niskassa rutisee

1000cc

ja antaa välillä tosi kovia rusahduksia jotka on ihan korvalla kuultavissa(muijjan korva kuulee kun niskani rusahtelee)ja on sellaista takaraivo jomotusta.ajoin 1982 moottoripyörällä mällin ja olin 3vrk taju pihalla ja tuloksena aivoruhje,voisko olla jälkipyykin pesua nykyinen niskan rusahtelu,riitäisikö röntgen vai pitäisikö filmata paremmin.

4

2185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oireet viittais johonkin kulumamuutokseen ja nivelrikkoon.Mulla just kuvattiin niska ja siellä oli näitä molempia sekä parin nikaman välissä "madaltumista"....eli perusröntgenkuva olisi varmaan parasta ottaa.

• 1000cc

mainita että kumpikin olkapääni leikattiin nivelrikon vuoksi niin olisikohan perskeles niskassakin rikko.

• ...sitä mieltä että jonkin sortin nivelrikkoa on.Itse kaaduin vuosi sitten tammikuussa,silloin otettiin olkapään magneettikuvat joista myös ilmeni nivelrikkoa josta en ollut tiennyt mitään.Nyt olen syyskuusta asti jonottanut olkapääleikkaukseen,yrittävät korjata repeytyneen nivelsiteen ja kait samalla nivelrikkoa...joten pyydäppä lähete niskan röntgeniin.

• 1000cc
        mustakatti kirjoitti:

...sitä mieltä että jonkin sortin nivelrikkoa on.Itse kaaduin vuosi sitten tammikuussa,silloin otettiin olkapään magneettikuvat joista myös ilmeni nivelrikkoa josta en ollut tiennyt mitään.Nyt olen syyskuusta asti jonottanut olkapääleikkaukseen,yrittävät korjata repeytyneen nivelsiteen ja kait samalla nivelrikkoa...joten pyydäppä lähete niskan röntgeniin.

joo mutta älä pitkästy mulla meni 1 vuosi eka operointiin ja sama toiseen.Mutta toisen olkapään leikkaus ei onnistunut nyt samat säryt kuin ennen,pitää tutkia ja sitten hutkia.Röntgeniin meen huomenna jahka elän moro.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      226
      6092
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3874
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2637
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2177
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1962
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      46
      1916
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1810
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1676
    9. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      37
      1577
    10. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1522
    Aihe