sano kännissä

..stestoni tsetsoni,.testoni.. stetsoni..alia cauboihattu..

15

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sano englanniksi: kolme noitaa katsoi watch-kelloja, mikä noita katsoi mitä kelloa

      • three witch watcth watch clocks, whitch witch whatch whitch wacht .. tsistssii vitsvats vits vats sb´virsasatvitssas vasssi ERROORR


      • Kylli.Kyllä

        nuori testisanana oli "salamavalolamppu".

        Josku riitti se, ettei pystynyt sanomaan Cola-Cola.

        Nythän minulla tuo artikulointi on täääyyyssiiin hallinnassa. Konttaus vain joskus on hankalaa.


      • pervokki kirjoitti:

        three witch watcth watch clocks, whitch witch whatch whitch wacht .. tsistssii vitsvats vits vats sb´virsasatvitssas vasssi ERROORR

        vaan rannekelloa:)


      • Alien-8
        Kylli.Kyllä kirjoitti:

        nuori testisanana oli "salamavalolamppu".

        Josku riitti se, ettei pystynyt sanomaan Cola-Cola.

        Nythän minulla tuo artikulointi on täääyyyssiiin hallinnassa. Konttaus vain joskus on hankalaa.

        Mustankissanpaksutposket?

        Vesihiisisihisihississä?


        Kas vain,sanoi kasvain,ja kasvoi vain...

        ;=)))


      • Kylli.Kyllä kirjoitti:

        nuori testisanana oli "salamavalolamppu".

        Josku riitti se, ettei pystynyt sanomaan Cola-Cola.

        Nythän minulla tuo artikulointi on täääyyyssiiin hallinnassa. Konttaus vain joskus on hankalaa.

        mulla taas tuottaa joskus vaikeuksia tietyssä vaiheessa saada sanottua votkasprite... sen votkan viälä saa tulemaan, mut se sprite;))) sss...sssspprait;)))


      • iinamari
        a-v kirjoitti:

        mulla taas tuottaa joskus vaikeuksia tietyssä vaiheessa saada sanottua votkasprite... sen votkan viälä saa tulemaan, mut se sprite;))) sss...sssspprait;)))

        jossain vaiheessa kieli taipuu väärään asentoon...tolle noitajutulle on naurettu eräämmänkin kerran:)))


      • iinamari kirjoitti:

        jossain vaiheessa kieli taipuu väärään asentoon...tolle noitajutulle on naurettu eräämmänkin kerran:)))

        ku sain sen joskus kännykkään viestinä ja sössötin sitä ittekseni pitkään;)))


      • iinamari kirjoitti:

        vaan rannekelloa:)

        ,,vitsvatsvitsavats jne..


      • pervokki kirjoitti:

        ,,vitsvatsvitsavats jne..

        meni selvästi paremmin, alat oppii:)


      • Kylli.Kyllä
        Kylli.Kyllä kirjoitti:

        nuori testisanana oli "salamavalolamppu".

        Josku riitti se, ettei pystynyt sanomaan Cola-Cola.

        Nythän minulla tuo artikulointi on täääyyyssiiin hallinnassa. Konttaus vain joskus on hankalaa.

        äshhän shuhtus onsheksikäshtä.

        Paitsi ei ole.

        Ilman huuhaata totuus on, että silloin harvoin kun minä käytän alkkkoholia - siis lähes en juuri milloinkaan - (nyt meni huuhaan puolelle osa) artikulaatio lähtee ensimmäisenä kontrollistani.

        Seuraavaksi menee jalat. Siksi useimmiten juon alkoholipitoisia juomia mahdollisimman lähellä omaa sänkyäni johon voin kaatua.

        Muuta kontrollianihan en menetä millonkaan, siis milloinkaan (huuhaa).


      • Kylli.Kyllä kirjoitti:

        äshhän shuhtus onsheksikäshtä.

        Paitsi ei ole.

        Ilman huuhaata totuus on, että silloin harvoin kun minä käytän alkkkoholia - siis lähes en juuri milloinkaan - (nyt meni huuhaan puolelle osa) artikulaatio lähtee ensimmäisenä kontrollistani.

        Seuraavaksi menee jalat. Siksi useimmiten juon alkoholipitoisia juomia mahdollisimman lähellä omaa sänkyäni johon voin kaatua.

        Muuta kontrollianihan en menetä millonkaan, siis milloinkaan (huuhaa).

        vahva kontrolli on mullakin, sössötykseksi menee joskus... harvoin;)))


      • a-v kirjoitti:

        vahva kontrolli on mullakin, sössötykseksi menee joskus... harvoin;)))

        koshkaanhan en shösshötä...vika on aina kuulijoiden tajunnan tasossa kun eivät shelvää puhetta ymmärrä! jaloista sen kyllä huomaa, ne sössöttää joskus liikaakin...


      • Kylli.Kyllä
        a-v kirjoitti:

        vahva kontrolli on mullakin, sössötykseksi menee joskus... harvoin;)))

        Sju sjösjuka sjuksjöterskor i skeppet Shangai.

        Toivottavasti edes kirjoitin oiken :)


    • mikhaildenisov

      tuolle on:sju sköna sjuksköterskor i sjönöd...........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe