ihan vaan ilmotusluontoinen asia: elämä on AINA, ja korostan sanaa AINA, yhtä helvettiä. Jumalat voi painua helevettiin.
Amen.
oi kun elämä on niin mukava kokemus
8
241
Vastaukset
- sinä.
ihan äskön kertonut olevasi uskossa ja varma pelastuksestasi. Taitaa nuorella miehellä vähän mielialat heitellä :)
- ...
sun asiat tuskin paranee yhtään, päin vastoin.
puolestasi. Jeesus ei hylkää eikä jätä, vaikka me ihmiset niin tehdäänkin. Hän on uskollinen ja hyvä jokaiselle ihmiselle. Kiitos Jeesus, että autat nuorta ystävää taas näkemään sinun suuruuttasi kaikkien olosuhteiden Herrana ja Kuninkaana, syntisten Ystävänä. Kiitos Jeesus, että autat hänet sinun lepoosi ja rauhaasi. Aamen!
- Lukijainen
Elämä on kaikkineen varsin nautinnollinen kokemus! Jumala loi ihmisen elämään ja tahtoo, että ihminen nauttii elämästään eläen sen koko leveydeltä, muttei synnissä rypien! Kun on oppinut tuntemaan Jeesuksen rakkauden ja armahtavan Jumalan, niin voi elää todella rikasta ja antoisaa elämää! Ja kun sitten aikanaan tästä elämästä lähtö tulee, saa mennä kotiin Taivan Isän luokse. Ei omilla ansioilla, vaan Jeesuksen sovitustyön perusteella, kun on ottanut Hänet vastaan Pelastajanaan ja ei ehdoin tahdoin elä synnissä! Eletään elämää ja nautitaan siitä täysin rinnoin!
- mk81
Se on vaan veemäistä, kun elämä aina vaan toistaa samaa päähän potkimista, eikä opi ite potkimaan takas. Ja Jumala tuntuu pettävän aina kun mahollista.
- ......
mk81 kirjoitti:
Se on vaan veemäistä, kun elämä aina vaan toistaa samaa päähän potkimista, eikä opi ite potkimaan takas. Ja Jumala tuntuu pettävän aina kun mahollista.
ole itse sanonut että asut tyttöystävän kanssa? Mielestäni se on syntiä. Voisi karrikoiden sanoa, että koska tiedät tekeväsi ja eläväsi synnissä josta et halua tehdä parannusta, on turha odottaa Jumalan siunauksia elämässä. Jos teet parannukse, eli joko muutatte erilleen tai menette naimisiin, voi Jumalan puolelta olla aika hiljaista...
- mk81
...... kirjoitti:
ole itse sanonut että asut tyttöystävän kanssa? Mielestäni se on syntiä. Voisi karrikoiden sanoa, että koska tiedät tekeväsi ja eläväsi synnissä josta et halua tehdä parannusta, on turha odottaa Jumalan siunauksia elämässä. Jos teet parannukse, eli joko muutatte erilleen tai menette naimisiin, voi Jumalan puolelta olla aika hiljaista...
asutaan jo kihlatun kanssa yhessä. no siitähä se johtuu sitten. Pitää mennä yksin johoki koppiin sitten pelkäämään...paras niin.
ps. teen joskus muutakin syntiä, joten turha tosiaan on Jumalalta mitään oottaa. nyt vasta tajusin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794014
- 473409
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512471Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161685Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131491Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121309Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271307- 451224