ruumiinrakenne vs. mitat -gallup

elance

otsikosta päätellen tämä on siis gallup! lueskellessani viestejä olen huomannut kuinka erinkokoisia ja muotoisia esim samanmittaiset ihmiset ovat, kerroppa siis sinäkin mittasi niin vertaillaan vähän.

a) pituus/paino? 169/76
b) vaatekoko? paidat useimmiten 40, housuista jopa
38 olen joskus onnistunut kiskomaan päälleni!
c) ruumiinrakenteesi? hartiat kuin ladon ovet,
lantiota ei nimeksikään.olen suhteellisen
lihaksikas
d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? kun
kerron painoni, monet kauhistuvat, näytän
kuulemma 10kg hoikemmalta.
e) mitä haluaisit muuttaa? haluaisin vähän
kieltämättä lihaksesta eroon, myös lantio saisi
olla leveämpi ja takamus suurempi, näyttäisin
sopusuhtaisemmalta. jos pukeutuin nyt
hameeseen, näyttäisin transvestiitiltä!
f) ulkonäköihanteesi? ihailen hoikkia, mutta
treenattuja kroppia, jos saisin oikeasti sen
10kg painostani pois, olisin tyytyväinen.

71

5278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutaman kilon tähden

a) Olen 163 cm/66 kg, muut mitat 93/80/101.
      B) Vaatekoko yleensä 38 tai 40. Vaatekaupassa huomaa, että meitä on todella hyvin erimallisia naisia. Yläosasta minulla menisi pienempi koko kuin alaosasta. Housuja minun on nykyään vaikea löytää. En pidä kauhean matalista malleista ja jos löytyy vähän korkeampivyötäröinen, niin vyötärölle jaa kymmenen senttiä liikaa mittaa.
      C) Elikäs hartioita ei ole (haluaisin), rinnanympärys milestäni OK, mutta lantio on aina ollut leveä ja reidet paksut. Mutta valitettavasti laihdun kyllä ensimmäiseksi yläkropasta ja vyötäröltä, mutta lantiolta ei lähde senttejä millään. Olen aika lihaksikas, harrastanut aina liikuntaa.
      d) Muut pitävät minua hoikkana (itse pidän "normaalina"). Sen tähden en ole kenellekään kertonut laihduttamisestani. Saisi vaan kuulla "älä ihmeessä laihduta".
      e) Haluaisin pois jenkkakahvat, selkämakkarat ja lantiota pienemmäksi. Toivoisin, että kasvoista ja rinnoista ei lähtisi yhtään (mahdotonta kylläkin).
      f) ihailen normaalipainoista, treenattua (ei liian) ja naisellisen muodokasta kroppaa.

• eli olen

A. 170cm ja 57 kg, muut mitat lantio-87 vyötärö 84 rinnanympärys 93.
        B.Vaatteista 38-40 kokoo. riippuu mallista.joskus 36 housut mahtuu.joskus 42..
        C.Perse lättänä suht pieni. kaikki rasva vyötäröllä,pallomaha ja jenkoissa jonkuu verran
        D.Muiden mielestä näytän 5-7kg lihavammalta mitä painan,johtuen pallomahasta ja paksuista pyöreistä kasvoista:( tahtoisin poies...
        E. Pois haluan vyötäröstä ja lantiosta. vatsalihaksii teen. en tiiä miten..
        F. Ihanteellinen vartalo ois naisellisen treenattu.hmm..

• zaxe84

a. 163/60
      b. paidat 38/36 housuissa sama
      c.hartiat pienet/luisevat, ei selvää lantiota
      jalat lihaksikkaat,koska pyöräilen ja kävelen isoja määriä vuodenaikojen mukaan.
      d.minua luullaan 5kiloa laihemmaksi
      e.Haluasin painosta 5kiloa pois ja vatsaa vielä parempaan kuntoon ja käsivarsia. Persukseen kun taas saisi lihaa,koska se on luiseva ja on kamala istua kun sattuu luihin.
      f.Ihailen ihmisiä,jotka ovat sinut itsensä kanssa, koska sen huomaa ja se on kaunista.
      Itse haluaisin olla hoikka.

• ä 77

a) pituus/paino? 165/58
      b) vaatekoko? 34-36
      c) ruumiinrakenteesi? Hartiat leveät..suht lihaksikas,kapea lantio ja liian pien pylly,maha roikkuu ja tissit tyhjät ruppanat:/
      d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? Muut ei oo arvioinu kun äiti ja luuli paljon kevyemmäksi:)

e) mitä haluaisit muuttaa? Litteä/kiinteä maha ois tervetullut..ja allit pois..uuet tissit haluun!!;)

f) ulkonäköihanteesi? Ihailen hoikkia,treenatun näkösiä ihmisiä..

• ------------

A) 165/65
        B)yleensä se 36 paidoissa sekä housuissa
        C)suomalainen perusnainen...takapuoleen ja reisiin kertyy kaikki..=) hoikka vyötärö,treenin kautta jalat ja takamus timmit...ei rintoja nimeksikään
        D)hoikemmaksi paljonkin
        E)jenkkakahvoja pois,isommat rinnat,lihaksia käsiivarsiin!
        F)hoikka,sporttisen timmi

• Nainen 26

a) pituus/paino? 170/71

b) vaatekoko? t-paidat ja vastaavat L/40, paitapuserot 42, rintojen takia.

c) ruumiinrakenteesi? Pitkät, hoikat sääret, ei naisellista pyllyä tai reisiä, taipumusta omppuvartaloisuuteen, eli pieni pömppövatsa, isohkot rinnat.

d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? Minua veikataan aina 5-10cm pitemmäksi, painosta en tiedä mitä muut luulevat.

e) mitä haluaisit muuttaa? Haluaisin eroon vatsastani sekä mielellään saada pepustani vähän pyöreämmän, "naisellisemman". Paino on periaatteessa ok, mutta ei se 5kg:n pudotus haittaisi.

f) ulkonäköihanteesi? Naisellinen vartalo, joissa on muodot oikeissa kohdissa.

• Sandra-79

a) pituus/paino? 170/52

b) vaatekoko? 34/36

c) ruumiinrakenteesi? sporttinen, muttei kuitenkaan kovin lihaksikas

d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? ei ole tullut kommenttia

e) mitä haluaisit muuttaa? selluliitit pois reisistä

f) ulkonäköihanteesi? aikalailla sellainen kuin olen, tosin kapeammilla reisillä

• n24

a)pituus/paino: 173/90kg

b)vaatekoko: paidat 40/42 ja housut 42 tai isommat

c)ruumiinrakenne: harteikas & lihaksikas (uimarin rakenne)ja n.2kg ylimääräistä lääkärin mukaan.

d)Muiden arvio: yleensä luullaan n.15-20 kg kevyemmäksi

e)jenkat pois, reidet voisi olla solakammat ja jos voisi muttaa ihan muutakin kuin itseään niin olisi kiva ettei kaikki housu mallit olisi rakennettu litteä peppuisten italialaisten kaavojen mukaan.

