Eikö kukaan käytä

tankolukkoa ratissa?Voro vie mieluummin viereisen koslan.

9

3180

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auta kun ..

Tankolukko ei auta kun viedään radio tai muuta kamaa tai tehdään tuhoa muuten vaan.
      Siis oikea hälytin apuun.

• tarpeen

mukaan. Jos haluat suojata koko auton, silloin hälytin. Jos taas haluan autoni pysyvän paikallaan, silloin on tankolukolle tilausta. Tosin talvella kotopihassa en sitä käytä sillä vm -80 transitin kylmäkäynnistys vie hetken aikaa jolloin ehdin hyvin pukea lämpimästi päälleni ennenkuin menen pihalle katselemaan kuka sitä autoa yrittää viedä. Ovien lukot ovat auki sen vuoksi ettei niitä tarvitse särkeä. Ja jos radion vievät niin toivoa sopii että tarpeeseen menee.

• käytetään

Vanhassa autossa ei ole näkyvillä mitään vietävää, joten tankolukko on hyvä ja halpa ajonestolaite. Ja parkkihallissa on kamerat.

• rööperi

Voisitko vastaisuudessa kirjoittaa viestiisi sellaisen otsikon, joka kuvaa viestisi sisältöä jollain tavalla.

Otsikkoon ei ole tarkoitus tunkea viestin ensimmäisen lauseen ensimmäisiä sanoja, sillä ne eivät yleensä kerro juuri mitään viestin varsinaisesta sisällöstä.

• käytän

Sillä tankolukko hälytin = riittävä aika valita oikea ase asekaapista ladata se, ja mennä katsomaan, että minkälainen nisti yrittää autoa viedä...

• on todella huono

ja se johtuu siitä tosiasiasta että jos
        yritän laittaa nimimerkiksi jotain järkevää
        niin tulee bumerangina "nimimerkki on jo
        käytössä" joten olen päätynyt tähän menettelyyn.
        Kuten moni muukin.

• teen...
        on todella huono kirjoitti:

ja se johtuu siitä tosiasiasta että jos
        yritän laittaa nimimerkiksi jotain järkevää
        niin tulee bumerangina "nimimerkki on jo
        käytössä" joten olen päätynyt tähän menettelyyn.
        Kuten moni muukin.

Joku raja pitäisi olla sanojenkin rekisteröimisellä. Edes virkkeen aloittaminen nikkirivillä ei auta, vaan on käytettävä epälukuista määrää pisteitä ja ties mitä =%#%&%¤# tavaraa täytteenä.

• Syö

paskaa

• luulisi suojaavan

Itselläni on hälytin ajonestolla ja (VAT-hyväksytty) järeähkö rattilukko, jonka tangon kiilaan aina a-pilarin ja tuulilasin väliin tiukasti. Soitin on integroitu eikä autossa ole mitään muuta kuin 30e sisätilanlämmitin piuha (ja peräluukussa jotain jäähdytysnestepullojen jämiä yms. roskaa) Navigaattorin telinekin on hanskalokerossa, ettei tule vorolle sen perusteella mieleen lähteä etsimään autoon mahdollisesti jätettyä navia (mitä en tosin koskaan jätä autoon yöksi). Eipä ole kukaan käynyt yrittämässä kun helpompiakin kohteita löytyy.

Yhdessä aikaisemmassa asuinpaikassa parkkipaikka oli pimeä ja katseilta piilossa. Ajelin silloin halvoilla (n. 1000e) autoilla, joissa ei ollut hälytintä. Silloin autojani yritettiin monta kertaa varastaa, ikkunoita ja lamppuja rikottiin yms. Vuoden -86 Toyotaa oli kerran yritetty varastaa, mutta tankolukko oli estänyt. Rattia oli kovasti koitettu väännellä, mutta koska lukko oli tiukasti em. tavalla lukittu, se oli pitänyt. Varmasti olisi niiden (amatöörivarkaiden) mukaan lähtenyt nopeasti ilman tuota tankoa ja sitten löytynyt jostain purettuna/poltettuna tms. Tuohon aikaan opiskelijana ja osa-aikatyöläisenä olisi ollut kova paikka menettää työmatka-ajopeli. Hälyttimeen ja täyskaskoon ei ollut varaa. Suosittelen auton suojaamiseen vähintäänkin tuota tankolukkoa.

Niin ja soittimien etupaneelit aina mukaan eikä autoon piiloon... senkin opin kantapään kautta aikanaan... vietiin pelkkä paneeli kun oli varmaan tullut kiire varkaille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1987
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      131
      1696
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1265
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1171
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe