"Kääntykää ja tehkää parannus"
Tämä on minulle todella vaikea juttu. Ehkä se on monille kristityille helppo nakki. "Mä vaan päätin kääntyä, tein parannuksen ja otin Jeesuksen vastaan". Ja, hups, kaikki on toisin.
Olenko minä kääntynyt vai ollaanko minua kääntämässä? Olenko minä tehnyt parannuksen vai ollaanko minua viemässä ratkaisun tilaan, jossa ainoat vaihtoehtoni ovat kärsimys ja kuolema tai parannuksen tekeminen ja Elämä?
Uskoni on yhtä lankeamista ja nöyrtymistä, ylpeilyä ja nöyryytetyksi tulemista. Olen tilanteessa, jossa maailma ei enää anna mitään ja näyttäytyy päiväpäivältä vaan demonisemmalta oravanpyörältä, mutta jossa tie Henkeen on kuin lukittu.
Onko kyse siitä, että ylpeyttäni ja omaa tahtoani ei vielä ole kyllin murrettu? Minusta tuntuu, että näin on. Vai onko kyse pelosta? En uskalla jättää maailmaa, luota siihen, että ihmisten pilkan lisäksi saan palkaksi "Elämän". Mutta jos näin on, mistä saan rohkeuden? Onko tässä se paradoksi: Juuri heikkona olen voimakas? Miksi minä en pysy avuttomuuden tilassa, saviastiana? Miksi jotkut pysyvät?
Olen selvästi "Portin" edessä, mutta portin vartija ei päästä minua sisään. Saan kuin välillä vähän kurkistaa portista, mutta sitten se vedetään kiinni.
Maailmaan ei ole paluuta mutta henkeenkään ei pääse. Sietämätön tila. Tuntuu kuin pitäisi tehdä ratkaisu, jota ei voi tehdä. Aina kun yritän tehdä ratkaisun, se on minun ratkaisu, valheellinen ja oma ja tuhoon tuomittu.
Miten pääsen astumaan portista, jos en itse voi sitä tehdä. Jos voin, niin miten. Olen kyllä useinkin murtunut huutamaan Jeesusta apuun, ja avun saanut, mutta taas seuraavassa hetkessä olen ulkona lankeamassa ja ylpeilemässä.
Teuvo, Armi K. tai joku muu, antakaa Hengen sana tähän pattitilanteeseen ja umpikujaan. Tarvitsen sitä todella!
Taidan Teuvo yhä koettaa itse pitää uutta viiniä vanhoissa leileissä? Siitäkö johtuu, että en ole hyvä maa, tarpeeksi möyhitty irti omasta tahdosta
Kysymys Teuvolle, Armi.K:lle ja muillekin
135
2992
Vastaukset
että ihminen kääntyy ja tekee parannuksen niin
muistat tuhlaajapoika vertauksen; tämä poika oli vieraalla maalla kaukana jonne hän oli tuhlannut
kaiken mitä hänellä oli ollut, tuli seinä vastaan;
miten minä elän, minulla ei ole millä itseäni
elätän, hän yritti tulla toimeen, elää, joka johti
niinkuin tiedät "sikolättäkköön".
Mutta siellä olessa hänen mielleensä tuli isän koti.
Miten siellä kaikilla on yltäkyllin ja siinä samassa
hän päätti minä lähden Isäni kotiin.
Tämä tapahtuma mitä tuhlaaja pojasta sanotaan on
kuvaus siitä, miten ihminen synninteillä ollessaan
tulee tilanteeseen;seinä on vastassa, ihminen
kokee kaikki on mennyt, ei ole millä itseäni
elättäisin, on tyhjää jne...
Kun ihminen tässä tilassaan kääntyy sydämessään Jumalan puoleen niin se on juuri niin kuin
tuhlaaja pojankin kohdalla hän on silloin kaukana
Jumalasta niinkuin poikakin oli kaukana Isänsä
kodista.
Ja mitä tämä tarkoittaa. Sillä Raamattu ei kerro
siitä tuhlaaja pojan matkasta isänsä luokse,
mitä sillä matkalla tapahtui, kuinka kauan se
kesti.
Mutta arvata saattaa, että helppo se matka isän
kotiin ei ole ollut.
Ja juuri näin se on täällä kun ihminen täyskäännöksen tekee pahoilta teiltään Jumalan
tykö, niin silloin se matka alkaa ja se mitä
kullakin sen matkan aikana on niin se on enemmän
tai vähemmän tuskallista, sillä tällä tiellä
Jumala ihmistä valmistaa vastaan ottamaan
Poikansa ahtaan portin kautta.
Tuhlaajapoika vertauksessa ei tästä hänen ahtaasta
portista puhuta, mutta kyllä se hänelläkin
on ollut.
Sillä ei ole lapsen helppo saapua kotiin, kun on
kaiken tuhlannut, oma ylpeys tahtoo nostaa päätään. Mutta kun ihminen on johdettu kahden
valinnan eteen sen rankan ja vaivalloisen matkan
päätteeksi, ja hänellä on ollut matkan päänä
isän koti, niin hän joutuu tällöin huutamaan;
"Herra armahda minua" Ja Hän saa armon.
Näen siis Jumala tekee työtään sinussa.
Ja se miksi Jumala joutuu armon kurin kautta
ihmistä kuljettamaan, niin se johtuu ihmisen
kovasta ylpeästä minästä jota Jumala "kurituksen"
kautta taivuttelee, että se sitten taipuisi
Hänen väkevän kätensä alle.
Sillä se on näin ihmisen itsensä on kuoltava,
että Jeesuksen elämä saisi sijan.
"Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän pelastaa sen."
"En uskalla jättää maailmaa, luota siihen, että ihmisten pilkan lisäksi saan palkaksi "Elämän". Mutta jos näin on, mistä saan rohkeuden?"
Kyllä Jumala auttaa, kun vain pyydät, että Hän
sinut johdattaa iankaikkiselle tielle.
Sillä ihmisen itsensä on mahdoton päästä Jumalan
luo;mutta anova saa, etsivä löytää, kolkuttelevalle avataan."Taidan koettaa itse pitää uutta viiniä vanhoissa leileissä."
Siinä on sinun kuten monen muunkin ihmisen ongelma, ja siksi:
"Monet yrittävät mennä sisään, mutta eivät siihen kykene."
Mitäpä sinulle osaisin muuta sanoa, koska itsekin jo totuudesta varsin paljon
tiedät. Iske hanskasi tiskiin ja huuda vaikka Herralle:
"Tässä olen, tee minulle mitä haluat!"
Voithan sinä jatkaa venkoiluasi, mutta jos Jumalan valittu olet,
etkä kutsua todesta ota, niin jonakin päivänä hän jättää sinut todella
Saatanan kuritettavaksi, ja viimeistään silloin sinä pystyt huutamaan:
"Herra Jeesus armahda!"
Se, mitä Jumala sinulta odottaa, on kaukana siitä, mitä porttopaimenet
sinulta odottavat. Jumalan ääni on vastakkainen tämän maailman jumalan äänelle.sanoa sinulle vielä tämän:
"Ihminen joutuu nöyrtymään, miehen on pakko kumartua, ja ylpeät silmät painuvat maahan."TeuvoSuni kirjoitti:
sanoa sinulle vielä tämän:
"Ihminen joutuu nöyrtymään, miehen on pakko kumartua, ja ylpeät silmät painuvat maahan."on sellainen asia, että se on aivan käsittämätöntä
ihmisopin mukaisessa valheellisessa uskossa oleville.
Mutta tämä on niin TOTTA, niin TOTTA.
Ja kun näin ihmisen kohdalla saa tapahtua HÄNELLE
JA VAIN HÄNELLE AUKEAA TAIVAS.- sören
ArmiK kirjoitti:
on sellainen asia, että se on aivan käsittämätöntä
Mutta tämä on niin TOTTA, niin TOTTA.
Ja kun näin ihmisen kohdalla saa tapahtua HÄNELLE
JA VAIN HÄNELLE AUKEAA TAIVAS.sille, joka teissä puhuu.
Tuosta tuhlaajapojasta. Olen vanhempi veli - se joka tekee mielestänsä kaiken oikein ja hyvin - siksi en pääse ELÄMÄÄN sisälle. Oman ymmärryksen ja hyvyyden ansaan olen pudonnut lukemattomia kertoja. On niin vaikeaa astua portista, kun pitää luopua siitä, mistä on saanut tähän saakka "elämän" omatekoisesta viisaudesta ja hurskaudesta, ihmisten silmisssä loistamisesta. On niin vaikeaa astua portista, kun ei saa astua itse vaan täytyy huutaa apua.
Todella. Venkoiluni pitää päättyä. Minusta tuntuu, että saan kokea kaiken hitaasti juuri siksi, että haluan kokea kaiken nopeasti. Että todellakaan sisälle en pääse omin voimin, omin tavoin ja aikatauluin. Tämä on kaiketi sitä ylpeän polvilleen laittamista, juuri sellaista mitä minä tarvitsen. sören kirjoitti:
sille, joka teissä puhuu.
Tuosta tuhlaajapojasta. Olen vanhempi veli - se joka tekee mielestänsä kaiken oikein ja hyvin - siksi en pääse ELÄMÄÄN sisälle. Oman ymmärryksen ja hyvyyden ansaan olen pudonnut lukemattomia kertoja. On niin vaikeaa astua portista, kun pitää luopua siitä, mistä on saanut tähän saakka "elämän" omatekoisesta viisaudesta ja hurskaudesta, ihmisten silmisssä loistamisesta. On niin vaikeaa astua portista, kun ei saa astua itse vaan täytyy huutaa apua.
Todella. Venkoiluni pitää päättyä. Minusta tuntuu, että saan kokea kaiken hitaasti juuri siksi, että haluan kokea kaiken nopeasti. Että todellakaan sisälle en pääse omin voimin, omin tavoin ja aikatauluin. Tämä on kaiketi sitä ylpeän polvilleen laittamista, juuri sellaista mitä minä tarvitsen.sitä ei ole tullut ajatelleeksi mikä oli tämän
vanhemman veljen merkitys tässä Jeesuksen vertauksessa.
Nyt ymmärrän, tämä vanhempi veli pysyi kotona, ja hän mielessään ajatteli ei hän ole niinkuin tuo
nuorempi veli jättäisi isänsä kodin, isänsä,
hän on parempi kuin tuo nuorempi veli, hän tunsi
kykenevänsä itse tekemään kaiken oikein ja hyvin,
josta hän myös toivoi saavansa tunnustusta ja
palkan, eihän hän ollut tehnyt mitään väärin.
Tämä vanhemman veljen sydämen tila tuli näkyviin
kun nuorempi veli palasi kotiin;
Vanhempi veli ei ymmärtänyt alkuunkaan miten
isä järjesti tälle kaiken menettäneelle tuhlarille
isot juhlat, miten oli valtava ilo isän kotona
kun poika oli palannut takaisin.
Miten isä voi näin tehdä, kun ei hän joka on ollut
kotona ja kaiken tehnyt hyvin ei ole osaksensa
saanut mitään tällaista.
No nyt voidaan ajatella pitääkin lähteä rellästämään, että saa ilojuhlat kohdata.
Mutta ei mitään sellaista, vaan tuo sanoma osoittaa, että ihminen joka tekee kaiken omasta mielestään hyvin,
on erinomainen kaikessa ja tuossa ja juuri
tuon ernomaisuutensa vuoksi hän mielessään
kokee hän on jotakin ansainnut.
Hänessä kun ei ole mitään vikaa ei puutetta,
miksi häntä ei palkita, pitäisihän sitä,
sehän on epistä jos ei huomioida.
Tuostakaan vanhemman veljen kohtalosta ei kerrota
sen tarkemmin, mutta toisaalla Raamatussa on osoitettu mikä oli tämän vanhemman veljen
sydämen tila. Se ei ollut otollinen Jumalalle.
Siksi tällaisen vanhemman veljenkin on tehtävä
parannus. Käännyttävä Jumalan puoleen etsimään
anomaan ja kolkuttamaan.
Että Jumala saisi riisua kaikesta omasta ylpeydestä, erinomaisuudesta jne.. Sillä jokaisen
ihmisen on todella polvensa notkistettava Jumalan
edessä.
Siksi turhaan ei ole sanottu:
Herra on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille Hän antaa
armon.
JUMALA SIIS ANTAA ARMON.
SE EI OLE IHMISEN ITSENSÄ OTETTAVISSA.
SE EI OLE KENENKÄÄN TOISEN IHMISEN ANNETTAVISSA.sören kirjoitti:
sille, joka teissä puhuu.
Todella. Venkoiluni pitää päättyä. Minusta tuntuu, että saan kokea kaiken hitaasti juuri siksi, että haluan kokea kaiken nopeasti. Että todellakaan sisälle en pääse omin voimin, omin tavoin ja aikatauluin. Tämä on kaiketi sitä ylpeän polvilleen laittamista, juuri sellaista mitä minä tarvitsen.Sinä itse itsesi vanhurskauttaisit, ja tällaisia "uskovia" on tämäkin maa täynnä.
Se on Jumala, joka kaiken määrää ja siksi sinun täytyy oppia tuntemaan
nahoissasi minkälaista tekoa sinä todella olet.
Ja kun sisälle pääseet
- ja sinä pääset. Tulet huomaamaan, ettei sinulta ihan kaikkea
pois ole otettukaan, vaan jalostettuna annettu ne sinulle takaisin,
palvelemaan sitä Herraa, joka sinun elämääsi sen jälkeen ohjaa.
Et arvaa, miten monta kertaa minä kiireen kanssa ahersin, kunnes Jumala
näytti, ettei hänellä ole kiire.- sanoo Raamattu
TeuvoSuni kirjoitti:
sanoa sinulle vielä tämän:
"Ihminen joutuu nöyrtymään, miehen on pakko kumartua, ja ylpeät silmät painuvat maahan.""Sinä tyhjänpäiväinen ihminen
Kirjoittanut: TeuvoSuni 25.10.2006 klo 08.09"
Matteuksen evankeliumi:
5:22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen. - tämä on niin TOTTA
sanoo Raamattu kirjoitti:
"Sinä tyhjänpäiväinen ihminen
Matteuksen evankeliumi:
5:22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.Ja tämä on sellainen asia, että se on aivan käsittämätöntä
Mutta tämä on niin TOTTA, niin TOTTA. - Raamattu ei valehtele
sanoo Raamattu kirjoitti:
"Sinä tyhjänpäiväinen ihminen
Matteuksen evankeliumi:
5:22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000005&posting=22000000023660891
Kirjoittanut: ArmiK 12.2.2007 klo 21.32
Sillä mikään Jeesuksen sanoma ei Raamatun sanoma
tuomitse ihmistä joka on Jeesuksen oma, jonka
Herrana on siis Jeesus.
Mutta ne jotka saatanan ja synnin alaisuudessa ovat he pahentuvat Jumalan Sanan Totuuteen.
Siksi on aivan turhaa haukkua Totuuden tuojia
siitä jos sana KOSKEE.
Jeesus sanoo:
joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion
Teuvo sanoo:
Sinä tyhjänpäiväinen ihminen
Armi sanoo:
Sillä mikään Jeesuksen sanoma ei Raamatun sanoma
tuomitse ihmistä joka on Jeesuksen oma, jonka
Herrana on siis Jeesus.
VOI VOI JEESUS TUOMITSEE RAAMATUSSA TEUVON
VOI VOI VOI
VOITTEKO YMMÄRTÄÄ
VOI VOI VOI
KYLLÄ NYT RAAMATTU MÄTTÄÄ
VOI VOI VOI
VOIKO KUKAAN YMMÄRTÄÄ
- Trubaduuri
Tuo lainaamasi lause viestinä oli tarkoitettu sen aikaisille juutalaisille ja muille jumalattomille jotka elivät lausujan kanssa ajallisesti samaa aikaa ja jotka silloin toimivat ja tekivät vääränlaisia tekoja, rikkoivat siis lähimmäisiään vastaan ja Luojaa, taivaallista Isää vastaan. Toki nyt me elämme melkein vastaavaa aikaa, kuten voimme esim. havaita näistä monista kirjoituksista joissa avoimesti herjataan, pilkataan ja ivataan ihmiskunnan Luojaa, taivaallista Isää ja Hänen pyhiään sekä ihmisiä jotka vielä tottelevat, siis uskovat Isää ja Poikaa, toteuttaen Isän tahtoa.
- Trubaduuri
ArmiK kirjoitti:
Trubaduuri mikä viesti.
Voi on voita. Mutta ei sekään oikein uskovaa miestä voita.
Trubaduuri kirjoitti:
Voi on voita. Mutta ei sekään oikein uskovaa miestä voita.
saat itse uskoa omaan uskoosi, mutta pahalle
tuntuu kun yrität sitä syöttää muillekin.
Vaikka tiedän, ne joille JUMALAN HENKI SAA
PUHUA erottavat väärän ravinnon oikeasta ravinnosta.
Joten Jumalan Totuutta ei tarvitse puolustaa se on
ja pysyy ja Jumala on todella voimallinen sanansa,
Totuutensa näyttämään niille joilla on rakkautta
Hänen Totuuteensa.
Kai sinä huomasit minkälainen hätä Saatanalle tuli heti, kun ilmoitit
olevasi jo lähellä ahdasta porttia.- no niimpäs tuli
Suuren neuvoston tuomion saaneet saatanan omat hätähousut voivat vain uneksia pääsevänsä ahtaasta portista sisälle!
KUVITTELETKO SINÄ TEUVO SUNI OLEVASI TOISILLE SE AHDAS PORTTI? - sören
ja olin pudota pallilta, kun pari ulkopuolista kommenttia väänsi keskustelumme muodottomaksi. Ja miksi. Minähän olen vaan kiitollinen teidän vastauksista!
no niimpäs tuli kirjoitti:
Suuren neuvoston tuomion saaneet saatanan omat hätähousut voivat vain uneksia pääsevänsä ahtaasta portista sisälle!
KUVITTELETKO SINÄ TEUVO SUNI OLEVASI TOISILLE SE AHDAS PORTTI?Enkä ole sellaista viestiä edes lähettänyt.
Joka on siitä läpi päässyt, tietää kertoa toisillekin, mitä siinä tapahtuu.sören kirjoitti:
ja olin pudota pallilta, kun pari ulkopuolista kommenttia väänsi keskustelumme muodottomaksi. Ja miksi. Minähän olen vaan kiitollinen teidän vastauksista!
Minkälaista on Kristuksen oman asustaa tämän maailman jumalan valtakunnassa.
Ei Jeesus ole näitäkään sanoja pilan päiten sanonut:
"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden. Mutta
joka vahvana pysyy loppuun asti, pelastuu."- Jules Verne
TeuvoSuni kirjoitti:
Enkä ole sellaista viestiä edes lähettänyt.
Joka on siitä läpi päässyt, tietää kertoa toisillekin, mitä siinä tapahtuu.Kävikö Jules Verne kuussa j.n.e., kun tiesi kertoa?
"Joka on siitä läpi päässyt, tietää kertoa toisillekin, mitä siinä tapahtuu."
Mutta jospas sinä oletkin joko satusetä tai uudelleen syntynyt Jules Verne?
Pääsevätkö suuren neuvoston tuomitsemat syntiset sielut edes lähellekään ahdasta porttia? no niimpäs tuli kirjoitti:
KUVITTELETKO SINÄ TEUVO SUNI OLEVASI TOISILLE SE AHDAS PORTTI?ollut parempi ettet olisi puuttunut keskusteluun,
kun sinä et osannut mitään aloittajan hätään
vastata, vaan aloit täällä toista sättimään.?- voi voi
ArmiK kirjoitti:
tätä; Sillä itse eivät ole sisälle menneet eivätkä salli meneväisten sisälle mennä.
Puhut läpiä päähäsi, kuten tavallista!
Teuvoa lainatakseni:
"Kultarengas sian kärsässä on kaunis nainen, älyä vailla." - voi voi
voi voi kirjoitti:
Puhut läpiä päähäsi, kuten tavallista!
Teuvoa lainatakseni:
"Kultarengas sian kärsässä on kaunis nainen, älyä vailla."Mene sinäkin Armi jo nukkumaan!
Teuvo meni jo!
- S ö r e n
Tietenkin saatana keskittyy niihin, jotka sen leireistä meinaavat livetä. Mutta älä silti ota liikaa neuvoja onkeesi kaikilta tämän maailman ruhtinaan eksyttämiltä hÖYRYPÄILTÄ.
- sööreni alias suni?
Tämä ja edellinen viestiketju, ovat luultavasti Teatteri Sunin keksimiä ja tuo nimimerkki Sörenkin vain ehkä jonkun sunilaisen toinen nimimerkki, Teuvon, Armin, Halebobin tai Crownupin.
Huvittavaa ajatella kuinka Suni kyselee itseltään neuvoa Söreninä tai nimettömänä, kuten tuossa edellisessä viestiketjussa ja vastailee sitten itselleen TeuvoSunina. - Saatanallakin
TeuvoSuni kirjoitti:
Nyt se alkoi kirjoittaa jo sinun nimelläsikin.
tulla hätä tässä sen valmiissa maailmassa..
Saatanallakin kirjoitti:
tulla hätä tässä sen valmiissa maailmassa..
"Se on raivon vallassa, koska se tietää, että sen aika on lyhyt."
- tepellä
sööreni alias suni? kirjoitti:
Tämä ja edellinen viestiketju, ovat luultavasti Teatteri Sunin keksimiä ja tuo nimimerkki Sörenkin vain ehkä jonkun sunilaisen toinen nimimerkki, Teuvon, Armin, Halebobin tai Crownupin.
Huvittavaa ajatella kuinka Suni kyselee itseltään neuvoa Söreninä tai nimettömänä, kuten tuossa edellisessä viestiketjussa ja vastailee sitten itselleen TeuvoSunina.nimimerkkejä riittää. Ja jos kesken loppuvat, uusia syntyy kuin pikkupiruja seinille.
Huvittavaa ajatella kuinka Suni kyselee itseltään neuvoa Söreninä tai nimettömänä, kuten tuossa edellisessä viestiketjussa ja vastailee sitten itselleen TeuvoSunina.Että olet varjellut vastustajasi liialta älyltä!
- Saa tana
TeuvoSuni kirjoitti:
suuressa viisaudessaan sen arvanneen jo aikaa sitten.
- sören
Huvittavaa ajatella kuinka Suni kyselee itseltään neuvoa Söreninä tai nimettömänä, kuten tuossa edellisessä viestiketjussa ja vastailee sitten itselleen TeuvoSunina.kuten minä, minähän olen vasta matkalla, mikä kyllä näkyy. Kyllä minä olen ihan ikioma persoonani. Se vaan on fakta, että teuvon ja Armi K:n kautta tuleva sana kolahtaa suoraan minuun. En minä ole sunilainen, vaan Jeesukseen uskova ihminen, ihan tavallinen totuutta ja vapautta etsivä syntinen.
- nyt teuvo
sören kirjoitti:
kuten minä, minähän olen vasta matkalla, mikä kyllä näkyy. Kyllä minä olen ihan ikioma persoonani. Se vaan on fakta, että teuvon ja Armi K:n kautta tuleva sana kolahtaa suoraan minuun. En minä ole sunilainen, vaan Jeesukseen uskova ihminen, ihan tavallinen totuutta ja vapautta etsivä syntinen.
enää yritä peitellä paljastumistasi.
- mitä näet?
TeuvoSuni kirjoitti:
Että olet varjellut vastustajasi liialta älyltä!
Sananlaskut:
26:12 Näet miehen, viisaan omissa silmissään - enemmän on toivoa tyhmästä kuin hänestä. nyt teuvo kirjoitti:
enää yritä peitellä paljastumistasi.
Kun sören on jo pian Kristuksen oma, niin kerro sinä, nyt:
Miksi ahdas portti on sinulle ahdas?
Varmasti me tahdomme sinuakin auttaa, jotta ei
tarvitsisi olla kateellinen siitä, mitä me olemme saaneet kokea.- ettei sinuakin
TeuvoSuni kirjoitti:
tarvitsisi olla kateellinen siitä, mitä me olemme saaneet kokea.voisi kutsua Pyhään Elämään?
Kutsu pyhään elämään
13 Vyöttäytykää siis, olkaa raittiit. Pitäkää ajatuksenne kirkkaina ja pankaa täysi toivonne siihen armoon, joka teille annetaan Jeesuksen Kristuksen ilmestyessä. [Luuk. 12:35, 21:34; Room. 13:13; 1. Tess. 5:6]
14 Olkaa kuuliaisia lapsia älkääkä taipuko noudattamaan himoja, joiden vallassa ennen, tietämättömyytenne aikana, elitte. [Room. 12:2 ]
15 Niin kuin hän, joka teidät on kutsunut, on pyhä, niin tulkaa tekin pyhiksi kaikessa mitä teette. [Matt. 5:48; Luuk. 1:75; 2. Kor. 7:1]
16 Onhan kirjoitettu: "Olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä." [3. Moos. 11:44]
17 Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika. [Fil. 2:12]
18 Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, [1. Piet. 4:3]
19 vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä. [Joh. 1:29 ]
20 Hänet oli valittu jo ennen maailman perustamista, ja nyt aikojen lopulla hänet on tuotu julki teitä varten.
21 Hänen kauttaan te uskotte Jumalaan, joka herätti hänet kuolleista ja antoi hänelle kirkkauden, niin että te uskoessanne myös panette toivonne Jumalaan. [Ap. t. 2:24]
22 Kun te totuudelle kuuliaisina olette puhdistautuneet elääksenne vilpittömässä, veljellisessä rakkaudessa, niin rakastakaa toisianne uskollisesti ja kaikesta sydämestänne. [Joh. 13:34 ]
23 Olettehan te syntyneet uudesti, ette katoavasta siemenestä, vaan katoamattomasta, Jumalan elävästä ja pysyvästä sanasta. [Joh. 1:13; Jaak. 1:18; 1. Joh. 3:9]
24 Sillä ihminen on kuin ruoho, ihmisen kauneus kuin kedon kukka. Ruoho kuivuu, kukka lakastuu, [1:24,25: Job 14:2 ; Jaak. 1:10,11]
25 mutta Herran sana pysyy iäti. Juuri tämä sana on teille ilosanomana julistettu. - voi voi ymmärrätkö
TeuvoSuni kirjoitti:
tarvitsisi olla kateellinen siitä, mitä me olemme saaneet kokea."Sinä tyhjänpäiväinen ihminen
Matteuksen evankeliumi:
5:22 Mutta minä sanon teille: jokainen,....joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion....
JEESUS SANOO SINUN ANSAITSEVAN SUUREN NEUVOSTON TUOMION!
MIKÄ SINUA SUNI RAAMATUN TOTUUDESSA MÄTTÄÄ? - voi voi ymmärrätkö
TeuvoSuni kirjoitti:
Että olet varjellut vastustajasi liialta älyltä!
Sananlaskut:
3:7 Älä ole viisas omissa silmissäsi. Pelkää Herraa ja karta pahaa.
9:12 Jos olet viisas, olet omaksi hyväksesi viisas; ja jos olet pilkkaaja, saat sinä sen yksin kestää."
15:12 Pilkkaaja ei pidä siitä, että häntä nuhdellaan; viisasten luo hän ei mene. mitä näet? kirjoitti:
Sananlaskut:
26:12 Näet miehen, viisaan omissa silmissään - enemmän on toivoa tyhmästä kuin hänestä.Ja näin täysin terveen, kohta 70 vuotta täyttävän miehen, joka nuoruudessa
sai kokea minkälaista oli elää 40 vuotta Jumalan vihan alla.
Lue Valitusvirsi 3:1-33. Siinä se elämäni on oikein Raamattuun tallennettuna. En voinut uskoa
silmiäni, kun sen ensikerran 15.4.1986, Raamatustani luin. Tiedän senkin, minkälaisen
tuskan tuottivat munuaisiin ammutut nuolet, kun kolme virtsakivikohtausta sain kestettäväkseni.- voitko
TeuvoSuni kirjoitti:
tarvitsisi olla kateellinen siitä, mitä me olemme saaneet kokea.ymmärtää? Miksi et halua tai voi?
sören kirjoitti:
kuten minä, minähän olen vasta matkalla, mikä kyllä näkyy. Kyllä minä olen ihan ikioma persoonani. Se vaan on fakta, että teuvon ja Armi K:n kautta tuleva sana kolahtaa suoraan minuun. En minä ole sunilainen, vaan Jeesukseen uskova ihminen, ihan tavallinen totuutta ja vapautta etsivä syntinen.
mutta totta, miten hukassa taas ollaan, kun ei
voida uskoa, niin ei voida, kun ei tahdota, niin
näin he uskovat saatanan valheet totuutena.
Ja näin se menee syytetään toisia, syytetään niitä
jotka ovat Totuuden lähteelle tahtoneet käydä.
Näin saatana todella tahtoo sekoittaa, hälventää,
häivyttää Jumalan Totuuden. Sillä se on todella
kauhistus saatanalle jos ihminen saa Jeesuksen
kohdata, sillä näin se menettää aina yhden
palvelijansa, ja näin tällaiselle ihmiselle
paljastuu kaikki sen valheet joilla se ihmistä
on ennen sitonut.voitko kirjoitti:
ymmärtää? Miksi et halua tai voi?
Perjantaina ja lauantainahan sinä yleensä tälläista tekstiä päästelet.
- älä täällä
TeuvoSuni kirjoitti:
Ole kuinka raivon vallassa haluat Suni, mutta älä täällä raivoa! - Sen sanon,
TeuvoSuni kirjoitti:
Ja näin täysin terveen, kohta 70 vuotta täyttävän miehen, joka nuoruudessa
Lue Valitusvirsi 3:1-33. Siinä se elämäni on oikein Raamattuun tallennettuna. En voinut uskoa
silmiäni, kun sen ensikerran 15.4.1986, Raamatustani luin. Tiedän senkin, minkälaisen
tuskan tuottivat munuaisiin ammutut nuolet, kun kolme virtsakivikohtausta sain kestettäväkseni.
veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta. [Joh. 3:6] - koht
TeuvoSuni kirjoitti:
Perjantaina ja lauantainahan sinä yleensä tälläista tekstiä päästelet.
en ole netin ulottuvilla viikonloppuisin.
- voi voi
TeuvoSuni kirjoitti:
Ja näin täysin terveen, kohta 70 vuotta täyttävän miehen, joka nuoruudessa
tuskan tuottivat munuaisiin ammutut nuolet, kun kolme virtsakivikohtausta sain kestettäväkseni.2.Korinttolaiskirje:
11:23 He ovat Kristuksen palvelijoita - puhun kuin mieltä vailla - minä vielä enemmän. Olen nähnyt vaivaa enemmän, olen ollut useammin vankeudessa, minua on ruoskittu ylen paljon, olen monta kertaa ollut kuoleman vaarassa.
11:24 Juutalaisilta olen viidesti saanut neljäkymmentä lyöntiä, yhtä vaille;
11:25 kolmesti olen saanut raippoja, kerran minua kivitettiin, kolmesti olen joutunut haaksirikkoon, vuorokauden olen meressä ajelehtinut;
11:26 olen usein ollut matkoilla, vaaroissa virtojen vesillä, vaaroissa rosvojen keskellä, vaaroissa heimoni puolelta, vaaroissa pakanain puolelta, vaaroissa kaupungeissa, vaaroissa erämaassa, vaaroissa merellä, vaaroissa valheveljien keskellä;
11:27 ollut työssä ja vaivassa; paljon valvonut, kärsinyt nälkää ja janoa, paljon paastonnut, kärsinyt vilua ja alastomuutta.
11:28 Ja kaiken muun lisäksi jokapäiväistä tunkeilua luonani, huolta kaikista seurakunnista.
11:29 Kuka on heikko, etten minäkin olisi heikko? Kuka lankeaa, ettei se minua polttaisi?
11:30 Jos minun kerskata täytyy, niin kerskaan heikkoudestani.
11:31 Herran Jeesuksen Jumala ja Isä, joka on ylistetty iankaikkisesti, tietää, etten valhettele. älä täällä kirjoitti:
Ole kuinka raivon vallassa haluat Suni, mutta älä täällä raivoa!puhut?
Kuka kauttasi raivoaa?
Miksi siis raivoat?
Huomasitko mitä aloittaja on pyytänyt, ei suinkaan
mitään raivoamisia.
Ja kun sinulla ei ollut mitä vastata miksi et
ollut hiljaa.- voi voi
ArmiK kirjoitti:
puhut?
Kuka kauttasi raivoaa?
Miksi siis raivoat?
Huomasitko mitä aloittaja on pyytänyt, ei suinkaan
mitään raivoamisia.
Ja kun sinulla ei ollut mitä vastata miksi et
ollut hiljaa.Osta junalippu 600 kilometrin päähän ja aja taksilla loput 66 kilometriä jumalasi, suuren neuvoston tuomion ansaitsevan Sunin luo ja raivotkaa siellä yhdessä!
- synnitömyyslahkolaisia
sören kirjoitti:
kosk aheidän oppinsa on perkeleen oppi.
Älä juokse sellaisten oppien perässä tai edes hamua niitä, koska niissä Jumalan Hengen sinetille annetaan "synnittömyyden" sisältö lihallisen mielen ja itsevalitun jumalanpalveluksen mukaan.
Kun saat Jumalan armosta käydä sisälle ahtaasta portista, olet tosin kristuksessa pyhä ja vanhurskas, mutta itsessäsi silti joka päivä kelvoton ja epätäydellinen ja jos sen "näyn" menetät, silloin sinusta tulee sunilainen.
Jumalasta syntynyt ei tee syntiä-sanat eivät suinkaan tarkoita sellaista kilvoitusta, ettei syntiä olisi edelleen lihassa, vaan ne tarkoittavat Raamatun mukaan "jatkuvaa synnissä elämistä". koska muutenhan Johanneskaan ei olisi kirjoittanut "veljestä, joka syntiä tekee" mutta jolla kuitenkin on Puolustaja Isän tykönä.
Joko tiedät ja myös uskot sekä kiität Jumalaa, että olet kasteen kautta Jeesuksessa täydellinen Jumalan silmissä! Niin, oikein luit, täydellinen, yhtä täydellinen kuin Jumalan Poika oli ja on ja se on armoa, ei sinun omaa tekoasi tai tekemättäjättämistäsi!
Jeesus sinua Hengellään johdattakoon kaikkeen totuuteen! synnitömyyslahkolaisia kirjoitti:
kosk aheidän oppinsa on perkeleen oppi.
Älä juokse sellaisten oppien perässä tai edes hamua niitä, koska niissä Jumalan Hengen sinetille annetaan "synnittömyyden" sisältö lihallisen mielen ja itsevalitun jumalanpalveluksen mukaan.
Kun saat Jumalan armosta käydä sisälle ahtaasta portista, olet tosin kristuksessa pyhä ja vanhurskas, mutta itsessäsi silti joka päivä kelvoton ja epätäydellinen ja jos sen "näyn" menetät, silloin sinusta tulee sunilainen.
Jumalasta syntynyt ei tee syntiä-sanat eivät suinkaan tarkoita sellaista kilvoitusta, ettei syntiä olisi edelleen lihassa, vaan ne tarkoittavat Raamatun mukaan "jatkuvaa synnissä elämistä". koska muutenhan Johanneskaan ei olisi kirjoittanut "veljestä, joka syntiä tekee" mutta jolla kuitenkin on Puolustaja Isän tykönä.
Joko tiedät ja myös uskot sekä kiität Jumalaa, että olet kasteen kautta Jeesuksessa täydellinen Jumalan silmissä! Niin, oikein luit, täydellinen, yhtä täydellinen kuin Jumalan Poika oli ja on ja se on armoa, ei sinun omaa tekoasi tai tekemättäjättämistäsi!
Jeesus sinua Hengellään johdattakoon kaikkeen totuuteen!joka on omassa elämässään jo totuuden torjunut ja siksi Jumala on hänen sydämensä
paaduttanut, joten hän ei voi enää koskaan päästä sisälle ahtaasta portista
kokemaan sitä, mitä siinä ihmiselle tapahtuu, kun Kristus puhdistaa hänen
sydämensä ja lahjoittaa sinne sinetiksi Pyhän eli Totuuden Henkensä.
Tällainen ihminen ei voi todella edes kuvitella minkälaista on elämä, kun
"en elä minä vaan Kristus elää minussa." Päästääkö hän todella omansa
elämään sitä samaa saastaista elämää, josta on hänet pelastanut? Ei taatusti
päästä, ja siksi nämä synnin orjat täälläkin jatkuvasti herjaavat:
"Aivan riittämiin te menneenä aikana elitte kuin pakanat tahtovat, ryvitte
irstaudessa ja himoissa, juoppoudessa, mässäilyissä ja juomingeissa
ja palvelitte epäjumalia jumalattomin menoin.
Nyt he kummeksuvat sitä, että ette enää riennä heidän kanssaaan samaan
riettauden virtaan ja syytävät herjauksiaan. Mutta he joutuvat tekemään
tilin hänelle, joka on valmiina tuomitsemaan elävät ja kuolleet."Sen sanon, kirjoitti:
veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta. [Joh. 3:6]Siksipä Kristus tuli, puhdisti sydämeni ja antoi
sinne sinetiksi Pyhän eli Totuuden Henkensä,
joka tulee johdattamaan minut iankaikkiseen elämään.- UUDEN TESTAMENTIN
TeuvoSuni kirjoitti:
joka on omassa elämässään jo totuuden torjunut ja siksi Jumala on hänen sydämensä
paaduttanut, joten hän ei voi enää koskaan päästä sisälle ahtaasta portista
kokemaan sitä, mitä siinä ihmiselle tapahtuu, kun Kristus puhdistaa hänen
sydämensä ja lahjoittaa sinne sinetiksi Pyhän eli Totuuden Henkensä.
Tällainen ihminen ei voi todella edes kuvitella minkälaista on elämä, kun
"en elä minä vaan Kristus elää minussa." Päästääkö hän todella omansa
elämään sitä samaa saastaista elämää, josta on hänet pelastanut? Ei taatusti
päästä, ja siksi nämä synnin orjat täälläkin jatkuvasti herjaavat:
"Aivan riittämiin te menneenä aikana elitte kuin pakanat tahtovat, ryvitte
irstaudessa ja himoissa, juoppoudessa, mässäilyissä ja juomingeissa
ja palvelitte epäjumalia jumalattomin menoin.
Nyt he kummeksuvat sitä, että ette enää riennä heidän kanssaaan samaan
riettauden virtaan ja syytävät herjauksiaan. Mutta he joutuvat tekemään
tilin hänelle, joka on valmiina tuomitsemaan elävät ja kuolleet."synnin kerta- ja kestotekemisen, tehnyt siitä opin, koska kukaan ei ole sitä saanut koetella.
Olet suureksi vahingoksesi joutunut riitoihin lestadiolaisten kanssa ja alkanut vihata kirkkoa.
Se on kaivanut juuret pois tervehenkiseltä seurakuntayhteydeltä ja tilalle on tullut vihan simeneiä ja katkeruuden sappea.
Teuvo, jos olisit täydellisesti synnistä vapaa sen tähden, että olet kerran täyttynyt Hengellä, se ei merkitse sitä, etteikö vanha ihmisesi tekisi enää syntiä vaan vanha ihmisesi syntiä ei sinulle lueta, jos olet Kristuksessa, koska Jeesus on lain lopu ja Jeesus otti pois syntisi.
Paavali koki asian ja kertoo siitä roomalaisille ja galatalaisille.
Petätä itsesi, jos opetat, että uudestisyntynyt ei tee enää syntiä ja jos edelleen opetat, että jos hän sellaista tekee, se on aina kuolemaksi.
UT puhuu monissa kohdin uskovista, seurakunnan jäsenistä, pyhistä, jotka kuitenkin saavat nuhteita ja parannuskehotuksia, koska ovat langenneet.
UT tuntee jopa armosta pois langenneita (galatalaisia), joita Paavali kutsuu takaisin armoon.
Et tunne kreikan kieltä ja sen ilmauksia. Ei ole sattuma, että UT on alunperin kirjoitettu kreikaksi.
"Tehdä syntiä" voidaan ilmaista kreikaksi kahdella tavalla ja kummassakin tapauksessa on suomennettu samalla tavalla "tehdä syntiä".
Jumalasta syntynyt ei tee syntiä on sananmukaisesti: Jumalasta syntynyt ei tee jatkuvasti syntiä tai: Jumalasta syntynyt ei enää elä synnintekemisessdä.
Olet langennut ihmisviisausioppiin, kun kuvittelet, ettei uskova voi langeta yksittäiseen syntiin. Monet kilvoittelijat ovat kokeneet, että uskonelämässä pyhitys on yhä syvempää oman viheliäisen perusluonteen ja lihallisuutensa todeksi näökemistä mutta samalla myös sen ymmärtämistä, että tässäkin auttaa ja tästäkin vapahtaa Herra!
Et ole tänäkään päivänä rakastanut Jumalaa yli kaiken etkä lähimmäistäsi kuin itseäsi, mutta piru kuiskaa sinulle, että kun vain tuomitset ja julistat toisille solvauksia se on kaikista suurinta rakkautta mutta se on katkeruutta ja vihamielisyyttä. Kirjoituksissasi ei ole Hengen hedelmiä juuri lainkaan.
Sinun opeissasi on lukuisa joukko muitakin Raamatun opetukselle vieraita oppeja, koska et ole tuonut niitäkään koeteltavaksi.
Toisaalta on paradoksaalista että et tuokaan, koska sinulla ei ole tervehenkistä seurakuntaa eikä nämä ystäväsi, kuten ArmiK ym, tunne Raamattua vaan ovat samalla tavoin haksahtaneita. UUDEN TESTAMENTIN kirjoitti:
synnin kerta- ja kestotekemisen, tehnyt siitä opin, koska kukaan ei ole sitä saanut koetella.
Olet suureksi vahingoksesi joutunut riitoihin lestadiolaisten kanssa ja alkanut vihata kirkkoa.
Se on kaivanut juuret pois tervehenkiseltä seurakuntayhteydeltä ja tilalle on tullut vihan simeneiä ja katkeruuden sappea.
Teuvo, jos olisit täydellisesti synnistä vapaa sen tähden, että olet kerran täyttynyt Hengellä, se ei merkitse sitä, etteikö vanha ihmisesi tekisi enää syntiä vaan vanha ihmisesi syntiä ei sinulle lueta, jos olet Kristuksessa, koska Jeesus on lain lopu ja Jeesus otti pois syntisi.
Paavali koki asian ja kertoo siitä roomalaisille ja galatalaisille.
Petätä itsesi, jos opetat, että uudestisyntynyt ei tee enää syntiä ja jos edelleen opetat, että jos hän sellaista tekee, se on aina kuolemaksi.
UT puhuu monissa kohdin uskovista, seurakunnan jäsenistä, pyhistä, jotka kuitenkin saavat nuhteita ja parannuskehotuksia, koska ovat langenneet.
UT tuntee jopa armosta pois langenneita (galatalaisia), joita Paavali kutsuu takaisin armoon.
Et tunne kreikan kieltä ja sen ilmauksia. Ei ole sattuma, että UT on alunperin kirjoitettu kreikaksi.
"Tehdä syntiä" voidaan ilmaista kreikaksi kahdella tavalla ja kummassakin tapauksessa on suomennettu samalla tavalla "tehdä syntiä".
Jumalasta syntynyt ei tee syntiä on sananmukaisesti: Jumalasta syntynyt ei tee jatkuvasti syntiä tai: Jumalasta syntynyt ei enää elä synnintekemisessdä.
Olet langennut ihmisviisausioppiin, kun kuvittelet, ettei uskova voi langeta yksittäiseen syntiin. Monet kilvoittelijat ovat kokeneet, että uskonelämässä pyhitys on yhä syvempää oman viheliäisen perusluonteen ja lihallisuutensa todeksi näökemistä mutta samalla myös sen ymmärtämistä, että tässäkin auttaa ja tästäkin vapahtaa Herra!
Et ole tänäkään päivänä rakastanut Jumalaa yli kaiken etkä lähimmäistäsi kuin itseäsi, mutta piru kuiskaa sinulle, että kun vain tuomitset ja julistat toisille solvauksia se on kaikista suurinta rakkautta mutta se on katkeruutta ja vihamielisyyttä. Kirjoituksissasi ei ole Hengen hedelmiä juuri lainkaan.
Sinun opeissasi on lukuisa joukko muitakin Raamatun opetukselle vieraita oppeja, koska et ole tuonut niitäkään koeteltavaksi.
Toisaalta on paradoksaalista että et tuokaan, koska sinulla ei ole tervehenkistä seurakuntaa eikä nämä ystäväsi, kuten ArmiK ym, tunne Raamattua vaan ovat samalla tavoin haksahtaneita.tervehenkinen seurakunta. Sellaista et tästäkään maasta tule löytämään,
ja siksi Kristus kutsuu kaikki omansa pois joka ainoasta porttoseurakunnasta,
kuten Raamattu sen todistaa ja monta kertaa olen siitä täälläkin kirjoittanut:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000282&posting=22000000022781892
Minä lähden nyt nukkumaan, kun tuli päivällä hiihdettyäkin pitkä lenkki.
- Elämässäsi
et liene vielä kohdannut muita kuin lahkolaisia, antinomisteja, hurmahenkisiä jne.
Mikä sinulta puuttuu on todellakin ahtaan portin kokemus, mutta se ei suinkaan ole sellainen kokemus, jota esimerkiksi Teuvo Suni tai ArmiK, tarjoavat, koska heillä ei ole "miekkaa".
Jumalan Sana on terävin kaikista kaksiteräisistä miekoista. Jumalan Sanan sivallus sinulta puuttuu,
Kun Pietari helluntaina julisti lakia, kuulijat saivat piston sydämiinsä, eli kauhistuivat, koska olivat tappaneet Kristuksen eli oman Messiaansa.
Se on Jumalan miekan ekaterä, siis laki ja sen kautta Jumalan Henki näyttäköön todeksi oman tilasi eli sen, että olet kirottu, olet syntinen, Olet kadotettu, koska olet rikkonut kaikki Jumalan käskyn, jokaisen kohdan, joka päivä. Vaikka olisit mielestäsi tehnyt kaiken oikein lähimmäisiäsi ja Jumalaa kohtaan, siltikään et ole rakastanut Jumalaa yli kaiken ja niin olet todellakin vikapää kuolemaan.
Tähän hirmuiseen tilaan eli syyllisyyden tunteeseenm ja kadotetuksi tulemisen pelkoon ei kuitenkaan tarvitse jäädä, koska juuri lain tehtävänä on näyttää todeksi syntisi ja saada sinut murheelliseksi. Jumalan mielen mukainen murhe saakin aikaan parannuksen, katumuksen ja syntien tunnustamisen.
