tietääkö kukaan miten kauan sarja kestää? siis montako jaksoa?
tuhkimotarina
18
1870
Vastaukset
- Arvailija
Tietääkseni jotain 120 jakson kieppeillä. Eli loppunee joskus tuokokuun lopulla.
- Rhanna
...tietää kertoa että jaksoja on tehty yhteensä 178kpl.
- tuhkis
Olin lukevinani jostain että jaksoja olisi sellainen 178...
- kardi leopardi
ihan sama kunhan se ei loppuis koskaan se on maailman paras ohjelma se on niin ihana maksaisin vaikka koko perintöni jos saisin kaikki nauhalle
- jbkfjnbklsd<j
Katoin ko. sarjasta ekan jakson ja ajattelin tota vois jopa kattookki..... Sit unohdin mikä päivä se tule ja sit jäi muutama kattomast.. Huomasin vaan lehdest et hei.... subtv klo 18.00 Tuhkimotarina.... Sit oli pakko linnoittautuu telkun vieree ja pitää kaukkari pois toisten ulottuvilt ettei ne vaiha kanavaa....
Täs on kyl yks ihan pirun hyvä ohjelma...... Kannattaa suositella kavereil.... Paitsi sillasil jotka inhoo lässynlää juttui... - Nimetön
jbkfjnbklsd<j kirjoitti:
Katoin ko. sarjasta ekan jakson ja ajattelin tota vois jopa kattookki..... Sit unohdin mikä päivä se tule ja sit jäi muutama kattomast.. Huomasin vaan lehdest et hei.... subtv klo 18.00 Tuhkimotarina.... Sit oli pakko linnoittautuu telkun vieree ja pitää kaukkari pois toisten ulottuvilt ettei ne vaiha kanavaa....
Täs on kyl yks ihan pirun hyvä ohjelma...... Kannattaa suositella kavereil.... Paitsi sillasil jotka inhoo lässynlää juttui...oot oikeessa jos katsot salatut elämät ohjelmaa voit tietää´miten voi jäädä ohjelman kiikki jos jään siihen kiiikkiin niin jään tosi kiikkiin tuhkimotarinaa se on maailman ihananin ohjelma.
- hgfdj
Nimetön kirjoitti:
oot oikeessa jos katsot salatut elämät ohjelmaa voit tietää´miten voi jäädä ohjelman kiikki jos jään siihen kiiikkiin niin jään tosi kiikkiin tuhkimotarinaa se on maailman ihananin ohjelma.
joo mä oon jääny kiikkii salkkareihi ja tuhkimotarinaa... oon netistä kattellu niit jaksoi ku en oo aina ehtiny suoraa tv:st kattoo
- Nimetön
hgfdj kirjoitti:
joo mä oon jääny kiikkii salkkareihi ja tuhkimotarinaa... oon netistä kattellu niit jaksoi ku en oo aina ehtiny suoraa tv:st kattoo
n iinpää ssihen jää kiinni ja ois kiva saada siitä vakituinen sarja subille
- tza tza
Tuhkimotarinaa on tehty 121 jaksoa. Kannattaa hakea googlesta mi gorda bella nimellä niin pääsee sarjan kotisivuille. Siellä on jaksoselostukset, ja aika paljon kuvia tulevasta, mutta mikäli ei halua tietää tulevaa ei kannata mennä, koska sarjan etusivulla oleva kuva paljastaa aika paljon.
- ei kai sentään..
No kyllä IMBD.com kertoo että 178 jaksoa on tehty. Todella hyvä sarja.
- koukussa
Subtv näyttää klo 18:00 ja seuraavana aamuna klo 9:00 se tulee uusintana. Subi näyttää reilu 80 jaksoa ja se loppuu (jää tauolle?)toukokuussa!!!!!
- ...
178 jaksoa, ja Suomessahan näytetään aina kaks jaksoa peräkkäin
- tza tza
eras_mj-fani kirjoitti:
Ei tasan näytetä 2 jaksoa peräkkäin. Yksi jakso per arkipäivä.
