Näin se on.....

Nainen on naiselle susi....

Miten on,kolahtiko kohdalle vai menikö ohi?

14

976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • animattiN

miten sinulle nyt tuollainen asia tuli mieleen.

• vaan mieleen jostain syystä..Toivottavasti sinulta ei mennyt ohi se,että et olis ymmärtänyt tuota...:)

Muuten tuota asiaa voi monikin miettiä....

• animattiN
        mii-su kirjoitti:

vaan mieleen jostain syystä..Toivottavasti sinulta ei mennyt ohi se,että et olis ymmärtänyt tuota...:)

Muuten tuota asiaa voi monikin miettiä....

hyvinkin mitä ajoit takaa, mutta en muistaisi itseni olleen kenellekkään naiselle "susi".
        Ne joiden kanssa olen ystävystynyt ovat minulle elinikäisiä ystäviä.

• animattiN kirjoitti:

hyvinkin mitä ajoit takaa, mutta en muistaisi itseni olleen kenellekkään naiselle "susi".
        Ne joiden kanssa olen ystävystynyt ovat minulle elinikäisiä ystäviä.

on sitten hienosti..:) Harmi,että naissukukunnassa tuota esiintyy niin paljon...Ei miehet käyttäydy niin katalasti kuin naiset..

• ..kaunis, eli: Nainen on susi!

• susi lampaan vaatteissa..:)

• mii-su kirjoitti:

susi lampaan vaatteissa..:)

...tarkemmin ilmaista? ;))

• Kadunmies kirjoitti:

...tarkemmin ilmaista? ;))

meinaat?Haluatko oikeasti tarkennusta vai olitko jo tuohon tyytyväinen? ;)

Hitsi...Ny tämä likka, ottaa imurin vähäks aikaa kauniiseen käteen..:)

• mii-su kirjoitti:

meinaat?Haluatko oikeasti tarkennusta vai olitko jo tuohon tyytyväinen? ;)

Hitsi...Ny tämä likka, ottaa imurin vähäks aikaa kauniiseen käteen..:)

..jo ihna tyytyväinen, tosin jäöin ihmimään miksi naiset ei asialle tee mitään vaikka sen jopa itsekin tiedostavat..??

Jätä se imuri rauhaan, ota se toinen letku kauniiseen kätöseesi ja päivä paistaa paljon kirkkaammin ;))

• Kadunmies kirjoitti:

..jo ihna tyytyväinen, tosin jäöin ihmimään miksi naiset ei asialle tee mitään vaikka sen jopa itsekin tiedostavat..??

Jätä se imuri rauhaan, ota se toinen letku kauniiseen kätöseesi ja päivä paistaa paljon kirkkaammin ;))

Et kai sää tarkota,et mäkin oisin joku susi?Hyh...pois se minusta..;)

Mitähän letkua tarkotit?Et kai vaa sitä töpöruiskua...:D

Nyt on muutes koti hohtavan puhdas, ja kakkuki on uunissa...:)

• mii-su kirjoitti:

Et kai sää tarkota,et mäkin oisin joku susi?Hyh...pois se minusta..;)

Mitähän letkua tarkotit?Et kai vaa sitä töpöruiskua...:D

Nyt on muutes koti hohtavan puhdas, ja kakkuki on uunissa...:)

..sun kiälenkäyttöäs? ;) vai töpöruisku? ;))
        En nyt sinua oikein sudeksi miellä, vaikka harrastatkin pölyimuriterroria silloin kun talon herra nauttii ansaitsemastaan lepotuokiosta sohvalla audiovisuaalisten laitteiden antia katsellen ;D

• Kadunmies kirjoitti:

..sun kiälenkäyttöäs? ;) vai töpöruisku? ;))
        En nyt sinua oikein sudeksi miellä, vaikka harrastatkin pölyimuriterroria silloin kun talon herra nauttii ansaitsemastaan lepotuokiosta sohvalla audiovisuaalisten laitteiden antia katsellen ;D

muutes ainoo sana minkä keksin sitä kuvaamaan..:DDD Hirveetä..Oliskohan andyllä taas tehtävää..:¤

Mä oon sanonu,et jos joku ei tykkää ku mä imuroin,nii saa imuroida sitten ite, ku on mieliohjelmansa kattonut....Arvaa vaan,kuuluuko enää jupinaa? ;))

• mii-su kirjoitti:

muutes ainoo sana minkä keksin sitä kuvaamaan..:DDD Hirveetä..Oliskohan andyllä taas tehtävää..:¤

Mä oon sanonu,et jos joku ei tykkää ku mä imuroin,nii saa imuroida sitten ite, ku on mieliohjelmansa kattonut....Arvaa vaan,kuuluuko enää jupinaa? ;))

..lattian pintamateriaali pitää valita niin ettei siihen pölyimuria tarvivitse käyttää, telkkua katsellessa on ihan kiva jos vaimoke jynssää lattiaa rievun kanssa..silleen kivasti ;)

Minä en kertakaikkiaan siedä pölyimurin ääntä, enkä edes omista imuria, pärjään mopilla ja harjalla joskus olisi sille helvetinkoneelle käyttöä kun matolle tipahtaa jotakin mutta antaahan se sitten syyn tampata mattoja välillä..

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7265
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      62
      5229
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4884
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4035
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3986
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3873
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3588
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3203
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52