,,ja pala perviksen sielun maisemaa..olkiooos hyvvä..
http://www.youtube.com/watch?v=pAThrTUhau8
tässpä vammppyyreitä muzzakkia
17
360
Vastaukset
- Kylli.Kyllä
joku keinotekoisesti blondattu miäs alkoi heti huutaan ja näyttämään ilmeitä mulle.
Kuule Pervis, Katri-Helenaa kuuntele vast´edes. Se on semmonen kiltti perhetyttö. Unohda nuo tommoset mölyymiset.
T. Äiti..juuei nahkakuteet kova meno ja 1700luvun vamppyyri tytöt loistavine frisyyreinseen rokkaa.. oikeestaan ainoa katrihelenan aikalainen mitä vois kuunnellaa nancy sinatra tai deborah harry alias blondie..
http://www.youtube.com/watch?v=uZHquyT5T7w
- outzak
..aina diskoissa ennenmuinoin.. Ja baareissakin tuli samaista kappaletta niiiiiiiinnn monesti tanssittua....;))
Kyl se kolahtaa vieläkin, vaikka musiikkimaku onkin muuttunut aika tavalla...:))..juu ja pitkästä aikaa sen juutyuubista löysin..voi niitä aikoja.. siihen aikoihin ei menomestoihin kyllä päässyt..
- outzak
pervokki kirjoitti:
..juu ja pitkästä aikaa sen juutyuubista löysin..voi niitä aikoja.. siihen aikoihin ei menomestoihin kyllä päässyt..
semmonen vakkari"baari" mihin päästiin alaikäisinäkin, kaikki myyjät kun tunsivat meidät....siis mut ja mun kaverit. Siellä tota tuli tanssattua hyvinkin usein, ikää oli vissiin noin 15vee...;)
outzak kirjoitti:
semmonen vakkari"baari" mihin päästiin alaikäisinäkin, kaikki myyjät kun tunsivat meidät....siis mut ja mun kaverit. Siellä tota tuli tanssattua hyvinkin usein, ikää oli vissiin noin 15vee...;)
..helppoo se tytöille oli mut ..kyllä mäkin pääsin kolme kertaa istumaan alaikäsenä baariin.. paikalliseen ja nyt sitä tuntuu kuin olis istunut ikuisuuden baareissa..ja sinne tie vie tänäänkin..
- outzak
pervokki kirjoitti:
..helppoo se tytöille oli mut ..kyllä mäkin pääsin kolme kertaa istumaan alaikäsenä baariin.. paikalliseen ja nyt sitä tuntuu kuin olis istunut ikuisuuden baareissa..ja sinne tie vie tänäänkin..
paikkaan pääsi kyl pojatkin alaikäisinä... Pieni paikkakunta junou, kaikki tuntee kaikki, eihän meille siellä tietenkään myyty allkomahoolia...eikä sinne kännissä uskaltanut mennä, kun hetihän juoru olis kulkeutunut vanhempien korviin....
Kolme kertaa mäkin kävin alaikäisenä ihan "oikeassa" baarissa kaupungissa, olin sillo 17vee. Kyl tuli sillo just 18 täytettyään riehuttua baareissa....
Tiistaisin oli meidän kylän baarissa kymppi-ilta, keskiviikkoisin oli toisessa oman kylän kuppilassa bileet, torstaisin oli kahdessa kaupungin baarissa kymppi-illat ja perjantaina sekä lauantaina juhlittiin muuten vaan. Olihan siinä aina sunnuntait ja maanantait lepopäivinä välissä....;)
Nykyelo on (onneks!!!) rauhallisempaa...:)) outzak kirjoitti:
paikkaan pääsi kyl pojatkin alaikäisinä... Pieni paikkakunta junou, kaikki tuntee kaikki, eihän meille siellä tietenkään myyty allkomahoolia...eikä sinne kännissä uskaltanut mennä, kun hetihän juoru olis kulkeutunut vanhempien korviin....
Kolme kertaa mäkin kävin alaikäisenä ihan "oikeassa" baarissa kaupungissa, olin sillo 17vee. Kyl tuli sillo just 18 täytettyään riehuttua baareissa....
Tiistaisin oli meidän kylän baarissa kymppi-ilta, keskiviikkoisin oli toisessa oman kylän kuppilassa bileet, torstaisin oli kahdessa kaupungin baarissa kymppi-illat ja perjantaina sekä lauantaina juhlittiin muuten vaan. Olihan siinä aina sunnuntait ja maanantait lepopäivinä välissä....;)
Nykyelo on (onneks!!!) rauhallisempaa...:))..kyllä alkomahoolia niinkuin oon tehnyt 13 vuotiaasta.. eikai sitä mitään oo oppinut.. nytki on semmonen ihme baariamania päällä..varmaan kohta lähdenkin..
