huomasimme eilen tyttökaverin kanssa että molemmilla on kielen takaosassa näppyjä/rakkuloita.. siis sellaisia lättänöitä ehkä millin korkeita ja kaks millii leveitä.. mitä ne on??.. niitä ei ole tullut ainakaan vielä lisää, eikä muita oireita ole.. sukupuoli taudit on molemmilta tarkistettu eikä ollut.. kondylooma on molemmilla ollut mutta ne ei ole kondyn näppyjen näköisiä.. luin netistä pusutaudista mutta siihen pitäisi kai liittyä kuume? menemme kuitenkin viimeistään ensiviikolla lääkäriin jos näpyt ei häviä minnekkään
kielessä
5
6167
Vastaukset
- vallinystyjä
niissä on makusilmuja kuten muuallakin kielessä (esim. sienimäisissä nystyissä). Vallinystyt ovat kielen takaosassa, muutamia V:n muodostelmassa.
- kun ....
kun semmonen mikä ilmestyy tohon kielen päälle, esimerkiksi kielen kärkeen ja on ihan sika kipeä.. on pari päivää sitten katoaa..
- kysyjä.
ei oo v mallis.. silleen molemmilla reunoilla on isoja rakkuloitasuurin osa kielen taka osassa.. pari näyttäs olevan kielen allakin.. ennen niitä ei ole ollu kun siis ovat kuitenki huomattavasti isompia kun mitä olen ikinä kenenkään kielessä nähnyt.. voiko nuo makusilmut kasvaa yhtäkkiä noin isoiksi? eivät ole suurentuneet eikä niitä ole tullut lisääkään.. eivätkä ole kipeitä.. itse en olisi huomannutkaan kun ovat niin tuolla perällä mutta tyttöystävä sanoi että hänelle on tullut niitä.
- .......
kysyjä. kirjoitti:
ei oo v mallis.. silleen molemmilla reunoilla on isoja rakkuloitasuurin osa kielen taka osassa.. pari näyttäs olevan kielen allakin.. ennen niitä ei ole ollu kun siis ovat kuitenki huomattavasti isompia kun mitä olen ikinä kenenkään kielessä nähnyt.. voiko nuo makusilmut kasvaa yhtäkkiä noin isoiksi? eivät ole suurentuneet eikä niitä ole tullut lisääkään.. eivätkä ole kipeitä.. itse en olisi huomannutkaan kun ovat niin tuolla perällä mutta tyttöystävä sanoi että hänelle on tullut niitä.
Minä huomasin itselläni myös samanlaisia "nystyjä" kielen takaosassa ja kielen alla.Kävin lääkärissä asiasta ja lekuri sanoi että kielessä kuuluu tuollaisia ollakin!eli ei todellakaan syytä huoleen!!Ihan normaaleja ovat,en kylläkään itse ymmärrä miten en ole niitä aikaisemmin huomannut lainkaan??
- patit ovat?
....... kirjoitti:
Minä huomasin itselläni myös samanlaisia "nystyjä" kielen takaosassa ja kielen alla.Kävin lääkärissä asiasta ja lekuri sanoi että kielessä kuuluu tuollaisia ollakin!eli ei todellakaan syytä huoleen!!Ihan normaaleja ovat,en kylläkään itse ymmärrä miten en ole niitä aikaisemmin huomannut lainkaan??
Nyt ei kyse oli niistä kielen normaaleista "isoista" pateista, vaan semmosista ihan pienistä "millin" kokoisista vesikellomaisista pisteistä (patti), joka on ihan kamalan kipeä. Tuntuu kuin neulalla pistäisi, kun semmoinen ilmestyy kieleen.
Niitä saattaa tulla joiden kirpeiden hedelmien jälkeen jos syö paljon tai jostain. En tiedä. Yleensä olen huomannu niitä tuossa kielen kärjessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841