Kiristys...:))

Aamulla aikaisin heräsin siihen,että makuuhuoneen ikkunan takaa huudettiin nimeäni ja pyydettiin avaamaan ovi..Hetkellisesti tuli jo romanttinen olo,aivan ku kosiskelijat siellä huutelis...;)
Mutta mitä kukkua...Ukko oli lähteny hakemaan lehteä,ja ovi oli menny lukkoon...:DD

Nyt illalla tuli mieleen,että olis pitäny vähän kiristää miesparkaa.et mä avaan,jos se lupaa mulle sen yhden jutun,mitä olen mourunnut jo kauan....pikkasen harmittaa,ku en silloin hoksannut..:D
9582
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

kiristäjä ei jää voitolle,van tulee itse kiristetyksi.
Toisen hädän alaista tilaa ei saa käyttää hyväksi,
muuten olis voinut tulla pysyviä"mitta"tappioita.:)

Äänestä
  • Aloittaja

se asia,mitä mouruan tulis hyvään tarkoitukseen...:))

Äänestä

mitä sä olit mourunnut? Ei kai mitään tseksijuttuja?

Äänestä
  • Aloittaja

en semmosia mourua...Se on ukon tehtävä se...:DD

Äänestä

hauska juttu

olisitpa tosissaan hoksannut "mouruta" :)

paljonkos teilläpäin oli sitten sitä pakkasta?

ja olikos muut olosuhdetekijät olleet otolliset..
isännän vaatetus ym.... ?

Äänestä
  • Aloittaja

oli -30 tasan..Ukolla tossut jalassa,mut ei sukkia...:))

Eikä noilla muilla vaatteilla kyllä olis kauaa siellä seissyt..:D

Mä tänään tuota mietiskelin,että jos oisin alkanu kiristämään,nii mitähän tuo olis sanonu sit ku pääsee sisälle takasin..

Äänestä

• miia-kisu kirjoitti:

oli -30 tasan..Ukolla tossut jalassa,mut ei sukkia...:))

Eikä noilla muilla vaatteilla kyllä olis kauaa siellä seissyt..:D

Mä tänään tuota mietiskelin,että jos oisin alkanu kiristämään,nii mitähän tuo olis sanonu sit ku pääsee sisälle takasin..

hyötyä--- ;))

eikun Sudokujen kimppuun jälleen!!!

Äänestä

Het ollaan toisen hädänalaista tilaa hyväksi käyttämässä. Näillä pakkasilla kiristyksen kohteena oleva voi luvata ummetlammet.

Äänestä
  • Aloittaja

ollu ukon oma syy...Miksei lupaa mulle sitä,mitä mä pyydän..:)

Mä oisin voinu pyytää lupauksen vielä allekirjoituksella,nii ei ois voinu rueta perumaan...:D

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

miia-kisu kirjoitti:

Aamulla aikaisin heräsin siihen,että makuuhuoneen ikkunan takaa huudettiin nimeäni ja pyydettiin avaamaan ovi..Hetkellisesti tuli jo romanttinen olo,aivan ku kosiskelijat siellä huutelis...;)
Mutta mitä kukkua...Ukko oli lähteny hakemaan lehteä,ja ovi oli menny lukkoon...:DD

Nyt illalla tuli mieleen,että olis pitäny vähän kiristää miesparkaa.et mä avaan,jos se lupaa mulle sen yhden jutun,mitä olen mourunnut jo kauan....pikkasen harmittaa,ku en silloin hoksannut..:D

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu