Näin se on.....

Nainen on naiselle susi....

Miten on,kolahtiko kohdalle vai menikö ohi?

14

978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • animattiN

miten sinulle nyt tuollainen asia tuli mieleen.

• vaan mieleen jostain syystä..Toivottavasti sinulta ei mennyt ohi se,että et olis ymmärtänyt tuota...:)

Muuten tuota asiaa voi monikin miettiä....

• animattiN
        mii-su kirjoitti:

vaan mieleen jostain syystä..Toivottavasti sinulta ei mennyt ohi se,että et olis ymmärtänyt tuota...:)

Muuten tuota asiaa voi monikin miettiä....

hyvinkin mitä ajoit takaa, mutta en muistaisi itseni olleen kenellekkään naiselle "susi".
        Ne joiden kanssa olen ystävystynyt ovat minulle elinikäisiä ystäviä.

• animattiN kirjoitti:

hyvinkin mitä ajoit takaa, mutta en muistaisi itseni olleen kenellekkään naiselle "susi".
        Ne joiden kanssa olen ystävystynyt ovat minulle elinikäisiä ystäviä.

on sitten hienosti..:) Harmi,että naissukukunnassa tuota esiintyy niin paljon...Ei miehet käyttäydy niin katalasti kuin naiset..

• ..kaunis, eli: Nainen on susi!

• susi lampaan vaatteissa..:)

• mii-su kirjoitti:

susi lampaan vaatteissa..:)

...tarkemmin ilmaista? ;))

• Kadunmies kirjoitti:

...tarkemmin ilmaista? ;))

meinaat?Haluatko oikeasti tarkennusta vai olitko jo tuohon tyytyväinen? ;)

Hitsi...Ny tämä likka, ottaa imurin vähäks aikaa kauniiseen käteen..:)

• mii-su kirjoitti:

meinaat?Haluatko oikeasti tarkennusta vai olitko jo tuohon tyytyväinen? ;)

Hitsi...Ny tämä likka, ottaa imurin vähäks aikaa kauniiseen käteen..:)

..jo ihna tyytyväinen, tosin jäöin ihmimään miksi naiset ei asialle tee mitään vaikka sen jopa itsekin tiedostavat..??

Jätä se imuri rauhaan, ota se toinen letku kauniiseen kätöseesi ja päivä paistaa paljon kirkkaammin ;))

• Kadunmies kirjoitti:

..jo ihna tyytyväinen, tosin jäöin ihmimään miksi naiset ei asialle tee mitään vaikka sen jopa itsekin tiedostavat..??

Jätä se imuri rauhaan, ota se toinen letku kauniiseen kätöseesi ja päivä paistaa paljon kirkkaammin ;))

Et kai sää tarkota,et mäkin oisin joku susi?Hyh...pois se minusta..;)

Mitähän letkua tarkotit?Et kai vaa sitä töpöruiskua...:D

Nyt on muutes koti hohtavan puhdas, ja kakkuki on uunissa...:)

• mii-su kirjoitti:

Et kai sää tarkota,et mäkin oisin joku susi?Hyh...pois se minusta..;)

Mitähän letkua tarkotit?Et kai vaa sitä töpöruiskua...:D

Nyt on muutes koti hohtavan puhdas, ja kakkuki on uunissa...:)

..sun kiälenkäyttöäs? ;) vai töpöruisku? ;))
        En nyt sinua oikein sudeksi miellä, vaikka harrastatkin pölyimuriterroria silloin kun talon herra nauttii ansaitsemastaan lepotuokiosta sohvalla audiovisuaalisten laitteiden antia katsellen ;D

• Kadunmies kirjoitti:

..sun kiälenkäyttöäs? ;) vai töpöruisku? ;))
        En nyt sinua oikein sudeksi miellä, vaikka harrastatkin pölyimuriterroria silloin kun talon herra nauttii ansaitsemastaan lepotuokiosta sohvalla audiovisuaalisten laitteiden antia katsellen ;D

muutes ainoo sana minkä keksin sitä kuvaamaan..:DDD Hirveetä..Oliskohan andyllä taas tehtävää..:¤

Mä oon sanonu,et jos joku ei tykkää ku mä imuroin,nii saa imuroida sitten ite, ku on mieliohjelmansa kattonut....Arvaa vaan,kuuluuko enää jupinaa? ;))

• mii-su kirjoitti:

muutes ainoo sana minkä keksin sitä kuvaamaan..:DDD Hirveetä..Oliskohan andyllä taas tehtävää..:¤

Mä oon sanonu,et jos joku ei tykkää ku mä imuroin,nii saa imuroida sitten ite, ku on mieliohjelmansa kattonut....Arvaa vaan,kuuluuko enää jupinaa? ;))

..lattian pintamateriaali pitää valita niin ettei siihen pölyimuria tarvivitse käyttää, telkkua katsellessa on ihan kiva jos vaimoke jynssää lattiaa rievun kanssa..silleen kivasti ;)

Minä en kertakaikkiaan siedä pölyimurin ääntä, enkä edes omista imuria, pärjään mopilla ja harjalla joskus olisi sille helvetinkoneelle käyttöä kun matolle tipahtaa jotakin mutta antaahan se sitten syyn tampata mattoja välillä..

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      83
      3526
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      80
      3226
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3052
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2720
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2212
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1802
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1751
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1735
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe