KIRKAN KUOLINAIKA

huomasi asian.

"Kirill "Kirka" Babitzin menehtyi kotonaan äkilliseen sairauskohtaukseen keskiviikkoyönä kello 1.31."

Siis Kirka kuoli 31.1. kello 1.31...!

Hassua sattumaa vai jotain ihme symboliikkaa...?

12

5470

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäileväinen

Kukahan sen kuolinajan osasi noin tarkkaan sanoa? Jos kotonaan kuolee niin onko vaimo ollut kello kädessä aikaa ottamassa?

• edellinen.

Saattoi ollakin vaimo...

• kuolleeksi
        edellinen. kirjoitti:

Saattoi ollakin vaimo...

Jossain sanottiin, että ambulanssi oli paikalla ja Kirkaa yritettiin elvyttää, mutta lopulta hänet oli todettava kuolleeksi. Eli tuo on varmaan se toteamisaika.

• niiiiiin

kun minä menetin poikani esiintyi aivan samoja asioita..eräs numero tuli esille hyvin voimakkaasti..syntymäpäivämäärä, kuolinpäivämäärä sekä tie jossa Hän kuoli..sama numero...

• Kirka

kuollut yöllä omaan sänkyynsä? Onhan hänen vaimonsa voinut hätänumeroon soittaessa katsoa kelloa ja näin nähdä kuolinajan. Kirka kuoli varmaan heti, elvytyksestä huolimatta.

• sängyssä
        Kirka kirjoitti:

kuollut yöllä omaan sänkyynsä? Onhan hänen vaimonsa voinut hätänumeroon soittaessa katsoa kelloa ja näin nähdä kuolinajan. Kirka kuoli varmaan heti, elvytyksestä huolimatta.

-kin voi elvyttää, ja pitääkin, jos ei ihan mahdottoman upottavasta petistä ole kyse. Ja mitäpä tällainen pohtiminen antaa, ei se ketään tuo takaisin.Aika varmaankin on aika, jolloin todettiin, ettei mitään ole tehtävissä.

• ,,,,,,,,,,,,,
        sängyssä kirjoitti:

-kin voi elvyttää, ja pitääkin, jos ei ihan mahdottoman upottavasta petistä ole kyse. Ja mitäpä tällainen pohtiminen antaa, ei se ketään tuo takaisin.Aika varmaankin on aika, jolloin todettiin, ettei mitään ole tehtävissä.

Tehtiinkö ruumiin avaus vai tarviiko sitä edes tehdä kotona kuolleille? Jostain olen lukenut, että kotona kuolleille aina tehdään ruumiinavaus. Kuolintodistuksessa tarvitaan kuolinsyy tietää. Kuoliko Kirka sydänkohtaukseen vai aivoverenvuotoon, ken tietää ken?
        No jos ei tehdä kotona sairauskohtauksen saaneelle ruumiin avausta, niin.... monta on syytä saada sairauskohtaus..ja omaisille aina helpompi, jos ei ruumiinavausta sitten tehdä.

• ruumiinavaus
        ,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

Tehtiinkö ruumiin avaus vai tarviiko sitä edes tehdä kotona kuolleille? Jostain olen lukenut, että kotona kuolleille aina tehdään ruumiinavaus. Kuolintodistuksessa tarvitaan kuolinsyy tietää. Kuoliko Kirka sydänkohtaukseen vai aivoverenvuotoon, ken tietää ken?
        No jos ei tehdä kotona sairauskohtauksen saaneelle ruumiin avausta, niin.... monta on syytä saada sairauskohtaus..ja omaisille aina helpompi, jos ei ruumiinavausta sitten tehdä.

Kirkalle tehtiin ruumiinavaus,yleensä tehdään kaikille jotka kuolevat kotona,varsinkin jos ei ole ollut mitään sairautta.

Velihän sanoi että kuolinsyy tulee kaikkien tietoon heti,kun se ilmoitetaan heille.

• minun poikani

on todettu kuolleeksi määrättynä kellonaikna , joka ei ole virallinen kuolinaika.Se on aika kun lääkärit lopettaa elvytyksen ja lääkäri toteaa potilaan kuolleeksi.Onnettomuustilanteessa poikani oli hyvin heikosti hengissä, jolloin tottakai laki vaatii että yritetään elvyttää, ja silloin ei ole aikaa katsoa kelloa, vaan yritetään saada potilas henkiin.Esim.hukkumistapauksissa voidaan saada elintoinnot uudestaan elvytettyä, vaikka potilas on periaatteessa elintoimminaltaan kuollut.
      Minulle itselleni ei ole merkitystä tarkka kellonaika, olen onnellinen siitä että edes yritettiin elvyttää..valitettavasti siinä onnistumatta.
      On vieläkin yhtä tuskaa kun ajatus palaa siihen ja mietin kyllä kaikkea muuta kun aikaa..on niin pohjaton ikävä kun kaikki on niin lopullisesti ohi, ja otan suuresti osaa Kirkan omaisten suruun, tiedän mitä he kaikki käy tällä hetkellä läpi..syvä osaanottoni.

• Anonyymi

Hirtti ittesä ,kaveri asui krunikassa samassa rapussa ja kuuli huudot ja keskustelut sekä näki kun kuljetettiin ulos asunnosta, ei mitään epäselvää.

• Anonyymi

Aikamoista paskaa kyllä, sattui olemaan minun isoisä ja tiedän mitä tapahtui
        On sullakin kyllä jutut
        Kuolinsyy oli Aortan repeämä joka aiemmin ilmoitettuna oli äkillinen sairaskohtaus.
        Hän kärsi useista terveysongelmista ennen kuolemaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikamoista paskaa kyllä, sattui olemaan minun isoisä ja tiedän mitä tapahtui
        On sullakin kyllä jutut
        Kuolinsyy oli Aortan repeämä joka aiemmin ilmoitettuna oli äkillinen sairaskohtaus.
        Hän kärsi useista terveysongelmista ennen kuolemaa

Kirka oli pukilla , kun aortta otti paineet paineet vastaan laidoista vuotaen ja aortta repes perkele!
        Ei vanhan miehen pidä konuta pukille, jos on huono sydän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3909
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3505
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      79
      3343
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2648
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      124
      1608
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1516
    7. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1134
    8. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1124
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1110
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1026
    Aihe