Jöriksen täytyy olla maailman seksikkäin nainen, kun se ei koko elämäsn aikan ole pystynyt tekemänä yhtään mitään tai menemänä yhtään miennekään ,edes kioskilel tai naapuriin, ilman etät miehet olisivat välittömästi rynnistäneet ahdisteleman seksuaalisesti, pahimmat muna kourossa läähättäen.
Eiköhän pistetä paperit vetämään, etät Jörikselel saataisiin valtioneuvostolta "Suomn seksimmäimmän naisihmisen" titteli?
Jöris maialman seksikkäin
24
1111
Vastaukset
- asiottomasta
viestistä.
- jorojukka-kukka
Mutta antaas nyt pojan puhaltaa kaikki paha ilma pois sisuksistaan. Olo helpottuu. :)
- jorojukka-kukka
Seksikkyydellä siinä ei ole mitään sijaa.
- vallanhalua?
Minä kun olen aina kuvitellut sen liittyvän johonkin aivan muuhun haluun...
- jorojukka-kukka
vallanhalua? kirjoitti:
Minä kun olen aina kuvitellut sen liittyvän johonkin aivan muuhun haluun...
Seksuaalista häirintää harrastaa sellainen ihminen, joka ei joko arvosta kohdettaan, ymmärrä toisen ihmisen rajoja, ei sitä mihin itse päättyy ja mistä toinen alkaa, haluaa loukata toista, vähätellä toista, näyttää omaa valtaansa yli toisen. 'Minä uskallan, minä voin tehdä sinulle, mitä minä haluan!' 'Minä olen kingi!'
- jorojukka-kukka
jorojukka-kukka kirjoitti:
Seksuaalista häirintää harrastaa sellainen ihminen, joka ei joko arvosta kohdettaan, ymmärrä toisen ihmisen rajoja, ei sitä mihin itse päättyy ja mistä toinen alkaa, haluaa loukata toista, vähätellä toista, näyttää omaa valtaansa yli toisen. 'Minä uskallan, minä voin tehdä sinulle, mitä minä haluan!' 'Minä olen kingi!'
On seksuaalinen häirintä.
- ..on..
kaikkea sitä mitä "uhri" kokee seksuaaliseksi häirinnäksi..
- jorojukka-kukka
..on.. kirjoitti:
kaikkea sitä mitä "uhri" kokee seksuaaliseksi häirinnäksi..
Tekijän kannalta.
Uhrin kannalta. - kannalta
Tekijän kannalta.
Uhrin kannalta.eroa ei välttämättä ole, koska kyse on "härinnän" kohteen tuntemuksista.
Katseen ja tuijotuksen ero saattaa pelkästään se, että kuuluvatko silmät R-Kioskin ihanalle ulkomaalaiselle miehelle vai Suomimiehelle.
Toisaalta Mikko Leppilampikin saattaa kokea keski-ikäisen naisen huomionosoitukset seksuaaliseksi härinnäksi, toisin kuin täysin samanlaisen käyttäytymisen, joka tulee parikymmpisen neitokaisen taholta... - Ruosutar
seksuaalinen härintä on juuri sitä mitä se on, seksuaalista.
Luulis sinunkin jöris jo tietävän kuinka miehet ja miesten kroppa toimii. Nyt viimeistään olisi hyvä alkaa lukemaan ja hakemaan tietoa. Miehet eivät voi mitään biologilalleen aivan kuin ei naisetkaan.
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä ettäkö mies saa koskea naiseen ilman naisen suostumusta mutta häritsijäkin tavallaan hakee sitä naisen hyväksymistä. Hän vaan ei osaa sitä muulla tavalla esittää. - ei...
Ruosutar kirjoitti:
seksuaalinen härintä on juuri sitä mitä se on, seksuaalista.
Luulis sinunkin jöris jo tietävän kuinka miehet ja miesten kroppa toimii. Nyt viimeistään olisi hyvä alkaa lukemaan ja hakemaan tietoa. Miehet eivät voi mitään biologilalleen aivan kuin ei naisetkaan.
