Millaisia kokemuksia tästä autosta on? Käykö jokapäiväiseen käyttöön? Onko kalliita remontteja? Tyypillisiä vikoja? Kestääkö yli 300tkm?
http://www.ladakerho.fi/info/lada110/stw.htm
LADA 110 STW 1,5 kokemuksia?
82
30246
Vastaukset
- ton ladakerhon
tohon linkitit niin olisit tutkinut ja kysellyt asiasi siellä, meinaan voipi olla että jonkinsortin asiantuntemusta löytyy ko. foorumilta hiukan enemmän kun täältä.
- Katsastusaseman asiantuntija
Siinä on niin varmatoiminen auto, että harvinaista tänäpäivänä. Suositeltava valinta!
- sgsgsdg
Lada on pyllystä
- lada forever
ladat ei ole pyllystä! ettäs sen tiiät!!!!
- Katsastusmies asemalta
Lada on loputon rahareikä, jos lompsasi kestää jatkuvan korjaamisen, niin siitä vaan, muuten ei.
- karvalakkihanuristi
Mitä vikoja tulee? Mitkä yleisimpiä? Millä kilometrimäärillä? Korjauskustannuksia? Onko kotikonstein korjattavia?
- järki käteen autoilu
karvalakkihanuristi kirjoitti:
Mitä vikoja tulee? Mitkä yleisimpiä? Millä kilometrimäärillä? Korjauskustannuksia? Onko kotikonstein korjattavia?
vuodesta 1972 olen ladaillut ja janut aina noin 100000-150000 tuhata autoa kohti täysin ilman vikoja,tosin huollot mitkä merkkihuoltovihkoon on merkattu olen tehnyt ja ne ei ole kalliita,kuten ei autokaan,viimeinen hankintani oli vuonna 2000 Samara 1.5i ja olen nyt ajanut sillä 170 000 tuhatta,
ainoat vikani siinä ovat olleet pakoputken uusiminen 1 kerran,jakopäänhihnan vaihto 3 kertaa,sekä yhden kerran jouduin uusimaan vetonivelen ja sen suojakumin,maksoikin 59 euroa,jollekkin se on kallis jollekin halpa samoin kuin koko pakoputkisto tuli asennettuna 5 vuoden takuulla tikkurikuja 1 maksamaan 130 euroa ,elikä 190 euroa mennyt noihin pakoputkeen ja vetoniveleen jakopääremonnntin yhteydessä teetätin huollon ja se oli aina sen 90 euroa tarvikkeineen ja töineen,tietty noin 50 000 tuhannen välein jarupalat olen eteen joutunut uusimaan,mutta takana on edelleen alkuperäiset kengät,koska sielää li rumpujarrut,joten autoilu ei edullisemmaksi oikein enään pysty tulemaan ja talvella lämmin ja aina lähtenyt käymään,nyt kun ladoihin tuli ruisku kone,niin niiden kiihtyvyys parani ja käynnistyminen helpoyttui,kun ei ryypyn kanssa tarvitse enään leikkiä,ajo-ominaisuudet täällä savonlinnassa on hyvät,kun liikun lähinnä kaupungissa ja joskus lomilla ajlen lappiin tai helsinkiin,niin siihen ne piisaavat kummasti ja penkit on kotimaiset hyvää plyysiä,jos lada olisi toyotan merkillä varustettu,niin sen hinta olisi kolminkertainen ainakin ja sitten voisi sanoa et riisikupitkin ovat alkaneet kestää:) Minusta ihminen ,jonka ei tarvitse elvistellä automerkeillä,niin lada on hyvä valinta ja olen huomanntkin noiden rikkaiden maatalojen omistajien niillä ajelevan,vaikka tallissa useimmiten seisoo vielä traktorien ja puimurien lisäksi S80 Volvo tai sitten E mallin mersu,silti ajavat ladoillaan kaupoille ja pitkin peltojaan ja käyvät hakemassa tavaraa rehuja ,lannoitteita ym,raskasta tavaraa ladoilla,koska niihin mahtuu hyvin peräosaan myös tavaraa.
Vikoja on harvakseltaan,yleisimmät jarrupalat ja pakoputki 5 vuden välein ja jakopää kuten kaikissa muissakin autoissa,mutta vain edullisemmin,jos osaat hiukan autojen tekniikkaa ,niin ne pystyt vielä itse korjaamaa,nämä länsiautothan joudut viemään jo valojen vaihhtoon merkkikorjaamoon,joten osta lada,jos itsetuntosi kestää ajaa sillä ,niin ettei sukusi luule,et tuossa menee huonosti,kun joutuu ajamaan noin halvalla autolla,lohduttele se on omasi ,eikä niiden tuttujesi jotka karsastavat ladoja,he maksavat 600 euroa kuussa siitä,että pääsevät sinne minne menet ladallasi tuolla kuukausimaksulla kokonaisen vuoden ja siinä on jo vakuutusmaksut mukan. - Lada is best
lada ei vie sen enempää rahaa kuin bmw tai mersedes tai joku muu euro auto Lada on myös taloudellinen mitä sie ladasta tiedät on vajavaista tietoa
- hgfhgfh
järki käteen autoilu kirjoitti:
vuodesta 1972 olen ladaillut ja janut aina noin 100000-150000 tuhata autoa kohti täysin ilman vikoja,tosin huollot mitkä merkkihuoltovihkoon on merkattu olen tehnyt ja ne ei ole kalliita,kuten ei autokaan,viimeinen hankintani oli vuonna 2000 Samara 1.5i ja olen nyt ajanut sillä 170 000 tuhatta,
ainoat vikani siinä ovat olleet pakoputken uusiminen 1 kerran,jakopäänhihnan vaihto 3 kertaa,sekä yhden kerran jouduin uusimaan vetonivelen ja sen suojakumin,maksoikin 59 euroa,jollekkin se on kallis jollekin halpa samoin kuin koko pakoputkisto tuli asennettuna 5 vuoden takuulla tikkurikuja 1 maksamaan 130 euroa ,elikä 190 euroa mennyt noihin pakoputkeen ja vetoniveleen jakopääremonnntin yhteydessä teetätin huollon ja se oli aina sen 90 euroa tarvikkeineen ja töineen,tietty noin 50 000 tuhannen välein jarupalat olen eteen joutunut uusimaan,mutta takana on edelleen alkuperäiset kengät,koska sielää li rumpujarrut,joten autoilu ei edullisemmaksi oikein enään pysty tulemaan ja talvella lämmin ja aina lähtenyt käymään,nyt kun ladoihin tuli ruisku kone,niin niiden kiihtyvyys parani ja käynnistyminen helpoyttui,kun ei ryypyn kanssa tarvitse enään leikkiä,ajo-ominaisuudet täällä savonlinnassa on hyvät,kun liikun lähinnä kaupungissa ja joskus lomilla ajlen lappiin tai helsinkiin,niin siihen ne piisaavat kummasti ja penkit on kotimaiset hyvää plyysiä,jos lada olisi toyotan merkillä varustettu,niin sen hinta olisi kolminkertainen ainakin ja sitten voisi sanoa et riisikupitkin ovat alkaneet kestää:) Minusta ihminen ,jonka ei tarvitse elvistellä automerkeillä,niin lada on hyvä valinta ja olen huomanntkin noiden rikkaiden maatalojen omistajien niillä ajelevan,vaikka tallissa useimmiten seisoo vielä traktorien ja puimurien lisäksi S80 Volvo tai sitten E mallin mersu,silti ajavat ladoillaan kaupoille ja pitkin peltojaan ja käyvät hakemassa tavaraa rehuja ,lannoitteita ym,raskasta tavaraa ladoilla,koska niihin mahtuu hyvin peräosaan myös tavaraa.
