Hautala & Lipponen

"Läpinäkyviä"

"Hautala otti tässä yhteydessä oma-aloitteisesti puheeksi myös puolueiden rahoituksen sanoen, että taloudellista etua edustavien etujärjestöjen ja puolueiden välisten suhteiden pitäisi olla läpinäkyviä"

"Lipponen arvioi, että vihreät tuntevat jääneensä syrjään energiakeskustelussa. "Vihreät haluaisivat, että vain heillä on kaikki viisaus energiapolitiikassa ja että vain heitä täytyisi kuunnella."

------------

Mikä on läpinäkevyys vihreillä. Tiedustellaampa vaikka hassin palkkaa kaikkineen, kulukorvauksineen. Esitetään kysymys vihreänliiton toimistolle. Yleensä taistolaiset itse ei tuommoisiin vastaa. Kun kyse itsestä. Jos olisi Lipposen kulukorvaus, varmaan löytyisi tietoa vihreillä

10

968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertokaa

Katellaan ja kysellään. Voisi vaikka arvuutella mikä on vastaus vihreillä
      1) ei me tiedetä
      2) ei me muisteta
      3) nyt ei tule mieleen (hassia)
      4) sama kuin muillakin mepeillä (olikin kysymys hassin palkoista !)
      5) sitten vain tinkimällä peruspalkka ilmoitetaan n. 6000€/kk
      6( jne..jne

Sitten kysymys, mihin menee kulukorvaus (x3) lentolippuun n 1000€ /kk, jää 9000€/kk, mihin hassi sen käyttää ?

• ja peloista

Vihreiltäkö pitäisi aina kysyä, kun käydään enegiapolittista keskustelua. Meille äänestäjille on tullut selväksi se, että Suomi tarvitsee ydinvoimaa, siitä ei pääse mihinkään. Viherpiipittäjät saavat piipittää käräjätyyliinsä, energiapoliittista keskustelua pitää käydä, mutta ei käräjöiden. Paha moka vihreiltä!

• Tää vitun käpytikka Heidi Hautala. Lipposvihansa on jo paranoidista luokkaa.
        Ydinvoiman lisärakentamisen vastustaminen ei ole tästä maailmasta.

Populismia kristallisoidummillaan sanon minä.

• se sieltä!
        capt.cöpenick kirjoitti:

Tää vitun käpytikka Heidi Hautala. Lipposvihansa on jo paranoidista luokkaa.

Lipposen arvostelijat joutuvat AINA hullun kirjoihin. Hautala tullaan taatusti luokittelemaan mielisairaaksi jossakin tulevassa Lipposen kolumnissa, mutta nythän capt.cöpenick ehti sen jo tehdä näin epävirallisesti.

• puhemiehemme
        capt.cöpenick kirjoitti:

Tää vitun käpytikka Heidi Hautala. Lipposvihansa on jo paranoidista luokkaa.

nöyränä sinua kumarramme oi mahtava Kim-Il-Sungin inkarnaatio. Olkoon ikuisesti tuomitut kaikki vihreät. Langetkoon ylivertaisen viisautesi valo kaikkien ymmärtämättömien ylle! Ikuisesti säteilköön kuudes, seitsemäs, kahdeksas, yhdeksäs .....ydinreaktori.

• Suoraan.

Mitä suuri johtaja edellä, sitä persreiän nuolijat peräsä:

"Hautalan kärjätyyli kielii yhteistyökyvyttömyydestä"

Niin kukas se eilen syyttikään vihreitä käräjöinnistä. Lipponen syytää sontaa. Hautala aiheellisesti nosti esille EDUSKUNTAA EDUSTAVAN PUHEMIEHEN toiminnan rajat. Lipponen selkeästi ylitti ne. Ks. hyvä analyysi http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000104&posting=22000000023448503

Toinen poiminta:

"Vihreiltäkö pitäisi aina kysyä, kun käydään enegiapolittista keskustelua."

Ja edelleen suuren johtajan toteamusten toistelua. Myös hyvin analysoitu eo. linkisä.

• Sitähän se on ollut kaiken ...
        se sieltä! kirjoitti:

Lipposen arvostelijat joutuvat AINA hullun kirjoihin. Hautala tullaan taatusti luokittelemaan mielisairaaksi jossakin tulevassa Lipposen kolumnissa, mutta nythän capt.cöpenick ehti sen jo tehdä näin epävirallisesti.

TOSI ON

• repe

Uunon kirjoitushöpinät ovat kyllä niin läpinäkyviä. Näkee kyllä heti kuka on kirjoittaja.

• Sandra.

Oletko itse vai joku muu !

Vai näetkö Uunoja paljonkin (Maanantaisin enimmäkseen, niinkö?)

• avoimuutta

Lipposellekin tiedoksi: www.politrix.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      237
      1568
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      23
      1354
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1306
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1197
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      978
    6. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      14
      952
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      940
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      915
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      881
    Aihe