Jakson takautumissa nähdään mm. mistä Jack sai tatuointinsa. Jackilla oli Bangkokissa intohimoinen suhde Acharan kanssa, mutta tällä oli salaisuus... Achara oli aiemmin mies! :O
309 Spoileri Jackista ja
5
1624
Vastaukset
- Jack minkä teit
hyyii, ei kai?? *oksentaa* xDD
- .......
Enpä usko.
Miten voit tietää kun tota jaksoo ei oo näytetty vielä missään?- broileri
Yhtä hyvin voisit kysyä että miten ihmiset voi tietää mitä USAn jaksoissa tapahtuu kun niitä ei ole esitetty Suomessa? On se netti ihmeellinen juttu..
Esimerkiksi spoilerfixistä löytyy Lost-spoilereita, ja erilaisia Lost-foorumeita on netti pullollaan. Mutta totta, on niitä foilereitakin netti pullollaan. - nettaaja
broileri kirjoitti:
Yhtä hyvin voisit kysyä että miten ihmiset voi tietää mitä USAn jaksoissa tapahtuu kun niitä ei ole esitetty Suomessa? On se netti ihmeellinen juttu..
Esimerkiksi spoilerfixistä löytyy Lost-spoilereita, ja erilaisia Lost-foorumeita on netti pullollaan. Mutta totta, on niitä foilereitakin netti pullollaan.kaikki jaksot löytyy netistä
myös viimeinen 3kausi 7 jakso
kun vaan osaa hakea.
mutta kun teille täytyisi anttaa
aina kaikki lautasella valmiina kastikkeen kera.
yrittäkää edes hakea itse hakukoneita on netti täynnä.
kun vaan muotoilette haun oikein niin kyllä löytyy. - dataan 25/7
nettaaja kirjoitti:
kaikki jaksot löytyy netistä
myös viimeinen 3kausi 7 jakso
kun vaan osaa hakea.
mutta kun teille täytyisi anttaa
aina kaikki lautasella valmiina kastikkeen kera.
yrittäkää edes hakea itse hakukoneita on netti täynnä.
kun vaan muotoilette haun oikein niin kyllä löytyy.asiaa. nää kaikki apinat ei vaan tajuu oikee. kyllä niitä jaksoja on varsin helppo netin kautta kattoa/hakea... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422886Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302559Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362448Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202417Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1431795Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241345Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41212- 741109
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671017