..asuivat luolissa..keskiajalla ne rakens torneja..myöhemmin pervokkeja tavattiin maakellareissa mutta kuis nyt..maakellarit vähenee ja sitä myötä pervokit..onko se reilua?..rakentakaa maakallereita rakentakaa perunakellareita..
vanhan ajan pervokit
6
383
Vastaukset
Haluais tulla lasipullooni ja tuohon kirjahyllyyni sinut asettaisin!
Päivät pitkät kattelisin pulloa ja miettisin....
Mitähän käyttöa "tuollekkin" keksisin!..sellasen kohtalon mulle et suoda voii.. pervokeille löytyy paljonkin käyttöä mutta pullossa pervokit pilaantuu toisin kuin irakilaiset henget
pervokki kirjoitti:
..sellasen kohtalon mulle et suoda voii.. pervokeille löytyy paljonkin käyttöä mutta pullossa pervokit pilaantuu toisin kuin irakilaiset henget
Ja kun et halua pulloon, niin....
Kait mun sit pitää joku monttu tohon töllin viereen kaivaa!
Minä kun haluun pervokin... omalle tontilleni, sopiiks tää sitten?Silipa-Tuuli kirjoitti:
Ja kun et halua pulloon, niin....
Kait mun sit pitää joku monttu tohon töllin viereen kaivaa!
Minä kun haluun pervokin... omalle tontilleni, sopiiks tää sitten?..kelpaa kunhan ei turhan matala.. jonnekin se pesä on rakennettava.. jos tuota maata riittää nii maakellari ro,kkaa..
- sweet_lemon
maakellarissa??? Maakellari on oikein oiva paikka potuille.. joo, onse.. kyllä potuille, porkkanoille hilloille ja muille, mutta että pervokeilleki!
Mullapa on maakellari :b..ja vintit niistä mäoon huuhaillu haerwa se päivä kotikonnuistani,.. sweet home.. juu meilleki se on sopivan kostee viilee ja pimee..
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613