Vikoja on harvakseltaan,yleisimmät jarrupalat ja pakoputki 5 vuden välein ja jakopää kuten kaikissa muissakin autoissa,mutta vain edullisemmin,jos osaat hiukan autojen tekniikkaa ,niin ne pystyt vielä itse korjaamaa,nämä länsiautothan joudut viemään jo valojen vaihhtoon merkkikorjaamoon,joten osta lada,jos itsetuntosi kestää ajaa sillä ,niin ettei sukusi luule,et tuossa menee huonosti,kun joutuu ajamaan noin halvalla autolla,lohduttele se on omasi ,eikä niiden tuttujesi jotka karsastavat ladoja,he maksavat 600 euroa kuussa siitä,että pääsevät sinne minne menet ladallasi tuolla kuukausimaksulla kokonaisen vuoden ja siinä on jo vakuutusmaksut mukan.Ja sitten voit vielä muutta rajan taakse, jooko?
- kannattaa.
Uutta ei kannata missään tapauksessa ostaa koska sillä rahalla saa jo ihan kelvollisenkin auton. Mutta jos työkalut pysyvät kädessä ja illat ja viikonloput on remppa-aikaa niin pari tonnia muutaman vuoden vanhasta saattaa vielä jossain mielessä kannattaakin. Oma Lada-autoiluni on loppu ja olen todella tyytyväinen etten enää joudu iltojani autoremppaan käyttämään.
- Pötinä
Kannattaa katsella käytetyn Opel astran suuntaan.
Ladamiehille jatkuva konepellin aukaisu on niin mennyt veriin, ettei kaikkea noteeraa. - ei pidä paikkaansa
Pötinä kirjoitti:
Kannattaa katsella käytetyn Opel astran suuntaan.
Ladamiehille jatkuva konepellin aukaisu on niin mennyt veriin, ettei kaikkea noteeraa.en mää ainakaan ole joutunut avaamaan konepeltiä muuten kuin että olen itse huoltanu moottorin!!
onnellisen pojan ensimmäistä lelua (opel) ei tartte kukaan kattella!!! LADA FOREVER!!!!!
- asdafa
Kuka urpo edes ostaa noin paskan auton.
Teltta-auto tarjoaa Kioja, Fiatteja ja alfa-romeoita ja sinä valitset vielä Ladan.
Osta nyt auto hyvä mies. 10000 eurolla saa vaikka vaimolle tekotissit.- tiettoa on
Lada 110 on oikeasti hyvä auto. Kun vertailee muihin saman hintaluokan autoihin, on hyvä huomata, että tässä saa paljon isomman samalla rahalla. Farmarina ihan yliveto! Tekniikka silleen yksinkertaista, että ei tule turhia huoltokäyntejä "vilkkuvalojen" takia. Ehdottomasti suosittelen KÄYTTÖautoksi. Hyvin kulkee ja perille pääsee aina! Naapurit voi naureskella, mutta hyvällä itsetunnolla varustettu ihminenhän ei tästä piittaa.
- 2001
...eikä sukupuoliasioista tai ulostamisesta. Perustele väittämäsi niin sillä on jotain merkitystä.
Miksi maksaa Ladasta kymppitonni kun alle 100 th ajetun ja alkuajojen vaivat korjatun saa näin halvalla:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1102839&id_vehicle_type=1&id_make=34&id_model=&id_car_type=4&id_fuel_type=1&id_gear_type=&pfrom=500&pto=6000&yfrom=&yto=&search=Hae&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?id_vehicle_type=1@id_make=34@id_model=@id_car_type=4@id_fuel_type=1@id_gear_type=@pfrom=500@pto=6000@yfrom=@yto=@search=Hae - gbhigf..hböä
ladoilla on ajettu jopa 500 000 km...oletko ikinä edes ladassa istunut
- Latamies
gbhigf..hböä kirjoitti:
ladoilla on ajettu jopa 500 000 km...oletko ikinä edes ladassa istunut
Kyllä kaikilla ladoilla voi päästä yhteensä vaikka miljoona km? Ihmeiden aika ei ole ohi. Mutta ei kyllä mikään peniksen jatke ole se on pakko sanoa. Ja nykyisin saa paperipussin kaupan päälle että kehtaa ajaa myös päivänvalossa.
- paljon:::
Latamies kirjoitti:
Kyllä kaikilla ladoilla voi päästä yhteensä vaikka miljoona km? Ihmeiden aika ei ole ohi. Mutta ei kyllä mikään peniksen jatke ole se on pakko sanoa. Ja nykyisin saa paperipussin kaupan päälle että kehtaa ajaa myös päivänvalossa.
.
eri asia on sitten joidenkin namiskuukkeleiden kesto, se ei ole länsiautojen tasolla
Mutta perustekniikka kestää
. - PARAS ON 2104
Lada 2104 vm 1986 ajettiin ilman koneremonttia kytkin vaihdettu kerran jarrupalat 5kertaa 2kertaa levyt
takarummut 1kerran kenkät 3kertaa kardaaniristit 1kerran öljyt 10tkm välein jakoketju rattaat 1kerran
2pakoputkea jälkeen vaihdettu.jos vielä myytäisiin ostaisin tämä oli paras auto vaikka oli vaan LADA 1,3 - Tavan jamppa
Kateellisten panettelua larpan moittiminen onhan niitä nyt niin helevetisti maailmassa 100% ennen lada kun ranskalainen kulkine....
- Ex 110
Uutena ostin, ajoin 5tkm, neljästi hinattiin korjaamolle ja pienempiäkin vikoja oli.
Myin pois.
Ei enää ladaa meille- vai muuta
Millaisia vikoja 110:ssä oli?
- Ex 110
vai muuta kirjoitti:
Millaisia vikoja 110:ssä oli?
