onko kellään havaintoa kuinka suuri homma ois laittaa Hiluxin/Hiacen 2,4 desel kone Mazda B2200 avolavaan.
Toi Mazdan kone kun on tunnettu heikkona ku mikä, (ja mun tapauksessa se vetelee viimisiään.) mutta ajettavuus on huomattavasti parempi kuin Tojotan. Lisäksi tojotan kone on huomattavasti vääntävämpi, ja jonkin verran tehokkaampi.
ja nyt siis on puhe Mazdasta vm.-95 ja Tojotan koneista vm.-89> D4D voidaan unohtaa kun en halua ruveta rakentelemaan sähköjä kokonaan uusiks. Koneen maksimiteho saa olla vain 104hv, niin selviää ilman lupaselvittelyä.
tojon kone mazdaan
3
489
Vastaukset
- neuvonantaja reflex
Ainoa paikka missä tojon konetta voi hyödyntää, on poijun paino.
Mitään muuta iloa siitä tehottomasta valurautaklimpistä ei ole- iloa
tuollaiset 600 000km.
Ja lähtee muuten käyntiin pakkasella. mazdan kone sinne pojun painoks kuuluu, kun mazdan 2,2l diesel kestää 200tkm, ja on huomattavasti tojon konetta tehottomampi.
tojon koneen kestäessä yleensä 500tkm,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701499
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361126- 47951
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html179835- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530605- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541
