KIRKAN KUOLINAIKA

huomasi asian.

"Kirill "Kirka" Babitzin menehtyi kotonaan äkilliseen sairauskohtaukseen keskiviikkoyönä kello 1.31."

Siis Kirka kuoli 31.1. kello 1.31...!

Hassua sattumaa vai jotain ihme symboliikkaa...?

11

5359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäileväinen

Kukahan sen kuolinajan osasi noin tarkkaan sanoa? Jos kotonaan kuolee niin onko vaimo ollut kello kädessä aikaa ottamassa?

• edellinen.

Saattoi ollakin vaimo...

• kuolleeksi
        edellinen. kirjoitti:

Saattoi ollakin vaimo...

Jossain sanottiin, että ambulanssi oli paikalla ja Kirkaa yritettiin elvyttää, mutta lopulta hänet oli todettava kuolleeksi. Eli tuo on varmaan se toteamisaika.

• niiiiiin

kun minä menetin poikani esiintyi aivan samoja asioita..eräs numero tuli esille hyvin voimakkaasti..syntymäpäivämäärä, kuolinpäivämäärä sekä tie jossa Hän kuoli..sama numero...

• Kirka

kuollut yöllä omaan sänkyynsä? Onhan hänen vaimonsa voinut hätänumeroon soittaessa katsoa kelloa ja näin nähdä kuolinajan. Kirka kuoli varmaan heti, elvytyksestä huolimatta.

• sängyssä
        Kirka kirjoitti:

kuollut yöllä omaan sänkyynsä? Onhan hänen vaimonsa voinut hätänumeroon soittaessa katsoa kelloa ja näin nähdä kuolinajan. Kirka kuoli varmaan heti, elvytyksestä huolimatta.

-kin voi elvyttää, ja pitääkin, jos ei ihan mahdottoman upottavasta petistä ole kyse. Ja mitäpä tällainen pohtiminen antaa, ei se ketään tuo takaisin.Aika varmaankin on aika, jolloin todettiin, ettei mitään ole tehtävissä.

• ,,,,,,,,,,,,,
        sängyssä kirjoitti:

-kin voi elvyttää, ja pitääkin, jos ei ihan mahdottoman upottavasta petistä ole kyse. Ja mitäpä tällainen pohtiminen antaa, ei se ketään tuo takaisin.Aika varmaankin on aika, jolloin todettiin, ettei mitään ole tehtävissä.

Tehtiinkö ruumiin avaus vai tarviiko sitä edes tehdä kotona kuolleille? Jostain olen lukenut, että kotona kuolleille aina tehdään ruumiinavaus. Kuolintodistuksessa tarvitaan kuolinsyy tietää. Kuoliko Kirka sydänkohtaukseen vai aivoverenvuotoon, ken tietää ken?
        No jos ei tehdä kotona sairauskohtauksen saaneelle ruumiin avausta, niin.... monta on syytä saada sairauskohtaus..ja omaisille aina helpompi, jos ei ruumiinavausta sitten tehdä.

• ruumiinavaus
        ,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

Tehtiinkö ruumiin avaus vai tarviiko sitä edes tehdä kotona kuolleille? Jostain olen lukenut, että kotona kuolleille aina tehdään ruumiinavaus. Kuolintodistuksessa tarvitaan kuolinsyy tietää. Kuoliko Kirka sydänkohtaukseen vai aivoverenvuotoon, ken tietää ken?
        No jos ei tehdä kotona sairauskohtauksen saaneelle ruumiin avausta, niin.... monta on syytä saada sairauskohtaus..ja omaisille aina helpompi, jos ei ruumiinavausta sitten tehdä.

Kirkalle tehtiin ruumiinavaus,yleensä tehdään kaikille jotka kuolevat kotona,varsinkin jos ei ole ollut mitään sairautta.

Velihän sanoi että kuolinsyy tulee kaikkien tietoon heti,kun se ilmoitetaan heille.

• minun poikani

on todettu kuolleeksi määrättynä kellonaikna , joka ei ole virallinen kuolinaika.Se on aika kun lääkärit lopettaa elvytyksen ja lääkäri toteaa potilaan kuolleeksi.Onnettomuustilanteessa poikani oli hyvin heikosti hengissä, jolloin tottakai laki vaatii että yritetään elvyttää, ja silloin ei ole aikaa katsoa kelloa, vaan yritetään saada potilas henkiin.Esim.hukkumistapauksissa voidaan saada elintoinnot uudestaan elvytettyä, vaikka potilas on periaatteessa elintoimminaltaan kuollut.
      Minulle itselleni ei ole merkitystä tarkka kellonaika, olen onnellinen siitä että edes yritettiin elvyttää..valitettavasti siinä onnistumatta.
      On vieläkin yhtä tuskaa kun ajatus palaa siihen ja mietin kyllä kaikkea muuta kun aikaa..on niin pohjaton ikävä kun kaikki on niin lopullisesti ohi, ja otan suuresti osaa Kirkan omaisten suruun, tiedän mitä he kaikki käy tällä hetkellä läpi..syvä osaanottoni.

• Anonyymi

Hirtti ittesä ,kaveri asui krunikassa samassa rapussa ja kuuli huudot ja keskustelut sekä näki kun kuljetettiin ulos asunnosta, ei mitään epäselvää.

• Anonyymi

Aikamoista paskaa kyllä, sattui olemaan minun isoisä ja tiedän mitä tapahtui
        On sullakin kyllä jutut
        Kuolinsyy oli Aortan repeämä joka aiemmin ilmoitettuna oli äkillinen sairaskohtaus.
        Hän kärsi useista terveysongelmista ennen kuolemaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7464
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2156
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1220
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1151
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe