Auttakaa! Kysymys e-pillereistä

Voiko e-pillereiden käyttöä MITENKÄÄN aloittaa ennen menkkoja? Mulla nimittäin on tapana jäädä aina silloin tällöin menkat välistä ja nyt kävi taas niin. Kumminkin oli tarkoitus aloittaa juuri nyt pillereiden käyttä, mutta olen ymmärtänyt että niiden aloitus täytyy tapahtua vuodon ensimmäisenä päivänä. Onko siis mahdollista aloittaa juuri nyt?
1288
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Voihan ne aloittaa. Voi aiheuttaa vuotohäiriöitä ja ehkäisytehoa ei sitten ole minkäänlaista.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Apua tarvitseva kirjoitti:

Voiko e-pillereiden käyttöä MITENKÄÄN aloittaa ennen menkkoja? Mulla nimittäin on tapana jäädä aina silloin tällöin menkat välistä ja nyt kävi taas niin. Kumminkin oli tarkoitus aloittaa juuri nyt pillereiden käyttä, mutta olen ymmärtänyt että niiden aloitus täytyy tapahtua vuodon ensimmäisenä päivänä. Onko siis mahdollista aloittaa juuri nyt?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu