Olipa melkoinen loppu eilen lostissa, löytyykö täältä vielä ketään jolle tuo eilinen loppu tuli yllätyksenä? Järkyttävää potenssiin kaksi.
Selviääkö Libby hengissä? Entä miksi Michael ampui itseään, lavastaakseen Henryn syylliseksi?
Pyhä p*aska! :O
5
1019
Vastaukset
- Kyyliö
Kyllä siinä vähän leuka loksahti. Olisin mieluusti pitänyt sen Ana-Lucian siinä, vaikka hapannaama olikin. Ja sen feikkipsykiatrin taru jäi vähän turhan avoimeksi ja tyssähtäneeksi tuolla tavalla.
Eniten ihmetytti kun roolihahmoja tuhlataan surutta. Kai sieltä joku muukin olisi joutanut lähteä.
Ja millainen isä (Michael) ryhtyy oikein peijaisiin vain saadakseen pentunsa takaisin (jos tässä nyt siitä on kyse)??? Ei juma! tollasta lisää! toi niinkun herätti taas kunnolla kiinnostuksen lostiin! Enemmän tällaisia juonenkäänteitä kiitos!=)
Vaikka harmitti tosiaan sen anna lucian kuolema ku se oli ihan mielenkiintoinen, ois ennemmin kuollu se tyhmä kate tai jack. No se psykiatrin kuolema ei haitannut juurikaan yhtään koska siihen ny ei päässy tutustumaankaan kunnolla.
Niih, varmaan se tappoi ne koska se saa sitten pennun takaisin, tai en tiedä.=) se jää nähtäväksi.=) Ja saas nähä miten michaelin psyykkeen käy ajan myötä ku se tappoi myöskin sen toisen vahingossa.- Kuukausia kulunut..
Onnittelut jos olit onnistunut pysyttelemään kaikkien spoilereiden ja tännekin postattujen viestien ulkopuolella ja juttu tuli sinulle yllätyksenä! Silloin se tuntuu paljon vaikuttavammalta.
Itse seuraan sarjaa USA:n tahdissa siksikin että voin sitten vapaasti surffailla eri palstoilla eikä tarvitse pelätä että näkee vahingossa juttua jostain juonenkäänteestä jota ei ole itse vielä nähnyt.
Muistan kuin katsoin tuota eilen Suomessa tullutta jaksoa silloin n. 9 kuukautta sitten. Vältän mahdollisimman tarkkaan kaikkia spoilereita joten juttu oli minulle mahtava yllätys. Kyllä loksahti leuka todella auki ja en voinut muuta kuin huutaa. Taisin jotain kirosanaa toistella siinä :-) Katselin mieheni kanssa ja molemmat olimme aivan ällikällä lyötyjä. Sitten piti katsoa se loppu monta kertaa uudestaan. :-)Niin, saa kyllä olla tosi tarkkana ettei vahingossa mene katsomaan jotai spoilerii, varsinkin ku jotkut älykääpiöt ei viitsi edes merkitä että viesti sisältää spoilia. Mutta minä olen kyllä onnistunut välttämään spoilit hyvin, ja pystynyt katsomaan jaksot niin että saa jännittää että mitä tapahtuu!=)
Että tarkkana vain kaikki jotka seuraavat lostia suomen mukana.=) Katsokaa tarkasti minkä topikin avaatte.otsikosta meinaan voi yleensä nähä sisältääkö se spoilia.- h#15
Legacy_of_Kain kirjoitti:
Niin, saa kyllä olla tosi tarkkana ettei vahingossa mene katsomaan jotai spoilerii, varsinkin ku jotkut älykääpiöt ei viitsi edes merkitä että viesti sisältää spoilia. Mutta minä olen kyllä onnistunut välttämään spoilit hyvin, ja pystynyt katsomaan jaksot niin että saa jännittää että mitä tapahtuu!=)
Että tarkkana vain kaikki jotka seuraavat lostia suomen mukana.=) Katsokaa tarkasti minkä topikin avaatte.otsikosta meinaan voi yleensä nähä sisältääkö se spoilia.....järkeä on katsoa Lostia Suomen tahtiin? Minä katselen jo niinkuin monet muutkin jo 3.kauden 8 jaksoa, ja Suomessa ollaan vasta jaksossa s2e21 tai jtn.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412937Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342726Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau252627Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362478Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1511827Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431818Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241375Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41222- 741119
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671027