TERVEHDYS!!!
Auttakaatte nyt pikku viikarin mammaa..:0)Olemme hankkimassa uuttaa turvaistuinta Fiat puntoon.(75 SX-97)Istuimen tulisi olla selkä menosuuntaan istuin. Löysinkin jo turvallisen oloisen ja sellaisen tilavan tuntuisen, mutta...ei piru vie mahtunut ainakaan taakse selkä menosuuntaan:0( kokeilemma vielä, josko eteen menisi(on kyllä pieni epäilys..)Kysynkin nyt teiltä hyvät ihmiset, ISKÄT&ÄISKÄT:Minkä valmistajan istuimen olette mahduttaneet Puntoon?? Alkaapi hermo mennä, kun löytyy vain kasvot menosuuntaan malleja ja haluan ehdottomasti vielä pikku miestä(2.3v-13.7kg.) kuljettaa selkä menosuuntaan!!! OLKAAPA KIVOJA JA LAITELKAA MINULLE VIESTIÄ/NEUVOJA, KOVASTI NIITÄ KAIPAILEN!! T:Pikku-Puntoilijan Mamma;0) PS.Gracon istuin Duoflex XTP on ja siitä emme monestakaan eri syystä pidä:0( VAIHTOON MENEE!!
TURVAISTUIN PUNTOON??? :0)
Puntoilija-Mamma
0
577
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723