f) naisellinen, urheilullinen, mutta silti muodokas

• minä--

a) pituus/paino? 171/67,5
      b) vaatekoko? 38/40, alaosa isompi.
      c) ruumiinrakenteesi? Päärynä tässä painossa, pienitissinen x-vartalo 60-kiloisena =)
      d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? Ei ole tullut numeroarvioita painosta/pituudesta. "Sää oot tommonen hoikka tyttö", "sää kun oot tommonen pitkä", "Ei susta huomaa että oisit lihonu yhtään", "En muista että olisit näyttänyt laihemmalta"
      e) mitä haluaisit muuttaa? Paino saisi tippua 4 kiloa, että mahtuisin vanhoihin farkkuihin, eikä tarvitsisi tuhlata rahaa uusiin. A-kupin rinnat ovat ok, toivoisin niistä vaan kiinteämpiä. Muuten ei mitään ulkonäkökriisiä =)
      f) ulkonäköihanteesi? Tuo vartalo viisi kiloa pyöreämpänä:
      http://www.helsinki.fi/jarj/rupla/kopeekka/kopekuvat/2002/terhi.jpg
      Eli siis minun vartaloni vajaat 60-kiloisena :D

• palstalta

Ihan hieno gallup, mutta sitä ihmettelen, että miksi kaikki vastaajat ovat normaalipainoisia ja jopa ihan hoikkia?? Mitä te laihdutuspalstoilla teette? Tuolla on fitness- ja kuntoilupalstat teikäläisille, hus häipykää!

• elance

eroavaisuus sun ja mun välillä on se, että minä olen minun elämäni tärkein ihminen ja sinä olet sinun elämäsi tärkein ihminen. yhteistä meille on se, että kummallakin on oikeus olla uskollinen omille kauneusihanteilleen.
        tämä on laihdutuspalsta, eikä laihduttaakseen tarvitse olla lihava. sen sijaan keskusteluista löytyy myös lihavuuspalsta. sinne ei ainakaan mun kannata mennä, koska en tunne olevani lihava, enää. olen lueskellut laihdutuspalstaa siitä asti kun aloin laihduttaa, painoa oli silloin 90kg. tarkoittaako se, että olen onnistunut tavoitteissani jo hienosti sitä, että minun on nyt sinun takiasi häivyttävä palstalta, kun en enää ole valas?
        tämä on avoin keskustelu kaikille.älä sinä aja muita täältä pois.

• Hellu-Heluna

Minä olen aika saman kokoinen kuin aloittaja... siis mitoiltani.
      a) 170/76

b) Paidat usein M-L, yleensä L. Rinnat yleensä 85/B
      Housut tuumakoossa 32/32 vyötärö/pituus. Muuten housukoko 42. Eli hyvin erityyppinen kuin alkuperäisellä.

c) Ylimääräistä kertyy käsivarsiin, selkään, vyötärölle. Mutta ei koskaan lantiolle tai peppuun. Reidet on todella hoikat. Eli ruumiinrakenne lähinnä kärkikolmiota muistuttava =)

d) Ensivaikututelma (esim. netissä näkemättä kuvaa) on se, että olen lihava, reilu, runsas, rehevä. Joskus olen sanonut sitten miehille, että jos et tykkää tällaisista, niin ei voi mitään. Ja näin aika moni lähteekin karkuun "juoksemaan". Joskus piruuttaan nakkaan sitten perään kuvan timmistä takapuolestani, jonka jälkeen miesten mieli muuttuu ja kehuja vartalosta alkaa löytymään. Mua tosin ei enää siinä vaiheessa kiinnosta, jos mies tekee minusta mielikuvan mittojen perusteella. Muuten näytän varmaankin just sitä, mitä mitat antavat ymmärtää... tosin aika raskasrakenteinen muutenkin, siis luusto jne.

f) Ulkonäköihanteeni on muodokas nainen, jolla on jotain, mistä ottaa kiinni. Riittävä kuppikoko on ihan pelkkä B, mutta lantio/peppu pitää olla kookas. En siis tykkää sellaisista naisista, joilla ei ole laaksoa ei kukkulaa, eikä myöskään mitään ylimääräistä. Eli näillä mitoilla olisin ihan tyytyväinen, jos vaan muutama ylimääräinen kilo olisi kertynyt peppuun ja lantiolle, eikä vyötäröstä ylöspäin.

• mittoja :)

a) 165cm/103kg

b) 46/48, liivit 95C

c) Leveät hartiat, lantio ja rintakehä, mutta suht erottuva vyötärö. Vatsassa, takapuolen yläosassa ja käsivarsissa selvästi ylimääräistä. Reidet, pakarat ja sääret aika lihaksikkaat.

d) En ole koskaan kysellyt... Iso olen kuitenkin, niin mitäs sitä miettimään. :)

e) Koko ajan laihdutan, joten kroppa muuttuu pikkuhiljaa. Rasvasta eroon, haluan tulla sopusuhtaisemmaksi.

f) Ei ole sen kummempia ulkonäköihanteita. Iloiset, sympaattiset ja luonnolliset ihmiset ovat minun makuuni kokoon katsomatta! :)

• VarmaTieto

191 cm, 89 kg, rasvaprosentti 19

- pukupaita koko 43 (41 menisi kauluksesta ja mahasta mutta ei hartioista)
      - farkut vyötärö 34 tuumaa
      - puku 56B (52B housut menisi muttei takki hartioista)
      - puserot ym XXL, vaikka mahan kohdalle mahtuisi kaksi

Miksi valmisvaatteet tehdään miehille nykyään elefanttimitoituksella?

-VT

• Missy E

a) 168/66

b) Housut 38. Paidat 40/42 tai L/XL

c) Olen amazooni-mallia. Harteikas, kurvikas, en todellakaan ole mikään pikku keijukainen. Erityisen ylpeä olen lihaksikkaista reisistä ja pepusta ;)

d) muiden kommentit: painatko muka niin paljon

e)Nyt, -10kg:n jälkeen haluaisin enään pienen loppusilauksen pois vatsasta

f)Kaunis vartalo on ehdottomasti lihaksikas ja treenattu. Hoikka, muttei liian laiha.

• takkutukka88

a) pituus/paino? 164/82
      b) vaatekoko? farkut yleensä 40/42 kokoa... paitojen/toppien koko yleensä M
      c) ruumiinrakenteesi? Normaalia leveämmät hartiat, leveä lantio... Kaikki ylimääräinen kerääntynyt juuri lantiolle, takamukseen ja reisiin...
      d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? No yleensä on veikattu sitä 70-75 kg ja tottakai niillä ihmisillä yleensä suu loksahtaa auki, kun kerron oikean painoni :D Ei sitä musta oikeen huomaa päälle päin pahemmin...
      e) mitä haluaisit muuttaa? Lantio saisi olla 6 cm kapeampi, samoin vyötärö/reidet/takamus/rinnat...
      f) ulkonäköihanteesi? sellainen sopusuhtainen/hoikka... Laihdutus kuuri on parhaillaan meneillään ja vielä olisi se 17 kiloa tiputettavaa...

• takkutukka88

muut mitat:
        Vyötärö 84
        Lantio 96
        Reisi 62
        Pohje 39
        Käsivarsi 36

• katruskainen

a)166/57
      b)38 yleensä
      c)mitat: rinnanympärys 86, vyötärö 69, lantio 95
      siis kapea vyötärö, leveähköt hartiat ja lantio
      d)luulevat, että painan vähemmän
      e) haluaisin kapeamman lantion, kaikki kertyy sinne, vyötäröltä saa kaiken roikkumisen pois vatsalihaksilla

• Ardelia

a) 60/170
      b)Paidat xs-m ja housut 38-40
      c) Olen melko tasapaksu 85-71-87. Koska minulla on kapea lantio ja takapuoli ja pienet rinnat, vyötäröni näyttää isolta. Sääreni ovat pitkät ja melko hoikat ja samoin sormet ovat pitkät ja luisevat. Hartiat ovat sopusuhtaiset. En ole lihaksikas, mutten mikään ruipelokaan.
      d)Kaikki tuttavat pitävät jo liian laihana.
      e)Haluan laihtua vielä muutaman kilon. Jos jotain voisin muuttaa niin haluaisin vähän isommat rinnat ja kapeamman vyötärön.
      f) Ihailen laihoja naisia, joilla on kapea takapuoli eikä liian isoja rintoja. Vielä muutama kilo pois niin minulla on unelmieni vartalo.

• .................

a) pituus/paino? 166/77

b) vaatekoko? 40 tai numeroa suurempi/pienempi

c) ruumiinrakenteesi? tasapainoinen... ei ole mitään erityistä ongelmakohtaa kropassa. Lihon ja laihdun tasaisesti kaikkialta, mikä on lihoessa mukavaa, mutta laihtuessa ei niinkään (kun kukaan ei tunnu huomaavan monen kilon hoikistumista, hitsi :D).

d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? Muut luulevat paljon kevyemmäksi juuri tuon rasvan tasaisen jakautumisen tähden. Kun mikään ruumiinosa ei erotu muusta kropasta erityisen suurena, eivät ihmiset kiinnitä huomiota liikakiloihin.

e) mitä haluaisit muuttaa? Haluaisin hoikistua alle 70-kiloiseksi, jolloin kroppani olisi kaikin puolin hoikempi. Kokemuksesta voin sanoa, että siinä koossa olen parhaimmillani. Olisi myös hienoa, jos säännöllinen treenaamiseni alkaisi näkyä rasvakerroksen ohennuttua :)

f) ulkonäköihanteesi? Ei ole mitään yhtä tiettyä. Jokaisella ihmisellä on se oma hyvän olon kokonsa. Joillekin sopii pyöreämpi muoto, kun taas jotkut ovat parhaimmillaan hoikkina ja sporttisina. Itse haluaisin olla jotakin tuolta väliltä: timmi, mutta silti muodokas.

• Hellu-Heluna

...koska tässä huomataan, miten vääristynyt ajatusmaailma ihmisillä on hoikkuudesta ja lihavuudesta. Lähes kaikkia ihmisiä luullaan vähemmän painaviksi kuin mitä he ovat. Ihminen ei aina ole sitä mitä kilot kertovat.

Eli siis. Ihmisillä on niin kovin vääristynyt käsitys, kun joku kertoo mitat 170/75 tai 160/70 tai vastaavaa. Niin moni ihminen pitää hoikkana vain sitä, että ihminen painaa vähemmän kuin pituus - 100. Tsemppistä kaikille, pitäkää itsetuntonne loistolukemissa ;-)

• rejth

a) pituus/paino? 162 cm / 63 kg
      b) vaatekoko? 38 - 40
      c) ruumiinrakenteesi? Kaposet hartiat, melko leveä lantio.
      d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? Hoikaksi sanotaan, mutta se on vain vaatteilla tehtyä illuusiota :)
      e) mitä haluaisit muuttaa? Hartioihin muotoa, käsivarret kiinteämmäksi, samoin vatsa, peppu ja reidet.
      f) ulkonäköihanteesi? Hoikka ja kiinteä.

• vastauksia

a) 167,5/66

b) paidat useimmiten 38, housut 40

c) tiimalasivartalo, paitsi rinnat pienet. Mitä nyt tällä hetkellä vähän ylimääräistä joka puolella..

d) ei ole arvioita tullut, kun en semmoisia kysele, eikä kukaan kuittaile..

e) haluaisin laihtua joka puolelta, paitsi rinnat sais olla vähän isommat.. Synnytin viime vuonna, joten siitä on vielä ylimääräistä ja lihakset on vähän pienentyneet käsissä kun en töitä ole tehnyt aikoihin, eli niitä kans takaisin!

f) hoikka, hieman lihaksikas kroppa. n. 10 kiloa pois niin hyvä on.

• tytykkänen

a) pituus/paino? 171/67

b) vaatekoko? Alaosa 38 tai farkuissa 30", yläosa 38-40 eli M-L

c) ruumiinrakenteesi? Suuret ja lihaksikkaat hartiat/käsivarret, jotka luo illuusion pienemmästä vyötäröstä kuin se oikeasti on(85cm). Kapea lantio ja pienet ja aika lyhyet jalat.

d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? Urheilija, lihaksikas, normaali. Makkaroita mahassa.

e) mitä haluaisit muuttaa? Haluaisin naisellisemmat muodot -ö isomman lantion ja pienen, nätin vatsan. Lihaksesta haluaisin eroon ainakin selässä ja käsissä.

f) ulkonäköihanteesi? 90-60-90 LOL. no ei mitoilla väliä mutta kapea vyötärö, naisellinen lantio ja kivat, pienet rinnat. yleisesti hoikka.

• ariella

a.) Olen 163cm pitkä, painan noin vähän vaihdellen 51-53 kg.
      b.)paidat ja mekot kokoa 34-36, pienet topit voivat olla 38, koska olen rinnakas (C-D/75) Lantionympäryksen(87cm)mukaan housujeni koko olisi 34, mutta käytän koon 36 housuja, paitsi hyvin tiukan mallisissa housuissa kokoa 38, mikä johtuu siitä että reiteni ovat melkoisen lihaksikkaat ja siksi ihan eri maata lantioni kanssa. (vaikea löytää housuja jotka imartelisivat sekä peppua että reisiä!)
      c.) Hartiani eivät ole leveät, mutta minulla on luonnostaan todella suuret lihakset sekä käsissä että reisissä. olen lähellä tiimalasivartalon kriteerejä (88-63-87 aamuisin), mutta haluaisin pyöreämmän lantion. en siis leveämpää, mutta kauniin naisellisen pyöreän. mekoissa ja hameissa se näyttää siltä, housuissa poikamaiselta.
      d.) pieneksi kutsuvat, en tosin osaa ajatella itseäni pienenä, kun olen nähnyt itseni pullistelemassa hauislihaksia ja kaikki ystäväni ovat minua pienempiä
      e.) no se lantio, sirommat ja kapeammat käsivarret, pitemmät sääret,hieman litteämpi vatsa. (vyötäröni on kapea, mutta kaikki "läski" kertyy mahan etupuolelle), pitempi kaula (minulla on lyhyt kaula ja lihaksikas ylävartalo joten näytän välillä ihan bodarilta!)
      f.) kaikenlaisista vartalotyypeistä löytyy helmiä. halle berryllä on "perusunelmavartalo", mutta mielestäni myös täydellisen tylsä. pidän scarlett johanssonin kropasta. pienistä ja hennoista keijukaisista sekä uhkeista entisaikojen tähtien muodoista. pääasia on, että naisellisuus näkyy!

• minä^^

a) pituus/paino? 157/43
      b) vaatekoko? XS, 32
      c) ruumiinrakenteesi? pötkylä, ei kapeaa vyötäröä mutta toisaalta kapea lantio. iso takapuoli tämän kokoiseksi vielä siihen päälle :S
      d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? hmm...luulen, että isommaksi kuin mitä painostani voisi luulla.
      e) mitä haluaisit muuttaa? vatsa litteäksi, rasvat pois ja sama sisäreisille.
      f) ulkonäköihanteesi? hyvinkin laihat ihmiset, treenatut, mutta en pidä, jos lihasta näkyy liikaa..selkeästi näkyvät solis- ja lonkkaluut. terveellä tavalla todella hoikat siis.

• EX-ballerina

a) 155/55
      b) Paidat ja takit 32-34, housut 36.
      c) Hartioista hentoinen, takapuoli ja vatsa pullottavat.
      d) Hyvin vaihtelevasti, jotkut pitävät minua hentona rääpäleenä, mutta jotkut ovat selän takana haukkuneet läskiksi. Mieheni ystävä kysyi viikko sitten, olenko raskaana... :(
      e) Vatsa ja takamus pois. Lisäksi kerään nykyisin TODELLA hyvin lihasta, fitnes-puolen ihmiset varmasti olisivat kateellisia... Kuitenkaan en pidä pyöreistä lihaksistani, haluaisin taas olla ballerinan mitoissa (jota siis olin ennen).
      f) primaballerina...

• n/24v

Ajattelinpas myös vastata tähän kyselyyn.

a) pituus/paino: 169/56 mitat: 89/62/92
      b) vaatekoko: paidat useimmiten S 34-36, housuista M 38 tai 36 joistain malleista.
      c) ruumiinrakenteeni on ärsyttävä päärynä! Todella hoikka yläosa ja pienet tissit, mutta persettä ja reittä löytyy suhteessa muuhun kroppaan vähän liiaksikin.
      d) kun kerron painoni, monet luulevat, että painaisin pari kiloa vähemmän.
      e) haluaisin vähän persetä kasaan ja jos ylijäämärasvat vois siirtää reisistä rintoihin niin olisin onnellinen.
      f) Sopusuhtainen ja hieman lihaksikas vartalo olisi mukava. En haluaisi lihoa, koska kaikki rasva siirtyy alaosaan. Mutta miten ylävartaloa pystyy treenaamaan niin, että se kompensoisi alaosan raskautta?

• Jessika_*

A) 174 / 98

B) 44-46 alaosa, 40-42 yläosa

C) olen muuten aika hoikahko, mutta reisiä,vatsaa ja takapuolta on. Nämä kaikki ovat kuitenkin kiinteitä. Vartalo on sopusuhtainen, on vyötärö pitkät jalat ja normaalit käsivarret.

D) hmm,en näytä 98 kiloiselta, yleensä veikkaus muilta menee siihen 75 :O

E) Haluan vatsasta ja reisistä ja ihan vähäsen pakaroista pois. En oikeastaan halua muuta kuin olla kevyempi, koska silloin olisi aika lähellä "täydellistä" vartaloa

F) Ihailen Beyonceta. Hänen vartalo on upein maailmassa!

• I

Tjaa, ihan mielenkiintoista

Itse olen laihiksella ja haluaisin noin kymmenisen kiloa vielä pois
      Mutta tässä mun tiedot:

174/79, rinnanympärys 103, vyötärö 75, lantio 96
      Vaatteet alaosa 36/38, yläosa 40
      Olen siis rintava, vyötärö suht kapea, peppu mukavan kiinteä
      Muut kuvittelevat mun painavan paljon vähemmän
      Haluan eroon lievästä pömppämahasta ja jalkoja hoikemmiksi.
      Tällä hetkellä reidet 56 cm ja pohkeet 40 cm.
      Ihanteeni on treenattu, muttei liian laiha, sopusuhtainen vartalo. Angelina Jolie Tomb Raiderissä aika lähellä sitä.

• kysymyksiin

A.167cm/54kg tällä hetkellä yleensä 58-60kg
      B.36-38,tietynlaisissa vaatteissa en pidä kireydestä joten ostan toisinaan isompia,college/verkkari/olohousuissa käytän senttikoon housuja 160-170cm,liiveissä 70c toisinaan saisi olla 65
      C.Ruumin rakenne on kapea 84-66-85,hartioita ei nimeksikään
      D.toiset lulevat,että painan vähemmän
      E.Olen tyytyväinen itseeni nykyään,olen laihduttanut 20kg,maha on tietysti aina se suurin epäkohta kapea lantio tekee sen,että maha tulee eteen.
      F.Ulkonäkö ihanne?-sopusuhtainen eli ylä-ja alakroppa "samaa" paria

• n86___

174 cm, rinta 89,vyötärö 75, lantio 97
        Vaatteet alaosa 42-44, yläosa 38-44
        c) ruumiinrakenteesi? Käyn paljon salilla eli lihasta löytyy. Olen rintava ja lantio on leveä. : ) Semmoinen naisellinen kroppa. Läskiäkin löytyy mutta eivätköhän ne lähde kun olen ollut nyt jo puoli vuotta liikuntaprojektilla. Joka päivä liikuntaa!
        d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? Monesti ihmiset luulevat että painan vähemmän. :D
        e) mitä haluaisit muuttaa? Haluaisin että lantioni olisi kapeampi, perseeni isompi eikä tuollainen lattana, rinnat pienemmät ja kiinteämmät ja ylipäätään lihasta olisi enemmän, rasvaprossa pienempi ja painaisin 10 kiloa vähemmän
        f) ulkonäköihanteesi? Hoikka, treenattu kroppa. Toisaalta ihailen myös sellaisia hyvin naisellisia kurvikkaita naisia tyyliin Kate Winslet, katherine Heigl. Jennifer Lopezilla on upea kroppa! Scarlett Johansson on myös todella kaunis.

• n86____
        n86___ kirjoitti:

174 cm, rinta 89,vyötärö 75, lantio 97
        Vaatteet alaosa 42-44, yläosa 38-44
        c) ruumiinrakenteesi? Käyn paljon salilla eli lihasta löytyy. Olen rintava ja lantio on leveä. : ) Semmoinen naisellinen kroppa. Läskiäkin löytyy mutta eivätköhän ne lähde kun olen ollut nyt jo puoli vuotta liikuntaprojektilla. Joka päivä liikuntaa!
        d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? Monesti ihmiset luulevat että painan vähemmän. :D
        e) mitä haluaisit muuttaa? Haluaisin että lantioni olisi kapeampi, perseeni isompi eikä tuollainen lattana, rinnat pienemmät ja kiinteämmät ja ylipäätään lihasta olisi enemmän, rasvaprossa pienempi ja painaisin 10 kiloa vähemmän
        f) ulkonäköihanteesi? Hoikka, treenattu kroppa. Toisaalta ihailen myös sellaisia hyvin naisellisia kurvikkaita naisia tyyliin Kate Winslet, katherine Heigl. Jennifer Lopezilla on upea kroppa! Scarlett Johansson on myös todella kaunis.

niin ja tosiaan paino unohtui. eli 174 cm ja 70 kg

• mimssa

a) 173/102

b) paidat L-XL, 42, housut XL, 44-46

c) vankka rakenteinen, leveät hartiat ja lantio, muuhun kroppaan nähden kapea vyötärö.
      103-95-120

d) "maks 85kg"

e) raskauden tuoman löllön pois mahasta, persusta kiinteämmäksi

f) sopivasti muodokas!! tavoitteeni on painaa vuoden loppuun 85kg

• mimssa

lihasten paino kropasta n. 67kg (mitattu suht luotettavasti, -2kg)

• nala**
        mimssa kirjoitti:

lihasten paino kropasta n. 67kg (mitattu suht luotettavasti, -2kg)

a) pituus/paino? 157/54
        b) vaatekoko? paidat 36, housut 36/38
        c) ruumiinrakenteesi? suht. lihaksikas,kapea vyötärö
        d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? hoikaksi
        e) mitä haluaisit muuttaa? haluaisin sisäreisistä löllöt pois ja selluliitit pois
        f) ulkonäköihanteesi? lihaksikas ja hoikka

• pickme

a) 170 cm / 73 kg, rasvat vajaa 27 %.Yäk silti!
      b) Noin 40. Yläosat monesti 42/L , rinnanympärys on 93 cm, niin...
      c) 93-75-100, hartiat leveät, selkeä vyötärö ja hartioita kapeampi lantio. Lihaksikkaat reidet, kiinteä takamus ja suurehko povi. Ylipäätään melko lihaksikas enkä kovinkaan siro.
      d) monet ei arvioi, toiset ei usko näin painavaksi. Ei meinaa uskoa, että todellakin mulla on vielä ihan hyvä syy laihduttaa.
      e) selluliitti ja rasvakerrokset. Vyötäröltä ja vatsasta ainakin. Litteä vatsa ja kiinteä vyötärö ois aika kiva. Hoikempi ja sirompi haluaisin olla, mutta tykkään vartalon mallistani.
      f) jessica biel. erottuvat lihakset, mutta selkeästi naisellinen. Ei mikään Jutta. 10 kg multakin pois ois ihanteellinen. haluaisin rasvaprosenttini siihen 19- 20%. Siihen ei tarviis pudottaa paljoa.

• pickme

Hahaa! Laihdutuspalsta kun on niin olempas laihtunut tuosta!
        Mitat nyt 93-72-96.
        Vaatekoko 38-40.
        Ihan samat ongelmat vaan näyttäs olevan nytkin 6 kiloa pienempänä.
        Toiset sanoo liian lihaksikkaaksi, toiset sanoo etten voi painaa niin paljoa kuin painan. Kolmannet sanoo, että upea kroppa mutta onhan se vaikea uskoa.

• Pieni pyöreä

a) pituus/paino? -155 cm /58 kg
      b) vaatekoko? -lantiolta 36-38, rinnoista 40
      c) ruumiinrakenteesi? -melkein tiimalasi: lantionympärys ja rinnanympärys ovat yhtä suuret, vyötärö niitä 20 cm kapeampi (ei 25 niinkuin tiimalasin "virallisessa" määritelmässä)
      d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? -olen laihtunut viimeisen vuoden aikana reilu 10 kg ja muutos on kyllä huomattu :)
      e) mitä haluaisit muuttaa? -Vuosi kuntosalitreeniä on tuonut lihaksia eli paljoa ylimääräistä ei ole. Reisistä ja vatsasta vois vielä vähän ottaa pois
      f) ulkonäköihanteesi? -sellainen sopusuhtainen ja naisellinen, kuten ennenvanhaan Hollywood-näyttelijät

• pikkasenpläski

a) pituus/paino? 165/64
      b) vaatekoko? Paidat s/m, housut m/l
      c) ruumiinrakenteesi? Rinnanympärys 89, vyötärö 63, lantio 101 eli kapea vyötärö ja leveä lantio. Peppu on tosi iso, sellanen pyöreä latinopeppu.
      d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? En osaa sanoa. Itse aina ajattelen, että kaikki kattoo et hyi mikä läski
      e) mitä haluaisit muuttaa? haluaisin olla 10 kg hoikempi. Varsinkin käsivarsissa ja lantiolla ja reisissä on ylimääräistä. Vyötärö ja vatsa ovat ok.
      f) ulkonäköihanteesi? Ihailen hoikkia ja urheilullisia naisia, sellaisia kiinteän kurvikkaita.

• .............

a) pituus/paino? 165/55
      b) vaatekoko? Eiköhän se pääasiassa 36 kokoon mene
      c) ruumiinrakenteesi? No ihan hyvät geenit tässä eli sopusuhtainen ja kapeavyötäröinen. Kroppa on sitä laatua, että lihaksia tulee suht helposti, mutta rasvaakiin tarttuu jos sillä tyylillä elää.
      d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? En tiedä.
      e) mitä haluaisit muuttaa? Yleisesti haluaisin oikeastaan vain rasvaprosenttia hilata alemmaksi.
      f) ulkonäköihanteesi? No enpä tiedä. Hoikka, siro ja timmi tottakai, mutta myös sellainen, jossa on lantio ja rintamusta.

• ohhlalaa

a) pituus/paino? 166/58
      b) vaatekoko? S ja housuissa 38
      c) ruumiinrakenteesi? Naisellinen mutta lievät jenkkakahvatkin löytyy
      d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? Normaalipainoiseksi
      e) mitä haluaisit muuttaa? reidet ja vatsa hoikemmaksi
      f) ulkonäköihanteesi? Tiimalasivartalo

• Lihotuskuurilainen

a) pituus/paino? 175/58
      b) vaatekoko? Puserot 36 paitsi takit 38 hartioiden ja pitkien käsien vuoksi, housut 36-38
      c) ruumiinrakenteesi? Venytetty tiimalasi :D
      d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? Kun kuulevat painoni, hyi ku oot laiha...
      e) mitä haluaisit muuttaa? Yläkroppaan lihaksia ja joka paikkaan rasvaa.
      f) ulkonäköihanteesi? Lihaksikas ja vanttera.

• sarah16565

a) 169/53
      b) farkut 29/32, vai miten päin se menee. 32 siis tietysti pituus. paidat M-kokoisia, tai 38.
      c) päärynä. todella kapeat hartiat, rintoja ei käytännössä ollenkaan, kapea vyötärö, leveä perse ja pömppömaha, mutta riukukäsivarret ja sääret (yläreidet lihavat)
      d) en tiedä miten muut arvioivat, en ole kysynyt.
      e) haluaisin leveämmät hartiat, edes jonkinlaiset rinnat, litteämmän vatsan, pienemmän takamuksen, pienemmän nenän.. itse asiassa haluaisin muuttaa kaiken. haluaisin näyttää sopusuhtaiselta.
      f) ihannepituus olisi n. 173 cm. urheilullinen mutta ei liian lihaksikas. tiimalasimuoto olisi kaunis.

• .,.

a) pituus/paino? 163/78
      b) vaatekoko? paidat 36, housut 40-42
      c) ruumiinrakenteesi? normaalivartaloinen muuten (vaikka kuulostaakin siltä että olisi reheväkin lantio verrattuna vyötäröön), mutta rinnat eivät ole kasvaneet A-kupista edes 20kg lisäpainon tultua. lihaksia on jonkin verran kyllä. isot luut, siroja jalkoja en saa vaikka laihduttaisin 30kg.
      d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? hoikemmalta kuulemma näytän
      e) mitä haluaisit muuttaa? haluaisin laihtua n. 50kiloiseksi, lihaksia paljon (ei kuitenkaan fitness malli tasoa)
      f) ulkonäköihanteesi? siro ja lihaksikas, pikkusen rasvaa lihaksen päällä pitää olla.

• vastaaaaaja

a) pituus/paino? 160/88
      b) vaatekoko? vaihtelee aivan älyttömästi, mulla on jopa S-kokoisia paitoja, sitten on joku XXL. Yleisin varmaan 44
      c) ruumiinrakenteesi? duh... lihava. Normipainossa tiimalasi
      d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? en tiedä kun en ole kysynyt... näkeehän sen nyt jokainen että olen ylipainoinen, mutta kevyemmäksi mua luullaan
      e) mitä haluaisit muuttaa? kroppani mallia en mitenkään, painoa ainakin 25kg pois
      f) ulkonäköihanteesi? Terve kroppa, vähän lihaksiakin. En ihannoi laihuutta enkä hirvittäviä lihaksia. Haluaisin ihan tavallisen aikuisen naisen vartalon

• hjoisghispghriuh

a) 167/82
      b) alaosa 46, yläosa 48/52
      c) rintava (J85), mahaa löytyy, muuten aika sopusuhtainen
      d) en ole koskaan kysellyt
      e) painotavoite 65 kg ja vatsa pienemmäksi ja jos rinnat pienenisi olisin TOSI onnellinen
      f) normaalipainoinen, naiselliset muodot

• MuGiLo

a) pituus/paino? 164/58 mitat: ry93/vy65/ly93
      b) vaatekoko? Yleensä 36
      c) ruumiinrakenteesi? Leveähköt hartiat, sopusuhtainen vyötärö ja iso takapuolixD
      d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? 36?
      e) mitä haluaisit muuttaa? Pienemmän vyötärön....ja vähän lihaksia
      f) ulkonäköihanteesi? Treenattu, mutta siron muodokas keho

• a) pituus/paino? -> 165 / 65

b) vaatekoko? -> 38/40

c) ruumiinrakenteesi?
      - lihaksikas
      - kunnon hartiat
      - kunnon takapuoli
      - kunnon vyötärö (=vaikeaa ostaa housuja, kun niissä ei ole vyötäröä)

d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? -> kevyemmäksi

e) mitä haluaisit muuttaa? -> kiloja 6 pois = vatsakumpu häiviäisi

f) ulkonäköihanteesi? -> lihaksikas, hoikahko

• Adelheide

a) pituus/paino? -> 174/82

b) vaatekoko? -> 38/40 yläosissa ja alaosissa 40-42

c) ruumiinrakenteesi?
        Olen harteikas
        minulla on melko pienet rinnat ja mukava vyötärö,
        mutta lantio ja reidet ovat pyöreät ja paksut ja pientä mahaakin löytyy.
        Käsivarret melko treenatut ja jalat lyhyehköt. Selkäni on pitkän mallinen.

d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? -> En ole kysellyt mutta uskonpa että eivät ihan uskoisi painoani jos siitä kertoisin.

e) mitä haluaisit muuttaa? -> Haluaisin onnistua pudottamaan vielä noin 15kg pois (olen pudottanut 2 vuoden aikana noin 25kg) ja tietysti timmiytyä ja näyttää hyvältä.

f) ulkonäköihanteesi? -> Jessica Alba ja Beyonce ovat hyviä joskin hiukan erilaisia mutta erittäin hyvä kroppaisia kummatkin.

• Liinu822

Meitä löytyy montaa mallia eikä paino todellakaan kerro kaikkea...
      Tässä vastauksia:
      a) 163/77 Mitat 94/78/106
      b) vaihtelee paljon, yläosat ainakin yhden koon pienempiä eli jotain 40/42/44 väliltä, topit vähän pienempiä, sopivien housujen löytäminen on vaikeaa vyötärö/lantiosuhteen takia
      c) kurvikas/tiimalasi, kilot kertyy reisiin ja lantioon, käsivarsissa myös jonkunverran ylimääräistä jäljellä...
      d) enpä ole juuri kysellyt, olen laihduttanut jo yli 40 kiloa joten kommentit ovat olleet vain positiivisia!
      e) tavoitteena päästä eroon vielä 10 kilosta ja kiinteytyä, etenkin jaloista, muuten olen jo ihan tyytyväinen
      f) normaalipainoiset terveen näköisöiset ihmiset, naisilla tietysti niitä kurvejakin saa olla ;)

• Tätä mieltä olen.

Onnittelut mielettömästä pudotuksesta!! Samalla tiellä perästä tullaan, joten kiva huomata miten pienet mitat sulla jo on :) Nimim. 165cm/91kg ja 29kg nyt kadotettu

• Näin...

a) pituus/paino? 172/65
      b) vaatekoko? 36/38, M
      c) ruumiinrakenteesi? sporttinen "tiimalasi"
      d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? laiha mutta muodokas, sporttinen
      e) mitä haluaisit muuttaa? isommat rinnat? pienempi pylly? En mä tiedä, en kai mitään. Ainahan sitä voisi olla sitä ja tätä mutta tämäkin on ok.
      f) ulkonäköihanteesi? ei ole yhtä, riippuu täysin kropan kantajasta.

• fatty92

a) pituus/paino? 167/69
      b) vaatekoko? yleensä 40-42
      c) ruumiinrakenteesi? Hyvin tasapaksu, läskiä' löytyy tasaisesti reisista, pepusta kuin mahasta ja kaulasta
      d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? moni arvelee että painaisin n. 60 kiloa
      e) mitä haluaisit muuttaa? Haluaisin laihtua joak puolelta, varsinkin mahasta jareisistä haluaisin eroon, samoin alleista
      f) ulkonäköihanteesi? Hoikka kaikin puolin, mutta se on minulle mahdotonta, koska omaan leveän lantion

• Minnnnnä

a) pituus/paino? 166/55
      b) vaatekoko? paidat 34/36 (mallista riippuen), housut 36
      c) ruumiinrakenteesi? poikamainen, pienet rinnat, kapea lantio, perseetön :D
      d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? Kaikki aina jauhaa siitä miten laiha olen, vaikka oon ihan normaalipainoinen enkä mielestäni mitenkään poikkeuksellisen hoikka
      e) mitä haluaisit muuttaa? Haluaisin näyttää naiselta! En kuitenkaan läskiltä sellaiselta, vaan sellanen sopivasti treenattu kroppa.
      f) ulkonäköihanteesi? Urheilullinen ja "timmi". Toisaalta monet vähän pyöreämmän naiset ovat mielestäni kauniita, mutta itse olen silti mieluummin hoikka...

