KIRKAN KUOLINAIKA

huomasi asian.

"Kirill "Kirka" Babitzin menehtyi kotonaan äkilliseen sairauskohtaukseen keskiviikkoyönä kello 1.31."

Siis Kirka kuoli 31.1. kello 1.31...!

Hassua sattumaa vai jotain ihme symboliikkaa...?

12

5722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäileväinen

      Kukahan sen kuolinajan osasi noin tarkkaan sanoa? Jos kotonaan kuolee niin onko vaimo ollut kello kädessä aikaa ottamassa?

      • edellinen.

        Saattoi ollakin vaimo...


      • kuolleeksi
        edellinen. kirjoitti:

        Saattoi ollakin vaimo...

        Jossain sanottiin, että ambulanssi oli paikalla ja Kirkaa yritettiin elvyttää, mutta lopulta hänet oli todettava kuolleeksi. Eli tuo on varmaan se toteamisaika.


    • niiiiiin

      kun minä menetin poikani esiintyi aivan samoja asioita..eräs numero tuli esille hyvin voimakkaasti..syntymäpäivämäärä, kuolinpäivämäärä sekä tie jossa Hän kuoli..sama numero...

      • Kirka

        kuollut yöllä omaan sänkyynsä? Onhan hänen vaimonsa voinut hätänumeroon soittaessa katsoa kelloa ja näin nähdä kuolinajan. Kirka kuoli varmaan heti, elvytyksestä huolimatta.


      • sängyssä
        Kirka kirjoitti:

        kuollut yöllä omaan sänkyynsä? Onhan hänen vaimonsa voinut hätänumeroon soittaessa katsoa kelloa ja näin nähdä kuolinajan. Kirka kuoli varmaan heti, elvytyksestä huolimatta.

        -kin voi elvyttää, ja pitääkin, jos ei ihan mahdottoman upottavasta petistä ole kyse. Ja mitäpä tällainen pohtiminen antaa, ei se ketään tuo takaisin.Aika varmaankin on aika, jolloin todettiin, ettei mitään ole tehtävissä.


      • ,,,,,,,,,,,,,
        sängyssä kirjoitti:

        -kin voi elvyttää, ja pitääkin, jos ei ihan mahdottoman upottavasta petistä ole kyse. Ja mitäpä tällainen pohtiminen antaa, ei se ketään tuo takaisin.Aika varmaankin on aika, jolloin todettiin, ettei mitään ole tehtävissä.

        Tehtiinkö ruumiin avaus vai tarviiko sitä edes tehdä kotona kuolleille? Jostain olen lukenut, että kotona kuolleille aina tehdään ruumiinavaus. Kuolintodistuksessa tarvitaan kuolinsyy tietää. Kuoliko Kirka sydänkohtaukseen vai aivoverenvuotoon, ken tietää ken?
        No jos ei tehdä kotona sairauskohtauksen saaneelle ruumiin avausta, niin.... monta on syytä saada sairauskohtaus..ja omaisille aina helpompi, jos ei ruumiinavausta sitten tehdä.


      • ruumiinavaus
        ,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Tehtiinkö ruumiin avaus vai tarviiko sitä edes tehdä kotona kuolleille? Jostain olen lukenut, että kotona kuolleille aina tehdään ruumiinavaus. Kuolintodistuksessa tarvitaan kuolinsyy tietää. Kuoliko Kirka sydänkohtaukseen vai aivoverenvuotoon, ken tietää ken?
        No jos ei tehdä kotona sairauskohtauksen saaneelle ruumiin avausta, niin.... monta on syytä saada sairauskohtaus..ja omaisille aina helpompi, jos ei ruumiinavausta sitten tehdä.

        Kirkalle tehtiin ruumiinavaus,yleensä tehdään kaikille jotka kuolevat kotona,varsinkin jos ei ole ollut mitään sairautta.

        Velihän sanoi että kuolinsyy tulee kaikkien tietoon heti,kun se ilmoitetaan heille.


    • minun poikani

      on todettu kuolleeksi määrättynä kellonaikna , joka ei ole virallinen kuolinaika.Se on aika kun lääkärit lopettaa elvytyksen ja lääkäri toteaa potilaan kuolleeksi.Onnettomuustilanteessa poikani oli hyvin heikosti hengissä, jolloin tottakai laki vaatii että yritetään elvyttää, ja silloin ei ole aikaa katsoa kelloa, vaan yritetään saada potilas henkiin.Esim.hukkumistapauksissa voidaan saada elintoinnot uudestaan elvytettyä, vaikka potilas on periaatteessa elintoimminaltaan kuollut.
      Minulle itselleni ei ole merkitystä tarkka kellonaika, olen onnellinen siitä että edes yritettiin elvyttää..valitettavasti siinä onnistumatta.
      On vieläkin yhtä tuskaa kun ajatus palaa siihen ja mietin kyllä kaikkea muuta kun aikaa..on niin pohjaton ikävä kun kaikki on niin lopullisesti ohi, ja otan suuresti osaa Kirkan omaisten suruun, tiedän mitä he kaikki käy tällä hetkellä läpi..syvä osaanottoni.

    • Anonyymi

      Hirtti ittesä ,kaveri asui krunikassa samassa rapussa ja kuuli huudot ja keskustelut sekä näki kun kuljetettiin ulos asunnosta, ei mitään epäselvää.

      • Anonyymi

        Aikamoista paskaa kyllä, sattui olemaan minun isoisä ja tiedän mitä tapahtui
        On sullakin kyllä jutut
        Kuolinsyy oli Aortan repeämä joka aiemmin ilmoitettuna oli äkillinen sairaskohtaus.
        Hän kärsi useista terveysongelmista ennen kuolemaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoista paskaa kyllä, sattui olemaan minun isoisä ja tiedän mitä tapahtui
        On sullakin kyllä jutut
        Kuolinsyy oli Aortan repeämä joka aiemmin ilmoitettuna oli äkillinen sairaskohtaus.
        Hän kärsi useista terveysongelmista ennen kuolemaa

        Kirka oli pukilla , kun aortta otti paineet paineet vastaan laidoista vuotaen ja aortta repes perkele!
        Ei vanhan miehen pidä konuta pukille, jos on huono sydän


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe