onko kellään havaintoa kuinka suuri homma ois laittaa Hiluxin/Hiacen 2,4 desel kone Mazda B2200 avolavaan.
Toi Mazdan kone kun on tunnettu heikkona ku mikä, (ja mun tapauksessa se vetelee viimisiään.) mutta ajettavuus on huomattavasti parempi kuin Tojotan. Lisäksi tojotan kone on huomattavasti vääntävämpi, ja jonkin verran tehokkaampi.
ja nyt siis on puhe Mazdasta vm.-95 ja Tojotan koneista vm.-89> D4D voidaan unohtaa kun en halua ruveta rakentelemaan sähköjä kokonaan uusiks. Koneen maksimiteho saa olla vain 104hv, niin selviää ilman lupaselvittelyä.
tojon kone mazdaan
3
417
Vastaukset
- neuvonantaja reflex
Ainoa paikka missä tojon konetta voi hyödyntää, on poijun paino.
Mitään muuta iloa siitä tehottomasta valurautaklimpistä ei ole- iloa
tuollaiset 600 000km.
Ja lähtee muuten käyntiin pakkasella. mazdan kone sinne pojun painoks kuuluu, kun mazdan 2,2l diesel kestää 200tkm, ja on huomattavasti tojon konetta tehottomampi.
tojon koneen kestäessä yleensä 500tkm,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265