Jos tunnustat syntisi, silloin Jumalan Sanan miekka kääntyykin ja Henki kirkastaa armon:
Jumala tuli itse Pojassaan ihmiseksi, Jumalan Hengestä sikisi neitsyen kohdussa Jeesus, Kristus ja Vapahtaja, joka syntyi maailmaan, täydellinen ja pyhä ja vanhurkas Jumalan Poika, joka otti päälleen syntisi ja jota haavoitettiin ja joka lävistettiin ristille. Hän, Jeesus, tuli synniksesi ja hänen pyhä verensä vuodatettiin sovitukseksi sinunkin synneistäsi. Tämän kaiken olet jo kasteessa saanut ja sama kasteveden kosteus ja kosketus, onkin Jeesuksen veren kosketus, uskon ja Hengen kautta. Syntisi pestään pois ja saat uuden elämänm, uskon Jeesukseen ja niin pelastut.
Sen Jumala sinulle antakoon Jeesuksen tähden!ihmisiä, etteivät he edes yrittäisi etsiä tuota ahdasta porttia ja kapeaa tietä,
kun itse ovat sen mahdollisuuden jo elämässään hukanneet.tämä on VOI HUUTO eikä rasva niinkuin täällä niin
monesti se on haluttu vääntää.
Tuonkin kirjoituksen kun luin mitä olit kirjoittanut
niin ei muuta kuin tämä VOI huuto nousee sydämestäni. Sillä niin pimeää tekstiä taas oli.
Tätä valkeuden enkelin kaapuun pukeutuneen saatanan
enkelin sanomaa.
Ja kun NÄIN SANON,TIEDÄN, ETTÄ SE MYÖS ON TODELLA
SAATANASTA LÄHTÖISIN JUMALA ON KANSSANI; MINULLA
ON HÄNESSÄ TÄYSI RAUHA JA LEPO TIEDÄN MIKÄ ON
JUMALASTA JA MIKÄ EI. ENKÄ TÄÄLLÄ SIKSI KIRJOITTELE, ETTÄ MINUN TARVITSISI PUOLUSTAA
JOTAKIN OPPIA, VAAN JUMALAN SANA JUMALAN TOTUUS ON
NIIN JA AMEN SITÄ EI TARVITSE IHMISEN PUOLUSTELLA
SE ON JA PYSYY. KAIKKI JOTKA TÄSSÄ JUMALAN
TOTUUDESSA OVAT HE OVAT SIINÄ JA SIINÄ SAAVAT
LEVÄTÄ, JA VAIN TUODA SITÄ JULKI PITÄÄ SITÄ
ESILLÄ. JUMALA ITSE SEN KAUTTA PUHUU VALITUILLEEN.
KAUKANA ON SIIS TUO SINUN IHMISOPIN MUKAINEN
SANOMASI JUMALASTA.
Vaikka siinä on tottakin niinkuin saatana sopivasti totta sekoittaa mukaan niin kuin Raamatun sanaakin sekoittaa sopivasti viesteihinsä. Se on juuri sitä eksyttävintä
eksytystä.- Raamatulla
ArmiK kirjoitti:
tämä on VOI HUUTO eikä rasva niinkuin täällä niin
monesti se on haluttu vääntää.
Tuonkin kirjoituksen kun luin mitä olit kirjoittanut
niin ei muuta kuin tämä VOI huuto nousee sydämestäni. Sillä niin pimeää tekstiä taas oli.
Tätä valkeuden enkelin kaapuun pukeutuneen saatanan
enkelin sanomaa.
Ja kun NÄIN SANON,TIEDÄN, ETTÄ SE MYÖS ON TODELLA
SAATANASTA LÄHTÖISIN JUMALA ON KANSSANI; MINULLA
ON HÄNESSÄ TÄYSI RAUHA JA LEPO TIEDÄN MIKÄ ON
JUMALASTA JA MIKÄ EI. ENKÄ TÄÄLLÄ SIKSI KIRJOITTELE, ETTÄ MINUN TARVITSISI PUOLUSTAA
JOTAKIN OPPIA, VAAN JUMALAN SANA JUMALAN TOTUUS ON
NIIN JA AMEN SITÄ EI TARVITSE IHMISEN PUOLUSTELLA
SE ON JA PYSYY. KAIKKI JOTKA TÄSSÄ JUMALAN
TOTUUDESSA OVAT HE OVAT SIINÄ JA SIINÄ SAAVAT
LEVÄTÄ, JA VAIN TUODA SITÄ JULKI PITÄÄ SITÄ
ESILLÄ. JUMALA ITSE SEN KAUTTA PUHUU VALITUILLEEN.
KAUKANA ON SIIS TUO SINUN IHMISOPIN MUKAINEN
SANOMASI JUMALASTA.
Vaikka siinä on tottakin niinkuin saatana sopivasti totta sekoittaa mukaan niin kuin Raamatun sanaakin sekoittaa sopivasti viesteihinsä. Se on juuri sitä eksyttävintä
eksytystä.mikä kirjoituksessani ei ole totta!
Sinä myötäilet sokeasti sunilaisia harhoja monissa kohdissa ja itse torjut Jumalan Sanan mukaista oppia. - tuntuu, koska
TeuvoSuni kirjoitti:
ihmisiä, etteivät he edes yrittäisi etsiä tuota ahdasta porttia ja kapeaa tietä,
kun itse ovat sen mahdollisuuden jo elämässään hukanneet.itse et julista Jumalan kaksiteräisen miekan, lain ja evankeliumin voimalla ahtaan portin oppiasi, vaan sinulla on raamatunvastainen "portti"-oppi.
Sinun porttisi on itevalittu ja johtaa sellaiseen harhaoppiin, jonka mukaan ihmisestä tulee kertaheitolla synnitön, eikö se niin ollut.
Samalla joudut repimään Raamatusta monta jaetta pois.
Joissakin teksteissäsi opetat myös sellaista, että Jumalan tahdon täydellinen noudattaminen on uudestisyntymisen ehto.
Opetat myös, että vasta ahtaan portin läpikäynyt kutsutaan Jumalan hääaterialle ja kuitenkin jossain toisessa kirjoituksessasi opetat, että kaste on kutsu.
Jossain olet myös opettanut, että Jumalan Henki poistui maailmasta apostoli Johanneksen kuoleman aikana ja kuitenkin myös, että Jeesuksen elämä jatkui hänen opetuslapsissaan ja heidän opetuslapsissaan, mutta samalla revit sen Raamatun kohdat, jossa sanotaan, ettei kukaan ole Kristuksen oma, jolla ei ole hänen Henkeänsä.
Et myöskään toimi Jumalan työntekijäin mukaan, koska lähdet pois, kirjoitat viimeisen viestisi, vetoat Raamatussa mainittuihin "pölytkin" jaloista
pudistamisiin, mutta sitten palaatkin, jotta "poistattajilla" olisi työtä.
Niin ei tee yksikään synnittömäksi päässyt, koska Jumalan pyhä ei ilku ja kehusekele ja kerskaa eikä ole tuuliviirinä oikkuilemassa. Raamatulla kirjoitti:
mikä kirjoituksessani ei ole totta!
Sinä myötäilet sokeasti sunilaisia harhoja monissa kohdissa ja itse torjut Jumalan Sanan mukaista oppia.puhut?
Eikö JEESUKSEN SANAT:"Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät."
OLLEET VAHVA TODISTUS RAAMATUSTA?
JOS SE EI SINUA MIELLYTÄ, VAAN TUO IHMISOPIN MUKAINEN SANOMA NIIN SILLE EI MITÄÄN MAHDA.
MUTTA SEN TIEDÄN ELLET TUOSTA AHTAASTA PORTISTA
SISÄLLE KÄY JA NÄIN KOHTAA HERRAA JEESUSTA ET
MYÖSKÄÄN ELÄMÄÄ OLE NÄKEVÄ, SILLÄ TUO AHDAS PORTTI
AINOASTAAN VIE ELÄMÄÄN.tuntuu, koska kirjoitti:
itse et julista Jumalan kaksiteräisen miekan, lain ja evankeliumin voimalla ahtaan portin oppiasi, vaan sinulla on raamatunvastainen "portti"-oppi.
Sinun porttisi on itevalittu ja johtaa sellaiseen harhaoppiin, jonka mukaan ihmisestä tulee kertaheitolla synnitön, eikö se niin ollut.
Joissakin teksteissäsi opetat myös sellaista, että Jumalan tahdon täydellinen noudattaminen on uudestisyntymisen ehto.
Opetat myös, että vasta ahtaan portin läpikäynyt kutsutaan Jumalan hääaterialle ja kuitenkin jossain toisessa kirjoituksessasi opetat, että kaste on kutsu.
Jossain olet myös opettanut, että Jumalan Henki poistui maailmasta apostoli Johanneksen kuoleman aikana ja kuitenkin myös, että Jeesuksen elämä jatkui hänen opetuslapsissaan ja heidän opetuslapsissaan, mutta samalla revit sen Raamatun kohdat, jossa sanotaan, ettei kukaan ole Kristuksen oma, jolla ei ole hänen Henkeänsä.
Et myöskään toimi Jumalan työntekijäin mukaan, koska lähdet pois, kirjoitat viimeisen viestisi, vetoat Raamatussa mainittuihin "pölytkin" jaloista
Niin ei tee yksikään synnittömäksi päässyt, koska Jumalan pyhä ei ilku ja kehusekele ja kerskaa eikä ole tuuliviirinä oikkuilemassa.kuinka monta lehteä itse Raamatustasi olet repinyt
pois?
Sillä sinulla on vain yksi, Jumala on rakkaus,
kaikki pelastuvat. TOSIN TUO EI OLE RAAMATUSSA.
MUTTA TUO ON SANOMASI.
Äläkä vänkää JUMALAKO EI OLE RAKKAUS.
JUMALA ON TODELLA RAKKAUS, MUTTA TÄTÄ JUMALAN
RAKKAUTTA ET OLE PÄÄSSYT TUNTEMAAN.Raamatulla kirjoitti:
mikä kirjoituksessani ei ole totta!
Sinä myötäilet sokeasti sunilaisia harhoja monissa kohdissa ja itse torjut Jumalan Sanan mukaista oppia.Millä Paavali sanottavansa todisti, kun hänellä ei ollut edes Raamattua.
tuntuu, koska kirjoitti:
itse et julista Jumalan kaksiteräisen miekan, lain ja evankeliumin voimalla ahtaan portin oppiasi, vaan sinulla on raamatunvastainen "portti"-oppi.
Niin ei tee yksikään synnittömäksi päässyt, koska Jumalan pyhä ei ilku ja kehusekele ja kerskaa eikä ole tuuliviirinä oikkuilemassa.Saatana ja hänen Antikristus-poikansa, jotka kyllä pitävät omistansa
niin hyvää huolta etteivät he koskaan voi päästä tuntemaan sitä hetkeä
elämässä, kun Jeesus Kristus tulee ja puhdistaa valittunsa sydämen kaikesta
synnistä, ennen kuin lahjoittaa sinne oman Pyhän eli Totuuden Henkensä,
joka minunkin sydämestäni sinullekin todistaa:
"Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä. Hän, joka on
syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta.
Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."
Ja sen kyllä huomaa näistäkin keskusteluista!- Raamattua
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatana ja hänen Antikristus-poikansa, jotka kyllä pitävät omistansa
niin hyvää huolta etteivät he koskaan voi päästä tuntemaan sitä hetkeä
elämässä, kun Jeesus Kristus tulee ja puhdistaa valittunsa sydämen kaikesta
synnistä, ennen kuin lahjoittaa sinne oman Pyhän eli Totuuden Henkensä,
joka minunkin sydämestäni sinullekin todistaa:
"Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä. Hän, joka on
syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta.
Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."
Ja sen kyllä huomaa näistäkin keskusteluista!jso esität, että tämä tarkoittaisi vanhan ihmisen lopullista vapautumista yksittäisten syntien tekemisistä: "Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä."
Siinä on alunperin kreikan kielen kestopreesens, joka tulisi kääntää "...ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee jatkuvasti syntiä" tai "..ei yksikään Jumalasta syntynyt elä synnintekemisessä.."
Jos asia olisi kuten väität, silloin Johannes ei kerhottaisi rukoilemaan veljen puolesta. joka on langennut, eikä sanoisi: ..mutta jos joku syntiä tekeekin (aoristi=yksittäinen synnin tekeminen) on hänellä Puolustaja isän tykönä, joka on vanhurskas."
Olet harhaoppinut! Raamattua kirjoitti:
jso esität, että tämä tarkoittaisi vanhan ihmisen lopullista vapautumista yksittäisten syntien tekemisistä: "Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä."
Siinä on alunperin kreikan kielen kestopreesens, joka tulisi kääntää "...ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee jatkuvasti syntiä" tai "..ei yksikään Jumalasta syntynyt elä synnintekemisessä.."
Jos asia olisi kuten väität, silloin Johannes ei kerhottaisi rukoilemaan veljen puolesta. joka on langennut, eikä sanoisi: ..mutta jos joku syntiä tekeekin (aoristi=yksittäinen synnin tekeminen) on hänellä Puolustaja isän tykönä, joka on vanhurskas."
Olet harhaoppinut!"Jos joku näkee veljensä tekevän syntiä, joka ei johda kuolemaan, hän rukoilkoon
ja siten antakoon hänelle elämän, tarkoitan niitä, joiden synti ei ole kuolemaksi.
Mutta on myös syntiä, joka johtaa kuolemaan, ja sellaisen synnin vuoksi
en kehota rukoilemaan. Kaikki vääryys on syntiä, mutta sellaistakin syntiä
on, joka ei johda kuolemaan."
Ja kuolemaan johtavia syntejä on vain kaksi: epäusko ja Pyhän Hengen pilkka,
joista epäusko on Pyhän Hengen pilkan esiaste, ja todella harvassa ovat ne
ihmiset jotka porttoseurakunnista pystyvät enää totuuden tien löytämään.
"Mitä sydän on täynnä sitä suu puhuu", ja kun sinunkin sydämesi näyttää
olevan täynnä syntiä, niin mistäpä muusta sinäkään pystyisit puhumaan,
kun vain Saatanan osoittamilla raamatunjakeilla puolustella syntejäsi:
"Vaikka he tietävät Jumalan säätäneen, että ne, jotka käyttäytyvät tällä tavoin,
ovat ansainneet kuoleman, he toimivat itse näin, vieläpä osoittavat hyväksymistään,
kun muut tekevät samoin."tuntuu, koska kirjoitti:
Niin ei tee yksikään synnittömäksi päässyt, koska Jumalan pyhä ei ilku ja kehusekele ja kerskaa eikä ole tuuliviirinä oikkuilemassa.tuon kaksiteräisen miekan viillot, ja toisen terän parantavan voiman.
Jos Kristuksen totuus ei saa repiä auki sinunkaan valheen ja vääryyden täyttämää
sydäntäsi, ei Jumalan rakkauskaan voi sitä parantaa, koska siellä ei haavaa ole.
Etkö todella usko, että joka ainoan ihmisen on pelastukseen päästäkseen
noudatettava niin Jumalan, kuin Jeesuksenkin käskyjä:
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja NOUDATTAA NIITÄ, se rakastaa
minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
"Jos joku rakastaa minua, hän NOUDATTAA minun sanaani. Minun Isäni rakastaa
häntä, ja ME TULEMME hänen luokseen ja JÄÄMME ASUMAAN hänen luokseen."
Kaste on kutsu, mutta ne hääaterian kutsukortit jaetaan valituille vasta ahtaassa portissa.
Missä olen sanonut jotain sellaista, että Kristuksen oma voi olla
myös vaikka ei hänen Henkeään sydämessä olisikaan?
Kun Saatana ei voi valheitaan millän puolustella, niin sitten
päästetään ilmoille vielä suurempia valheita.
Lue Johanneksen 15 luku, niin siitäkin pääset selvillä minkälaista elämää Kristukseen
liitetty ihminen saa tämänkin maan porttoseurakuntien ulkopuolella elää.
Ja ymmärrän hyvin, että se kaikkia Saatanan omia todella kismittää ja kiukuttaa,
joten herjat alkavat yhä tiuhempaan tahtiin lentää.- sanottavansa
TeuvoSuni kirjoitti:
Millä Paavali sanottavansa todisti, kun hänellä ei ollut edes Raamattua.
Hengessä ja jos ei ollut Herrassa, senkin hän ilmoitti: Näin sanon minä, eikä Herra!
Paavali kirjoitti myös kirjeensä, jotta tietäisimme Jumalan Sanan, totuuden sanan, jonka
valossa kaikkia oppeja ja opetuksia, profetioita
ja julistuksia, opettajia ja julistajia tulee arvostella.
Tiedät mihin Suni pyrit. Pyrit selittämään, että tiedät kaiken totuuden ja olet kirjoittanut kaiken Pyhässä Hengessä, mutta niin ei ole.
Miksi? Siksi, koska kirjoitat vastoin Raamattua monella tavalla ja opetat siten vastoin Jumalan Sanaa.
Olet julistaja, joka menee edemmäksi kuin "on kirjoitettu"! sanottavansa kirjoitti:
Hengessä ja jos ei ollut Herrassa, senkin hän ilmoitti: Näin sanon minä, eikä Herra!
Paavali kirjoitti myös kirjeensä, jotta tietäisimme Jumalan Sanan, totuuden sanan, jonka
Tiedät mihin Suni pyrit. Pyrit selittämään, että tiedät kaiken totuuden ja olet kirjoittanut kaiken Pyhässä Hengessä, mutta niin ei ole.
Miksi? Siksi, koska kirjoitat vastoin Raamattua monella tavalla ja opetat siten vastoin Jumalan Sanaa.
Olet julistaja, joka menee edemmäksi kuin "on kirjoitettu"!sinua (alkuperäistä) en niinkään sano enää sinun itsesi vuoksi, sillä sinä olet tiesi valinnut,
mutta toisten vuoksi en voi vaieta.
Sillä sinä viestität niinkuin tietäisit mikä on
Jumalasta, mutta se ei ole JUMALASTA mitä sinä tuot.
Sinä et sitä voi nähdä, eihän sokea voi nähdä.
Mutta niin räikeää on sinun tekstisi vaikka luulet
sen olevan oikean, että pahalta tuntuu.
Todella pahalta tuntuu.
Sinä korotat itsesi kaikkitietäväksi Jumalaksi,
Jumalaksi joka tietää paremmin kuin ITSE JUMALA.
Näin on noiden kaikkien ihmisoppien laita ihminen
korotetaan siinä kaikkitietäväksi kaikkivaltiaaksi, jota palvotaan,ylistetään,
kumarretaan, ihaillaan jne....
Näin on ihmisoppien kannattajien laita, mutta eivät he näe koska eivät sokeat voi nähdä.
Vaan he tosissaan luulevat palvelevansa Jumalaa
kaikessa erinomaisuudessaan, tietävyydessään.
Tämäkin seuraava lauseesi; (VOI; VOI;VOI)
"Pyrit selittämään, että tiedät kaiken totuuden ja olet kirjoittanut kaiken Pyhässä Hengessä, mutta niin ei ole."
Lauseesi on saatanasta eikä todellakaan Jumalasta.
Ihminen joka itse ei koskaan ole mennyt ahtaasta
portista sisälle ja näin kohdannut Jeesusta
voi näin ollen tuoda esille sitä mikä on
JUMALAN. Vaan tällainen ja tällaiset ihmiset
jotka eivät ole Jeesusta kohdanneet tuovat sanomaa
joka on aivan muun herran sanomaa kuin HERRAN
JEESUKSEN.
TÄMÄ ON TOTUUS.
SE EI TULESSAKAAN PALA.
Siksi ihminen joka ei ole Jeesusta kohdannut voi
ymmärtää tätäkään JEESUKSEN SANAA:
"TOTUUDEN HENKI JOHDATTAA KAIKKEEN TOTUUTEEN"
Ja tässä ei olekkaan kyse enää ihmisen omasta
taidosta kyetä tuntemaan ja tulla tietämään
KOKO JUMALAN TOTUUS.
VAAN PYHÄ HENKI, TOTUUDEN HENKI JOHDATTAA JEESUKSEN OMAN KAIKKEEN TOTUUTEEN.
JA TÄLLÖIN EI IHMINEN KERSKAA MITÄÄN OMAANSA
VAAN NIINKUIN JEESUS ON SANONUT NIIN MYÖS TAPAHTUU.
SIIS NIINKUIN JEESUS ON SANONUT NIIN MYÖS TAPAHTUU.
SILLÄ AIVAN NIINKUIN JEESUS ON SANONUT NIIN TAPAHTUU.
JA AIVAN NIINKUIN JEESUS ON SANONUT NIIN ON:
SIIS AIVAN NÄIN ON KUN JEESUS SANOO:
"Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät."
SIIS HUOMATKAA NUO OVAT JEESUKSEN SANAT JA TODELLA
TODET SANAT.
Turha siis kiemurrella ja muuksi muuttaa ja tyhjäksi tehdä sillä touhulla ihminen tekee itselleen ja muille hallaa ja se ei ole vähäinen.
Vielä näistä sanon suoraan:
"Miksi? Siksi, koska kirjoitat vastoin Raamattua monella tavalla ja opetat siten vastoin Jumalan Sanaa.
Olet julistaja, joka menee edemmäksi kuin "on kirjoitettu"!"
SAATANAN VALHETTA OVAT.sanottavansa kirjoitti:
Olet julistaja, joka menee edemmäksi kuin "on kirjoitettu"!sinä kyllä pystyt todistamaan kaiken sanomani Saatanasta lähteneeksi,
mutta Totuuden Henki ei sitä tee, koska se Henki ei toimi itseään vastaan.
Yksilöi väitteesi, mitkä kirjoitukseni ovat vastoin Raamatun totuutta?
Tuossa edellä on kirjoitus: "Herran päivä", mikä siinä on mielestäsi Saatanasta,
ja siksi vastoin Jumalan ilmoituksia?- Luuletko,
ArmiK kirjoitti:
sinua (alkuperäistä) en niinkään sano enää sinun itsesi vuoksi, sillä sinä olet tiesi valinnut,
mutta toisten vuoksi en voi vaieta.
Sillä sinä viestität niinkuin tietäisit mikä on
Jumalasta, mutta se ei ole JUMALASTA mitä sinä tuot.
Sinä et sitä voi nähdä, eihän sokea voi nähdä.
Mutta niin räikeää on sinun tekstisi vaikka luulet
sen olevan oikean, että pahalta tuntuu.
Todella pahalta tuntuu.
Sinä korotat itsesi kaikkitietäväksi Jumalaksi,
Jumalaksi joka tietää paremmin kuin ITSE JUMALA.
Näin on noiden kaikkien ihmisoppien laita ihminen
korotetaan siinä kaikkitietäväksi kaikkivaltiaaksi, jota palvotaan,ylistetään,
kumarretaan, ihaillaan jne....
Näin on ihmisoppien kannattajien laita, mutta eivät he näe koska eivät sokeat voi nähdä.
Vaan he tosissaan luulevat palvelevansa Jumalaa
kaikessa erinomaisuudessaan, tietävyydessään.
Tämäkin seuraava lauseesi; (VOI; VOI;VOI)
"Pyrit selittämään, että tiedät kaiken totuuden ja olet kirjoittanut kaiken Pyhässä Hengessä, mutta niin ei ole."
Lauseesi on saatanasta eikä todellakaan Jumalasta.
Ihminen joka itse ei koskaan ole mennyt ahtaasta
portista sisälle ja näin kohdannut Jeesusta
voi näin ollen tuoda esille sitä mikä on
JUMALAN. Vaan tällainen ja tällaiset ihmiset
jotka eivät ole Jeesusta kohdanneet tuovat sanomaa
joka on aivan muun herran sanomaa kuin HERRAN
JEESUKSEN.
TÄMÄ ON TOTUUS.
SE EI TULESSAKAAN PALA.
Siksi ihminen joka ei ole Jeesusta kohdannut voi
ymmärtää tätäkään JEESUKSEN SANAA:
"TOTUUDEN HENKI JOHDATTAA KAIKKEEN TOTUUTEEN"
Ja tässä ei olekkaan kyse enää ihmisen omasta
taidosta kyetä tuntemaan ja tulla tietämään
KOKO JUMALAN TOTUUS.
VAAN PYHÄ HENKI, TOTUUDEN HENKI JOHDATTAA JEESUKSEN OMAN KAIKKEEN TOTUUTEEN.
JA TÄLLÖIN EI IHMINEN KERSKAA MITÄÄN OMAANSA
VAAN NIINKUIN JEESUS ON SANONUT NIIN MYÖS TAPAHTUU.
SIIS NIINKUIN JEESUS ON SANONUT NIIN MYÖS TAPAHTUU.
SILLÄ AIVAN NIINKUIN JEESUS ON SANONUT NIIN TAPAHTUU.
JA AIVAN NIINKUIN JEESUS ON SANONUT NIIN ON:
SIIS AIVAN NÄIN ON KUN JEESUS SANOO:
"Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät."
SIIS HUOMATKAA NUO OVAT JEESUKSEN SANAT JA TODELLA
TODET SANAT.
Turha siis kiemurrella ja muuksi muuttaa ja tyhjäksi tehdä sillä touhulla ihminen tekee itselleen ja muille hallaa ja se ei ole vähäinen.
Vielä näistä sanon suoraan:
"Miksi? Siksi, koska kirjoitat vastoin Raamattua monella tavalla ja opetat siten vastoin Jumalan Sanaa.
Olet julistaja, joka menee edemmäksi kuin "on kirjoitettu"!"
SAATANAN VALHETTA OVAT.todella, että sinä olisit käynyt siitä ahtaasta portista sisään! Hah, hah, haa, tekstisi on niin epäpuhdasta, suorastaan Jumalan pilkkaa! Tallot tyylilläsi Kristuksen perintöveren JULMALLA TAVALLA! --hyi mikä PAHUUS asuu sisälläsi!!
Luuletko, kirjoitti:
todella, että sinä olisit käynyt siitä ahtaasta portista sisään! Hah, hah, haa, tekstisi on niin epäpuhdasta, suorastaan Jumalan pilkkaa! Tallot tyylilläsi Kristuksen perintöveren JULMALLA TAVALLA! --hyi mikä PAHUUS asuu sisälläsi!!
vaan TIEDÄN olen saanut ahtaasta portista käydä
sisälle ja näin Jeesuksen kohdannut olen JEESUKSEN
OMA.
Mutta mikä sinua on estänyt uskomasta näitä
Jeesuksen sanoja: Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät."?- eksytetään,
ArmiK kirjoitti:
vaan TIEDÄN olen saanut ahtaasta portista käydä
sisälle ja näin Jeesuksen kohdannut olen JEESUKSEN
OMA.
Mutta mikä sinua on estänyt uskomasta näitä
Jeesuksen sanoja: Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät."?reppana parka. Sinulla ei ole mitään pohjaa tai todistusta siitä, että näin olisi! Sinulle on ihan oma vaunu varattu tuonelan porteille. Koita nyt kestää tämä fakta. SINÄ ET OLE KRISTUKSEN OMA, JA TEE PIKAISESTI PARANNUS SYNNEISTÄSI.
Olet saanut jo siitä varoituksen Herralta Jeesukselta Kristukselta, mutta et ole ottanut varoituksesta opiksesi! Tee pikainen parannus ennen kuin se on liian myöhäistä! eksytetään, kirjoitti:
reppana parka. Sinulla ei ole mitään pohjaa tai todistusta siitä, että näin olisi! Sinulle on ihan oma vaunu varattu tuonelan porteille. Koita nyt kestää tämä fakta. SINÄ ET OLE KRISTUKSEN OMA, JA TEE PIKAISESTI PARANNUS SYNNEISTÄSI.
Olet saanut jo siitä varoituksen Herralta Jeesukselta Kristukselta, mutta et ole ottanut varoituksesta opiksesi! Tee pikainen parannus ennen kuin se on liian myöhäistä!Kerro ihmeessä, miten Saatanalle tehdään parannus?
- teukka et,
TeuvoSuni kirjoitti:
Kerro ihmeessä, miten Saatanalle tehdään parannus?
mikä on sinua estänyt ottamasta todesta näitä
JEESUKSEN SANOJA:"Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.?"
VOISITKO KERTOA, MIKSI ET! - teukka,
TeuvoSuni kirjoitti:
Kerro ihmeessä, miten Saatanalle tehdään parannus?
JEESUKSEN SANOJA:"Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.?"
VOISITKO KERTOA, MIKSI ET! teukka, kirjoitti:
VOISITKO KERTOA, MIKSI ET!- kirjoituksia,
TeuvoSuni kirjoitti:
ei kukaan viitsi lukea!
Et ole Jumalan voideltu, olet luopio, susi lampaan vaatteessa... kirjoituksia, kirjoitti:
ei kukaan viitsi lukea!
Et ole Jumalan voideltu, olet luopio, susi lampaan vaatteessa...koska et siedä kuulla totuutta, vaan sinun on haalittava
halusi niistä haluista, joita Saatana sinullekin tarjoaa.
Jos minä sinulle jotakin olen, niin olen lammas suden vaatteissa.
Sillä jos olisin susi lammasten vaatteissa julistaisin sinullekin
sellaista sanomaa, että sinä aamenia perääni huutelisit.- mistä te
TeuvoSuni kirjoitti:
sinä kyllä pystyt todistamaan kaiken sanomani Saatanasta lähteneeksi,
mutta Totuuden Henki ei sitä tee, koska se Henki ei toimi itseään vastaan.
Yksilöi väitteesi, mitkä kirjoitukseni ovat vastoin Raamatun totuutta?
Tuossa edellä on kirjoitus: "Herran päivä", mikä siinä on mielestäsi Saatanasta,
ja siksi vastoin Jumalan ilmoituksia?Käytte näin kovaa taistelua? Minä en ymmärrä mitään ,vaikka olen ollut Jeesuksen seuraaja jo n, 20v ilman pappeja , piispoja ,saatanoita ja perkeleitä .Minulla on vain Pyhä Henki oppaana.
- Kirja,
TeuvoSuni kirjoitti:
koska et siedä kuulla totuutta, vaan sinun on haalittava
halusi niistä haluista, joita Saatana sinullekin tarjoaa.
Jos minä sinulle jotakin olen, niin olen lammas suden vaatteissa.
Sillä jos olisin susi lammasten vaatteissa julistaisin sinullekin
sellaista sanomaa, että sinä aamenia perääni huutelisit.RAAMATTU ANTAA OIKEAN TIEDON!Sinä olet sotkeutunut huuhaahuuuhaaahan!
- SUNI....
TeuvoSuni kirjoitti:
VALEHTELEE!!
ET SINÄ OLE TOSI JUMALAA KOHDANNUT! OLET KOHDANNUT SAATANAN, JOKA ON VIETELLYT SINUT PAULOIHINSA!! AJATELKAA SUNI ON OLLUT SAATANAN PAULOISSA JO YLI 20 VUOTTA!
Järkyttävää, Suni on eksytetty. Väittää kohdanneensa Kristuksen/Jumalan! Se ei ole totta SUNI ON KOHDANNUT SAATANAN!!
NÖYRRY KRISTUKSEN EDESSÄ! Pyydä SYNTISI anteeksi suni. Ole rikkonut Jumalan lakia vastaan ottamalla VAPAAEHTOISESTI SAATANAN lihaasi! Rukoile vapautusta Jeesuksen, Krisutksen nimeen, ennenkuin on myöhäistä. SUNI.... kirjoitti:
VALEHTELEE!!
ET SINÄ OLE TOSI JUMALAA KOHDANNUT! OLET KOHDANNUT SAATANAN, JOKA ON VIETELLYT SINUT PAULOIHINSA!! AJATELKAA SUNI ON OLLUT SAATANAN PAULOISSA JO YLI 20 VUOTTA!
Järkyttävää, Suni on eksytetty. Väittää kohdanneensa Kristuksen/Jumalan! Se ei ole totta SUNI ON KOHDANNUT SAATANAN!!
NÖYRRY KRISTUKSEN EDESSÄ! Pyydä SYNTISI anteeksi suni. Ole rikkonut Jumalan lakia vastaan ottamalla VAPAAEHTOISESTI SAATANAN lihaasi! Rukoile vapautusta Jeesuksen, Krisutksen nimeen, ennenkuin on myöhäistä.Älä nyt yhden Suni-raukan takia sielusi tasapainoa menetä.
Nuku vaan rauhassa, sillä sinähän tiedät, että "nyt on rauha,
ei mitään hätää". Ei tuo yksi Suni sinun valtakuntasi
perustuksia kovin paljon horjuta.
Vai horjuttaako sittenkin, kun toimit niin kuin sinusta kirjoitettu on:
"Mutta voi maata ja merta - Saatana on laskeutunut teidän luoksenne!
Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."- SATUU SUNI
TeuvoSuni kirjoitti:
Älä nyt yhden Suni-raukan takia sielusi tasapainoa menetä.
Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."ET SINÄ OLE TOSI JUMALAA KOHDANNUT! OLET KOHDANNUT SAATANAN, JOKA ON VIETELLYT SINUT PAULOIHINSA!! AJATELKAA SUNI ON OLLUT SAATANAN PAULOISSA JO YLI 20 VUOTTA!
NÖYRRY KRISTUKSEN EDESSÄ! Pyydä SYNTISI anteeksi suni. Ole rikkonut Jumalan lakia vastaan ottamalla VAPAAEHTOISESTI SAATANAN lihaasi! Rukoile vapautusta Jeesuksen, Krisutksen nimeen, ennenkuin on myöhäistä. mistä te kirjoitti:
Käytte näin kovaa taistelua? Minä en ymmärrä mitään ,vaikka olen ollut Jeesuksen seuraaja jo n, 20v ilman pappeja , piispoja ,saatanoita ja perkeleitä .Minulla on vain Pyhä Henki oppaana.
Siksi sen elämässään torjuneet ovat täällä suurin joukoin hyökkäämässä
Totuuden Henkeä vastaan. Mielelläni lahjoittaisin sinullekin
galleria-sivullani mainitun kirjan, jotta voisit omin silmin lukea
minkälaisessa eksytyksessä tämänkin pieni kansa kulkee tuhoaan kohti.
Jos todellisen Pyhän Hengen omistat, niin oletko pitänyt sitä vakan alla,
niin ettei kukaan ole päässyt sen hedelmiä näkemään, jos ei
Saatana ole kertaakaan päällesi hyökännyt. Sillä Jeesuksen ilmoituksen
mukaan ensimmäiset viholliset ovat omassa kodissa ja seurakunnassa.
Niin kuin ne ovat minunkin kohdalla toteen käyneet.- on aina
TeuvoSuni kirjoitti:
Älä nyt yhden Suni-raukan takia sielusi tasapainoa menetä.
Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."VOIMAKKAAMPI KUIN sinun pikkupomosi. Totuus on se, että minua siunaa Kristuksen Rakkaus, sinulla on paholaisen malja. Tiedät itsekin juoneesi siitä. Siis paholaisen maljasta. Olet kauhistus kaikille KRISTUKSEN OMILLE!
