Tänään tulee taas Steve "The Crocodile Hunter" Irwin eli Krokotiilimies. Onneksi nelonen hommasi tämän sarjan ohjelmistoonsa. Katselin sitä aikoinaan Animal Planetilta. On loistava sarja, jossa on huumoria, seikkailua, jopa jännitystä. Hieno dokumenttisarja kaiken kaikkiaan! Steve Irwin on legenda!!! Ikävä, että hän kohtasi kohtalonsa näin aikaisin.
Tämä sarja on MacGyverin ja Kahden keikan ohella tämän hetken paras sarja!!
Krokotiilimies
6
602
Vastaukset
- Fanittajat
Samaa mieltä! Steve Irwin on asiaansa 110% panostava ja keskittynyt eläinten tutkija ja syntymäkaheli itsekin!
Upeaa on myös se sympaattisuus, suorasukaisuus ja aito välittäminen eläimistä. Ja ihan kreisin innostunut ote aina!
Tosi sääli, että joutui poistumaan planeetalta niin pian. - aina päällä
sukeltaa ja samoilee metsässä samassa puvussa
- ilmeisesti
ei koskaan käynyt pohjoisen havumetsissä
Itse en ole kyseistä sarjaa koskaan ennen nähnyt, mutta kuullut olen ja olen ihmetellyt miksei sitä aiemmin ole tullut. Mutta nyt kun näin sen ekaa kertaa niin se oli mitä minä olin kuullutkin siitä! Tosi sympaattinen eläimille ja se on hienoa että se välittää niistä eläimistä ja niin ihanan innostunut ote siihen työhön! Puhuu niistä kuin joku pieni lapsi ois innostunut jostakin. =) Minusta just tollaista on mukava seurata ku se ei ole niin vakavasti tehty luonoohjelma, ettei siihen nukahda kesken, mutta onhan vielä toinen hyvä ton tyylinen luonto tyyppi elossa se mikä on tossa esihistoriallinen puisto ohjelmassa, sekin osaa eläytyä ja puhua niistä sillein yksinkertaisesti ja hauskasti eri eläimistä, mutta sen eläin ohjelma ykköseltä taisi mennä tauolle.
Niih, olihan se ikävää että se kupsahti jo, mutta enpä ole kovinkaan yllättynyt koska se ny onkin vähä kaheli!- cnyyvannzn
animal planetilta tulee vieläkin uusia jaksoja. eli kai niitä on aika paljon sitten tehty.
- SteveIsTheBest
Hän onnistui todellakin tekemään luontodokumentista mielenkiintoisen.Ei missään nimessä puutu jännitystä.Surullista se hänen kohtalonsa... :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943799Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512682- 1591327
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741250Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151230Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101139- 46924
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019920- 40835
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt208785