden hirmuteot, joita he ovat koko olemassaolonsa ajan tehneet.
        Ja niille paaveille, piispoille ja papeille, jotka ovat siihen mennessä kuoleet,

emmekä auttaneet sinua?'

tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, se te olette jättäneet tekemättä minulle.'

"Voisitko kertoa mikä on tuon sinun uskonlahkosi nimi? Yli kahdenkymmenen
        sinun lahkosi kaltaista oppia ei minulle ole kukaan aikaisemmin saarnannut."

Mieleeni tuli ajatus jostakin luonnonuskonnosta tai wiccalaisuudesta, josta en kylläkään jotakin tv:ssä ollutta asiaohjelman esittelyä enempää tiedä. Ehkäpä alkuperäinen kirjoittaja vastaa aikanaan, mitä hän edustaa.

Mutta Saatana haluaa harhauttaa Jumalan kutsun hänen sydämessään. Näin koen.

• koko raamatun
        TeuvoSuni kirjoitti:

emmekä auttaneet sinua?'

Vaikka luet koko väärennetynkin raamatun niin siellä ei ole kristinuskollekkaan annettu oikeutta murhata ja murhauttaa miljonnia, todennäköisesti satoja miljoonia syyttömiä joten vedä siitä itselle herrasi!

Ja kaikista järkyttävintä on se, että jo vastasyntyneitä olette raahamassa pakkokasteelle vaikka sitä ei ole edes väärennetyssä raamatussa käsketty tehdä. Ja sellaisia pakkokastettuja sitten vielä satojen vuosien ajan olette käristäneet elävinä saatanaa palvelessanne.

Voit aina olla varma siitä, että osaatte harhauttaen opettaa mutta ette toimi oppienne mukaan kun herraanne: herra saatanaa seuraatte. Tämän teille itsellenne todistaa kristinuskon saatanallisuuden historia kiistattomasti.

Jokaisella on oikeus valita ketä seuraa, mutta olisitte edes sen verran rehellisiä että kristinuskon tekojen pohjalta tunnustaisitte herraksenne saatanan kun krsitinuskon teot se osoittavat. Ei kai tuo ole vaikeeta ymmärtää ettei ole sopivaa esiintyä toisten maineella valkeiden enkeleinä.

Et ole ottanut raamatullisia puolustuksia uskosi jumalattomuuksiin ja ymmärrän ettei sellaisia edes ole joten voimme olla varmoja siitä, että valitsemasi suunta on saatananpalvelijan suunta puhukaa sitten niin valheelisia kuin paskanen sielunne sisältää. Puhdas sieluiset tietää mitä palveluksia teette ja kenelle.
        Taivaallisen Isän tahto ei ole syyttömiä lapsiakaan noitarovioila polttamiset joten vedä itse sieluusi siitä selvät ja varmuuden mukaiset johtopäätöset ja kun jatkossa todistat asioita niin tee ne sitten kun olet avomielisempi toisillekkin että saatananpalvoja olet vaikka muka Jumalan ja Jeesuksen sanaa levität. Sanat ei riitä vaan pitää olla Jumalallisuudet tekojakin ja tappamiset ja tapattamiset eivät ole kristinuskolta muuta kuin saatanan tunnustamiseksi herrakseen. Tänäänkin kristinuskon papit jossakin päin maailmaa; ainakin Irakissa rukoilee saatanalta voimia sotilailleen murhaamaan lapsia, naisia ja miehiä ja vaikka kuinka kääntelet raamatun sivuja niin älä tapa on voimassa ellet äkkiä väärennä raamattuasi herra saatanan mieliksi!

Suosittelen uskon vaihtoa Jumalallisuuden tietouteen.
        Kun uskovainen uskoo, niin ei tiedä mihin uskoo ja on siten harhaan johdettavissa.

Esimerkki:
        Jos joku sanoo sinulle että "uskon että Saab merkkinen auto ajoi ohi" niin se on uskoa josta puuttuu varmuus.
        Mutta Jumalallinen tietous on varmuutta; niin sielullisestikin varmaan että sen voi vain tuntea hän kenellä se on.

Esimerkki:
        Eli, jolla on tietous vastaa tähän, että "ei se ollut Saab merkkinen auto joka meni vaan se oli Volvo" joka osoittaa, että vastaaja oli varma asiastaan eli hänellä oli tietous joka uskovalta puuttuu.

Ja uskon asiossa on usein ihan samoin! Eli usko on epävarmuuteen uskoa mutta Jumalallinen tietous on sielullista varmuutta.

Usko on valitettavasti saanut varmuuden tunteen ilmaisun "tehon" vaikka se todellisuudessa on hyvin epäluotettava kuten uskonnollisessakin mielessä on esiin tullut; kun kristinusko taustavoimana on sen aikaan saamat saatanalliset teot; niin on selvää, että uskovainen ihminenkin joutuu miettimään mikä on totuus ja totuuden varmuus löytämättä sitä koska valhellisuus on uskon sisällä.

