Mitä mieltä te olitte, jotka jaksoitte valvoa.
Itse sarja oli minun mielestäni vain sarja muiden joukossa, aivan ylimainostettu.
Liian myöhäinen ajankohta.
PENTAGON
6
567
Vastaukset
- Per Saukko
Olen samaa mieltä, ylimainostettu.
- Anu Saukko
jenkkipaskaa.
- Roskaa
En ole koskaan ymmärtänyt MTV3:n tapaa hehkuttaa näitä roskasarjoja joita heidän on pakko ostaa köntässä, jotta saavat ostaa niitä huippusarjoja myös (tosin en ole varma miten paljon tätä Pentagonia on mainostettu, itse ei sattunut silmään yhtään mainosta).
Pentagon (alkuperäiseltä nimeltään E-Ring) menestyi USA:ssa niin surkeasti että vaikka ykköskautta oli kuvattu täydet 22 jaksoa, sitä näytettiin vain 14 ja lopetettiin sitten kesken. Kyllä se aika paljon laadusta kertoo - tai pikemminkin sen puutteesta.Laadulla ei välttämättä ole mitään tekemistä katsojalukujen kanssa. Myös esitysajankohdalla on merkitystä. Jos samaan aikaan naapurikanava esittää suosionsa jo vakiinnuttanutta hittisarjaa, ei toisen kanavan mahdollisesti laadukaskin uusi sarja luonnollisestikaan herätä samanlaista kiinnostusta.
Mutta Pentagonista: Vaikuttaa ihan peruskauralta. Ekan jakson perusteella ihan katsottavaa jännitysviihdettä. Mutta ei todellakaan mikään elämää suurempi sarja. Roolit oli hyvin miehitetty. Hopper on aina Hopper.
Plussaa siitä, että missään vaiheessa ei kamera zoomannut ruudun täydeltä tähtilippua.
Minusta avausjakso oli hyvä, joten aion jatkossakin katsoa.
- *piip*
Kyllä se minunkin mielestäni ihan katottava oli, myönnettäköön että monia jollakin tavalla samantyyppisiä sarjoja pyörii. Mutta se oli minun mielestäni hauska ja aijon myös seurata jos ei parempaa tekemistä ilmene :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571370Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771344Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 73866
- 109863