iskut baarissa

..kuin suurta tiedettä..hahahahaha.. että ihmiset on..grrrr..oonx mä täydellinen???..grrrrrrr.. missäköhän on taas ne normaalit jotka tietää mitä haluuvat eivätkä leiki kissa-ja hiiri-leikkii kuka sellasta jaksaa kun tietää että hywää voi olla luvassa?

45

1092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etpäs saa mua kiinni:)

• .. no juu just.. pitäskö tähän alkaa huuhaallaki?

• pervokki kirjoitti:

.. no juu just.. pitäskö tähän alkaa huuhaallaki?

meitin Pervokkia kiusaavat? Juokseekos ne karkuun kun ensin ovat esittäneet hemaisevaa hempukkaa?

• tuputuu kirjoitti:

meitin Pervokkia kiusaavat? Juokseekos ne karkuun kun ensin ovat esittäneet hemaisevaa hempukkaa?

..eksyin tällä kertaa suomi24sen toisille palstoille eikä mitää järkee ihmisten mielipiteissä,.. ainakaan missä mä kävin.. mielipiteeni on että huuhaa on järkevin palsta..

en oo just nyt ollut hemaisevia etsimässä muttu juuh joskus noinki..

• S-Y
        pervokki kirjoitti:

..eksyin tällä kertaa suomi24sen toisille palstoille eikä mitää järkee ihmisten mielipiteissä,.. ainakaan missä mä kävin.. mielipiteeni on että huuhaa on järkevin palsta..

mieltä tästä palstasta,mut tasan ei käy onnen lahjat.
        40 palsta on ihan kiva,mutta vähän keskustelijoita siellä.

• S-Y kirjoitti:

..noniii.. ei siellä oma ikäryhmät palstalla oo ketään..sielläkin oon käyny..varsin kuivakkaa.

• S-Y kirjoitti:

noita eniten luettuja viestejä. Susun Kurosesta on ihmeen paljon juttua siihen nähden ettei kukaan välitä siitä. Mutta kyllä huuhaa on ainaskin vielä paras palsta mitä nyt kerkeen kirjoittelemaan.

• pervokki kirjoitti:

oo tullut muita palstoja luettua. Huomasin aikanaan että nää palstat on kummallisesti linkitetty. Tiedesivuilta eksyy vahingossa uskontopalstalle tai jonnekin homeopatiahössöjen sekaan.

• tuputuu kirjoitti:

oo tullut muita palstoja luettua. Huomasin aikanaan että nää palstat on kummallisesti linkitetty. Tiedesivuilta eksyy vahingossa uskontopalstalle tai jonnekin homeopatiahössöjen sekaan.

..lopetan lukemisen tai nojuu ehkä parilla palstalla voin käydä,...

• pervokki kirjoitti:

..lopetan lukemisen tai nojuu ehkä parilla palstalla voin käydä,...

saanut joillakin asiapalstoilla ihan hyviä vastauksia kun olen vähän udellut. Se on hyvä palsta se tietotekniikkapalsta jossa aloittelijat voi kysyä kokeneemmilta apua.

• tuputuu kirjoitti:

saanut joillakin asiapalstoilla ihan hyviä vastauksia kun olen vähän udellut. Se on hyvä palsta se tietotekniikkapalsta jossa aloittelijat voi kysyä kokeneemmilta apua.

..rekkaamattomana udellut palstalaisilta eri palstoilla mut pitäs olla huuhaa uskolline..

• pervokki kirjoitti:

..rekkaamattomana udellut palstalaisilta eri palstoilla mut pitäs olla huuhaa uskolline..

kysyä jotain tietsikkaan liittyviä juttuja ja sit tehdä kaikki mitä neuvotaan.Olis ihan mielenkiintoista katsoo millaseen solmuun tän aparaatin voi saada:)

• pervokki
        tuputuu kirjoitti:

kysyä jotain tietsikkaan liittyviä juttuja ja sit tehdä kaikki mitä neuvotaan.Olis ihan mielenkiintoista katsoo millaseen solmuun tän aparaatin voi saada:)

..täältä saaduilla neuvoilla sen voi selvittää..

• pervokki kirjoitti:

..täältä saaduilla neuvoilla sen voi selvittää..

ostaa vaikka käytetyn läppärin ennenkuin alan kyhätä ehtaa huuhaakonetta.

• tuputuu kirjoitti:

ostaa vaikka käytetyn läppärin ennenkuin alan kyhätä ehtaa huuhaakonetta.

..ehkä kannttaa tehdä..huuhaakone vois olla aikamoinen masiina..niinku kalevalan sampo.. yhtä merkillinen ja salaperäinen.. noh mä lähen tästä lämmittää pitszaa..

• pervokki kirjoitti:

..ehkä kannttaa tehdä..huuhaakone vois olla aikamoinen masiina..niinku kalevalan sampo.. yhtä merkillinen ja salaperäinen.. noh mä lähen tästä lämmittää pitszaa..

Minä löysin masiinasta heti huuhaamaisen pulman. Alankin heti selvittää sitä.

• mikhaildenisov

ainaki amerikkalaisessa annetaan nyrkillä ottaan!

• ainaskaan Pervokille. Joku muu voi ansaitakin sen.

• ..semmosii halliwuudi iskuja.. yhdysvallat on yks samperin halliwuudi..

• CharlieChaplin

Vaan kun kohteliaasti menee ja pyytää naista tanssimaan selvinpäin ja olla ihan oma ittensä!

• ..paikat jossa käyn siellä ei tanssita tai jos tanssitaan joutuu ulos.. mä kyllästyin diskoihin jo aikoja sitte..kyllähän sitä pöytään menee ja kyllä pervis tajuaa jos ei ole tervetullut.. ja oma ittensä tietysti ollaa..

