Aamulla aikaisin heräsin siihen,että makuuhuoneen ikkunan takaa huudettiin nimeäni ja pyydettiin avaamaan ovi..Hetkellisesti tuli jo romanttinen olo,aivan ku kosiskelijat siellä huutelis...;)
Mutta mitä kukkua...Ukko oli lähteny hakemaan lehteä,ja ovi oli menny lukkoon...:DD
Nyt illalla tuli mieleen,että olis pitäny vähän kiristää miesparkaa.et mä avaan,jos se lupaa mulle sen yhden jutun,mitä olen mourunnut jo kauan....pikkasen harmittaa,ku en silloin hoksannut..:D
Kiristys...:))
9
532
Vastaukset
- pöpö'
kiristäjä ei jää voitolle,van tulee itse kiristetyksi.
Toisen hädän alaista tilaa ei saa käyttää hyväksi,
muuten olis voinut tulla pysyviä"mitta"tappioita.:) - kahjovaakutin
mitä sä olit mourunnut? Ei kai mitään tseksijuttuja?
- Rocellii
hauska juttu
olisitpa tosissaan hoksannut "mouruta" :)
paljonkos teilläpäin oli sitten sitä pakkasta?
ja olikos muut olosuhdetekijät olleet otolliset..
isännän vaatetus ym.... ?oli -30 tasan..Ukolla tossut jalassa,mut ei sukkia...:))
Eikä noilla muilla vaatteilla kyllä olis kauaa siellä seissyt..:D
Mä tänään tuota mietiskelin,että jos oisin alkanu kiristämään,nii mitähän tuo olis sanonu sit ku pääsee sisälle takasin..- Rocellii
mii-su kirjoitti:
oli -30 tasan..Ukolla tossut jalassa,mut ei sukkia...:))
Eikä noilla muilla vaatteilla kyllä olis kauaa siellä seissyt..:D
Mä tänään tuota mietiskelin,että jos oisin alkanu kiristämään,nii mitähän tuo olis sanonu sit ku pääsee sisälle takasin..hyötyä--- ;))
eikun Sudokujen kimppuun jälleen!!!
- SikurLiina ejk
Het ollaan toisen hädänalaista tilaa hyväksi käyttämässä. Näillä pakkasilla kiristyksen kohteena oleva voi luvata ummetlammet.
ollu ukon oma syy...Miksei lupaa mulle sitä,mitä mä pyydän..:)
Mä oisin voinu pyytää lupauksen vielä allekirjoituksella,nii ei ois voinu rueta perumaan...:D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184