• VirTTahePPo

a) pituus/paino? 168cm/60kg
      b) vaatekoko? 34-36.
      c) ruumiinrakenteesi? 85-64-93, eli vähän päärynään kallistuva tiimalasi.
      d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? Jonkin verran kevyemmäksi.
      e) mitä haluaisit muuttaa? 10kg pois!
      f) ulkonäköihanteesi? Ihailen sellaista poikamaista hoikkaa/laihaa vartaloa.

• wannabethin

a) pituus/paino? 168/60
        b) vaatekoko? 34-38, yleisin nykyää 36
        c) ruumiinrakenteesi? yläkroppa on ihan kiva, maha on pömppis ja reidet isot, takapuoli ok, mut liian löysä.
        d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? Varmaan sen kokoiseksi kuin olenkin.
        e) mitä haluaisit muuttaa? Pömppis kiinteytettyy, reidet ja takamus myös. Pienentyä ylipäänsä..
        f) ulkonäköihanteesi? Ihailen hoikkaa, kiinteää vastaloa, jossa on silti rinnat.

• Tätä mieltä olen.

Olen huomannut tämän ilmiön aiemminkin, ja se näkyy myös täällä: kaikkia arvioidaan hoikemmiksi/kevyemmiksi kuin vaa'an mukaan ovat :) Toki osa tuosta on puhdasta kohteliaisuutta ("et näytä niin isolta!") mut väittäisin että myös meidän mittasuhdekäsitykset ovat vääristyneet. Kuvitellaan, että 65-kiloinen 165-senttinen nainen näyttää lihavalta ja 172-senttinen ja 80-kiloinen nainen tursuaa tuolistaan. Puhumattakaan jos nainen painaa 90-kiloa, niin eihän hän silloin voi ostaa vaatteita kuin erikoisliikkeistä! Ja sitten ollaan huuli pyöreänä kun suht normaalikokoiselta näyttä nainen ilmoittaa painonsa alkavan seiskalla eikä vitosella, mikä on ainoa naisille sallittu paino.

Mutta vastaukseni.
      a) pituus/paino?
      - 165cm/91kg

b) vaatekoko?
      - paidat kaiketi 44-46, housut 46-48

c) ruumiinrakenteesi?
      - päärynä, vyötärö 84-86cm mittauskohdasta riippuen ja lantio 113-115cm

d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat?
      - eipä ole tullut juurikaan keskusteltua... kun kauan sitten laihdutin, ja painoin laihdutettuani 78kg, niin isäni oli kummissaan kun sanoin että ylipainoa on vielä kymmenen kiloa... ja mieheni toki vakuuttelee kiltisti etten näytä samankokoiselta kuin esim. Suurimman Pudottajan "mittatoverini", mutta onko hänellä vaihtoehtoja kun olen hänen vaimonsa? :)

e) mitä haluaisit muuttaa?
      - painoa on paljon jo lähtenyt, ja vielä voisin n. 20 kg:sta luopua...

f) ulkonäköihanteesi?
      - ai millainen itse haluaisin olla? en ole koskaan ajatellut "ihannetta" koska minulla on omat raamini jossa toimitaan, ja muusta haaveilu vain ärsyttäisi :) ja muista ihmisistä minulla ei ole ihanneulkonäköä, minusta on kiva kun ihmiset on erilaisia ja jotkut ovat kauniimpia treenatumpina kuin toiset ja toisille sopii enemmän laittautuminen kuin toisille...

• näinen22

a) pituus/paino? 168/57
        b) vaatekoko? S, 34 housuissa joskus 36
        c) ruumiinrakenteesi? siro, vyötärö hyvin kapea, mutta alavatsassa vähän ylimääräistä. ei selvästi erottuvaa lantiota, mutta taaksepäin peppu on iso. Rinnat 70b, pieni rinnanympärys ja hartiat, mutta eniten muistutan silti tiimalasia.
        d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? paljon kevyemmäksi
        e) mitä haluaisit muuttaa?haluaisin aavistuksen leveämmän lantion, jenkkakahvat pois. ja rintoihin hieman täytettä. Pidemmät jalat suhteessa selkään.
        f) ulkonäköihanteesi? Ihailen hoikkia, mutta muodokkaita, ja urheilullisia. Urheilullisuus ja ryhti, sekä erottuva vyötärö ovat ihanteita.

• Nainen 25v.

a) pituus/paino? 169cm/68kg
      b) vaatekoko? Yläkroppa 36-38, alakroppa 40
      c) ruumiinrakenteesi? Työhevonen;) Lihaksikas yläkroppa, hoikka vyötärö, pullukka alakroppa. Vyötärön (72cm) ja lantion (102cm) välillä törkeä epäsuhta. Pienet tissit;) Lihasta on joka paikassa mukavasti, läskiäkin löytyy, alaruhosta eniten.
      d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? Aika lailla tämän painoikseksi, kait kohteliaisuussyistä arvioivat vähän alakanttiin;)
      e) mitä haluaisit muuttaa? Jalkoja ja lantiota haluaisin kaventaa, että epäsuhta korjaantuisi. Käsivarsia haluaisin vähän kaventaa sekä alavatsan pikku pömpöstä päästä eroon. Kilojenpudotus- ja kiinteytymisprojekti (ikuinen;)) päällä.
      f) ulkonäköihanteesi? Sporttinen ja terveen näköinen. Mieluummin roteva kuin laiha.

Haluan lisätä vielä tähän kohdan
      g) mikä on paras kohta kropassasi? vyötärö ja kivasti erottuvat ylävatsalihakset.

Miksi lisäsin kohdan? No siksi, että tekee ihan hyvää ajatella ja vahvistaa niitä hyviä puolia itsessä:)

• sekuriccy

a) pituus/paino? 177/64
      b) vaatekoko? paidat 36/38, housut 38
      c) ruumiinrakenteesi? urheilullinen, hoikka, MUTTA vähän lässähtänyt. leveähkö lantio, pienet rinnat.
      d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? yleensä eivät arvioi. kun arvioivat, tottakai alakanttiin niinkuin jokaisen kohdalla -kaikki arvioivat toisten painoja alakanttiin ettei tulisi haavoja.
      e) mitä haluaisit muuttaa? haluaisin painostani pois sellaset 1,5kg niin olisin tyytyväinen. ja se 1,5kg on oltava LÄSKIÄ.
      f) ulkonäköihanteesi? laihat, hoikat.

