..helkutti sää oootat??
http://www.youtube.com/watch?v=lsrMKQudxcI
mitä
7
216
Vastaukset
- Kylli.Kyllä
että lahjakkuuteni suunta alkaisi pikkuhiljaa selvitä.
Paljon ja monenlaista olen yritellyt. Vieläkään en tiedä mitä minusta tulee sitten kun kasvan isoksi...en koskaan kasvanut isoksi..kehitykseni suunta on sellvä..haluaisin kuitenkin pikkasen vielä haarautua..vinks
- Kylli.Kyllä
pervokki kirjoitti:
..en koskaan kasvanut isoksi..kehitykseni suunta on sellvä..haluaisin kuitenkin pikkasen vielä haarautua..vinks
pivossa on parempi kuin kymmenen pensasneuvostoliittolaista. Vai oliko se niin että kymmenen neitsyttä vastaa kynttiläänsä vakan alla pitävää? Vai valitsiko vakka kantensa? Tai pata kattilaa soi maa.
Tais mennä viilaukseksi taas, pahoittelemme tai emme. Kylli.Kyllä kirjoitti:
pivossa on parempi kuin kymmenen pensasneuvostoliittolaista. Vai oliko se niin että kymmenen neitsyttä vastaa kynttiläänsä vakan alla pitävää? Vai valitsiko vakka kantensa? Tai pata kattilaa soi maa.
Tais mennä viilaukseksi taas, pahoittelemme tai emme...ne pensasliittolaiseT aka puskahuutelijat ..saimaalla kasvaa venäläisten populaatio.. antaa padanm soida vaan se täyttää mahaa niinkuin nyt pakastrruIKKARI JA JUUSTOO JA LEIKKELETTÄ..
- Alien-8
noveber ja december..sitä kuusta kuuleminen,jonka juurella asunto..ei omenapuu kauas putoa,jos sen moottorisahalla kaataa..
"Raitista"viikonloppua,perwokki;=) Alien-8 kirjoitti:
noveber ja december..sitä kuusta kuuleminen,jonka juurella asunto..ei omenapuu kauas putoa,jos sen moottorisahalla kaataa..
"Raitista"viikonloppua,perwokki;=)..metri viiskyt pitkä asuin katajapensaan alla..piikit pistelivät mutta minä pistelin takasi..hehhheerhheeh..raitis.. I wish..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau556536Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394291- 542129
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat371786Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61401Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151149- 241084
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 67998
- 8969