onko kukaan hakenut sampo pankista kohtuullisen koron käyttölainaa? kauankohan päätökseen meni? soitettiin maanantaina pankkiin ja aikoivat soitella kun päätös on tehty. eipä ole kuulunut. alkaisi olla kiire rahalle. vakkari työ kyllä on ja hyvät tulot, joten laina pitäisi kyllä kaiken järjen mukaan saada...haettiin pienintä summaa eli 2000e.
LAINAPÄÄTÖS
5
2769
Vastaukset
- käyttölainasta
menin pankkiin aikoja tilaamatta ja samantien sain rahat tilille, n.puoli tuntia ja asia oli selvä..
Varmaan unohtaneet jotenkin asian tai se virkailija joka asiaa hoitaa niin on sairastunut tai jotain, koska laina päätöksen saa sampo pankista melkein heti. Soita ja kysy asiaa.
- KoKoKä
n. tunti siitä kun olin soittanut pankkiin, rahat olivat tilillä.
- välittömästi!!
Kielteinen päätös tuli tiskillä kesken asian esittelyn.
Eli tässä tapauksessa päätösaaika oli ilmeisesti negatiivinen?
Vakuudet olisivat olleet kunnossa mutta sinne saakka ei edes päästy! - ...
hain samaa lainaa ja reilun viikon päästä tuli kirje, että lainaa ei myönnetä - päätös voimassa puoli vuotta. Ei perusteluja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833318
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402716Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742286- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512201Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102173Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201967Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201949- 621934
- 871697