Ajon estävät viat:
Vetonivel murtui, jarrunesteet vuoti pois, ajonesto lakkasi toimimasta (oikeastaa toimi liiankin hyvin kun toimi koko ajan). Lisäksi oli joku vika sytytysjärjestelmässä jonka tarkempaa syytä ei saatu selville vaikka 2 päivää hakivat..
Vähäisemmät viat:
Katkennut vilkunviiksi, sähkölasit toimi välillä itsekseen, välillä ei ollenkaan, jäähdytysneste vuotoja, ongelmia lukoissa, käsijarruvaijeri katkesi, polttoainemittari näytti väärin, sisäpanelit repsottivat jo uutena...
Viimeinen niitti oli se kun 'auto' meinasi syttyä tuleen itsestään liikennevaloissa. - ladakuski
Ex 110 kirjoitti:
Ajon estävät viat:
Vetonivel murtui, jarrunesteet vuoti pois, ajonesto lakkasi toimimasta (oikeastaa toimi liiankin hyvin kun toimi koko ajan). Lisäksi oli joku vika sytytysjärjestelmässä jonka tarkempaa syytä ei saatu selville vaikka 2 päivää hakivat..
Vähäisemmät viat:
Katkennut vilkunviiksi, sähkölasit toimi välillä itsekseen, välillä ei ollenkaan, jäähdytysneste vuotoja, ongelmia lukoissa, käsijarruvaijeri katkesi, polttoainemittari näytti väärin, sisäpanelit repsottivat jo uutena...
Viimeinen niitti oli se kun 'auto' meinasi syttyä tuleen itsestään liikennevaloissa.Kyllä mulle kelpaa 110 farkku lada jos jollain on myydä?
- Hintaa?
Ex 110 kirjoitti:
Ajon estävät viat:
Vetonivel murtui, jarrunesteet vuoti pois, ajonesto lakkasi toimimasta (oikeastaa toimi liiankin hyvin kun toimi koko ajan). Lisäksi oli joku vika sytytysjärjestelmässä jonka tarkempaa syytä ei saatu selville vaikka 2 päivää hakivat..
Vähäisemmät viat:
Katkennut vilkunviiksi, sähkölasit toimi välillä itsekseen, välillä ei ollenkaan, jäähdytysneste vuotoja, ongelmia lukoissa, käsijarruvaijeri katkesi, polttoainemittari näytti väärin, sisäpanelit repsottivat jo uutena...
Viimeinen niitti oli se kun 'auto' meinasi syttyä tuleen itsestään liikennevaloissa.Kuinka uusi oli?
Paljonko sait vielä vaihdossa? - Ex 110
Hintaa? kirjoitti:
Kuinka uusi oli?
Paljonko sait vielä vaihdossa?Uutena ostin ja alle 5kk pidin. Mittariin kertyi viitisentuhatta, olisin ajanut enemmänkin jos vaan olisi 'auto' toiminut.
Kaksi ja puoli tuhatta euroa tuli tappiota, arvonalenema noin 50senttiä ajettua kilometriä kohden. Oli hyvä etten ehtinyt ajamaan enempää... - uudella n 120 tkm
Ex 110 kirjoitti:
Uutena ostin ja alle 5kk pidin. Mittariin kertyi viitisentuhatta, olisin ajanut enemmänkin jos vaan olisi 'auto' toiminut.
Kaksi ja puoli tuhatta euroa tuli tappiota, arvonalenema noin 50senttiä ajettua kilometriä kohden. Oli hyvä etten ehtinyt ajamaan enempää...Uutena ostetulla 110:llä ajoin kuudessa vuodessa 120 tkm. Takuuaikana korjautin jotain pieniä vikoja, sen jälkeen ihan vaan tavalliset huollot. Akku meni sököksi yllättäen ja silloin hinautin pajalle, vakuutusyhtiön laskuun toki. Muuten toimi aina kuten pitääkin. Niin ja laturi vaihdettiin tuossa 90 tkm kohdalla. Öljyt, suodattimet, tulpat, pakoputket ihan niinkuin kaikissa merkeissä. Ei mitään oikeasti ylimääräistä vikaa! Suosittelen lämpimästi! Hyvä auto halvalla, toki jos haluat maksaa enemmän osta jotain muuta. Mutta maksa sitten kaksinkertainen hinta, nuo vähän kalliimmat Fiatit, Kiiat ja Chevroletit on todella huumoria.
- renkaanpotkija
uudella n 120 tkm kirjoitti:
Uutena ostetulla 110:llä ajoin kuudessa vuodessa 120 tkm. Takuuaikana korjautin jotain pieniä vikoja, sen jälkeen ihan vaan tavalliset huollot. Akku meni sököksi yllättäen ja silloin hinautin pajalle, vakuutusyhtiön laskuun toki. Muuten toimi aina kuten pitääkin. Niin ja laturi vaihdettiin tuossa 90 tkm kohdalla. Öljyt, suodattimet, tulpat, pakoputket ihan niinkuin kaikissa merkeissä. Ei mitään oikeasti ylimääräistä vikaa! Suosittelen lämpimästi! Hyvä auto halvalla, toki jos haluat maksaa enemmän osta jotain muuta. Mutta maksa sitten kaksinkertainen hinta, nuo vähän kalliimmat Fiatit, Kiiat ja Chevroletit on todella huumoria.
Ei siis sähkövikoja. Mitä vuosimallia satakymppisi oli?
Niin, kärsiikö vielä kysyä, että mihin automerkkiin vaihdoit? :) - vaikkakin myöhässä
renkaanpotkija kirjoitti:
Ei siis sähkövikoja. Mitä vuosimallia satakymppisi oli?
Niin, kärsiikö vielä kysyä, että mihin automerkkiin vaihdoit? :)Vm -00 ja sähköisistä varusteista jätin pois keskuslukituksen ja sähköikkunat. En muista olleen muuta sähkövikaa kuin nuo em. Ja Citroeniin vaihdoin, siinäkin hyvä hinta/laatusuhde. Ihan vaan kun oli varaa maksaa kaksinkertaisesti.
- onnellisesti eroon päässyt
vaikkakin myöhässä kirjoitti:
Vm -00 ja sähköisistä varusteista jätin pois keskuslukituksen ja sähköikkunat. En muista olleen muuta sähkövikaa kuin nuo em. Ja Citroeniin vaihdoin, siinäkin hyvä hinta/laatusuhde. Ihan vaan kun oli varaa maksaa kaksinkertaisesti.
Itselläni oli valitettavasti 110 farmari. uutena ostettu 2003.
Viat:
3000 km koneesta laakeripukki halki (takuu)
Muuta 1 vuosi:
laturi, keskuslukitus, sähköikkunat, tuulettimen moottori. Kaikki paskana onneksi takuuseen.
Lisäksi vesipumppu, takalasin lämmitin.
Autosta maksoin uutena lisävarusteineen 13,500€ 3 vuoden ja 32000 kilometrin jälkeen oli vaihtohyvitys huikeat 3500€ Siitä vaan ostamaan. Ostin uuden Smart ForFourin tilalle ja maksoin siitä 15000€ tänään sain siitä vaihtotarjouksen,mittarissa 12000km, 15700€ eli hieman eroa. OSTAKAA VAAN NOITA LADOJA Elämäni suurin petty´mys. - peräsuolestasi
onnellisesti eroon päässyt kirjoitti:
Itselläni oli valitettavasti 110 farmari. uutena ostettu 2003.
Viat:
3000 km koneesta laakeripukki halki (takuu)
Muuta 1 vuosi:
laturi, keskuslukitus, sähköikkunat, tuulettimen moottori. Kaikki paskana onneksi takuuseen.
Lisäksi vesipumppu, takalasin lämmitin.
Autosta maksoin uutena lisävarusteineen 13,500€ 3 vuoden ja 32000 kilometrin jälkeen oli vaihtohyvitys huikeat 3500€ Siitä vaan ostamaan. Ostin uuden Smart ForFourin tilalle ja maksoin siitä 15000€ tänään sain siitä vaihtotarjouksen,mittarissa 12000km, 15700€ eli hieman eroa. OSTAKAA VAAN NOITA LADOJA Elämäni suurin petty´mys.Miten sinä käytit sitä Ladaa? Tässä listassasi:
"laturi, keskuslukitus, sähköikkunat, tuulettimen moottori. Kaikki paskana onneksi takuuseen.
Lisäksi vesipumppu, takalasin lämmitin."
ovat kaikki osat samojen eurooppalaisten ja aasialaisten tehtaiden tekeleitä, kuin ns. länsiautoissa, tai jappanin riisikupeissa, joita kootaan ties missä.
Siitä Smatrtistasi valehtelet. Katsomalla netistä sellaisen hintanoteerauksen yli vuoden vanhana pyöritään alle kympissä. Yksikään liike ei ole niin tyhmä, että ostaa takaisin kalliimmalla käytetyn paskan. Se siitä! - Itämobiili
uudella n 120 tkm kirjoitti:
Uutena ostetulla 110:llä ajoin kuudessa vuodessa 120 tkm. Takuuaikana korjautin jotain pieniä vikoja, sen jälkeen ihan vaan tavalliset huollot. Akku meni sököksi yllättäen ja silloin hinautin pajalle, vakuutusyhtiön laskuun toki. Muuten toimi aina kuten pitääkin. Niin ja laturi vaihdettiin tuossa 90 tkm kohdalla. Öljyt, suodattimet, tulpat, pakoputket ihan niinkuin kaikissa merkeissä. Ei mitään oikeasti ylimääräistä vikaa! Suosittelen lämpimästi! Hyvä auto halvalla, toki jos haluat maksaa enemmän osta jotain muuta. Mutta maksa sitten kaksinkertainen hinta, nuo vähän kalliimmat Fiatit, Kiiat ja Chevroletit on todella huumoria.
Karua kyytiä kuitenkin Ladalla sen kerran kun olen kyydissä ollut sellainen kuva siitä jäi .
- onnellisesti eroon päässyt
peräsuolestasi kirjoitti:
Miten sinä käytit sitä Ladaa? Tässä listassasi:
"laturi, keskuslukitus, sähköikkunat, tuulettimen moottori. Kaikki paskana onneksi takuuseen.
Lisäksi vesipumppu, takalasin lämmitin."
ovat kaikki osat samojen eurooppalaisten ja aasialaisten tehtaiden tekeleitä, kuin ns. länsiautoissa, tai jappanin riisikupeissa, joita kootaan ties missä.
Siitä Smatrtistasi valehtelet. Katsomalla netistä sellaisen hintanoteerauksen yli vuoden vanhana pyöritään alle kympissä. Yksikään liike ei ole niin tyhmä, että ostaa takaisin kalliimmalla käytetyn paskan. Se siitä!On niissä osissa ainakin suurimmaksi osaksi kyrilliset tekstit.Ehkäpä ns. länsimaissa ja japanissa valmistetaan sitten nämä LADA osat erikseen eri teksteillä. Mikä muuten on ns. länsiauto ja mikä itäauto? Kuka muuten sanoi että tämä ko. Smartti on yli vuoden vanha. Rekisteröity syyskuussa -06. Mikä helvetin hintakataloogi tämä netti on. Määritteleekö se Suomessa myytävien autojen hinnat? Eikä tuon ikäinen auto ole mielestäni vielä käytetty paska, vaikka olis jopa suuresti ylistetty LADA. Se nyt kuitenkin on fakta, että kun LADAn ajaa ulos kaupasta häviää hinnasta heti n. 50% muissa autoissa n. 25-30%, eikä autokauppa ole myöskään ainoa paikka mistä saa autoista vaihtotarjouksia, Jopa yksityisihmiset voivat tehdä keskenään vaihtokauppaa.
- ja se on kummallista
onnellisesti eroon päässyt kirjoitti:
On niissä osissa ainakin suurimmaksi osaksi kyrilliset tekstit.Ehkäpä ns. länsimaissa ja japanissa valmistetaan sitten nämä LADA osat erikseen eri teksteillä. Mikä muuten on ns. länsiauto ja mikä itäauto? Kuka muuten sanoi että tämä ko. Smartti on yli vuoden vanha. Rekisteröity syyskuussa -06. Mikä helvetin hintakataloogi tämä netti on. Määritteleekö se Suomessa myytävien autojen hinnat? Eikä tuon ikäinen auto ole mielestäni vielä käytetty paska, vaikka olis jopa suuresti ylistetty LADA. Se nyt kuitenkin on fakta, että kun LADAn ajaa ulos kaupasta häviää hinnasta heti n. 50% muissa autoissa n. 25-30%, eikä autokauppa ole myöskään ainoa paikka mistä saa autoista vaihtotarjouksia, Jopa yksityisihmiset voivat tehdä keskenään vaihtokauppaa.
Ladan startit, laturit, tuulilasinpyyhkimen moottorit ja puhaltimen moottorit ovat M Marellia Italiasta. Voitaneen pitää länsituotteena, vaikka valmistetaankin Singalesiassa ja voi lukea jopa Daewood.
Vaihdelaatikot ja kytkimet ovat ZF ja moottorin silsäkalut Mahlea. Vaikea mennä sanomaan mikä siinä Ladassa on huonompaa kuin Seatissa. Samoista tehtaista jarrut, renkaat ja kumiosat.
Nyt jokin amisviiksi kirjoitta, että on Venäjällä omaa tuotantoa. Niin onkin, mutta alkujuuret Bochissa, Lucaksessa, MG:ssä ja Nissanissa. - turvallisuus
ja se on kummallista kirjoitti:
Ladan startit, laturit, tuulilasinpyyhkimen moottorit ja puhaltimen moottorit ovat M Marellia Italiasta. Voitaneen pitää länsituotteena, vaikka valmistetaankin Singalesiassa ja voi lukea jopa Daewood.
Vaihdelaatikot ja kytkimet ovat ZF ja moottorin silsäkalut Mahlea. Vaikea mennä sanomaan mikä siinä Ladassa on huonompaa kuin Seatissa. Samoista tehtaista jarrut, renkaat ja kumiosat.
Nyt jokin amisviiksi kirjoitta, että on Venäjällä omaa tuotantoa. Niin onkin, mutta alkujuuret Bochissa, Lucaksessa, MG:ssä ja Nissanissa.Onko LADA 110:n ABS jarrut, turvatyynyt, ajovakauden hallintajärjestelmät, luistonestot ym. turvallisuus laitteetkin valmistettu länsimaissa?
- mutta varaossista
turvallisuus kirjoitti:
Onko LADA 110:n ABS jarrut, turvatyynyt, ajovakauden hallintajärjestelmät, luistonestot ym. turvallisuus laitteetkin valmistettu länsimaissa?
Jarrut ja osat valmistaa 3-4 suurta, joiden tuotenimiä voi olla kymmeniä, mutta alkuperä Girling, Ate.. jne
Turvatyynyt valmistuu lähes 70% vyöhykkeellä Japanisa Intiaan ja aivan kalliimpiin jotakin Euroopassa ja USA:ssa.
Valmistajana tämä Vaz (meillä Lada) on itsekin monikansallinen, jonka tuotantoon kuuluvat mm. wankeltyypppiset lentokoneiden moottorit, aggregaatit ja kaksipyöräisen kulkuvälineet. - tietä piisaa
turvallisuus kirjoitti:
Onko LADA 110:n ABS jarrut, turvatyynyt, ajovakauden hallintajärjestelmät, luistonestot ym. turvallisuus laitteetkin valmistettu länsimaissa?
ABS jarrut, turvatyynyt, ajovakauden hallintajärjestelmät, luistonestot ym ovat aikamoisen turhia kapistuksia ei-ammattimaisessa liikenteessä. Niistä en haluaisi maksaa senttiäkään. Ainoa todellinen turvavaruste on korvien välissä. Sen verran on tullut luisteltua vanhoilla paskoilla autoilla ja bonukset täysillä. Ainoa mitä liikenteessä ihmettelen, on muiden autojen rämäkkä vauhdinpito tilanteessa kuin tilanteessa. Kai ne turvavarusteet ovat juuri niitä autoilijoita varten. Ladassa mielenkiintoista on juuri halpa liikkuminen, eikä pitkä varustelista joka vanhemmiten tulee vikalähteeksi.
- turvallisuus
tietä piisaa kirjoitti:
ABS jarrut, turvatyynyt, ajovakauden hallintajärjestelmät, luistonestot ym ovat aikamoisen turhia kapistuksia ei-ammattimaisessa liikenteessä. Niistä en haluaisi maksaa senttiäkään. Ainoa todellinen turvavaruste on korvien välissä. Sen verran on tullut luisteltua vanhoilla paskoilla autoilla ja bonukset täysillä. Ainoa mitä liikenteessä ihmettelen, on muiden autojen rämäkkä vauhdinpito tilanteessa kuin tilanteessa. Kai ne turvavarusteet ovat juuri niitä autoilijoita varten. Ladassa mielenkiintoista on juuri halpa liikkuminen, eikä pitkä varustelista joka vanhemmiten tulee vikalähteeksi.
Niinpä, sen takiahan ihmettelenkin miksi lähes kaikki kyseiset varusteet,ainakin ABS jarrut, ovat vakiona kaikissa muissa AUTOISSA paitsi LADASSA. LADOJA jos myytäisiin saman verran kuin oikeita autoja olisivat kolaritilastotkin hieman erinäköisiä. Onneksi niitä ei enää paljon myydä, eikä niitä kukaan omaa ja muiden turvallisuutta ajatteleva järki-ihminen osta.
- 18 vuotta samalla ladalla
Ex 110 kirjoitti:
Uutena ostin ja alle 5kk pidin. Mittariin kertyi viitisentuhatta, olisin ajanut enemmänkin jos vaan olisi 'auto' toiminut.
Kaksi ja puoli tuhatta euroa tuli tappiota, arvonalenema noin 50senttiä ajettua kilometriä kohden. Oli hyvä etten ehtinyt ajamaan enempää...Joopa joo.Olen 18 vuotta ajellut samalla ladalla.Muutamat pakoputket vaihtanut.Kun ne on valmistettu jossain "lännessä".Halpaa menoa ei voi muuta sanoa.
- BSF-577
Kirjoitan Lada 110 1,5 vuoden/20,000km kokemuksesta.Auto on hyvä ajaa 16valve kone käy tasaisesti ja vetää hyvin.Tavaratila on mahtava vielä hyvä muuntelukyky on plussaa.Varustetaso on sopiva tarpeisiini,jaksan vääntää rattia ilman tehostustakin,istuimet mahdollistavat hyvän matkan teon paikkoja puutumatta,lämmityslaite on riittävä.Autossa vielä Delta takuu 1 vuosi jäljellä.Mutta kun ei ole tarvinnut käyttää kun vikoja ei ole ollut. Omistin ennen Ladaa Peugeotteja 4kpl 309,2kpl 106 ja 206 sen. Ei ollut muuta kuin harmeja sähköpuolella,yhdessäkään ei pelannut kuskin istuinlämmitin,niveliä sai vaihtaa tavan tuosta,moottorin elektroniikkapuolella vaihdettiin komponenttejä,tielle jäämisiä,pyöränlaakereita ym. Korostan että autot olivat 1 omisteisiä merkkihuollettuja liikkeistä ostettuja yksilöitä ja jatkoin itse merkkihuollossa käyttämistä.Kyllä kypsyttää kun huollattaa hyvin ja ajaa nätisti niin auto ei kestä.Lada nyt vaan kestää.olen oppinut:pois mainosmiesten lauseet,ajetaan järjellä eikä tunteella,ajan pää pystyssä ja tyytyväisenä Ladani naapurin Audin viereen ja markettien pihassa minne huvittaa. nim. järki ei tunne.
- huhhuh!