• tyttä vaan täs

a) pituus/paino? 154/n.45
      b) vaatekoko? 34, kirjaimissa xs ja s
      c) ruumiinrakenteesi? urheilullinen ja hoikka, maha sais olla muutamia senttejä pienempi ja reisiin en ole tyytyväinen
      d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? noin 40kiloiseksi ja liian laihaksi.
      e) mitä haluaisit muuttaa? pömppömahan ja reidet
      f) ulkonäköihanteesi? Urheilulliset, laihat

• maleeeeee

a) pituus/paino? 178/70
        b) vaatekoko? s / m
        c) ruumiinrakenteesi? suht tasapaksu..Vatsa ei kyllä pömpötä rasvaa pieni kerros , rintalihakset erottuu selvästi ja hyvä ryhti
        d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? kun kattelen ruokien ravintoarvoja nauretaan et eihän sun niistä tarvi piitata
        enemmän tissejä tiettyyn pisteeseen asti..Enemmän v-muotoa kroppaan , lantiota kapeammaksi..Rasva ei sitä nyt paksunna , minut vain on luotu suht tasapaksuksi , vaatisi aika paljon lihasta että saisin kunnolla haluamani v-muodon..
        f) ulkonäköihanteesi? hoikkia "futareita joilla kapea ohut lantio ja vähän v-muotoa , ei paljoa lihaksia mutta rasvatkin aika nollissa

• Nyt selvis
        maleeeeee kirjoitti:

a) pituus/paino? 178/70
        b) vaatekoko? s / m
        c) ruumiinrakenteesi? suht tasapaksu..Vatsa ei kyllä pömpötä rasvaa pieni kerros , rintalihakset erottuu selvästi ja hyvä ryhti
        d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? kun kattelen ruokien ravintoarvoja nauretaan et eihän sun niistä tarvi piitata
        enemmän tissejä tiettyyn pisteeseen asti..Enemmän v-muotoa kroppaan , lantiota kapeammaksi..Rasva ei sitä nyt paksunna , minut vain on luotu suht tasapaksuksi , vaatisi aika paljon lihasta että saisin kunnolla haluamani v-muodon..
        f) ulkonäköihanteesi? hoikkia "futareita joilla kapea ohut lantio ja vähän v-muotoa , ei paljoa lihaksia mutta rasvatkin aika nollissa

Nythän se selvis,että näiden laihdutuspalstojen kirjottelijat ovatkin normaalipainoisia tai hoikkia!!! Se siitä sitten. Poistun lopullisesti.En halua keskustella lahduttamisesta henkilöiden kanssa,joilla ei ole mitään syytä laihtua. Taitavat käydä täällä mässäilemässä meidän lihavien kustannuksella.
        Sosiaalipornoa hakemassa siis.
        Kiitos ja näkemiin.

• melkein alipainoinen
        Nyt selvis kirjoitti:

Nythän se selvis,että näiden laihdutuspalstojen kirjottelijat ovatkin normaalipainoisia tai hoikkia!!! Se siitä sitten. Poistun lopullisesti.En halua keskustella lahduttamisesta henkilöiden kanssa,joilla ei ole mitään syytä laihtua. Taitavat käydä täällä mässäilemässä meidän lihavien kustannuksella.
        Sosiaalipornoa hakemassa siis.
        Kiitos ja näkemiin.

tämähän oli galluppi, eikä tässä sanottu että "VAAN YLIPAINOISET SAA VASTATA!!!!) huokaisu

• BÖÖÖ!!
        melkein alipainoinen kirjoitti:

tämähän oli galluppi, eikä tässä sanottu että "VAAN YLIPAINOISET SAA VASTATA!!!!) huokaisu

MUTTA KUN TÄMÄ ON LAIHUTUS-PALSTA, EIKÄ NORMAALIPAINOISTEN TARVITSE LAIHDUTTAA!

Ymmärsitkö, vai ta-vaan-ko?????

• CAPS
        BÖÖÖ!! kirjoitti:

MUTTA KUN TÄMÄ ON LAIHUTUS-PALSTA, EIKÄ NORMAALIPAINOISTEN TARVITSE LAIHDUTTAA!

Ymmärsitkö, vai ta-vaan-ko?????

tavvaa tavvaa, jos niin tekee mieles, LAITANKO MINÄKIN CAPSIN PÄÄLLE, OHO SE TULIKIN!!
        Voi ne normaalipainosetkin laihuttaa jos perkele on sitä ylimääräistä!!! Sinä älä määrää sitä!!!!!!!

• BÖÖÖ!!!
        CAPS kirjoitti:

tavvaa tavvaa, jos niin tekee mieles, LAITANKO MINÄKIN CAPSIN PÄÄLLE, OHO SE TULIKIN!!
        Voi ne normaalipainosetkin laihuttaa jos perkele on sitä ylimääräistä!!! Sinä älä määrää sitä!!!!!!!

"Voi ne normaalipainosetkin laihuttaa jos perkele on sitä ylimääräistä" niinpä, jos normaalipainoinen laihduttaa = anoreksiasta on kyse. Mene siis anorektikoiden keskustelupalstoille karjahtelemaan. Kaltaisiasi ei täällä tavallisella lahdustuspalstalla kaivata.http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4286

• -----??
        BÖÖÖ!!! kirjoitti:

"Voi ne normaalipainosetkin laihuttaa jos perkele on sitä ylimääräistä" niinpä, jos normaalipainoinen laihduttaa = anoreksiasta on kyse. Mene siis anorektikoiden keskustelupalstoille karjahtelemaan. Kaltaisiasi ei täällä tavallisella lahdustuspalstalla kaivata.http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4286

älä sinä ala haukkumaan anoreetikoks, taiat ite olla sellainen, kyllä niiden normaalipainoistenkin pitää laihuttaa jos on ylimääräistä!!!

MIssään laki kirjassa niin ei sanota ettei sais

• Jasssss

a) pituus/paino? 160/55
      b) vaatekoko? Paidat useiummiten 34, housut jopa 38!!! :o useimmiten 36
      c) ruumiinrakenteesi? Muuten tiimalasi mutta pienet rinnat.. En tiedä tämän vartalotyypin nimeä..
      d)Millaiseksi muut sinut arvioivat? Minut arvioidaan usein väärin.. Painoni luullaan olevan alle 50..
      e) mitä haluaisit muuttaa? Haluaisin painon 50kg:n.. Ja olen kovaa vauhtia saavuttamassa tavoitetta.. Rinnat haluaisin isommaksi mutta se ei ole mahdollista.. :D koska en haluu koskee silikoneihin,, yök..
      f) ulkonäköihanteesi? Ihailen pitkiä jalkoja ja mallimittoja yleensäkin.. Rinnat ei saa olla liian suuret mutta ei liian pientkään..

• N.T.

a) pituus/paino? 173/71,5
      b) vaatekoko? 38/40
      c) ruumiinrakenteesi? Luusto isohko, hartiaa, tissiä ja lanteita löytyy. Kuitenkin sopusuhtaisesti.
      d) minkäkokoiseksi muut sinut arvioivat? Kukaan ei usko kuinka paljon painan. Aina luulevat kevyemmäksi, vaikkei suoranaisesti painolukuja olla heiteltykään
      e) mitä haluaisit muuttaa? Löysät pois vatsasta, reisistä, käsistä. Kroppaan jämäkkyyttä, tissit ja peppu kiinteemmäksi. Olen laihduttanut 43kg, joten vähän on löysää jäänyt, tissit varsinkin lässähtänyt, mutta koitan korjata tilannetta :)
      f) ulkonäköihanteesi? Hoikka, siro, kiinteä, urheilullinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      3410
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1673
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1533
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1429
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1374
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1306
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1228
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1049
    9. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      27
      979
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      962
    Aihe