..helkutti sää oootat??
http://www.youtube.com/watch?v=lsrMKQudxcI
mitä
7
228
Vastaukset
- Kylli.Kyllä
että lahjakkuuteni suunta alkaisi pikkuhiljaa selvitä.
Paljon ja monenlaista olen yritellyt. Vieläkään en tiedä mitä minusta tulee sitten kun kasvan isoksi...en koskaan kasvanut isoksi..kehitykseni suunta on sellvä..haluaisin kuitenkin pikkasen vielä haarautua..vinks
- Kylli.Kyllä
pervokki kirjoitti:
..en koskaan kasvanut isoksi..kehitykseni suunta on sellvä..haluaisin kuitenkin pikkasen vielä haarautua..vinks
pivossa on parempi kuin kymmenen pensasneuvostoliittolaista. Vai oliko se niin että kymmenen neitsyttä vastaa kynttiläänsä vakan alla pitävää? Vai valitsiko vakka kantensa? Tai pata kattilaa soi maa.
Tais mennä viilaukseksi taas, pahoittelemme tai emme. Kylli.Kyllä kirjoitti:
pivossa on parempi kuin kymmenen pensasneuvostoliittolaista. Vai oliko se niin että kymmenen neitsyttä vastaa kynttiläänsä vakan alla pitävää? Vai valitsiko vakka kantensa? Tai pata kattilaa soi maa.
Tais mennä viilaukseksi taas, pahoittelemme tai emme...ne pensasliittolaiseT aka puskahuutelijat ..saimaalla kasvaa venäläisten populaatio.. antaa padanm soida vaan se täyttää mahaa niinkuin nyt pakastrruIKKARI JA JUUSTOO JA LEIKKELETTÄ..
- Alien-8
noveber ja december..sitä kuusta kuuleminen,jonka juurella asunto..ei omenapuu kauas putoa,jos sen moottorisahalla kaataa..
"Raitista"viikonloppua,perwokki;=) Alien-8 kirjoitti:
noveber ja december..sitä kuusta kuuleminen,jonka juurella asunto..ei omenapuu kauas putoa,jos sen moottorisahalla kaataa..
"Raitista"viikonloppua,perwokki;=)..metri viiskyt pitkä asuin katajapensaan alla..piikit pistelivät mutta minä pistelin takasi..hehhheerhheeh..raitis.. I wish..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 111655
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574