Nainen on naiselle susi....
Miten on,kolahtiko kohdalle vai menikö ohi?
Näin se on.....
14
996
Vastaukset
- animattiN
miten sinulle nyt tuollainen asia tuli mieleen.
vaan mieleen jostain syystä..Toivottavasti sinulta ei mennyt ohi se,että et olis ymmärtänyt tuota...:)
Muuten tuota asiaa voi monikin miettiä....- animattiN
mii-su kirjoitti:
vaan mieleen jostain syystä..Toivottavasti sinulta ei mennyt ohi se,että et olis ymmärtänyt tuota...:)
Muuten tuota asiaa voi monikin miettiä....hyvinkin mitä ajoit takaa, mutta en muistaisi itseni olleen kenellekkään naiselle "susi".
Ne joiden kanssa olen ystävystynyt ovat minulle elinikäisiä ystäviä. animattiN kirjoitti:
hyvinkin mitä ajoit takaa, mutta en muistaisi itseni olleen kenellekkään naiselle "susi".
Ne joiden kanssa olen ystävystynyt ovat minulle elinikäisiä ystäviä.on sitten hienosti..:) Harmi,että naissukukunnassa tuota esiintyy niin paljon...Ei miehet käyttäydy niin katalasti kuin naiset..
..kaunis, eli: Nainen on susi!
Kadunmies kirjoitti:
...tarkemmin ilmaista? ;))
meinaat?Haluatko oikeasti tarkennusta vai olitko jo tuohon tyytyväinen? ;)
Hitsi...Ny tämä likka, ottaa imurin vähäks aikaa kauniiseen käteen..:)mii-su kirjoitti:
meinaat?Haluatko oikeasti tarkennusta vai olitko jo tuohon tyytyväinen? ;)
Hitsi...Ny tämä likka, ottaa imurin vähäks aikaa kauniiseen käteen..:)..jo ihna tyytyväinen, tosin jäöin ihmimään miksi naiset ei asialle tee mitään vaikka sen jopa itsekin tiedostavat..??
Jätä se imuri rauhaan, ota se toinen letku kauniiseen kätöseesi ja päivä paistaa paljon kirkkaammin ;))Kadunmies kirjoitti:
..jo ihna tyytyväinen, tosin jäöin ihmimään miksi naiset ei asialle tee mitään vaikka sen jopa itsekin tiedostavat..??
Jätä se imuri rauhaan, ota se toinen letku kauniiseen kätöseesi ja päivä paistaa paljon kirkkaammin ;))Et kai sää tarkota,et mäkin oisin joku susi?Hyh...pois se minusta..;)
Mitähän letkua tarkotit?Et kai vaa sitä töpöruiskua...:D
Nyt on muutes koti hohtavan puhdas, ja kakkuki on uunissa...:)mii-su kirjoitti:
Et kai sää tarkota,et mäkin oisin joku susi?Hyh...pois se minusta..;)
Mitähän letkua tarkotit?Et kai vaa sitä töpöruiskua...:D
Nyt on muutes koti hohtavan puhdas, ja kakkuki on uunissa...:)..sun kiälenkäyttöäs? ;) vai töpöruisku? ;))
En nyt sinua oikein sudeksi miellä, vaikka harrastatkin pölyimuriterroria silloin kun talon herra nauttii ansaitsemastaan lepotuokiosta sohvalla audiovisuaalisten laitteiden antia katsellen ;DKadunmies kirjoitti:
..sun kiälenkäyttöäs? ;) vai töpöruisku? ;))
En nyt sinua oikein sudeksi miellä, vaikka harrastatkin pölyimuriterroria silloin kun talon herra nauttii ansaitsemastaan lepotuokiosta sohvalla audiovisuaalisten laitteiden antia katsellen ;Dmuutes ainoo sana minkä keksin sitä kuvaamaan..:DDD Hirveetä..Oliskohan andyllä taas tehtävää..:¤
Mä oon sanonu,et jos joku ei tykkää ku mä imuroin,nii saa imuroida sitten ite, ku on mieliohjelmansa kattonut....Arvaa vaan,kuuluuko enää jupinaa? ;))mii-su kirjoitti:
muutes ainoo sana minkä keksin sitä kuvaamaan..:DDD Hirveetä..Oliskohan andyllä taas tehtävää..:¤
Mä oon sanonu,et jos joku ei tykkää ku mä imuroin,nii saa imuroida sitten ite, ku on mieliohjelmansa kattonut....Arvaa vaan,kuuluuko enää jupinaa? ;))..lattian pintamateriaali pitää valita niin ettei siihen pölyimuria tarvivitse käyttää, telkkua katsellessa on ihan kiva jos vaimoke jynssää lattiaa rievun kanssa..silleen kivasti ;)
Minä en kertakaikkiaan siedä pölyimurin ääntä, enkä edes omista imuria, pärjään mopilla ja harjalla joskus olisi sille helvetinkoneelle käyttöä kun matolle tipahtaa jotakin mutta antaahan se sitten syyn tampata mattoja välillä..
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1692607Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a19737Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait212722Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies86720Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22678