suomen läskinuoriso

pakkohoitoon

Hyvä suomen läski nuoriso!Saatanan paskamahat vellihyytelöt!Hävetkää helvetin mätisäkit!
Onko kivaa olla nykynuoriso,joka hävettävän heikkokuntoisia lihavia rasvapalloja joissa ihra roikkuu!
Tähän kun lisätään,että teillä tutkimusten mukaan viiraa päässä enemmän kuin koskaan tämän maan historiassa,niin tässä on valtavan hyvä coktail.Läskisikoja ja seinähulluja vielä.

Hävettääkö mätisäkki viirupäät,että armeija on teidän takia joutunut puolittamaan rasituksen kuntoilussa,koska teitä saatanan mätisäkkejä saa raahata asfaltilla perässä,kun te ette perkele jaksa enää edes kävellä sataa metriä ilman munkkia ja donitseja.

Tämä koskee etenkin pääkaupunkiseudun nuoria.Suurin mielenterveys ja läskisäkki ongelmaiset tilastojen mukaan tulee pääkaupunkiseudulta.Pääkaupunkiseudun nuorista lopettaa joka kolmas kun pää on pipi ja läskiä on liikaa vatsassa!!!

Repikää siitä saatana huumoria vitun seinähullut lihavat siat!

Sillä minä olen teidän johtaja ja kuningas!!!

18

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justiinsa

eikö teitä yhtään hävetä toi teidän ulkomuoto,on varmaan vitun kivaa raahata joka päivä 50 lisäkiloo!

• juupajuu.,-

Taitaa sulla olla mielenterveys ongelmii ku tommosta kirjoitat senkin tikku ukko:) Lihavat on lepposii ainaki ne jotka mä tunnen.

• liikettä läskit

mitä sä urpo oikein selität läskit on kuvoja kaikki vaikk kuinka kivoja.mäkin inhoon lihavia lapsia kuola valuu kun ne porsastelee koulujen ruokalassa

• tasajalkaa

ja itkit kun kirjoitit tuota? Työnnä nyt pää persees ja pierase! Onhan Suomessa läskejä, mutta ei ne vittuilemalla laihdu. Kiva kuitenkin kun yritit.

• kaunis bodari poika

olen täysin samaa mieltä kouluissa pikku possut ja suuremmat emakot pitäisi laittaa pakko liikuntaan ja jos liikunta ei maistuisi niin jälkiistuntoa ja keppiä ei muuta.ruokaa pitäisi rajoittaa tai antaa vihaneksia, mutta kun pikku emakot ovat sokerihumalassa niin kyllä läskit vanhemmat ostaa niile kaupassa karkkia sit sanotaan et lihavuus on geeneis just.

• ihraperseet

olen löytänyt sielunkumppaneita oksettaa kun uimahallissa näkee läski palleroita lihavat lapset haiseva sen lisäksi että ovat rumia katsella, upottaisin kepillä suohon jos mulla olis 10v kakara ja painas 60kg ymmärrän vanhempia jotka lahtaavat pikku ryhävalaitaan.ei ole herkkua omistaa rumaa lasta saatika lihavaa

• kauniit pojat

kerran vuoteen pitäs olla semmonen läskien hirtto karkelot jossa kaikki kansalaiset pyydystäs sika lapsia sit ne hirtettäs paikalisella torilla katottas parinvuoden päästä miten se munkki uppoo.hävetkää haisevat läskit menkää hoitoon katsokaa peiliin, olin

• jääk

olin parivuotta sitten urheiluleirillä venäjällä ja pitää sanoa että siellä huomaa kundeista että ne ei munkkeja syö tosi jänteviä ja hyväkroppaisia kaikki.ihrakasat vois mennä itseensä ja hitoon

• kaasua läskeille

eipä oo ihme että on muutkin kokenut samaa suomessa on karmivan näköisiä kundeja ja muijia pelkkää ihraa!mites käy kun pitäs lähtee heitää 15km lenkki vaikka kävellen.ei nuorison läskeillä kävellä.kaikkinehan kävelee limupullot kädessä ja maleksii tietokoneiden ääressä!kuvottaaaaaaa!karmeeta katsottavaa!!!

• aiti69

haluaisin kommentoida tähän että kyllä suomen vanhuksetkin on rapakunnos kuten lapsetkin on se koomista kun lihava perhe köpsyttelee ostoskeskuksessa kyllä mielestäni sitä saa kommentoida jos joku on päästänyt itsensä noin pahaan kuntoon se on jokaisen velvollisuus.

• tiukka poika

koulukotiin noi haisevat läskipullerot pitäs laittaa niinhän koulussakin käy et jos läksyt ei maistu eikä koulua käydä niin koulukoti!läskeille omat koulut jossa treenattas ja syötäs oikein

• b&b..

kouluista pitäs poistaa läskit mulle tulee paha olo kun liikuntatunneilla joudun porsaiden kans tekemisiin pitäs lakia muuttaa,läskit haisee

• kaunis telinevoimistelija p...
        b&b.. kirjoitti:

kouluista pitäs poistaa läskit mulle tulee paha olo kun liikuntatunneilla joudun porsaiden kans tekemisiin pitäs lakia muuttaa,läskit haisee

olen samaa mieltä läskinuoriso haisee ja ovat aliravittuja monivitaa kaikille koska minä ilen teidän herra

• karnosiini
        kaunis telinevoimistelija p... kirjoitti:

olen samaa mieltä läskinuoriso haisee ja ovat aliravittuja monivitaa kaikille koska minä ilen teidän herra

pakko huostaan otto niin kuin joisain maissa jos paskan syöttäminen ei lopu se on pahoinpitelyä

• telinevoimistelija poika
        karnosiini kirjoitti:

pakko huostaan otto niin kuin joisain maissa jos paskan syöttäminen ei lopu se on pahoinpitelyä

joo kannatan mua oksettaa kun kesä on tulossa ja joudun katsomaan läskejä kundeja ja muijia kaduilla vähissä vaatteissa .oksettaa!!! ne pitäs laittaa pakko hoitoon

• äiti 35
        karnosiini kirjoitti:

samaa mieltä edellisten kanssa läskit ovat kuvottavia olioita

• 3lapsen äiti

läskit pitäs laittaa läskileirille pakolla kouluiässä!!!ja keppiä ja sähköä ellei muuten usko.

• Anonyymi

Mitä se muuten sulle kuuluu,
      jokainen kantaa ja huolehtii omat läskinsä, ei sinun onglemasi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      135
      9095
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5294
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      26
      3596
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      47
      2503
    5. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      2
      2029
    6. 69
      1825
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      132
      1810
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      229
      1613
    9. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1407
    10. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      36
      1203
    Aihe