onko kellään havaintoa kuinka suuri homma ois laittaa Hiluxin/Hiacen 2,4 desel kone Mazda B2200 avolavaan.
Toi Mazdan kone kun on tunnettu heikkona ku mikä, (ja mun tapauksessa se vetelee viimisiään.) mutta ajettavuus on huomattavasti parempi kuin Tojotan. Lisäksi tojotan kone on huomattavasti vääntävämpi, ja jonkin verran tehokkaampi.
ja nyt siis on puhe Mazdasta vm.-95 ja Tojotan koneista vm.-89> D4D voidaan unohtaa kun en halua ruveta rakentelemaan sähköjä kokonaan uusiks. Koneen maksimiteho saa olla vain 104hv, niin selviää ilman lupaselvittelyä.
tojon kone mazdaan
3
422
Vastaukset
- neuvonantaja reflex
Ainoa paikka missä tojon konetta voi hyödyntää, on poijun paino.
Mitään muuta iloa siitä tehottomasta valurautaklimpistä ei ole- iloa
tuollaiset 600 000km.
Ja lähtee muuten käyntiin pakkasella. mazdan kone sinne pojun painoks kuuluu, kun mazdan 2,2l diesel kestää 200tkm, ja on huomattavasti tojon konetta tehottomampi.
tojon koneen kestäessä yleensä 500tkm,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024732Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493212Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852959- 801710
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411490450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021294- 161019
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah29953Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40951Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj105926