Aamulla aikaisin heräsin siihen,että makuuhuoneen ikkunan takaa huudettiin nimeäni ja pyydettiin avaamaan ovi..Hetkellisesti tuli jo romanttinen olo,aivan ku kosiskelijat siellä huutelis...;)
Mutta mitä kukkua...Ukko oli lähteny hakemaan lehteä,ja ovi oli menny lukkoon...:DD
Nyt illalla tuli mieleen,että olis pitäny vähän kiristää miesparkaa.et mä avaan,jos se lupaa mulle sen yhden jutun,mitä olen mourunnut jo kauan....pikkasen harmittaa,ku en silloin hoksannut..:D
Kiristys...:))
9
577
Vastaukset
- pöpö'
kiristäjä ei jää voitolle,van tulee itse kiristetyksi.
Toisen hädän alaista tilaa ei saa käyttää hyväksi,
muuten olis voinut tulla pysyviä"mitta"tappioita.:) - kahjovaakutin
mitä sä olit mourunnut? Ei kai mitään tseksijuttuja?
- Rocellii
hauska juttu
olisitpa tosissaan hoksannut "mouruta" :)
paljonkos teilläpäin oli sitten sitä pakkasta?
ja olikos muut olosuhdetekijät olleet otolliset..
isännän vaatetus ym.... ?oli -30 tasan..Ukolla tossut jalassa,mut ei sukkia...:))
Eikä noilla muilla vaatteilla kyllä olis kauaa siellä seissyt..:D
Mä tänään tuota mietiskelin,että jos oisin alkanu kiristämään,nii mitähän tuo olis sanonu sit ku pääsee sisälle takasin..- Rocellii
mii-su kirjoitti:
oli -30 tasan..Ukolla tossut jalassa,mut ei sukkia...:))
Eikä noilla muilla vaatteilla kyllä olis kauaa siellä seissyt..:D
Mä tänään tuota mietiskelin,että jos oisin alkanu kiristämään,nii mitähän tuo olis sanonu sit ku pääsee sisälle takasin..hyötyä--- ;))
eikun Sudokujen kimppuun jälleen!!!
- SikurLiina ejk
Het ollaan toisen hädänalaista tilaa hyväksi käyttämässä. Näillä pakkasilla kiristyksen kohteena oleva voi luvata ummetlammet.
ollu ukon oma syy...Miksei lupaa mulle sitä,mitä mä pyydän..:)
Mä oisin voinu pyytää lupauksen vielä allekirjoituksella,nii ei ois voinu rueta perumaan...:D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2414703Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4543364Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt152348Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa221992Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja91253Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat281139- 741073
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691045- 771016
- 54956