..asuivat luolissa..keskiajalla ne rakens torneja..myöhemmin pervokkeja tavattiin maakellareissa mutta kuis nyt..maakellarit vähenee ja sitä myötä pervokit..onko se reilua?..rakentakaa maakallereita rakentakaa perunakellareita..
Vastaukset 6
Haluais tulla lasipullooni ja tuohon kirjahyllyyni sinut asettaisin!
Päivät pitkät kattelisin pulloa ja miettisin....
Mitähän käyttöa "tuollekkin" keksisin!..sellasen kohtalon mulle et suoda voii.. pervokeille löytyy paljonkin käyttöä mutta pullossa pervokit pilaantuu toisin kuin irakilaiset henget
pervokki kirjoitti:
..sellasen kohtalon mulle et suoda voii.. pervokeille löytyy paljonkin käyttöä mutta pullossa pervokit pilaantuu toisin kuin irakilaiset henget
Ja kun et halua pulloon, niin....
Kait mun sit pitää joku monttu tohon töllin viereen kaivaa!
Minä kun haluun pervokin... omalle tontilleni, sopiiks tää sitten?Silipa-Tuuli kirjoitti:
Ja kun et halua pulloon, niin....
Kait mun sit pitää joku monttu tohon töllin viereen kaivaa!
Minä kun haluun pervokin... omalle tontilleni, sopiiks tää sitten?..kelpaa kunhan ei turhan matala.. jonnekin se pesä on rakennettava.. jos tuota maata riittää nii maakellari ro,kkaa..
- sweet_lemon
maakellarissa??? Maakellari on oikein oiva paikka potuille.. joo, onse.. kyllä potuille, porkkanoille hilloille ja muille, mutta että pervokeilleki!
Mullapa on maakellari :b..ja vintit niistä mäoon huuhaillu haerwa se päivä kotikonnuistani,.. sweet home.. juu meilleki se on sopivan kostee viilee ja pimee..
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 143995
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha112940Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät63748PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.49537- 42519
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33481- 63463
- 22417
- 13391
Ulla Appelsin: Sari Essayahin kohtelu vs Nasima
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012205897.html Mutta vaikuttaa siltä, että kun kyse on kristinuskosta, samat säännöt156368