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä ettäkö mies saa koskea naiseen ilman naisen suostumusta mutta häritsijäkin tavallaan hakee sitä naisen hyväksymistä. Hän vaan ei osaa sitä muulla tavalla esittää."Se ei kuitenkaan tarkoita sitä ettäkö mies saa koskea naiseen ilman naisen suostumusta mutta häritsijäkin tavallaan hakee sitä naisen hyväksymistä."
Myös naiset syyllistyvät seksuaaliseen härintään.... - Ruosutar
ei... kirjoitti:
"Se ei kuitenkaan tarkoita sitä ettäkö mies saa koskea naiseen ilman naisen suostumusta mutta häritsijäkin tavallaan hakee sitä naisen hyväksymistä."
Myös naiset syyllistyvät seksuaaliseen härintään....Mutta nyt keskustellaankin jöriksen kohtalosta.
Tai mistä minä tiedän vaikka jöriskin olisi syyllistynyt seksuaalisen häirintään.
Joka tapauksessa näyttää siltä kuin jöriksellä on aina miehet mielessä ja hän mielikuvituksissaan siirtää omat seksiajatuksensa jokaisen ohikulkevan miehen päähän. - selvennyksestä-
Ruosutar kirjoitti:
Mutta nyt keskustellaankin jöriksen kohtalosta.
Tai mistä minä tiedän vaikka jöriskin olisi syyllistynyt seksuaalisen häirintään.
Joka tapauksessa näyttää siltä kuin jöriksellä on aina miehet mielessä ja hän mielikuvituksissaan siirtää omat seksiajatuksensa jokaisen ohikulkevan miehen päähän."Joka tapauksessa näyttää siltä kuin jöriksellä on aina miehet mielessä ja hän mielikuvituksissaan siirtää omat seksiajatuksensa jokaisen ohikulkevan miehen päähän."
Jaan näkemyksesi taysin... - Yöks!
kannalta kirjoitti:
eroa ei välttämättä ole, koska kyse on "härinnän" kohteen tuntemuksista.
Katseen ja tuijotuksen ero saattaa pelkästään se, että kuuluvatko silmät R-Kioskin ihanalle ulkomaalaiselle miehelle vai Suomimiehelle.
Toisaalta Mikko Leppilampikin saattaa kokea keski-ikäisen naisen huomionosoitukset seksuaaliseksi härinnäksi, toisin kuin täysin samanlaisen käyttäytymisen, joka tulee parikymmpisen neitokaisen taholta...Ehkä olen jotain tuolta väliltä, en keski-ikäinen, mutten myöskään parikymppinen. Pitää nyt kuitenkin todeta, että jos mieleen sattuisi tulemaan jonkun kaksilahkeisen ahdistelu, ihan siellä jonon viimeisenä olisi tämä kiiltokuva-poika.. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Miehen pitää olla mies, ei "Miesukka".
- kyse..
Yöks! kirjoitti:
Ehkä olen jotain tuolta väliltä, en keski-ikäinen, mutten myöskään parikymppinen. Pitää nyt kuitenkin todeta, että jos mieleen sattuisi tulemaan jonkun kaksilahkeisen ahdistelu, ihan siellä jonon viimeisenä olisi tämä kiiltokuva-poika.. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Miehen pitää olla mies, ei "Miesukka".
..eli mistä kukakin tykkää. Uskallan vaittää, että Jörde ei jaa mielipidettäsi :)
- jorojukka-kukka
kyse.. kirjoitti:
..eli mistä kukakin tykkää. Uskallan vaittää, että Jörde ei jaa mielipidettäsi :)
Leppilampi on fantastinen.
- jorojukka-kukka
kannalta kirjoitti:
eroa ei välttämättä ole, koska kyse on "härinnän" kohteen tuntemuksista.
Toisaalta Mikko Leppilampikin saattaa kokea keski-ikäisen naisen huomionosoitukset seksuaaliseksi härinnäksi, toisin kuin täysin samanlaisen käyttäytymisen, joka tulee parikymmpisen neitokaisen taholta...Minua on nimenomaan ahdistellut vuosia myös ulkomaalaismies.
- jorojukka-kukka
Että minua on todellakin aikoinaan ahdisteltu soittamalla ovikelloa yöllä, käymällä kiinni rappukäytävässä, koiralenkillä ja pihamaalla.