Ex 110 kirjoitti:
Ajon estävät viat:
Vetonivel murtui, jarrunesteet vuoti pois, ajonesto lakkasi toimimasta (oikeastaa toimi liiankin hyvin kun toimi koko ajan). Lisäksi oli joku vika sytytysjärjestelmässä jonka tarkempaa syytä ei saatu selville vaikka 2 päivää hakivat..
Vähäisemmät viat:
Katkennut vilkunviiksi, sähkölasit toimi välillä itsekseen, välillä ei ollenkaan, jäähdytysneste vuotoja, ongelmia lukoissa, käsijarruvaijeri katkesi, polttoainemittari näytti väärin, sisäpanelit repsottivat jo uutena...
Viimeinen niitti oli se kun 'auto' meinasi syttyä tuleen itsestään liikennevaloissa.olisko kuskisssa vika jos ex110:n kaltaisia vikoja
- Ladamies111
turvallisuus kirjoitti:
Onko LADA 110:n ABS jarrut, turvatyynyt, ajovakauden hallintajärjestelmät, luistonestot ym. turvallisuus laitteetkin valmistettu länsimaissa?
ei Ladassa tarvitse kaikkea herkkuja olla se on oikea automies joka ajaa Lada merkkisellä autolla niin kuin minäkin teen en huolis bmw enkä audia
- Lada 111 stw kuski
turvallisuus kirjoitti:
Onko LADA 110:n ABS jarrut, turvatyynyt, ajovakauden hallintajärjestelmät, luistonestot ym. turvallisuus laitteetkin valmistettu länsimaissa?
ei lada tarvitse luistonestoa eikä muitakaan herkkuja koska lada mallista riippumatta onb oikean miehen auto sekä naisen joka ajaa hyvin lisävarusteet autossa on niille jota on huonoja kuskia esim bmw mese ja yms ökyautoiliat jotka tarviivat egoa autoilesaan näytää todelluudessa lada on paras auto vaikka onkin tullut venäjän maalta se on tehty kestämään huonoissakin olosuhteissa ja teillä johon ei noi hienohelma autot hajoisivat ladassa ei pienet viat kulkua hidasta eikä estä .
- Anonyymi
turvallisuus kirjoitti:
Niinpä, sen takiahan ihmettelenkin miksi lähes kaikki kyseiset varusteet,ainakin ABS jarrut, ovat vakiona kaikissa muissa AUTOISSA paitsi LADASSA. LADOJA jos myytäisiin saman verran kuin oikeita autoja olisivat kolaritilastotkin hieman erinäköisiä. Onneksi niitä ei enää paljon myydä, eikä niitä kukaan omaa ja muiden turvallisuutta ajatteleva järki-ihminen osta.
Kai osaat edes pysähtyä ilman abs jarruja??
- Jokke Kemistä
Mulla on 110-Lada, aiempi oli Eurosamara, molemmat olleet vankkoja hyviää autoja. Halpa ostaa ja pitää. Aikoinaan erehdyin pyöreälamppusen ladamallin jälkeen ostamaan vähän käytetyn Mazda 323 ja olipa surkea auto. Piti palata Ladaan takasin. Oli mulla aikoinaan Mossekin, 1500S ja sekin oli hyvä peli. Kun on osannu ostaa halvat autot uutena niin on ollut varaa hommata omakotitalot ja kesämökit. Eli osta pois.
- neljäsataa päivässä
Kulki Loimaalta Espoossa työssä. Se teki jotakin 390 km/päivä. Lähti kello kuusi aamulla ja tuli puoli seitsemän illalla takaisin.
Ukkonsa osti sille Lada 110 stw työmatkoille vitsinä. Vuodessa Ladaan tahkottiin noin 90000 kilsaa. Suotimet ja öljyt vaihdettiin. Seuraavana vuonna nainen itse pesi laturin korkeapaineella pilalle. Pyörien renkaat uusittiin ja vaihdeltiin remmet, sekä vetonivelen kumi. Vielä ennen 200000 km meni vesipumppu. Delta otti kohtuu hyvityksellä sen vaihdossa Fiiuun.
Italian oli isossa huollossa jo ennen tuhatta ja seuraavaksi 5000 kilsan paikkeilla se vaihdettiin toiseen Lada 110 stw:ään.
Olisi ollut moottorijuttuja ja luultavasti kytkinkin. Toisen kierroksen Ladalla naapuri ajaa nyt. Työt Espoossa loppui noin vuosi sitten.
En ymmärrä puheita huonosta kestävyydestä. Kun ajetaan noin vähällä korjauksella 200000, niin mitä on tehty jaappanin poikien vehkeille jo silloin? - Jone<
Jos haluat jatkuvia ongelmia itsellesi, hanki Lada. Jos autoa tarvitset, osta varmatoiminen ja mukava länsiauto.
- höm
mikä on lada verrattuna vaikka mazdaan? länsiauto.
- rutja, ukkosen jumalan poika
Jos asiaa tarkastelee vaikkapa lontoonin kaupunkista.
:=- on valmistettu
Detroitista itään, ovat itäautoja.
- grh...
on valmistettu kirjoitti:
Detroitista itään, ovat itäautoja.
näkyy nykyään olevan konkursissa joka virma..
- Ex 110
Minulla oli kerran 110. Uutena ostin, pidin 5kk, mittariin kertyi matkaa 11tkm ja myin pois kuudennnen takuukorjauksen jälkeen.
Ei enää ikinä ladaa.- lada 110
mää ostin lada 110:n ja hyvin kehrää ei oo tarvinna korjata ollenkaan!! mitä vikoja siihen muka tuli jos käytit kuus kertaa takuuhuollossa??
- =(=?(=
Sääliksi käy vanhoja eläkeläisiä.On myös viimeisiä pitkän takuun 110:jä.Merkkihuollossa ei saa kojelauta yksikköä kuntoon ja kulkee kolmella pytyllä jatkuvasti ja pikkuviat kiusaa.Kun on aina ollut lada 30 vuotta mitäpä sitä muuta.
On vain paha lovi lompakkoon eläkeläiselle.
- Käyttäjältä...
Kyselit Kokemuksia:1,5 vuoden kokemus on hb 16 valve koneiseta 20.000km/Luotettavia sellaisia/ei vikoja /korjaamo käyntejä,olen tyytyväinen. Halvat vakuutukset,pieni kulutus,mukavat penkit,loistava tavaratila,muuntelukyky mukaan lukien,sopivat varusteet,ei itäauton tapaan haise,vakaa ongelmaton ajettavuus. Ostin 1,5 ikäisenä/20.000km ajettuna,maksoin 6,000 e sain 2.v delta takuun mutta ei ole tarvinnut käyttää korjauksissa.Normaalin vuosihuollon teetätin,jossa vain käsijarruvaijeria säädettiin öljyt vaihdettiin suodattimet myös. Tässä plusasiat.Sitten miinukset:Avain järjestelmä on länsimerkillä ajaneelle kummastus,ajonesto mutikka,oven avain,virta-avain siis liikaa avaimia,ei lukollista bensa korkkia ja raskastoiminen keskuslukko toimii vain kuskin ovesta.Delta-autoon ei tahdo saada nopeasti huolto aikoja, mutta pieniä ovat koettelemukset kun omistamissani länsimerkeissä on ollut vikaa ja korjaukset kalliita,en usko bon voyage/vive la difference tyylisiin iskulauseisiin,uskon vain käytännön toimivuuteen ja luotettavuuteen.Lada on minun tapauksessani hintansa väärti, ostan toisenkin. Ladalla pisteestä a pisteeseen b matkaava.
