Olisi kiva tietää, ja myös minkä ikäisiä olette..? Oletteko käyneet paljon keikoilla? Itse en ole kuin kerran.. mutta siitä jo "riippuvaiseksi." :) Pakko päästä pian taas.. Antti on upea!
Löytyykö täältä paljonkin Tuisku-faneja..?
6
487
Vastaukset
- faneja laidasta
laitaan.Keikkoja on kertynyt n. 15 kpl.Ikää on kertynyt jo lähemmäs 4-kymmentä.Mutta ikähän on vain numeroita.Kyllä tuo Antti saa meidätkin ihan villiksi.
- Antti fani
Olen ollut Antti fani siitä lähtien kun hänet eka kerran Idolsissa näin. Ikää on jo kohta 35-vuotta. Kaikki levyt omistan ja keikkoja on takana noin 15. Keikoista tulee todellakin riippuvaiseksi ja niille pitää päästä aina vain uudestaan. Antti on niin energinen ja säteilevä esiintyjä ja keikoilla on aina loistava fiilis.
- Taina30 ja rapeat
...ettei ole ainoa. :-)
Antille terkkuja, jos joskus käyt kattelemassa... - anttionihku
Taina30 ja rapeat kirjoitti:
...ettei ole ainoa. :-)
Antille terkkuja, jos joskus käyt kattelemassa...olin juuri anttia katsomassa laivalla ja oli kyllä aivan mahtavaa.. melkeen siinä eturivissä heiluin ja oi että ku se antti oli ihana! lauantaina oli vasta kolmas kerta kun antin näin, mutta lisää täytyy nähdä, tykkään ehdottomasti!
- Ti_Angel
anttionihku kirjoitti:
olin juuri anttia katsomassa laivalla ja oli kyllä aivan mahtavaa.. melkeen siinä eturivissä heiluin ja oi että ku se antti oli ihana! lauantaina oli vasta kolmas kerta kun antin näin, mutta lisää täytyy nähdä, tykkään ehdottomasti!
oon siis kohta kuustoista ja tyksiny anaa jo idolsista lähtien
ootteko samaa mieltä siitä että Antin pitäs olla enempi telkassa? - telkkaan.
Ti_Angel kirjoitti:
oon siis kohta kuustoista ja tyksiny anaa jo idolsista lähtien
ootteko samaa mieltä siitä että Antin pitäs olla enempi telkassa?Oletpas muuten vanha Antti-faniksi.
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1266121Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745612167Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk301443Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121278Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861143Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481025- 64991
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll61943- 65941
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27938