Krokotiilimies

SteveForever

Tänään tulee taas Steve "The Crocodile Hunter" Irwin eli Krokotiilimies. Onneksi nelonen hommasi tämän sarjan ohjelmistoonsa. Katselin sitä aikoinaan Animal Planetilta. On loistava sarja, jossa on huumoria, seikkailua, jopa jännitystä. Hieno dokumenttisarja kaiken kaikkiaan! Steve Irwin on legenda!!! Ikävä, että hän kohtasi kohtalonsa näin aikaisin.
Tämä sarja on MacGyverin ja Kahden keikan ohella tämän hetken paras sarja!!

6

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fanittajat

Samaa mieltä! Steve Irwin on asiaansa 110% panostava ja keskittynyt eläinten tutkija ja syntymäkaheli itsekin!
      Upeaa on myös se sympaattisuus, suorasukaisuus ja aito välittäminen eläimistä. Ja ihan kreisin innostunut ote aina!
      Tosi sääli, että joutui poistumaan planeetalta niin pian.

• aina päällä

sukeltaa ja samoilee metsässä samassa puvussa

• ilmeisesti

ei koskaan käynyt pohjoisen havumetsissä

• Itse en ole kyseistä sarjaa koskaan ennen nähnyt, mutta kuullut olen ja olen ihmetellyt miksei sitä aiemmin ole tullut. Mutta nyt kun näin sen ekaa kertaa niin se oli mitä minä olin kuullutkin siitä! Tosi sympaattinen eläimille ja se on hienoa että se välittää niistä eläimistä ja niin ihanan innostunut ote siihen työhön! Puhuu niistä kuin joku pieni lapsi ois innostunut jostakin. =) Minusta just tollaista on mukava seurata ku se ei ole niin vakavasti tehty luonoohjelma, ettei siihen nukahda kesken, mutta onhan vielä toinen hyvä ton tyylinen luonto tyyppi elossa se mikä on tossa esihistoriallinen puisto ohjelmassa, sekin osaa eläytyä ja puhua niistä sillein yksinkertaisesti ja hauskasti eri eläimistä, mutta sen eläin ohjelma ykköseltä taisi mennä tauolle.

Niih, olihan se ikävää että se kupsahti jo, mutta enpä ole kovinkaan yllättynyt koska se ny onkin vähä kaheli!

• cnyyvannzn

animal planetilta tulee vieläkin uusia jaksoja. eli kai niitä on aika paljon sitten tehty.

• SteveIsTheBest

Hän onnistui todellakin tekemään luontodokumentista mielenkiintoisen.Ei missään nimessä puutu jännitystä.Surullista se hänen kohtalonsa... :(

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      127
      2392
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      41
      1975
    3. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      52
      1913
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      30
      1907
    5. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      102
      1897
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      58
      1199
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      117
      1095
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      953
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      54
      900
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      857
    Aihe