- Ladamiäs
Noin hianoo autoo harvoin löytää. Se on oikea helmi.
- Samara-mies
Siinä on Samarasta tuttu ja luotettava kone.
Tarvitsen tilavan/edullisen henkilöauton ja nämä kommentit Ladasta luettuani taidan päätyä siihen. Katselin vm.2000 ja uudempia Lada 110-sarjaa olevia farmareita (1,5l) niin on niitä ainakin paljon myynnissä niin yksityisillä kuin liikkeissäkin, ja hinta on 500 ylospäin. Minua ei nim.yleensäkään elämässä haittaa se etten voi ostaa käyttötavaroita merkkiliikkeistä ja ihan vain siksi kun saman 'työn' saattaa tehdä halpistuote. Tietysti niinkin on käynyt ettei halpis ole hyvä, mutta silloin ostan seur. kerralla kalliimman version.
Ladoista kun ollaan näköjään kahta mieltä, ja molemmat perustelut vaikuttavia niin ei auta kuin itse kokea. Ladakerhon jäseneksi siis..- Eurosamara
iis kirjoitti:
Tarvitsen tilavan/edullisen henkilöauton ja nämä kommentit Ladasta luettuani taidan päätyä siihen. Katselin vm.2000 ja uudempia Lada 110-sarjaa olevia farmareita (1,5l) niin on niitä ainakin paljon myynnissä niin yksityisillä kuin liikkeissäkin, ja hinta on 500 ylospäin. Minua ei nim.yleensäkään elämässä haittaa se etten voi ostaa käyttötavaroita merkkiliikkeistä ja ihan vain siksi kun saman 'työn' saattaa tehdä halpistuote. Tietysti niinkin on käynyt ettei halpis ole hyvä, mutta silloin ostan seur. kerralla kalliimman version.
Ladoista kun ollaan näköjään kahta mieltä, ja molemmat perustelut vaikuttavia niin ei auta kuin itse kokea. Ladakerhon jäseneksi siis..Kannattaa kokeilla itse,ja ostaa Lada.Ladan käyttöarvo on paljon osto hintaa suurempi.
Ihmiset jotka mollaavat Ladaa,ei monellakaan ole Ladasta minkäänlaista kokemusta.
Ittelläni on kokemusta länsiautoista, ja Ladasta
Molemmista löytyy hyvää, ja huonoa. Eurosamara kirjoitti:
Kannattaa kokeilla itse,ja ostaa Lada.Ladan käyttöarvo on paljon osto hintaa suurempi.
Ihmiset jotka mollaavat Ladaa,ei monellakaan ole Ladasta minkäänlaista kokemusta.
Ittelläni on kokemusta länsiautoista, ja Ladasta
Molemmista löytyy hyvää, ja huonoa.Kiitos kannustuksesta. Nyt olisi myynnissä autoliikkeen kautta vm.2003 Lada 111 (farmari) ja toinen vm 2004... kuulin että tässä 2004.ssä olisi joitakin heikkouksia enemmän..se kun myydäänkin vain 53tkm ajettuna, vanhemmalla on ajettu 72tkm. Tietäisitköhän suositella toista enemmän kuin toista?
- managero007
Ostin 110n kuukausi sitten, kuukauden aikana olen ajanut 6000km ILMAN AINUTTAKAAN VIKAA!!! Autolla oli ajettu 25tkm ja maksoi 650E! monellako samanhintaisella autolla matkustaisit Turusta Ouluun säännöllisesti??? EIKÄ OLE TIELLE JÄÄMISEN PELKOA! Bemu-miehet tien sivussa....
- Testannut
Varmaan hinta/"laatu" suhde ihan ok.
Joskus tuollaista testanneena en meinannut uskoa että on kyseessä 2000-luvun auto.. Raskas ohjaus ja muutkin hallintalaitteet kuin 80 luvulta ja kaikessa sisustan osissa huokui halpuus kaikkine nitinöineen. Aika karkeaa tekoa, en voi ymmärtää miten joku uutena moisen voinut ostaa, kun samaan rahaan saisi vähänkäytetyn kunnon auton.. - lujaa laatua
Testannut kirjoitti:
Varmaan hinta/"laatu" suhde ihan ok.
Joskus tuollaista testanneena en meinannut uskoa että on kyseessä 2000-luvun auto.. Raskas ohjaus ja muutkin hallintalaitteet kuin 80 luvulta ja kaikessa sisustan osissa huokui halpuus kaikkine nitinöineen. Aika karkeaa tekoa, en voi ymmärtää miten joku uutena moisen voinut ostaa, kun samaan rahaan saisi vähänkäytetyn kunnon auton..Hyvä auto ja tunnettua lujaa laatua, hakkaa skodankin mennen tullen 10-0.
Suunniteltu siperian vaativiin oloihin ja kestää huonollakin tiellä mitä suurvaltanaapurimaan tietkin ovat.
- mannare
onko kellään kokemuksia lada 110 kayntiin lähdössä ollaan vaihdettupuola,sytyksenohjainyksikkö,nokkaakselinanturi,mutta käyntiin ei laähde olisin kiitollinen hyvistä neuvoista
- Ajonestolaite
Tuliko kokeiltua uuden ohjausyksikön mukaan kuuluvilla lakuilla?
- Anonyymi
Ajonestolaite kirjoitti:
Tuliko kokeiltua uuden ohjausyksikön mukaan kuuluvilla lakuilla?
ajonesto ja ohjausyksikkö on naitettu keskenään, ei voi vaihtaa kuin molemmat.
- lada111 mies
Lada on tehty kestämään kaikenlaiset olosuhteet paremmin kun sakemannit tai jenkit venäjän rauta on tehty pitkäikäiseksi ja olosuhteisiin jossa ei ole aina kunnon tietäkään kokemusta on kestää enemmän kuin 300km se kestää vaikka 1300000000000 km jos kuolletaan
- Lada ei petä koskaan
.
Kyllä ne wanhat mielikuvat piti paikkansa Lada ei petä koskaan - ainakaan tosi aatteenmiestä
http://www.youtube.com/watch?v=q6NRM1P6Fno
.
- managero007
110 ei ole vieläkään pettänyt, 55tkm 11kkn aikana, ajovalo ja parkkivalo vaihdettu, EI MUUTA! 7krt esim Turusta Ouluun. Paras auto ehdottomasti!!! Osta 650e BMW ja yritä samaa. Lada käy kuin kello. Citroen C4 HDIssä paukkui pyöränlaakerit 20tkm välein, polttoaine suihkusi pihalle 35tkm ajon jälkeen, vakionopeussäädin rikki, sähköikkuna auki jne jne....Uskallan avata Ladan sähköikkunan muuten ja se perkeleen sitikka maksoi uutena 26000e, että....!
- Tämmöistä
lada 1200 L oli aikansa hyvä auto.Ei elektroniikkaa liikaa,sai omassa hallissa laittaa.Tarkoitan sitä että jos ei ollu peukalo keskellä kämmentä ja suojasi kotelot,ovet,luukut ni ei ruostunu.Ymmärrän jos ei kaikilla ole paikkaa missä pitää auto kunnossa.Nykyautot kannattaa suojauttaa vähintään 3 vuoden vanhana merkistä riippumatta jos pitää autoa pitempään.Harmi vaan ku autoliike ei korvaa vaihtoautoon ruostesuojausta.Sillä moni 10 vuotta vanha vaihtoauto on jo ruostunu pahasti.Varsinki suolateillä ajetut.1987 jälkeen loppui muistaakseni Suomeen tuotujen autojen pakollinen ruostesuojaus maahantuojille.Voi olla etten tarkaan muista.Tehtaan ruostesuojaus ollu monille merkeille mitätön vielä 2013 vuonna suomen oloihin.
- lujaa laatua
Jos nyt puikulafarmarin muutamalla satasella löytää, niin mikä ettei. Nehän ovat yleensä vähän ajettujakin.
Mutta olisikko kuitenkin parempi katsella jotain skodaa tai sitten ihan länsiautoa? Skodan laatu on parantunut huimasti menneistä ajoista, joita moni vielä muistelee. Maailma muuttuu ja kehitys kehittyy.
Eurosamara taitaa silti olla se laadukkain itäauto, sehän on Suomessa koottu ja ruostesuojattu. Jos sellaista ei löydy niin sitten joku vähän ajettu skoda tai sitten tuo puikulafarmari. Riisikupeista kannattaa pysyä erosssa ei ne ole oikeita autoja vieläkään. - Lada Fani
Mikä avuksi ,kun kaverilla on 2005 16V Lada 111 ja siinä palaa moottorin häiriövalo.
Katsastusmies hylkäsi auton.Ajoaika loppu. - Seppo Sepon Seppo
Näinhän se täälläkin menee.Itsellä aina se parhain automerkki toisilla romuja.Luulotauti yleisin kansantautimme.Sille ei lääkäritkään voi mitään.
Hyvin huollettuna 350tkm ainakin ajelee kevyesti. Se miksi Ladat on yleensä paalissa jo 200tkm kieppeillä on, että niitä ei oikein arvosteta ja koska niitä halvalla ostetaan niin harvemmin hyvässä kunnossakaan pidetään. Toki jos länsiautosta Ladaan vaihtaa niin voi tulla tietyt ajo-ominaisuudet shokkina, mutta kestävyys hyvin huollettuna on aivan omaa luokkaansa.
- wannabeladisti
Siitä on aikaa kun olen nähnyt ladan liikenteessä. Olisiko enää maaseudun / korpitaipaleiden kulkine? Ei kai sitä enää tuoda maahankaan?
Ladasta ei sinänsä mitään pahaa sanottavaa. Vähän pelottaisi niiden turvavarusteiden (airbag, abs, esp) puuttuminen. Taajama ajoon ehkä ok? - poilio
Omat kokemukset on tutun kautta. 90-luvun ja 2000-alun samaroita ja ladoja ei kyllä oikein kehumaan pääse. Jatkuvasti jotain vikaa, sekä alkavat ruostua nopeasti. Jos ladan ostaisin niin mieluummin perinteisen vanhan mallisen ladan. Ei sekään täydellinen, mutta parempi kuitenkin. Ihan uudemmista ei kokemuksia.
- ur.ban
hyvä ja halpa peli. yksinkertainen tekniikka. varmatoiminen. lämmin. käyntiin saa kelillä kuin kelillä. hyvin huollettuna pitkäikäinen peli. harmi vaan kun niitä ei kohta saa. täytyy taas palata saksanseisojiin tai ranskalaisiin pilailuvälineisiin.
- mun.110
olen omistanut paljon autoja, en ole koskaan ollut niin merkin päälle. minulla on ollut 110 lada jahtiautona yli kymmenen vuotta. yli 200t. tullut mittariin, eikä niitä ole tahkottu missään asfalttiteillä. kerran ollut jopa ovenkahvoja myöten suossakin. autossa on kaikki nivelet alkuperäiset. muihin merkkeihin niitä piti myötäänsä vaihtaa. eikä tartte palella!
- Anonyymi
ladaa haukkuu vain sellaiset jotka eivät ole ladaa omistaneet.
kait niistä on kiva räkyttää. - Anonyymi
mersun moottorit nyt uusissa ladoissa
- Anonyymi
Itsellä oli 110 Hatchback. Menin sillä töihin vuoden verran, vaimolle sitä suunnittelin harjoitteluautoksi, mutta se halusikin sitten melko pian mun auton ja itse sain Ladan. Pari kertaa ei meinannut millään lähteä käyntiin talvella, vaikka on ruiskulla. Manuaalivaihteesta oli välillä vaikea löytää oikeaa pykälää, voi mennä pakki ja ykkönen helposti sekaisin, "arvomme seuraavan vaihteen". Onneksi aika hoitaa tämänkin ongelman paaliin.
- Anonyymi
🤬MINÄ : Olen kurkkuani täynnä farmari Latastani Vaikeat vaihteet, aina vähän päästä juonittelee!
On pitänyt ostaa moottori, on pistänyt ostaa sun muuta.
Ja kun kytkin saatiin kuntoon loppu virta akusta
.ETTÄ ois joka ostaisi sen edes 1000:llä!
Sais sen pois mitä neljään vuoteen mahtuu erilaisia remontteja muka etuvetoinen ja helpommay vaihteet Sai katsastuksesta Hyväksytyn leiman
Vaikeampi ajettava kun se takavetoinen BMV mallinen Lada ...
Ainoa oli että liukkaalla ei uskaltanut ajaa kun se käyttäty erolla kun tämä juonitteleva farmari!
Vuosimallia en sano mutta ei uusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875