Tunnen muutamia uskovaisia jotka "nurkan takana" avoimesti kertoo niistä totuuksista joista ei kirkossa, seurahuoneela jne edelleen puhuttu kuin korkeintaa puolirehellisesti jos edes sitenkään ja usein sanovat että selvää valetta taas sai kuulla omalta seurakunta papilta.

Usko on epävarmuutta syystäkin mutta Jumalallisella tietoudella on varmuutta.
        Jos uskot ettei saa tappaa tai tapattaa niin ainakin historia osoittaa että saa ainakin kristinusko tappaa ja tapattaa vaikka siihen ei raamatussa ole Jumalalta eikä Jeesukselta lupaa.
        Jumalallinen tietous tietää, ettei saa tappaa tai tapattaa, edes lapsia uhraten herra saatanalle!

• unohtu vastata
        TeuvoSuni kirjoitti:

emmekä auttaneet sinua?'

Vihje sinulle:
        Luotat liikaa väärennettyyn raamattuun joten en kerro enempää mutta heitä nurkaan paksukirja ja etsi Jumalaa ja Jeesusta sielustasi niin ehkä ymmärrät vähitellen mitä tarkoitan...

Kirjoitit:
        #
        En lue raamattua enään enempää kuin on pakko. Ja se pakko on silloin kun joudut teitä vastaan puolustautumaan teidän omilla aseilla valehtelematta, eli rehellisemmin kuin te.
        ###

porukalle kaikki niiden hirmuteot,
        #
        Just joo! Olisko ne hirmuteot juuri niitä kristinusko aikaansaannoksia esim noitavainoissakin vai vieläkö julmempia on tulossa?
        Niistä ei ainaakaan saatanallisuutta puuttunut koska pääpirukaan ei olis voinut saatanallisuuttaan saatanallisemmin todistaa.
        ###

joita he ovat koko olemassaolonsa ajan tehneet.
        #
        Kristuskon toiminta alkoin murhaajana ja Paavali oli mukana kiduttamassa ja murhaamassa Jeesuksen seuraajia! Joten saatanan olemme löytäneet!!
        Koko olemassa olonsa ajan kristinusko on tappanut ja tapattanut ja siten saatanaa herranaan palvellut. Sen totuuden löytämisessä ei väärennettykkään raamattu auta mutta tiedät kyllä mistä tietoja löytyy jos totuutta etsit.
        ###

emmekä auttaneet sinua?'
        #
        Silloin noitarovioidenkin polttajat saavat palkkansa!!!
        ###

#
        Vanhurskauttako saa tappamalla ja tapattamalla?
        ###

Voisitko kertoa mikä on tuon sinun uskonlahkosi nimi?
        #
        En tarvii lahkoa tai lahkoja asioiden tutkimiseen ja oliko Jeesus kristitty?
        Ei ollut vaan Hän oli ristitty.
        Tarkoitan tällä, ettei totuus ole välttämättä siellä missä sen kerrotaan olevan.
        ###

Yli kahdenkymmenen
        #
        Sinä vaivaat itseäsi väärillä asioilla ja todistat saatanallisuutta Jumalan ja Jeesuksen hyvyyksillä. Mutta palvelemasi herran teot ja teettämiset osoitttavat sinullekin niiden jumalattomuudet jos sielussasi on hitunenkaan inhimillisyyttä katsoa asioita rehellisesti.
        Väärennetynkään raamatun mukaan minunkaan ei ole pakko valita lahkoa tai edes uskoa vaan rehellinen Jumalallisuuden Tiedon löytäminen omista puutteistaan huolimatta on jokaisen yksityis asia.
        Ja minä en saarnaa. Teen selväksi se mitä näen vääräksi opiksi ja vaikenen jos olen epävarma. Ja olen usein väärässä mutta tunnustan silloin ja otan opiksi ja anteeksi pyydän erehdykseni toisille vääryydellä osoittamat loukkaukseni. Monet täällä eivät osaa pyytää anteeksi vaikka loukaavat omia uskon sisaria ja veljiä...

Murhaamalla, raiskaamalla, ryöstämällä jne suomeenkin tuotu kristinuskon herraa sopii miettiä. Ei väärennetynkään raamatun teksteissä ole Jumalan tai/ja Jeesuksen sanaa ja opetuksia silleen käsketty levittää... Raksuttaako yhtään että kuka olis mahdollisesti ja kenen asialla...
        Sopii jokaisen miettiä!

• koko raamatun kirjoitti:

Vaikka luet koko väärennetynkin raamatun niin siellä ei ole kristinuskollekkaan annettu oikeutta murhata ja murhauttaa miljonnia, todennäköisesti satoja miljoonia syyttömiä joten vedä siitä itselle herrasi!

Ja kaikista järkyttävintä on se, että jo vastasyntyneitä olette raahamassa pakkokasteelle vaikka sitä ei ole edes väärennetyssä raamatussa käsketty tehdä. Ja sellaisia pakkokastettuja sitten vielä satojen vuosien ajan olette käristäneet elävinä saatanaa palvelessanne.

Voit aina olla varma siitä, että osaatte harhauttaen opettaa mutta ette toimi oppienne mukaan kun herraanne: herra saatanaa seuraatte. Tämän teille itsellenne todistaa kristinuskon saatanallisuuden historia kiistattomasti.

Jokaisella on oikeus valita ketä seuraa, mutta olisitte edes sen verran rehellisiä että kristinuskon tekojen pohjalta tunnustaisitte herraksenne saatanan kun krsitinuskon teot se osoittavat. Ei kai tuo ole vaikeeta ymmärtää ettei ole sopivaa esiintyä toisten maineella valkeiden enkeleinä.

Et ole ottanut raamatullisia puolustuksia uskosi jumalattomuuksiin ja ymmärrän ettei sellaisia edes ole joten voimme olla varmoja siitä, että valitsemasi suunta on saatananpalvelijan suunta puhukaa sitten niin valheelisia kuin paskanen sielunne sisältää. Puhdas sieluiset tietää mitä palveluksia teette ja kenelle.
        Taivaallisen Isän tahto ei ole syyttömiä lapsiakaan noitarovioila polttamiset joten vedä itse sieluusi siitä selvät ja varmuuden mukaiset johtopäätöset ja kun jatkossa todistat asioita niin tee ne sitten kun olet avomielisempi toisillekkin että saatananpalvoja olet vaikka muka Jumalan ja Jeesuksen sanaa levität. Sanat ei riitä vaan pitää olla Jumalallisuudet tekojakin ja tappamiset ja tapattamiset eivät ole kristinuskolta muuta kuin saatanan tunnustamiseksi herrakseen. Tänäänkin kristinuskon papit jossakin päin maailmaa; ainakin Irakissa rukoilee saatanalta voimia sotilailleen murhaamaan lapsia, naisia ja miehiä ja vaikka kuinka kääntelet raamatun sivuja niin älä tapa on voimassa ellet äkkiä väärennä raamattuasi herra saatanan mieliksi!

Suosittelen uskon vaihtoa Jumalallisuuden tietouteen.
        Kun uskovainen uskoo, niin ei tiedä mihin uskoo ja on siten harhaan johdettavissa.

Esimerkki:
        Jos joku sanoo sinulle että "uskon että Saab merkkinen auto ajoi ohi" niin se on uskoa josta puuttuu varmuus.
        Mutta Jumalallinen tietous on varmuutta; niin sielullisestikin varmaan että sen voi vain tuntea hän kenellä se on.

Esimerkki:
        Eli, jolla on tietous vastaa tähän, että "ei se ollut Saab merkkinen auto joka meni vaan se oli Volvo" joka osoittaa, että vastaaja oli varma asiastaan eli hänellä oli tietous joka uskovalta puuttuu.

Ja uskon asiossa on usein ihan samoin! Eli usko on epävarmuuteen uskoa mutta Jumalallinen tietous on sielullista varmuutta.

Usko on valitettavasti saanut varmuuden tunteen ilmaisun "tehon" vaikka se todellisuudessa on hyvin epäluotettava kuten uskonnollisessakin mielessä on esiin tullut; kun kristinusko taustavoimana on sen aikaan saamat saatanalliset teot; niin on selvää, että uskovainen ihminenkin joutuu miettimään mikä on totuus ja totuuden varmuus löytämättä sitä koska valhellisuus on uskon sisällä.

Tunnen muutamia uskovaisia jotka "nurkan takana" avoimesti kertoo niistä totuuksista joista ei kirkossa, seurahuoneela jne edelleen puhuttu kuin korkeintaa puolirehellisesti jos edes sitenkään ja usein sanovat että selvää valetta taas sai kuulla omalta seurakunta papilta.

Usko on epävarmuutta syystäkin mutta Jumalallisella tietoudella on varmuutta.
        Jos uskot ettei saa tappaa tai tapattaa niin ainakin historia osoittaa että saa ainakin kristinusko tappaa ja tapattaa vaikka siihen ei raamatussa ole Jumalalta eikä Jeesukselta lupaa.
        Jumalallinen tietous tietää, ettei saa tappaa tai tapattaa, edes lapsia uhraten herra saatanalle!

kaikenmaailman uskon nimissä toimivia lahkoja,
        ryhmittymiä ns. seurakuntia Jumalaan.

Sillä todella nämä ovat ryhmittymiä joissa tietämättään palvellaan saatanaa.
        Onhan niiden oppi tässäkin niin selkeässä Jeesuksen
        sanomassa, siis;"Etsikää ensin Jumalaa ja Hänen
        Valtakuntaansa niin kaikki muukin tarpeellinen
        annetaan" Niin sellainen; tulee etsiä seurakuntaa,
        toisia ihmisiä ja vieläpä niinkin, että vain meidän
        seurakuntaa ja tehkää parannus meille, niin tulette oikeiksi jumalan lapsiksi.

Ja tämä on sellainen asia, että se tehokkaasti
        estää ihmisiä pääsemästä todella Jumalan yhteyteen
        Todella tehokkaasti estää Jumalan tahdon toteutumisen ihmisten kesken,ihmisten kohdalla.