- outzak
pervokki kirjoitti:
..kyllä alkomahoolia niinkuin oon tehnyt 13 vuotiaasta.. eikai sitä mitään oo oppinut.. nytki on semmonen ihme baariamania päällä..varmaan kohta lähdenkin..
ajoissa aloittanut!!! Mä join ekat kännit 15-vuotiaana. Porukat oli mökillä ja mun sillo parikymppinen veli tuli kaverin kans kotiin ja anto mulle pullon, jossa oli spriteä ja pöytäviinaa, puolet ja puolet-sekoituksena... Sitä kun sen puolitoista litraa nykäisin, ni kyllä oli tytteli kännissä!! Krapula oli melkoinen, mutta enpä mäkään siitä mitään tainnu oppia...
outzak kirjoitti:
ajoissa aloittanut!!! Mä join ekat kännit 15-vuotiaana. Porukat oli mökillä ja mun sillo parikymppinen veli tuli kaverin kans kotiin ja anto mulle pullon, jossa oli spriteä ja pöytäviinaa, puolet ja puolet-sekoituksena... Sitä kun sen puolitoista litraa nykäisin, ni kyllä oli tytteli kännissä!! Krapula oli melkoinen, mutta enpä mäkään siitä mitään tainnu oppia...
..nuoruuteni viinanhuruiset vuodet.. kohta on pakko mennä tuutumaan vähäks aikaa ja sit taas ilo irtoasaa..
- outzak
pervokki kirjoitti:
..nuoruuteni viinanhuruiset vuodet.. kohta on pakko mennä tuutumaan vähäks aikaa ja sit taas ilo irtoasaa..
ne teinivuodet meni mullakin, ja sama meininki on jatkunu näillä "aikuisvuosillakin", joskus useemmin, joskus harvemmin.... Pitäs yrittää opetella, että ilo ilman viinaa EI ole teeskentelyä....
Hyviä päiväunia sulle ja hauskaa iltaa!!!;) - HuHu..
outzak kirjoitti:
Muistan kun aloin juomaan ensimmäisen kerran työttömäksi jäätyäni 21 vuotiaana. 3kk alkoholikäytön ja 90 päivän osennuksessa nukkumani päivän jälkeen olin siinä kunnossa, että juominen tapahtui oman oksennuksen kanssa, koska pelkkä alkoholin haju sai oksennusreaktion aikaiseksi. Kahteenkymmeneen vuoteen en ole koskenutkaan alkoholia sisältävien tuotteiden osalta.
- outzak
HuHu.. kirjoitti:
Muistan kun aloin juomaan ensimmäisen kerran työttömäksi jäätyäni 21 vuotiaana. 3kk alkoholikäytön ja 90 päivän osennuksessa nukkumani päivän jälkeen olin siinä kunnossa, että juominen tapahtui oman oksennuksen kanssa, koska pelkkä alkoholin haju sai oksennusreaktion aikaiseksi. Kahteenkymmeneen vuoteen en ole koskenutkaan alkoholia sisältävien tuotteiden osalta.
Vaikka "koulusi" oli rankka, niin opitpahan ainakin läksysi...
Toisilla se "opiskelu" kestää koko iän....
- Tietämätön???
Saako näitä musiikkivideoita youtubesta tosiaankin linkittää tänne Suomi24????? onko tämän osalta mitään tekijänoikeuksia laadittu Suomessa???
..mulla bannattu juutuubiss ainakin puolet muzakkivideoista.. mun favouiritesta.. tänne vaa linkittä vqaikka kaikki ei tykkää..
- Kylli.Kyllä
Jopa minä - tyhmä vanha huuhaa-täti - osaa käydä ihan itse katsomassa juutuubia ilman linkkejä.
Mutta jos ihan varmasti tahdot ja se tukee sinun persoonasi kehitystä niin uskoisin, että kohtuudella linkittäminen on sallittua. - Dj Pervo
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Jopa minä - tyhmä vanha huuhaa-täti - osaa käydä ihan itse katsomassa juutuubia ilman linkkejä.
Mutta jos ihan varmasti tahdot ja se tukee sinun persoonasi kehitystä niin uskoisin, että kohtuudella linkittäminen on sallittua.Sanoo kyllä jatkoon...
http://www.youtube.com/watch?v=-ZNESkRhoy4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun356942- 833626
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa823235Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3312935- 462393
- 542251
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo251550- 561475
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui301430Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211411