..stestoni tsetsoni,.testoni.. stetsoni..alia cauboihattu..
sano kännissä
15
497
Vastaukset
sano englanniksi: kolme noitaa katsoi watch-kelloja, mikä noita katsoi mitä kelloa
three witch watcth watch clocks, whitch witch whatch whitch wacht .. tsistssii vitsvats vits vats sb´virsasatvitssas vasssi ERROORR
- Kylli.Kyllä
nuori testisanana oli "salamavalolamppu".
Josku riitti se, ettei pystynyt sanomaan Cola-Cola.
Nythän minulla tuo artikulointi on täääyyyssiiin hallinnassa. Konttaus vain joskus on hankalaa. pervokki kirjoitti:
three witch watcth watch clocks, whitch witch whatch whitch wacht .. tsistssii vitsvats vits vats sb´virsasatvitssas vasssi ERROORR
vaan rannekelloa:)
- Alien-8
Kylli.Kyllä kirjoitti:
nuori testisanana oli "salamavalolamppu".
Josku riitti se, ettei pystynyt sanomaan Cola-Cola.
Nythän minulla tuo artikulointi on täääyyyssiiin hallinnassa. Konttaus vain joskus on hankalaa.Mustankissanpaksutposket?
Vesihiisisihisihississä?
Kas vain,sanoi kasvain,ja kasvoi vain...
;=))) Kylli.Kyllä kirjoitti:
nuori testisanana oli "salamavalolamppu".
Josku riitti se, ettei pystynyt sanomaan Cola-Cola.
Nythän minulla tuo artikulointi on täääyyyssiiin hallinnassa. Konttaus vain joskus on hankalaa.mulla taas tuottaa joskus vaikeuksia tietyssä vaiheessa saada sanottua votkasprite... sen votkan viälä saa tulemaan, mut se sprite;))) sss...sssspprait;)))
a-v kirjoitti:
mulla taas tuottaa joskus vaikeuksia tietyssä vaiheessa saada sanottua votkasprite... sen votkan viälä saa tulemaan, mut se sprite;))) sss...sssspprait;)))
jossain vaiheessa kieli taipuu väärään asentoon...tolle noitajutulle on naurettu eräämmänkin kerran:)))
iinamari kirjoitti:
jossain vaiheessa kieli taipuu väärään asentoon...tolle noitajutulle on naurettu eräämmänkin kerran:)))
ku sain sen joskus kännykkään viestinä ja sössötin sitä ittekseni pitkään;)))
- Kylli.Kyllä
Kylli.Kyllä kirjoitti:
nuori testisanana oli "salamavalolamppu".
Josku riitti se, ettei pystynyt sanomaan Cola-Cola.
Nythän minulla tuo artikulointi on täääyyyssiiin hallinnassa. Konttaus vain joskus on hankalaa.äshhän shuhtus onsheksikäshtä.
Paitsi ei ole.
Ilman huuhaata totuus on, että silloin harvoin kun minä käytän alkkkoholia - siis lähes en juuri milloinkaan - (nyt meni huuhaan puolelle osa) artikulaatio lähtee ensimmäisenä kontrollistani.
Seuraavaksi menee jalat. Siksi useimmiten juon alkoholipitoisia juomia mahdollisimman lähellä omaa sänkyäni johon voin kaatua.
Muuta kontrollianihan en menetä millonkaan, siis milloinkaan (huuhaa). Kylli.Kyllä kirjoitti:
äshhän shuhtus onsheksikäshtä.
Paitsi ei ole.
Ilman huuhaata totuus on, että silloin harvoin kun minä käytän alkkkoholia - siis lähes en juuri milloinkaan - (nyt meni huuhaan puolelle osa) artikulaatio lähtee ensimmäisenä kontrollistani.
Seuraavaksi menee jalat. Siksi useimmiten juon alkoholipitoisia juomia mahdollisimman lähellä omaa sänkyäni johon voin kaatua.
Muuta kontrollianihan en menetä millonkaan, siis milloinkaan (huuhaa).vahva kontrolli on mullakin, sössötykseksi menee joskus... harvoin;)))
a-v kirjoitti:
vahva kontrolli on mullakin, sössötykseksi menee joskus... harvoin;)))
koshkaanhan en shösshötä...vika on aina kuulijoiden tajunnan tasossa kun eivät shelvää puhetta ymmärrä! jaloista sen kyllä huomaa, ne sössöttää joskus liikaakin...
- Kylli.Kyllä
a-v kirjoitti:
vahva kontrolli on mullakin, sössötykseksi menee joskus... harvoin;)))
Sju sjösjuka sjuksjöterskor i skeppet Shangai.
Toivottavasti edes kirjoitin oiken :)
- mikhaildenisov
tuolle on:sju sköna sjuksköterskor i sjönöd...........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427