- Nari_Säre
...narikin suosii semmoisia väljempiä asuinoloja.
Mekin asuimme puoli vuotta keskustassa täällä. Ihmisillä oli tapana heittää roskansa ohi kulkiessaan aidan yli puutarhaamme... Läheisen kioskin ryöstäneet veitikat juoksivat pihamme läpi naamarit päässä lastemme leikkiessä siinä 15-vuotiaan lastenlikan kanssa jne.
Nykyisin asumme 13 km. keskustasta rauhallisella omakotilähiöalueella, eikä täällä ole ollut mitään ongelmia. (Kerran tosin ovikello soi klo 5 aamuyöllä, eikä näkynyt ketään, kun menin katsomaan... ajattelin, että olikohan joku oikosulku systeemissä tms.). Nari_Säre kirjoitti:
...narikin suosii semmoisia väljempiä asuinoloja.
Mekin asuimme puoli vuotta keskustassa täällä. Ihmisillä oli tapana heittää roskansa ohi kulkiessaan aidan yli puutarhaamme... Läheisen kioskin ryöstäneet veitikat juoksivat pihamme läpi naamarit päässä lastemme leikkiessä siinä 15-vuotiaan lastenlikan kanssa jne.
Nykyisin asumme 13 km. keskustasta rauhallisella omakotilähiöalueella, eikä täällä ole ollut mitään ongelmia. (Kerran tosin ovikello soi klo 5 aamuyöllä, eikä näkynyt ketään, kun menin katsomaan... ajattelin, että olikohan joku oikosulku systeemissä tms.).ovat tietysti selvästi kielletty alue, jopa "tuttujen kesken" mutta nyt mennään toiseen äärilaitaan.
Kuuluisa äiti Amma halaa ihmisiä ja he saavat siitä energiavirtoja, hyvä näin jos se toimii.
Mutta kielletäänkö fyysinen kosketus kokonaan ahdistelun pelosta?
Näen, että työyhteisössä voidaan sallia se, että kanssa työntekijöitä voidaan "kosketella" korrektisti kuten taputus olkapäälle, että hoiditpa tuon työn mallikkaasti.
Käpälöintiä en salli edes pikkujoulujuhlissa.- ihan yhtä
vittumainen kuin täälläkin en ihmettele kyllä yhtään vaikka käyvätkin soittelemassa ja kiinni.
Eikö mustalaiset pelkää koiria? - Ruosutar
epikuros kirjoitti:
ovat tietysti selvästi kielletty alue, jopa "tuttujen kesken" mutta nyt mennään toiseen äärilaitaan.
Kuuluisa äiti Amma halaa ihmisiä ja he saavat siitä energiavirtoja, hyvä näin jos se toimii.
Mutta kielletäänkö fyysinen kosketus kokonaan ahdistelun pelosta?
Näen, että työyhteisössä voidaan sallia se, että kanssa työntekijöitä voidaan "kosketella" korrektisti kuten taputus olkapäälle, että hoiditpa tuon työn mallikkaasti.
Käpälöintiä en salli edes pikkujoulujuhlissa.kuuluisi meidän kulttuuriin niin koskettelustakaan ei olisi koskaan tullut niin suurta numeroa.
Joissakin maissahan miehetkin pussaavat molemmille poskille toisiaan eikä sitä pidetä mitenkään syntisenä tai seksuaalisena häirintänä. - meikämie
Jaa, koetko, etät ovikellosi soittanminen tai hiplaaminen on seksuaalista häirintää?
Entäs jos olisi töissä lasi-seinäisessä toimistossa jenkkityyliin ja joku kamala metsämiesmörriäinen ilmestyisi pesemään ikkunoita? Tai jos toimistosi ovenkhavaa hinnkaisi kiimainen miessiivooja?
Älä oikeatsi lopeta noiden omasta päästäsi keksimiesi juttujen kertomista. Niistä on niin kovasti hupia kaikille.
- Ruosutar
aiheesta "Saako naisia kutsua seksikkäiksi" ja halusin kuulla feministien mielipiteitä asiasta. Mutta muutkin saavat sanoa mielipiteensä.
Tähän ketjuun ehkä mahtuu minun kysymys mukaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591888Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917- 90912
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2737- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543