..asuivat luolissa..keskiajalla ne rakens torneja..myöhemmin pervokkeja tavattiin maakellareissa mutta kuis nyt..maakellarit vähenee ja sitä myötä pervokit..onko se reilua?..rakentakaa maakallereita rakentakaa perunakellareita..
vanhan ajan pervokit
6
373
Vastaukset
Haluais tulla lasipullooni ja tuohon kirjahyllyyni sinut asettaisin!
Päivät pitkät kattelisin pulloa ja miettisin....
Mitähän käyttöa "tuollekkin" keksisin!..sellasen kohtalon mulle et suoda voii.. pervokeille löytyy paljonkin käyttöä mutta pullossa pervokit pilaantuu toisin kuin irakilaiset henget
pervokki kirjoitti:
..sellasen kohtalon mulle et suoda voii.. pervokeille löytyy paljonkin käyttöä mutta pullossa pervokit pilaantuu toisin kuin irakilaiset henget
Ja kun et halua pulloon, niin....
Kait mun sit pitää joku monttu tohon töllin viereen kaivaa!
Minä kun haluun pervokin... omalle tontilleni, sopiiks tää sitten?Silipa-Tuuli kirjoitti:
Ja kun et halua pulloon, niin....
Kait mun sit pitää joku monttu tohon töllin viereen kaivaa!
Minä kun haluun pervokin... omalle tontilleni, sopiiks tää sitten?..kelpaa kunhan ei turhan matala.. jonnekin se pesä on rakennettava.. jos tuota maata riittää nii maakellari ro,kkaa..
- sweet_lemon
maakellarissa??? Maakellari on oikein oiva paikka potuille.. joo, onse.. kyllä potuille, porkkanoille hilloille ja muille, mutta että pervokeilleki!
Mullapa on maakellari :b..ja vintit niistä mäoon huuhaillu haerwa se päivä kotikonnuistani,.. sweet home.. juu meilleki se on sopivan kostee viilee ja pimee..
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841692
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88908- 54902
- 8892
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56859Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html190822Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58803Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80745Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172740Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41740