• Tiedä sitten siitä....

Minullekkin Laphin poika lupas näytellä jotain "jänkhää", paljoo kiinnostanut kattella....

Varsinkin kun laphalainen oli kolmen promillen humalassa! :)

• ..no miten sen sit ottaa juupi.. missä tämän laphin pojan kohtasit??

• pervokki kirjoitti:

..no miten sen sit ottaa juupi.. missä tämän laphin pojan kohtasit??

Kuis Niin?

• Silipa-Tuuli kirjoitti:

Kuis Niin?

..mittää sen kummempaa.. mä oon phuolilhapiphoika.. mutta en se mää ollu ainaskasa..

Kuis Niin?

Jouni opettaa sut joikhaamaan, tiärä, missä sitäkin taitoo tuut tartteen;)))

• pervokki kirjoitti:

..mittää sen kummempaa.. mä oon phuolilhapiphoika.. mutta en se mää ollu ainaskasa..

Epäilys että, varmistakkos?

No joo.... Sanottakoon nyt että komee oli laphinmies, varuiks tää tieto, jos kumminkin... :)

• a-v kirjoitti:

Jouni opettaa sut joikhaamaan, tiärä, missä sitäkin taitoo tuut tartteen;)))

Tapahtunut?

"piipität" niin oudosti! :)

Epäilys että, varmistakkos?

No joo.... Sanottakoon nyt että komee oli laphinmies, varuiks tää tieto, jos kumminkin... :)

..kyllä tuon näkösen piikkiksen vaik ois kuinka humalas enkä niin kovas humalas yleensä oo.. enkä käy seurahuoneella..

• pervokki kirjoitti:

..kyllä tuon näkösen piikkiksen vaik ois kuinka humalas enkä niin kovas humalas yleensä oo.. enkä käy seurahuoneella..

Käsiraudoissa raahasivat... esiintymislavalle, en mää muuten olis mennyt!

Käsiraudoissa raahasivat... esiintymislavalle, en mää muuten olis mennyt!

..sen sortin taiteilija.. käsiraudat ja kaikki vauh..

Tapahtunut?

outo olo, outo päivä... piipitänks mie?

Pitäis varmaan mennä takasin nukkumaan ja kokeilla herätä uudestaan;)
        Vaikka epäilen kyllä, ettei tähän noin lievät lääkkeet auta...;)

Tapahtunut?

piipitetään..outoo..moro..

• jussi383 kirjoitti:

Piti äkkiä hosua vastaamaan ennenku Silippa kerkiää!

Hommat taas hoidossa ja voidaan odottaa huomenna sun aamunavausta?;)))

• jussi383 kirjoitti:

Karjahdellaan syvällä rintojen äänellä.

• a-v kirjoitti:

lainakone vielä..moro vaa murunen a-v....

• jussi383 kirjoitti:

Ihmettelin vain tuota a-v:tä, lienee kipee....

Tommottiin kuullut sen koskaan "piipittävän"!

Pst. Mitäköhän sille lääkkeeksi?

Itse ajattelin.... Että lähetän sille paksuja sikaareita, jos vähän ääni madaltuis, tiiä sit auttaaks tuokaan hänen kohdallaan, mut katotaan! :)

• a-v kirjoitti:

Minä kun olen luullut olevani nopeakin! :(

Ihmettelin vain tuota a-v:tä, lienee kipee....

Tommottiin kuullut sen koskaan "piipittävän"!

Pst. Mitäköhän sille lääkkeeksi?

Itse ajattelin.... Että lähetän sille paksuja sikaareita, jos vähän ääni madaltuis, tiiä sit auttaaks tuokaan hänen kohdallaan, mut katotaan! :)

se poltteleeki sitä vinkuheinää..kuubalainen vois auttaa....

• jussi383 kirjoitti:

se poltteleeki sitä vinkuheinää..kuubalainen vois auttaa....

Onks se kuubalainen riittävän paksu?

Tosin...a-v:lle kelpaa kyllä semmonen hofnar...
        semmonen ohkanen, mun miälest! :)

Onks se kuubalainen riittävän paksu?

Tosin...a-v:lle kelpaa kyllä semmonen hofnar...
        semmonen ohkanen, mun miälest! :)

mitattua...mutta kai ny sentää kuubalainen ei kai se hukkaan me...

• jussi383 kirjoitti:

Äläkääs ny, kyllä mä pärjään;)

Mä oon muuten joskus poltellu pikkusikaareja, olivat varsinki krapulas oikein helvetin hyviä!;)))

• jussi383 kirjoitti:

Edes nautiskella semmosesta...paksusta!

Mahtaaks hän edes tietää miten kuubalaisella aloitetaan, leikkaa viel väärästä päästä ja syty kuubalainen olleskaan! :)

Pst. sorry a-v, totuus on joskus julmaa! :)

Edes nautiskella semmosesta...paksusta!

Mahtaaks hän edes tietää miten kuubalaisella aloitetaan, leikkaa viel väärästä päästä ja syty kuubalainen olleskaan! :)

Pst. sorry a-v, totuus on joskus julmaa! :)

taas meen...(jatkakaa)...!!!

• jussi383 kirjoitti:

taas meen...(jatkakaa)...!!!

vaan häipyy:(((

Vaikka niin pitää munkin, ruuanlaittoon... ei sitä pelkällä huuhaalla kukaan elä...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      372
      39509
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      108
      7987
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5810
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      4308
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      60
      3724
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3417
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      2941
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      26
      2672
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2361
    10. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2174
    Aihe