lääkkeet ja maha sekaisin?

Olin nielurisaleikkauksessa ja söin siis vähän päälle viikon ajan panacodia ja diclomexia (jonka lopetin tänään)
leikkaus siis oli 22.1

Ja mulla on tullut kauheet mahavaivat heti kun lopetin panacodin ja en tiedä tuleeko se diclomexista vai mistä.
söin siis ton viikon ajan jotain litkuja ja jäätelöä vana kun ei muuta pystynyt ja nyt kun pystyy niin maha on heti kuralla tai murisee tai on muuten sekaisin ja tätä on jatkunut viikon ajan..
alkaa ottaa hermoon vähitellen kun mitään ei voi laittaa suuhun.ainakaan mitään pitsaa/tavallista ruokaa..jopa makaroonilaatikost tulee vatsa sekaisin..
koska tää oikein menee ohi.
joskus tuntuu et tulee kauhee hätä ja mitään ei sit tulekkaan =/
maha vaan kurnii ja on sekaisin ja koskee.

tänään siis jätin noi diclomexit kaappiin,en haluu ottaa niit enää koska maha on niin sekaisin..
2295
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

... ummetusta, koska siinä on kodeiinia. Koska olet syönyt kodeiinia, vatsasi on tällä hetkellä "ylikierroksilla" (tilanne yritettiin "normalisoida" Panacodin aikana). Toivottavasti menee pian ohi. Diclomexiä en uskoisi aiheuttajaksi.

Jos olet vielä syönyt kipulääkkeiden lisäksi antibioottia (jota et kyllä maininnut), nekin voivat aiheuttaa mahavaivoja.

Voi tietty myös olla et äkillinen ruokavalion muutos litkuista kiinteään aiheuttaa ongelmia.

Paranemisiin!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


ei oo kivaa :( kirjoitti:

Olin nielurisaleikkauksessa ja söin siis vähän päälle viikon ajan panacodia ja diclomexia (jonka lopetin tänään)
leikkaus siis oli 22.1

Ja mulla on tullut kauheet mahavaivat heti kun lopetin panacodin ja en tiedä tuleeko se diclomexista vai mistä.
söin siis ton viikon ajan jotain litkuja ja jäätelöä vana kun ei muuta pystynyt ja nyt kun pystyy niin maha on heti kuralla tai murisee tai on muuten sekaisin ja tätä on jatkunut viikon ajan..
alkaa ottaa hermoon vähitellen kun mitään ei voi laittaa suuhun.ainakaan mitään pitsaa/tavallista ruokaa..jopa makaroonilaatikost tulee vatsa sekaisin..
koska tää oikein menee ohi.
joskus tuntuu et tulee kauhee hätä ja mitään ei sit tulekkaan =/
maha vaan kurnii ja on sekaisin ja koskee.

tänään siis jätin noi diclomexit kaappiin,en haluu ottaa niit enää koska maha on niin sekaisin..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu