"Kirill "Kirka" Babitzin menehtyi kotonaan äkilliseen sairauskohtaukseen keskiviikkoyönä kello 1.31."
Siis Kirka kuoli 31.1. kello 1.31...!
Hassua sattumaa vai jotain ihme symboliikkaa...?
KIRKAN KUOLINAIKA
12
5532
Vastaukset
- epäileväinen
Kukahan sen kuolinajan osasi noin tarkkaan sanoa? Jos kotonaan kuolee niin onko vaimo ollut kello kädessä aikaa ottamassa?
- edellinen.
Saattoi ollakin vaimo...
- kuolleeksi
edellinen. kirjoitti:
Saattoi ollakin vaimo...
Jossain sanottiin, että ambulanssi oli paikalla ja Kirkaa yritettiin elvyttää, mutta lopulta hänet oli todettava kuolleeksi. Eli tuo on varmaan se toteamisaika.
- niiiiiin
kun minä menetin poikani esiintyi aivan samoja asioita..eräs numero tuli esille hyvin voimakkaasti..syntymäpäivämäärä, kuolinpäivämäärä sekä tie jossa Hän kuoli..sama numero...
- Kirka
kuollut yöllä omaan sänkyynsä? Onhan hänen vaimonsa voinut hätänumeroon soittaessa katsoa kelloa ja näin nähdä kuolinajan. Kirka kuoli varmaan heti, elvytyksestä huolimatta.
- sängyssä
Kirka kirjoitti:
kuollut yöllä omaan sänkyynsä? Onhan hänen vaimonsa voinut hätänumeroon soittaessa katsoa kelloa ja näin nähdä kuolinajan. Kirka kuoli varmaan heti, elvytyksestä huolimatta.
-kin voi elvyttää, ja pitääkin, jos ei ihan mahdottoman upottavasta petistä ole kyse. Ja mitäpä tällainen pohtiminen antaa, ei se ketään tuo takaisin.Aika varmaankin on aika, jolloin todettiin, ettei mitään ole tehtävissä.
- ,,,,,,,,,,,,,
sängyssä kirjoitti:
-kin voi elvyttää, ja pitääkin, jos ei ihan mahdottoman upottavasta petistä ole kyse. Ja mitäpä tällainen pohtiminen antaa, ei se ketään tuo takaisin.Aika varmaankin on aika, jolloin todettiin, ettei mitään ole tehtävissä.
Tehtiinkö ruumiin avaus vai tarviiko sitä edes tehdä kotona kuolleille? Jostain olen lukenut, että kotona kuolleille aina tehdään ruumiinavaus. Kuolintodistuksessa tarvitaan kuolinsyy tietää. Kuoliko Kirka sydänkohtaukseen vai aivoverenvuotoon, ken tietää ken?
No jos ei tehdä kotona sairauskohtauksen saaneelle ruumiin avausta, niin.... monta on syytä saada sairauskohtaus..ja omaisille aina helpompi, jos ei ruumiinavausta sitten tehdä. - ruumiinavaus
,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Tehtiinkö ruumiin avaus vai tarviiko sitä edes tehdä kotona kuolleille? Jostain olen lukenut, että kotona kuolleille aina tehdään ruumiinavaus. Kuolintodistuksessa tarvitaan kuolinsyy tietää. Kuoliko Kirka sydänkohtaukseen vai aivoverenvuotoon, ken tietää ken?
No jos ei tehdä kotona sairauskohtauksen saaneelle ruumiin avausta, niin.... monta on syytä saada sairauskohtaus..ja omaisille aina helpompi, jos ei ruumiinavausta sitten tehdä.Kirkalle tehtiin ruumiinavaus,yleensä tehdään kaikille jotka kuolevat kotona,varsinkin jos ei ole ollut mitään sairautta.
Velihän sanoi että kuolinsyy tulee kaikkien tietoon heti,kun se ilmoitetaan heille.
- minun poikani
on todettu kuolleeksi määrättynä kellonaikna , joka ei ole virallinen kuolinaika.Se on aika kun lääkärit lopettaa elvytyksen ja lääkäri toteaa potilaan kuolleeksi.Onnettomuustilanteessa poikani oli hyvin heikosti hengissä, jolloin tottakai laki vaatii että yritetään elvyttää, ja silloin ei ole aikaa katsoa kelloa, vaan yritetään saada potilas henkiin.Esim.hukkumistapauksissa voidaan saada elintoinnot uudestaan elvytettyä, vaikka potilas on periaatteessa elintoimminaltaan kuollut.
Minulle itselleni ei ole merkitystä tarkka kellonaika, olen onnellinen siitä että edes yritettiin elvyttää..valitettavasti siinä onnistumatta.
On vieläkin yhtä tuskaa kun ajatus palaa siihen ja mietin kyllä kaikkea muuta kun aikaa..on niin pohjaton ikävä kun kaikki on niin lopullisesti ohi, ja otan suuresti osaa Kirkan omaisten suruun, tiedän mitä he kaikki käy tällä hetkellä läpi..syvä osaanottoni. - Anonyymi
Hirtti ittesä ,kaveri asui krunikassa samassa rapussa ja kuuli huudot ja keskustelut sekä näki kun kuljetettiin ulos asunnosta, ei mitään epäselvää.
- Anonyymi
Aikamoista paskaa kyllä, sattui olemaan minun isoisä ja tiedän mitä tapahtui
On sullakin kyllä jutut
Kuolinsyy oli Aortan repeämä joka aiemmin ilmoitettuna oli äkillinen sairaskohtaus.
Hän kärsi useista terveysongelmista ennen kuolemaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoista paskaa kyllä, sattui olemaan minun isoisä ja tiedän mitä tapahtui
On sullakin kyllä jutut
Kuolinsyy oli Aortan repeämä joka aiemmin ilmoitettuna oli äkillinen sairaskohtaus.
Hän kärsi useista terveysongelmista ennen kuolemaaKirka oli pukilla , kun aortta otti paineet paineet vastaan laidoista vuotaen ja aortta repes perkele!
Ei vanhan miehen pidä konuta pukille, jos on huono sydän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567775Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675871Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615370Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515263Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084602Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1072303Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol41155Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e21145Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371006Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko43954