Sarjan kotisivuilla on ainakin että jaksoja olis 121. Mutta jos ne jatkanu sarjaa toiselle tuotantokaudelle niin sitten on varmaan 178. Mutta olis se aika outoa ettei ne kerro sitä omilla sivuillaan että jaksoja on 178. Ei muuten näytetä kahta jaksoa. Ne pienet pätkät jotka vilahtaa ja jotka on leikattu pois tarkoittavat mainoskatkon alkamista ja loppumista.
- Rhanna
tza tza kirjoitti:
Sarjan kotisivuilla on ainakin että jaksoja olis 121. Mutta jos ne jatkanu sarjaa toiselle tuotantokaudelle niin sitten on varmaan 178. Mutta olis se aika outoa ettei ne kerro sitä omilla sivuillaan että jaksoja on 178. Ei muuten näytetä kahta jaksoa. Ne pienet pätkät jotka vilahtaa ja jotka on leikattu pois tarkoittavat mainoskatkon alkamista ja loppumista.
http://www.imdb.com/title/tt0352078/
Tuolta voi käydä katsomassa että sarjaa on tehty v.2002-2003 ja 178 jaksoa. Eikä tosiaan esitetä kahta jaksoa peräkkäin, yksi jakso kestää 46min.
Myös täällä sanotaan että jaksoja on 178: http://www.serials.ru/main/en/mi_gorda_bella.html - nonononono
Rhanna kirjoitti:
Tuolta voi käydä katsomassa että sarjaa on tehty v.2002-2003 ja 178 jaksoa. Eikä tosiaan esitetä kahta jaksoa peräkkäin, yksi jakso kestää 46min.
Myös täällä sanotaan että jaksoja on 178: http://www.serials.ru/main/en/mi_gorda_bella.htmlSubTv:n sivuilla kerrotaan, että sarjaa näytetään 89 jaksoa! Mitä ihmettä? Mihin ne on jättänyt osan?
- Rosaliina_
Rhanna kirjoitti:
Myös täällä sanotaan että jaksoja on 178: http://www.serials.ru/main/en/mi_gorda_bella.htmlKun sain tietoon että subtv:ssä viimeinen jakso tätä Tuhkimotarinaa tulee torstaina 03.05.
Jakson numero on se 89, että kuinka pitkinä jaksoina se RCTV on silloin aikoinaan näyttänyt tämän?
Kysyin asiaa eräältä eurooppalaiselta Telenovela foorumilta.
Tuhkimotarinaa on tehty se 178 jaksoa ja jakson pituus on se 45 min.
Siis.... mihin jää nyt puolet tästä telenovelasta?
Nyt kaikki mukaan kampanjoimaan Tuhkimotarinan puolesta Subtv:lle!
Varalta, jos tämä silloin toukokuussa loppuu kokonaan eikä jää vain kesä tauolle!
Että tulemme näkemään myös tämän telenovelan loppuun asti. - mie vaa
Rosaliina_ kirjoitti:
Kun sain tietoon että subtv:ssä viimeinen jakso tätä Tuhkimotarinaa tulee torstaina 03.05.
Jakson numero on se 89, että kuinka pitkinä jaksoina se RCTV on silloin aikoinaan näyttänyt tämän?
Kysyin asiaa eräältä eurooppalaiselta Telenovela foorumilta.
Tuhkimotarinaa on tehty se 178 jaksoa ja jakson pituus on se 45 min.
Siis.... mihin jää nyt puolet tästä telenovelasta?
Nyt kaikki mukaan kampanjoimaan Tuhkimotarinan puolesta Subtv:lle!
Varalta, jos tämä silloin toukokuussa loppuu kokonaan eikä jää vain kesä tauolle!
Että tulemme näkemään myös tämän telenovelan loppuun asti.Laitetaan vaikka nimilista menemään Subille..!! pakko on sarjan jatkua!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241