suomen läskinuoriso

pakkohoitoon

Hyvä suomen läski nuoriso!Saatanan paskamahat vellihyytelöt!Hävetkää helvetin mätisäkit!
Onko kivaa olla nykynuoriso,joka hävettävän heikkokuntoisia lihavia rasvapalloja joissa ihra roikkuu!
Tähän kun lisätään,että teillä tutkimusten mukaan viiraa päässä enemmän kuin koskaan tämän maan historiassa,niin tässä on valtavan hyvä coktail.Läskisikoja ja seinähulluja vielä.

Hävettääkö mätisäkki viirupäät,että armeija on teidän takia joutunut puolittamaan rasituksen kuntoilussa,koska teitä saatanan mätisäkkejä saa raahata asfaltilla perässä,kun te ette perkele jaksa enää edes kävellä sataa metriä ilman munkkia ja donitseja.

Tämä koskee etenkin pääkaupunkiseudun nuoria.Suurin mielenterveys ja läskisäkki ongelmaiset tilastojen mukaan tulee pääkaupunkiseudulta.Pääkaupunkiseudun nuorista lopettaa joka kolmas kun pää on pipi ja läskiä on liikaa vatsassa!!!

Repikää siitä saatana huumoria vitun seinähullut lihavat siat!

Sillä minä olen teidän johtaja ja kuningas!!!

18

1195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justiinsa

      eikö teitä yhtään hävetä toi teidän ulkomuoto,on varmaan vitun kivaa raahata joka päivä 50 lisäkiloo!

    • juupajuu.,-

      Taitaa sulla olla mielenterveys ongelmii ku tommosta kirjoitat senkin tikku ukko:) Lihavat on lepposii ainaki ne jotka mä tunnen.

      • liikettä läskit

        mitä sä urpo oikein selität läskit on kuvoja kaikki vaikk kuinka kivoja.mäkin inhoon lihavia lapsia kuola valuu kun ne porsastelee koulujen ruokalassa


    • tasajalkaa

      ja itkit kun kirjoitit tuota? Työnnä nyt pää persees ja pierase! Onhan Suomessa läskejä, mutta ei ne vittuilemalla laihdu. Kiva kuitenkin kun yritit.

    • kaunis bodari poika

      olen täysin samaa mieltä kouluissa pikku possut ja suuremmat emakot pitäisi laittaa pakko liikuntaan ja jos liikunta ei maistuisi niin jälkiistuntoa ja keppiä ei muuta.ruokaa pitäisi rajoittaa tai antaa vihaneksia, mutta kun pikku emakot ovat sokerihumalassa niin kyllä läskit vanhemmat ostaa niile kaupassa karkkia sit sanotaan et lihavuus on geeneis just.

      • ihraperseet

        olen löytänyt sielunkumppaneita oksettaa kun uimahallissa näkee läski palleroita lihavat lapset haiseva sen lisäksi että ovat rumia katsella, upottaisin kepillä suohon jos mulla olis 10v kakara ja painas 60kg ymmärrän vanhempia jotka lahtaavat pikku ryhävalaitaan.ei ole herkkua omistaa rumaa lasta saatika lihavaa


      • kauniit pojat

        kerran vuoteen pitäs olla semmonen läskien hirtto karkelot jossa kaikki kansalaiset pyydystäs sika lapsia sit ne hirtettäs paikalisella torilla katottas parinvuoden päästä miten se munkki uppoo.hävetkää haisevat läskit menkää hoitoon katsokaa peiliin, olin


    • jääk

      olin parivuotta sitten urheiluleirillä venäjällä ja pitää sanoa että siellä huomaa kundeista että ne ei munkkeja syö tosi jänteviä ja hyväkroppaisia kaikki.ihrakasat vois mennä itseensä ja hitoon

      • kaasua läskeille

        eipä oo ihme että on muutkin kokenut samaa suomessa on karmivan näköisiä kundeja ja muijia pelkkää ihraa!mites käy kun pitäs lähtee heitää 15km lenkki vaikka kävellen.ei nuorison läskeillä kävellä.kaikkinehan kävelee limupullot kädessä ja maleksii tietokoneiden ääressä!kuvottaaaaaaa!karmeeta katsottavaa!!!


    • aiti69

      haluaisin kommentoida tähän että kyllä suomen vanhuksetkin on rapakunnos kuten lapsetkin on se koomista kun lihava perhe köpsyttelee ostoskeskuksessa kyllä mielestäni sitä saa kommentoida jos joku on päästänyt itsensä noin pahaan kuntoon se on jokaisen velvollisuus.

    • tiukka poika

      koulukotiin noi haisevat läskipullerot pitäs laittaa niinhän koulussakin käy et jos läksyt ei maistu eikä koulua käydä niin koulukoti!läskeille omat koulut jossa treenattas ja syötäs oikein

      • b&b..

        kouluista pitäs poistaa läskit mulle tulee paha olo kun liikuntatunneilla joudun porsaiden kans tekemisiin pitäs lakia muuttaa,läskit haisee


      • kaunis telinevoimistelija p...
        b&b.. kirjoitti:

        kouluista pitäs poistaa läskit mulle tulee paha olo kun liikuntatunneilla joudun porsaiden kans tekemisiin pitäs lakia muuttaa,läskit haisee

        olen samaa mieltä läskinuoriso haisee ja ovat aliravittuja monivitaa kaikille koska minä ilen teidän herra


      • karnosiini
        kaunis telinevoimistelija p... kirjoitti:

        olen samaa mieltä läskinuoriso haisee ja ovat aliravittuja monivitaa kaikille koska minä ilen teidän herra

        pakko huostaan otto niin kuin joisain maissa jos paskan syöttäminen ei lopu se on pahoinpitelyä


      • telinevoimistelija poika
        karnosiini kirjoitti:

        pakko huostaan otto niin kuin joisain maissa jos paskan syöttäminen ei lopu se on pahoinpitelyä

        joo kannatan mua oksettaa kun kesä on tulossa ja joudun katsomaan läskejä kundeja ja muijia kaduilla vähissä vaatteissa .oksettaa!!! ne pitäs laittaa pakko hoitoon


      • äiti 35
        karnosiini kirjoitti:

        pakko huostaan otto niin kuin joisain maissa jos paskan syöttäminen ei lopu se on pahoinpitelyä

        samaa mieltä edellisten kanssa läskit ovat kuvottavia olioita


    • 3lapsen äiti

      läskit pitäs laittaa läskileirille pakolla kouluiässä!!!ja keppiä ja sähköä ellei muuten usko.

    • Anonyymi

      Mitä se muuten sulle kuuluu,
      jokainen kantaa ja huolehtii omat läskinsä, ei sinun onglemasi?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe