..stestoni tsetsoni,.testoni.. stetsoni..alia cauboihattu..
sano kännissä
15
471
Vastaukset
sano englanniksi: kolme noitaa katsoi watch-kelloja, mikä noita katsoi mitä kelloa
three witch watcth watch clocks, whitch witch whatch whitch wacht .. tsistssii vitsvats vits vats sb´virsasatvitssas vasssi ERROORR
- Kylli.Kyllä
nuori testisanana oli "salamavalolamppu".
Josku riitti se, ettei pystynyt sanomaan Cola-Cola.
Nythän minulla tuo artikulointi on täääyyyssiiin hallinnassa. Konttaus vain joskus on hankalaa. pervokki kirjoitti:
three witch watcth watch clocks, whitch witch whatch whitch wacht .. tsistssii vitsvats vits vats sb´virsasatvitssas vasssi ERROORR
vaan rannekelloa:)
- Alien-8
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Nythän minulla tuo artikulointi on täääyyyssiiin hallinnassa. Konttaus vain joskus on hankalaa.Mustankissanpaksutposket?
Vesihiisisihisihississä?
Kas vain,sanoi kasvain,ja kasvoi vain...
;=))) Kylli.Kyllä kirjoitti:
Nythän minulla tuo artikulointi on täääyyyssiiin hallinnassa. Konttaus vain joskus on hankalaa.mulla taas tuottaa joskus vaikeuksia tietyssä vaiheessa saada sanottua votkasprite... sen votkan viälä saa tulemaan, mut se sprite;))) sss...sssspprait;)))
a-v kirjoitti:
mulla taas tuottaa joskus vaikeuksia tietyssä vaiheessa saada sanottua votkasprite... sen votkan viälä saa tulemaan, mut se sprite;))) sss...sssspprait;)))
jossain vaiheessa kieli taipuu väärään asentoon...tolle noitajutulle on naurettu eräämmänkin kerran:)))
iinamari kirjoitti:
jossain vaiheessa kieli taipuu väärään asentoon...tolle noitajutulle on naurettu eräämmänkin kerran:)))
ku sain sen joskus kännykkään viestinä ja sössötin sitä ittekseni pitkään;)))
- Kylli.Kyllä
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Nythän minulla tuo artikulointi on täääyyyssiiin hallinnassa. Konttaus vain joskus on hankalaa.äshhän shuhtus onsheksikäshtä.
Paitsi ei ole.
Ilman huuhaata totuus on, että silloin harvoin kun minä käytän alkkkoholia - siis lähes en juuri milloinkaan - (nyt meni huuhaan puolelle osa) artikulaatio lähtee ensimmäisenä kontrollistani.
Seuraavaksi menee jalat. Siksi useimmiten juon alkoholipitoisia juomia mahdollisimman lähellä omaa sänkyäni johon voin kaatua.
Muuta kontrollianihan en menetä millonkaan, siis milloinkaan (huuhaa). Kylli.Kyllä kirjoitti:
äshhän shuhtus onsheksikäshtä.
Paitsi ei ole.
Ilman huuhaata totuus on, että silloin harvoin kun minä käytän alkkkoholia - siis lähes en juuri milloinkaan - (nyt meni huuhaan puolelle osa) artikulaatio lähtee ensimmäisenä kontrollistani.
Seuraavaksi menee jalat. Siksi useimmiten juon alkoholipitoisia juomia mahdollisimman lähellä omaa sänkyäni johon voin kaatua.
Muuta kontrollianihan en menetä millonkaan, siis milloinkaan (huuhaa).vahva kontrolli on mullakin, sössötykseksi menee joskus... harvoin;)))
a-v kirjoitti:
vahva kontrolli on mullakin, sössötykseksi menee joskus... harvoin;)))
koshkaanhan en shösshötä...vika on aina kuulijoiden tajunnan tasossa kun eivät shelvää puhetta ymmärrä! jaloista sen kyllä huomaa, ne sössöttää joskus liikaakin...
- Kylli.Kyllä
a-v kirjoitti:
vahva kontrolli on mullakin, sössötykseksi menee joskus... harvoin;)))
Sju sjösjuka sjuksjöterskor i skeppet Shangai.
Toivottavasti edes kirjoitin oiken :)
- mikhaildenisov
tuolle on:sju sköna sjuksköterskor i sjönöd...........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694620Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1014075- 573643
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382891Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282643Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612582- 522526
- 391957
- 471928
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2521786