Ja mitä tällainen on, se on epäuskoa Jumalaa
        kohtaan. Ettei Jumala voi ihmistä auttaa, ei
        Jumala voi ihmiselle puhua, vaan toinen
        ihminen, seurakunta voi toimia jumalana, antaa
        synnit anteeksi ja julistaa ihminen jumalan
        lapseksi.

Ei uskota, Jumala on aivan sama eilen, tänään ja
        iankaikkisesti.
        Samoin Hän kutsuu ihmistä kuin ennenkin ja
        puhuu Hengensä ja Sanansa kautta.

Jumala ja vain Hän on kykenevä ihmisen pelastukseen saattamaan, ja Hänen se tulee saada
        tehdä. Sillä todellinen USKO on USKOA jonka vain
        JUMALA IHMISESSÄ SYNNYTTÄÄ. Kaikki muu usko
        on epäuskoa.

• unohtu vastata kirjoitti:

Vihje sinulle:
        Luotat liikaa väärennettyyn raamattuun joten en kerro enempää mutta heitä nurkaan paksukirja ja etsi Jumalaa ja Jeesusta sielustasi niin ehkä ymmärrät vähitellen mitä tarkoitan...

Kirjoitit:
        #
        En lue raamattua enään enempää kuin on pakko. Ja se pakko on silloin kun joudut teitä vastaan puolustautumaan teidän omilla aseilla valehtelematta, eli rehellisemmin kuin te.
        ###

porukalle kaikki niiden hirmuteot,
        #
        Just joo! Olisko ne hirmuteot juuri niitä kristinusko aikaansaannoksia esim noitavainoissakin vai vieläkö julmempia on tulossa?
        Niistä ei ainaakaan saatanallisuutta puuttunut koska pääpirukaan ei olis voinut saatanallisuuttaan saatanallisemmin todistaa.
        ###

joita he ovat koko olemassaolonsa ajan tehneet.
        #
        Kristuskon toiminta alkoin murhaajana ja Paavali oli mukana kiduttamassa ja murhaamassa Jeesuksen seuraajia! Joten saatanan olemme löytäneet!!
        Koko olemassa olonsa ajan kristinusko on tappanut ja tapattanut ja siten saatanaa herranaan palvellut. Sen totuuden löytämisessä ei väärennettykkään raamattu auta mutta tiedät kyllä mistä tietoja löytyy jos totuutta etsit.
        ###

emmekä auttaneet sinua?'
        #
        Silloin noitarovioidenkin polttajat saavat palkkansa!!!
        ###

#
        Vanhurskauttako saa tappamalla ja tapattamalla?
        ###

Voisitko kertoa mikä on tuon sinun uskonlahkosi nimi?
        #
        En tarvii lahkoa tai lahkoja asioiden tutkimiseen ja oliko Jeesus kristitty?
        Ei ollut vaan Hän oli ristitty.
        Tarkoitan tällä, ettei totuus ole välttämättä siellä missä sen kerrotaan olevan.
        ###

Yli kahdenkymmenen
        #
        Sinä vaivaat itseäsi väärillä asioilla ja todistat saatanallisuutta Jumalan ja Jeesuksen hyvyyksillä. Mutta palvelemasi herran teot ja teettämiset osoitttavat sinullekin niiden jumalattomuudet jos sielussasi on hitunenkaan inhimillisyyttä katsoa asioita rehellisesti.
        Väärennetynkään raamatun mukaan minunkaan ei ole pakko valita lahkoa tai edes uskoa vaan rehellinen Jumalallisuuden Tiedon löytäminen omista puutteistaan huolimatta on jokaisen yksityis asia.
        Ja minä en saarnaa. Teen selväksi se mitä näen vääräksi opiksi ja vaikenen jos olen epävarma. Ja olen usein väärässä mutta tunnustan silloin ja otan opiksi ja anteeksi pyydän erehdykseni toisille vääryydellä osoittamat loukkaukseni. Monet täällä eivät osaa pyytää anteeksi vaikka loukaavat omia uskon sisaria ja veljiä...

Murhaamalla, raiskaamalla, ryöstämällä jne suomeenkin tuotu kristinuskon herraa sopii miettiä. Ei väärennetynkään raamatun teksteissä ole Jumalan tai/ja Jeesuksen sanaa ja opetuksia silleen käsketty levittää... Raksuttaako yhtään että kuka olis mahdollisesti ja kenen asialla...
        Sopii jokaisen miettiä!

yksin olet ja yksin jäät oman sielusi kanssa.

• ja juttua vääntää...
        ArmiK kirjoitti:

Onhan niiden oppi tässäkin niin selkeässä Jeesuksen
        sanomassa, siis;"Etsikää ensin Jumalaa ja Hänen
        Valtakuntaansa niin kaikki muukin tarpeellinen
        annetaan" Niin sellainen; tulee etsiä seurakuntaa,
        toisia ihmisiä ja vieläpä niinkin, että vain meidän
        seurakuntaa ja tehkää parannus meille, niin tulette oikeiksi jumalan lapsiksi.

estää ihmisiä pääsemästä todella Jumalan yhteyteen
        Todella tehokkaasti estää Jumalan tahdon toteutumisen ihmisten kesken,ihmisten kohdalla.

lapseksi.

iankaikkisesti.

Jumala ja vain Hän on kykenevä ihmisen pelastukseen saattamaan, ja Hänen se tulee saada
        on epäuskoa.

...mutta Jumalallisuus on muutakin kuin vain ja ainoastaa sanojen helinää ja kristinuskon saatanalliset teot osoittavat herraksi herra saatanan.
        -----------------------------

####
        En en ja en aseta Jumalaa ja Jeesusta vastaan koko olemassa olonsa ajan toiminutta kristinuskoakaan muuksi kuin saatananapalvojaksi teoillaan kristinusko on herransa osoittanut.
        ####

####
        Sielullisesti harhautetut ja sielullisesti sokeat kristinuskon uskovaiset ovat kristinuskon tosiuskovaisia. Suurin osa kristinuskon jäsenistä on pakkojäseniä ja ulkokullattuja ja pakkokastettuja tapakristittyjä.
        ####

Onhan niiden oppi tässäkin niin selkeässä Jeesuksen sanomassa, siis;"Etsikää ensin Jumalaa ja Hänen Valtakuntaansa niin kaikki muukin tarpeellinen annetaan" Niin sellainen; tulee etsiä seurakuntaa, toisia ihmisiä ja vieläpä niinkin, että vain meidän seurakuntaa ja tehkää parannus meille, niin tulette oikeiksi jumalan lapsiksi.
        ####
        No kristinuskon uskovaisten ei tarvii herraansa kauempaa etsiä kuin omasta murhaajan historiastaan.
        Heidän taktiikka on tosin monille edelleenkin arvoitus mutta yhä useammat alkaa ymmärtämään Jumalan ja Jeesuksen opetuksia opettavan mutta Heitä vastaan käytännössä toimivan saatananpalvelijoiden taktiikan.
        Ja ennenkaikkea yhä useammat tulee päivä päivältä tietoisemmiksi muistakin kristinuskon jumalattomuuksista kuin tappamisista ja tapattamisista ja avustamisista älä tapa käskyn rikkomisiin joita päiviin tapahtuu nytkin, Nyt tietoisuus ja ennen kaikkea ymmärrys siitä, mitä raamatun väärenteleminen todellisuudessa merkitsee saa ihmiset selvyyteen kuka johtaa kristinukon saatanallisuutta.
        ####

estää ihmisiä pääsemästä todella Jumalan yhteyteen Todella tehokkaasti estää Jumalan tahdon toteutumisen ihmisten kesken,ihmisten kohdalla.
        ####
        Valtakuntaan pyrkivien teot punnitaan tarkoin. Meillä ei ole oikeutta ketään tuomita mutta yhdeksän älä tapa käskyn pohjalta tuntuu selvältä, että murhaajat ja murhauttajat sekä heidän tukijat, kannattajat jne ovat heikoilla. Saatanallisuuden oppien puolustajina he ovat omalla tavallaan tukemalla murhaajaa ja murhauttajaa kantaneet kortensa kekoon Jumalan ja Jeesuksen vastaisuuksiin.
        ####

lapseksi.
        ####
        Epäusko voisi olla sitä ettei usko tarpeeksi saatanaan.
        Sen vastakohtaa, Jumalallisuuden Tietous on varmuutta turmelemattomassa sielussa.

Kristinuskolla on sen miljoonien todennäköisesti satojen miljoonien ihmisten murhaamiset ja murhauttamiset saatanallisuuksien listallaan.
        He, jotka niitä tavalla tai toisella yrittää puolustaa tai/ja Jumalallisiksi osoittaa varmuudella tekee itsestään sielullisesti saatanan orjan.
        Murha on aina murha kaikkia yhdeksää väärennetynkin raamatun älä tapa käskyjä vastaan ja siten osoittaa selvästi kristinuskon herran, herra saatanan jota jumalalaan palvelevat joko tietoisesti tai harhautettuina tietämättöminä sielullisesti sokeina.
        ####

iankaikkisesti.
        ####
        No sitä uskoa ei tueta kristinuskossa kovinkaan Jumalallisesti etenkää käytännössä. Joka on pakkokastanut ihmisiä, aikuisia ritsiretkillään jne ja lapsiakin nykyisin sekä sitten kastettuja palvelijoitaan kiduttaen ja vielä noitina noitarovioilla elävinä polttaen on näyttänyt herransa meille jokaiselle sillä selvyydellä, että vain saatanan herra jumalakseen pitää niitä tekoja hyväksyttävinä ja sellaisia on valitettavasti tänäänkin paljon.
        ####

####
        Valkeuden enkeleistä on väärennetty raamattukin varoittanut.
        Sanan kautta saatanan asialla oleva opettaa älä tapa ja nurkan takana murhaa omia uskoaisia!
        Elo sanojen helinää kristinuskolta ei puutu eikä saatanallsia tekoja vaikka Jumalalan ja Jeesuksen oppeja muka opettaa!!!
        ####

on epäuskoa.
        ####
        Uskoa saa vaikka aijan seipääseen!
        Vaikka kuinka uskot Jumalan ja Jeesuksen opetuksia opettajaan niin se ei ole paskankaan arvoista jos opettajan teot ovat saatanan tahdon tekoja.
        Uskoa tarvitaan kun epävarmuutta pitää tukea.
        Jumalallisuuden Tietouteen ei tarvita uskoa vaan sen tietää kristinuskon turmelematon sielu varmuutena.
        Jumalallisuuden Tietous ja ennenkaikkea Jumalalliset teot ovat osoituksia Jumalan ja Jeesuksen AIDOISTA palvelijoista.

Kristinuskon saatanallisuuden paljaastaa nykyhetkillä selviiten kai sellaiset totuudet kuin kauniit saarnat kirkoissa ympäri maailmaa esim rauhan puolesta ja samaan aikaan kristinuskon sotilaspastorit siunaan ja rukoilee sotilailleen herraansa, herra saatanalta tukea lasten, naisten, vanhusten, sairaiden, miehien jne murhaamiseen!!!
        Eli kristinuskon valheellisuuden teattereissa näytellään puhdasta pulmusta ja takapihalla se on samaan aikaan imemäsä verta ruumiin lihasta!
        Etsi siitä Jumalan ja Jeesuksen tahto! Saatanallisuuteen siinä on enemmän kuin selvät todisteet.

• olen mieluummin
        ArmiK kirjoitti:

yksin olet ja yksin jäät oman sielusi kanssa.

Olen mieluummin; niin lähellä Jumalaa ja Jumalallisuutta yksin kuin saatanan palvojien seurassa saatanaa jumalanaan palvelevien seurassa.

• kertomaan
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tule Teuvo kertomaan totuus ketä palvelet niin saan unohtaa tämän asian!

Eikai ole vaikeaa totuuttaan todistaa etenkään kun sen tunnet velvollisuudeksesi!!!

Siis:

Oletko edelleen sitä mieltä, että kristinuskon noitarovioilla syyttömästi satojen vuosien ajan noitina polttamiset olivat Jumalan ja Jeesuksen tahto, jos niin osoita se raamatulla.

tai

Tunnusta, että noitarovioilla syyttömästi polttamiset olivat herrasi, kristinuskon saatanan aikaan saamaa jumalattomuutta.

Valinta on edelleen sinun ja älä yritä palvella kahta "herraa" sillä se vie sinulta lopunkin uskottavuudestasi Jumalan ja Jeesuksen palvelijana Joita olet täällä palvellut opetuksissasi mutta tuet samalla selviä saatanallisia TEKOJA herra saatananpalvelijana kieroillen.

• olen mieluummin kirjoitti:

Olen mieluummin; niin lähellä Jumalaa ja Jumalallisuutta yksin kuin saatanan palvojien seurassa saatanaa jumalanaan palvelevien seurassa.

luuletko sinä tosiaan, että yksin olet Jumalan oma?

Ihmeellinen,vaivaisen pieni on käsityksesi.

Etpä nyt näe kuka onkaan opettajasi.

• ja juttua vääntää... kirjoitti:

...mutta Jumalallisuus on muutakin kuin vain ja ainoastaa sanojen helinää ja kristinuskon saatanalliset teot osoittavat herraksi herra saatanan.
        -----------------------------

####
        En en ja en aseta Jumalaa ja Jeesusta vastaan koko olemassa olonsa ajan toiminutta kristinuskoakaan muuksi kuin saatananapalvojaksi teoillaan kristinusko on herransa osoittanut.
        ####

####
        Sielullisesti harhautetut ja sielullisesti sokeat kristinuskon uskovaiset ovat kristinuskon tosiuskovaisia. Suurin osa kristinuskon jäsenistä on pakkojäseniä ja ulkokullattuja ja pakkokastettuja tapakristittyjä.
        ####

Onhan niiden oppi tässäkin niin selkeässä Jeesuksen sanomassa, siis;"Etsikää ensin Jumalaa ja Hänen Valtakuntaansa niin kaikki muukin tarpeellinen annetaan" Niin sellainen; tulee etsiä seurakuntaa, toisia ihmisiä ja vieläpä niinkin, että vain meidän seurakuntaa ja tehkää parannus meille, niin tulette oikeiksi jumalan lapsiksi.
        ####
        No kristinuskon uskovaisten ei tarvii herraansa kauempaa etsiä kuin omasta murhaajan historiastaan.
        Heidän taktiikka on tosin monille edelleenkin arvoitus mutta yhä useammat alkaa ymmärtämään Jumalan ja Jeesuksen opetuksia opettavan mutta Heitä vastaan käytännössä toimivan saatananpalvelijoiden taktiikan.
        Ja ennenkaikkea yhä useammat tulee päivä päivältä tietoisemmiksi muistakin kristinuskon jumalattomuuksista kuin tappamisista ja tapattamisista ja avustamisista älä tapa käskyn rikkomisiin joita päiviin tapahtuu nytkin, Nyt tietoisuus ja ennen kaikkea ymmärrys siitä, mitä raamatun väärenteleminen todellisuudessa merkitsee saa ihmiset selvyyteen kuka johtaa kristinukon saatanallisuutta.
        ####

estää ihmisiä pääsemästä todella Jumalan yhteyteen Todella tehokkaasti estää Jumalan tahdon toteutumisen ihmisten kesken,ihmisten kohdalla.
        ####
        Valtakuntaan pyrkivien teot punnitaan tarkoin. Meillä ei ole oikeutta ketään tuomita mutta yhdeksän älä tapa käskyn pohjalta tuntuu selvältä, että murhaajat ja murhauttajat sekä heidän tukijat, kannattajat jne ovat heikoilla. Saatanallisuuden oppien puolustajina he ovat omalla tavallaan tukemalla murhaajaa ja murhauttajaa kantaneet kortensa kekoon Jumalan ja Jeesuksen vastaisuuksiin.
        ####

lapseksi.
        ####
        Epäusko voisi olla sitä ettei usko tarpeeksi saatanaan.
        Sen vastakohtaa, Jumalallisuuden Tietous on varmuutta turmelemattomassa sielussa.

Kristinuskolla on sen miljoonien todennäköisesti satojen miljoonien ihmisten murhaamiset ja murhauttamiset saatanallisuuksien listallaan.
        He, jotka niitä tavalla tai toisella yrittää puolustaa tai/ja Jumalallisiksi osoittaa varmuudella tekee itsestään sielullisesti saatanan orjan.
        Murha on aina murha kaikkia yhdeksää väärennetynkin raamatun älä tapa käskyjä vastaan ja siten osoittaa selvästi kristinuskon herran, herra saatanan jota jumalalaan palvelevat joko tietoisesti tai harhautettuina tietämättöminä sielullisesti sokeina.
        ####

iankaikkisesti.
        ####
        No sitä uskoa ei tueta kristinuskossa kovinkaan Jumalallisesti etenkää käytännössä. Joka on pakkokastanut ihmisiä, aikuisia ritsiretkillään jne ja lapsiakin nykyisin sekä sitten kastettuja palvelijoitaan kiduttaen ja vielä noitina noitarovioilla elävinä polttaen on näyttänyt herransa meille jokaiselle sillä selvyydellä, että vain saatanan herra jumalakseen pitää niitä tekoja hyväksyttävinä ja sellaisia on valitettavasti tänäänkin paljon.
        ####

####
        Valkeuden enkeleistä on väärennetty raamattukin varoittanut.
        Sanan kautta saatanan asialla oleva opettaa älä tapa ja nurkan takana murhaa omia uskoaisia!
        Elo sanojen helinää kristinuskolta ei puutu eikä saatanallsia tekoja vaikka Jumalalan ja Jeesuksen oppeja muka opettaa!!!
        ####

on epäuskoa.
        ####
        Uskoa saa vaikka aijan seipääseen!
        Vaikka kuinka uskot Jumalan ja Jeesuksen opetuksia opettajaan niin se ei ole paskankaan arvoista jos opettajan teot ovat saatanan tahdon tekoja.
        Uskoa tarvitaan kun epävarmuutta pitää tukea.
        Jumalallisuuden Tietouteen ei tarvita uskoa vaan sen tietää kristinuskon turmelematon sielu varmuutena.
        Jumalallisuuden Tietous ja ennenkaikkea Jumalalliset teot ovat osoituksia Jumalan ja Jeesuksen AIDOISTA palvelijoista.

Kristinuskon saatanallisuuden paljaastaa nykyhetkillä selviiten kai sellaiset totuudet kuin kauniit saarnat kirkoissa ympäri maailmaa esim rauhan puolesta ja samaan aikaan kristinuskon sotilaspastorit siunaan ja rukoilee sotilailleen herraansa, herra saatanalta tukea lasten, naisten, vanhusten, sairaiden, miehien jne murhaamiseen!!!
        Eli kristinuskon valheellisuuden teattereissa näytellään puhdasta pulmusta ja takapihalla se on samaan aikaan imemäsä verta ruumiin lihasta!
        Etsi siitä Jumalan ja Jeesuksen tahto! Saatanallisuuteen siinä on enemmän kuin selvät todisteet.

helisee, niin syytä olisi tarkistaa vastaanotin.

• kertomaan kirjoitti:

Tule Teuvo kertomaan totuus ketä palvelet niin saan unohtaa tämän asian!

Eikai ole vaikeaa totuuttaan todistaa etenkään kun sen tunnet velvollisuudeksesi!!!

Siis:

Oletko edelleen sitä mieltä, että kristinuskon noitarovioilla syyttömästi satojen vuosien ajan noitina polttamiset olivat Jumalan ja Jeesuksen tahto, jos niin osoita se raamatulla.

tai

Tunnusta, että noitarovioilla syyttömästi polttamiset olivat herrasi, kristinuskon saatanan aikaan saamaa jumalattomuutta.

Valinta on edelleen sinun ja älä yritä palvella kahta "herraa" sillä se vie sinulta lopunkin uskottavuudestasi Jumalan ja Jeesuksen palvelijana Joita olet täällä palvellut opetuksissasi mutta tuet samalla selviä saatanallisia TEKOJA herra saatananpalvelijana kieroillen.

johtaa kadotukseen kaikki totuudesta luopuneet, ja valta tappaa myös
        Jumalan valittuja Jeesuksesta alkaen:

"Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä
        vastaan ja voittaa heidät,

Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä - kaikki ne, joiden nimi ei maailman

Et ole vielä kertonut uskonlahkosi nimeä?

• saatanallisuuksille tukea
        TeuvoSuni kirjoitti:

#
        On totta että saatana on ottanut vallan käsiinsä. Sitähän osoittaa Jeesuksen seuraajien murhaamisetkin ja jatkuvat raamatun väärentämiset.
        Eli nyt nuo tosi asiat olet tunnustanut ja tiedämme että saatanaa jumalanas palvelet!
        ##########################

###
        Olkaa jatkossa sitten rehellisempiä ja ennenkaikkea jättäkää syyttömät lapset rauhaan pakkokasteilta jne koska voihan saatananpalvelijatkin kunnoittaa ihmisten tahtoa edes sen verran.
        #######################

###
        Ei sillä ole tämän asian kans mitää tekemistä!
        Voin kumminkin kertoa etten palvele murhaajia enkä murhauttajia!
        Eikä minun asenneesani ole raamatun tai muunkaan väärennettyjen oppeja kuten sinulla on.

Mutta nyt jokainen tietäköön että olet saatanan herrakses tunnustanut ja palvelet sitä jumalas.
        Ja samalla miellä on antamasi epäsuora tunnustus, että raamattu on väärennetty saatanallisuuden käytöön. Oikeastaan asia on ollut minulle selvyys jo siitä asti kun ymmärsin miksi Jeesuksen seuraajat murhattiin saatanan toimesta ja asian varmisti se totuus että Paavali oli kiduttajana ja murhaajana niin hyvä kristinuskolle/saatanalle että sai ansioituneena murhaajana kunnian kirjoittaa raamattuunkin.

Eli jatkossa toivomme sinulta selvempiä ilmaisuja saatanan palvelijana. Ole saatanan asialla jatkossa rehellisemmin herras tunnustaen ettei kukaan joutuisi harhaan sinun valheiden vuoksi.
        #################

• TeuvoSuni kirjoitti:

riehumaan toiseen aloitukseen.

Todella käsittämätön ja outo.

Miksi hän täällä riehuu, todella pimeää, pimeydestä.

Todennäköisesti vaikenen, sillä sanoma hänen kohdallaan menee samoin kuin vesi hanhen selässä.

• ArmiK kirjoitti:

riehumaan toiseen aloitukseen.

Todella käsittämätön ja outo.

Miksi hän täällä riehuu, todella pimeää, pimeydestä.

Todennäköisesti vaikenen, sillä sanoma hänen kohdallaan menee samoin kuin vesi hanhen selässä.

ilmestyä ennen kuin sain edellistä lähetettyä.

• mutta onneksi...
        ArmiK kirjoitti:

ilmestyä ennen kuin sain edellistä lähetettyä.

Onneksi sinulla on vapaalippu helvettiin =)

• lasten tulla...

Sallikaa lasten tulla lasten ehdoilla Jumalallisuuden tietoisuuteen omalla puhtaalla sielullaan ilman kristinuskon sieluja turmelemalla toiminnoilla kuten lapsikasteet, ruumiin lihan syömiset, ruumiin veren juomiset, jne jne...
      Ei murhaaja osaa opettaa PUHDASTA LUOJAN ANTAMAA SYNNITÖNTÄ SIELUA PUHTAAMMAKSI VAAN TURMELEE SEN SAATANALLISEKSI!

Murhaajasta ei ole lasten eikä nuorten opettajaksi! On suorastaan vastuun tunnotonta ihmisiltä jättää lapsiaan sellaiseen paikan oppilaaksi jonka historia todistaa selvyydellä olevan saatanallinen. Murhaaja opettaa murhaamaan enemmän tai vähemmän rehellisesti.
      Kukaan vastuun tuntoinen aikuinen ei jätä lastaan edes hetkeksi murhaajan seuraan mutta kristinusko on murhaajan maineensa niin hyvin piilottanut valheelisuuksien taakse, etteivät kaikki huomaa sen olemassa oloa vaikka se on eniten maailmassa murhannut ja murhauttanut ihmisiä.
      Jos joku naapurisi polttas jonku tai oman lapsen pihallaan niin kohta olis koko kylä sen polttajan kimpussa. Mutta kun kristinusko satojen vuosien ajan kidutti ja poltti elävinä syyttömiä lapsia noitina noitarovioilla, niin johan kaikki saatanaa jumalanaan palvelevat ovat edelleenkin herra saatanan palvelijaan uskossa!!!

Jumala on!
      Jeesus on!
      Pyhä Henki on!
      Saatana on! (toimii kristinuskon herrana)
      Raamattu(ja) on väärennös!
      Helvetti on! (maanpäällinen, sen kristinusko on näyttänyt noitavainoissakin kaikkine helvetin tuskineen jne)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3703
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2404
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1955
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      19
      1709
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1669
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1588
    7. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      97
      1499
    8. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1447
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22
      1399
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      92
      1332
    Aihe