KIRKAN KUOLINAIKA

huomasi asian.

"Kirill "Kirka" Babitzin menehtyi kotonaan äkilliseen sairauskohtaukseen keskiviikkoyönä kello 1.31."

Siis Kirka kuoli 31.1. kello 1.31...!

Hassua sattumaa vai jotain ihme symboliikkaa...?

11

5370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäileväinen

Kukahan sen kuolinajan osasi noin tarkkaan sanoa? Jos kotonaan kuolee niin onko vaimo ollut kello kädessä aikaa ottamassa?

• edellinen.

Saattoi ollakin vaimo...

• kuolleeksi
        edellinen. kirjoitti:

Saattoi ollakin vaimo...

Jossain sanottiin, että ambulanssi oli paikalla ja Kirkaa yritettiin elvyttää, mutta lopulta hänet oli todettava kuolleeksi. Eli tuo on varmaan se toteamisaika.

• niiiiiin

kun minä menetin poikani esiintyi aivan samoja asioita..eräs numero tuli esille hyvin voimakkaasti..syntymäpäivämäärä, kuolinpäivämäärä sekä tie jossa Hän kuoli..sama numero...

• Kirka

kuollut yöllä omaan sänkyynsä? Onhan hänen vaimonsa voinut hätänumeroon soittaessa katsoa kelloa ja näin nähdä kuolinajan. Kirka kuoli varmaan heti, elvytyksestä huolimatta.

• sängyssä
        Kirka kirjoitti:

kuollut yöllä omaan sänkyynsä? Onhan hänen vaimonsa voinut hätänumeroon soittaessa katsoa kelloa ja näin nähdä kuolinajan. Kirka kuoli varmaan heti, elvytyksestä huolimatta.

-kin voi elvyttää, ja pitääkin, jos ei ihan mahdottoman upottavasta petistä ole kyse. Ja mitäpä tällainen pohtiminen antaa, ei se ketään tuo takaisin.Aika varmaankin on aika, jolloin todettiin, ettei mitään ole tehtävissä.

• ,,,,,,,,,,,,,
        sängyssä kirjoitti:

-kin voi elvyttää, ja pitääkin, jos ei ihan mahdottoman upottavasta petistä ole kyse. Ja mitäpä tällainen pohtiminen antaa, ei se ketään tuo takaisin.Aika varmaankin on aika, jolloin todettiin, ettei mitään ole tehtävissä.

Tehtiinkö ruumiin avaus vai tarviiko sitä edes tehdä kotona kuolleille? Jostain olen lukenut, että kotona kuolleille aina tehdään ruumiinavaus. Kuolintodistuksessa tarvitaan kuolinsyy tietää. Kuoliko Kirka sydänkohtaukseen vai aivoverenvuotoon, ken tietää ken?
        No jos ei tehdä kotona sairauskohtauksen saaneelle ruumiin avausta, niin.... monta on syytä saada sairauskohtaus..ja omaisille aina helpompi, jos ei ruumiinavausta sitten tehdä.

• ruumiinavaus
        ,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

Tehtiinkö ruumiin avaus vai tarviiko sitä edes tehdä kotona kuolleille? Jostain olen lukenut, että kotona kuolleille aina tehdään ruumiinavaus. Kuolintodistuksessa tarvitaan kuolinsyy tietää. Kuoliko Kirka sydänkohtaukseen vai aivoverenvuotoon, ken tietää ken?
        No jos ei tehdä kotona sairauskohtauksen saaneelle ruumiin avausta, niin.... monta on syytä saada sairauskohtaus..ja omaisille aina helpompi, jos ei ruumiinavausta sitten tehdä.

Kirkalle tehtiin ruumiinavaus,yleensä tehdään kaikille jotka kuolevat kotona,varsinkin jos ei ole ollut mitään sairautta.

Velihän sanoi että kuolinsyy tulee kaikkien tietoon heti,kun se ilmoitetaan heille.

• minun poikani

on todettu kuolleeksi määrättynä kellonaikna , joka ei ole virallinen kuolinaika.Se on aika kun lääkärit lopettaa elvytyksen ja lääkäri toteaa potilaan kuolleeksi.Onnettomuustilanteessa poikani oli hyvin heikosti hengissä, jolloin tottakai laki vaatii että yritetään elvyttää, ja silloin ei ole aikaa katsoa kelloa, vaan yritetään saada potilas henkiin.Esim.hukkumistapauksissa voidaan saada elintoinnot uudestaan elvytettyä, vaikka potilas on periaatteessa elintoimminaltaan kuollut.
      Minulle itselleni ei ole merkitystä tarkka kellonaika, olen onnellinen siitä että edes yritettiin elvyttää..valitettavasti siinä onnistumatta.
      On vieläkin yhtä tuskaa kun ajatus palaa siihen ja mietin kyllä kaikkea muuta kun aikaa..on niin pohjaton ikävä kun kaikki on niin lopullisesti ohi, ja otan suuresti osaa Kirkan omaisten suruun, tiedän mitä he kaikki käy tällä hetkellä läpi..syvä osaanottoni.

• Anonyymi

Hirtti ittesä ,kaveri asui krunikassa samassa rapussa ja kuuli huudot ja keskustelut sekä näki kun kuljetettiin ulos asunnosta, ei mitään epäselvää.

• Anonyymi

Aikamoista paskaa kyllä, sattui olemaan minun isoisä ja tiedän mitä tapahtui
        On sullakin kyllä jutut
        Kuolinsyy oli Aortan repeämä joka aiemmin ilmoitettuna oli äkillinen sairaskohtaus.
        Hän kärsi useista terveysongelmista ennen kuolemaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      113
      1458
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1307
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      136
      1067
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      974
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      917
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      874
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      867
    8. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      852
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      846
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      784
    Aihe