- VASTAAN SUNIN
mistä te kirjoitti:
Käytte näin kovaa taistelua? Minä en ymmärrä mitään ,vaikka olen ollut Jeesuksen seuraaja jo n, 20v ilman pappeja , piispoja ,saatanoita ja perkeleitä .Minulla on vain Pyhä Henki oppaana.
KIRJAA! Sen on saatanallsita propagandaa, joka eksyttää Kristuksen omat kavallalla tavalla!
Tässä kirja-arvostelut:
"Sekavaa ja toistavaa hengellistämistä
Teuvo Suni vastustaa rohkeasti ja antaumuksella kaikkia kirkkoja, temppeleitä, synagoogia ja tuo esille, että elämme Ilmestyskirjan aikaa mutta erehtyy nostamaan itsensä tuomariksi ja Jumalan valituksi ja vaikka sitä olisikin esittää kristillisen perustotuuden ja auktoriteetin, Raamatun opetukselle vieraita oppeja, joista selvimmin ilmenee mm.:
-Jumalan Henki olisi poistunut maailmasta Johanneksen kuoleman myötä 1900:ksi vuodeksi
-Jumala antaa aina Henkensä suoraan taivaasta ja Jeesus parantaa aina myös ilman ihmiskäsiä
-Uudestisyntymisen ehto on Jumalan tahdon täydellinen toteuttaminen
-Jumalan Henki ei Golgatan jälkeen olisi tullut yhteenkään käsintehtyyn temppeliin, kirkkoon jne.sisälle
Tuntuu oudolle, että kristityksi itseään arvostava Suni kirjoittaa enemmän paholaisesta kuin Jeesuksesta Kristuksesta jopa niin että miltei jokaisella sivulla nimet saatana ja antikristus mainitaan useasti ja kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.
Kirja edustaa, lukuisista Raamatun lauseista huolimatta "ilmestyskristillisyyttä" , jossa ei kaikesta huolimatta ole varmaa Pyhän Hengen todistusta, koska Jumalan Henki todistaa Jeesuksesta Kristuksesta
Silti vahva viesti kirkollemme, joka on kehittymässä hyvää vauhtia luopiokirkoksi, josta Teuvo Suni toistuvasti käyttää nimitystä porttokirkko ja sen pappeja hän kutsuu tekopyhiksi antikristuksen palvelijoiksi!
Kirjan ulkonainen heikkous on siinä, että se on valokopiokooste kirjoittajan lähettämistä kirjeistä eri vuosien varrelta eikä edes kirjoitusten rivejä ole tasattu." on aina kirjoitti:
VOIMAKKAAMPI KUIN sinun pikkupomosi. Totuus on se, että minua siunaa Kristuksen Rakkaus, sinulla on paholaisen malja. Tiedät itsekin juoneesi siitä. Siis paholaisen maljasta. Olet kauhistus kaikille KRISTUKSEN OMILLE!
Kun Pirkko Jalovaarassa vaikuttavan kaatajahengen Saatanan hengeksi tunnistin
ja siitä hänelle kirjoitin, hän lähetti kirjansa: Rukous on elämäni,
ja kun sen tapahtumista hänelle Saatanan hengen paljastin,
hän soitti puhelimella täynnä raivoa ja huusi, etten saa kertoa
siitä kenellekään, ja paiskasi luurin korvaani.
En lakannut kertomasta.
Saatanahan teki Jalovaarasta oman rukoilijansa rahalla.
Kun joku vanha nainen oli hänelle jossakin tilaisuudessa
antanut satasen, niin: "Tuon vanhan naisen satanen kourassani,
ryhdyin rukoilijaksi."
Aina kun jonkin ihmisen sydämessä asuva Saatanan henki tulee paljastetuksi,
se alkaa ruikuttaa: "Teuvo, kuinka sinä voit olla minua kohtaan noin
julma, sillä etkö tiedä, että Jumala on rakkaus!"VASTAAN SUNIN kirjoitti:
KIRJAA! Sen on saatanallsita propagandaa, joka eksyttää Kristuksen omat kavallalla tavalla!
Tässä kirja-arvostelut:
"Sekavaa ja toistavaa hengellistämistä
Teuvo Suni vastustaa rohkeasti ja antaumuksella kaikkia kirkkoja, temppeleitä, synagoogia ja tuo esille, että elämme Ilmestyskirjan aikaa mutta erehtyy nostamaan itsensä tuomariksi ja Jumalan valituksi ja vaikka sitä olisikin esittää kristillisen perustotuuden ja auktoriteetin, Raamatun opetukselle vieraita oppeja, joista selvimmin ilmenee mm.:
-Jumalan Henki olisi poistunut maailmasta Johanneksen kuoleman myötä 1900:ksi vuodeksi
-Jumala antaa aina Henkensä suoraan taivaasta ja Jeesus parantaa aina myös ilman ihmiskäsiä
-Uudestisyntymisen ehto on Jumalan tahdon täydellinen toteuttaminen
-Jumalan Henki ei Golgatan jälkeen olisi tullut yhteenkään käsintehtyyn temppeliin, kirkkoon jne.sisälle
Tuntuu oudolle, että kristityksi itseään arvostava Suni kirjoittaa enemmän paholaisesta kuin Jeesuksesta Kristuksesta jopa niin että miltei jokaisella sivulla nimet saatana ja antikristus mainitaan useasti ja kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.
Kirja edustaa, lukuisista Raamatun lauseista huolimatta "ilmestyskristillisyyttä" , jossa ei kaikesta huolimatta ole varmaa Pyhän Hengen todistusta, koska Jumalan Henki todistaa Jeesuksesta Kristuksesta
Silti vahva viesti kirkollemme, joka on kehittymässä hyvää vauhtia luopiokirkoksi, josta Teuvo Suni toistuvasti käyttää nimitystä porttokirkko ja sen pappeja hän kutsuu tekopyhiksi antikristuksen palvelijoiksi!
Kirjan ulkonainen heikkous on siinä, että se on valokopiokooste kirjoittajan lähettämistä kirjeistä eri vuosien varrelta eikä edes kirjoitusten rivejä ole tasattu."Saatanan arvio tuosta kirjasta, jonka se alkuperäisellä Raimollaan kirjoitutti.
Ja alkuperäinen Raimo tässä taas päätään nosti, vaikka ei uskalla enää omaa nimimerkkiään käyttää.
Sanon sinulle, Raimo, jälleen kerran. Niin vahvasti olet
Pyhää Henkeä pilkannut, että varmasti tulet tämän jossakin
elämäsi vaiheessa todella tajuamaan. Paljon on Jumala sinulle
jo valheistasi kostoa päällesi kasannut.- PIRKKO JALOVAARAN
TeuvoSuni kirjoitti:
Kun Pirkko Jalovaarassa vaikuttavan kaatajahengen Saatanan hengeksi tunnistin
ja siitä hänelle kirjoitin, hän lähetti kirjansa: Rukous on elämäni,
ja kun sen tapahtumista hänelle Saatanan hengen paljastin,
hän soitti puhelimella täynnä raivoa ja huusi, etten saa kertoa
siitä kenellekään, ja paiskasi luurin korvaani.
En lakannut kertomasta.
Saatanahan teki Jalovaarasta oman rukoilijansa rahalla.
Kun joku vanha nainen oli hänelle jossakin tilaisuudessa
antanut satasen, niin: "Tuon vanhan naisen satanen kourassani,
ryhdyin rukoilijaksi."
Aina kun jonkin ihmisen sydämessä asuva Saatanan henki tulee paljastetuksi,
se alkaa ruikuttaa: "Teuvo, kuinka sinä voit olla minua kohtaan noin
julma, sillä etkö tiedä, että Jumala on rakkaus!"OPPIA! Sinä hävytön paholaisen oppi"poika".
Älä laita minun synnikseni Jalovaaran syntejä! - oletkin
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatanan arvio tuosta kirjasta, jonka se alkuperäisellä Raimollaan kirjoitutti.
Ja alkuperäinen Raimo tässä taas päätään nosti, vaikka ei uskalla enää omaa nimimerkkiään käyttää.
jo valheistasi kostoa päällesi kasannut.SAIRAS HENKISESTI! Kaikki ovat mielestäsi saatanan omia paitsi sinä!
Pidätkö ihmisiä niin tyhminä, etteivät he osaa googlettaa....
Tämähän menne mielenkiintoiseksi! Meillä melkein 40 vuoden ikäero, joten eikun annetaan vaan datan paukkua eetteriin näin netin kautta. Ja taistellaan, kun et muuhun pysty!
By the way who is Raimo? oletkin kirjoitti:
SAIRAS HENKISESTI! Kaikki ovat mielestäsi saatanan omia paitsi sinä!
Pidätkö ihmisiä niin tyhminä, etteivät he osaa googlettaa....
Tämähän menne mielenkiintoiseksi! Meillä melkein 40 vuoden ikäero, joten eikun annetaan vaan datan paukkua eetteriin näin netin kautta. Ja taistellaan, kun et muuhun pysty!
By the way who is Raimo?kukaan Pyhää Henkeä tarvitse.
Miten henkisesti sairas voi olla ruumiiltaan niin terve,
ettei lääkärikään nähnyt mitään estettä ajokortin jatkamiselle taas
seuraavat viisi vuotta. Ja miksi sinäkin yhden henkisesti
sairaan ihmisen perässä jatkuvasti roikut, jos hänestä
ei sinun uskomisopillesi ole mitään haittaa?- hävettäisi,
TeuvoSuni kirjoitti:
kukaan Pyhää Henkeä tarvitse.
ei sinun uskomisopillesi ole mitään haittaa?päästellä tuollaista tekstiä suusta; " Miten henkisesti sairas voi olla ruumiiltaan niin terve, ettei lääkärikään nähnyt mitään estettä ajokortin jatkamiselle taas seuraavat viisi vuotta"
TIEDÄN IHMISIÄ, JOTKA OVAT RUUMMILLISESTI TERVEITÄ, MUTTA HENKISESTI SAIRAITA. KUTEN SINÄ!!
On myös ihmisiä, jotka ovat ruummillisesti vajavaisia, mutta HENKISESTI TERVEITÄ! PIRKKO JALOVAARAN kirjoitti:
OPPIA! Sinä hävytön paholaisen oppi"poika".
Älä laita minun synnikseni Jalovaaran syntejä!miten Saatana eri ihmisten kautta totuutta vastaan ruikuttaa.
Se on antanut Jalovaaralle toisenlaisen tehtävän kuin sinulle.hävettäisi, kirjoitti:
päästellä tuollaista tekstiä suusta; " Miten henkisesti sairas voi olla ruumiiltaan niin terve, ettei lääkärikään nähnyt mitään estettä ajokortin jatkamiselle taas seuraavat viisi vuotta"
TIEDÄN IHMISIÄ, JOTKA OVAT RUUMMILLISESTI TERVEITÄ, MUTTA HENKISESTI SAIRAITA. KUTEN SINÄ!!
On myös ihmisiä, jotka ovat ruummillisesti vajavaisia, mutta HENKISESTI TERVEITÄ!Sillä minut ovat henkisesti sairaaksi tunnistaneet
vain porttopapit ja heidän perässään juoksijat.
Tästä voin Paavalin tavoin olla jopa ylpeä:
"Jos minä olen hullu, niin antakaa minun olla hullu,
jotta minäkin voisin jostakin kerskailla."- "lapsenmielisen "...
TeuvoSuni kirjoitti:
Sillä minut ovat henkisesti sairaaksi tunnistaneet
vain porttopapit ja heidän perässään juoksijat.
Tästä voin Paavalin tavoin olla jopa ylpeä:
"Jos minä olen hullu, niin antakaa minun olla hullu,
jotta minäkin voisin jostakin kerskailla."Olenkohan minä Pyhän Hengen vai pahan hengen vallassa ? Kun olen jotakin kysynyt, aivan sama mitä,on noussut kamala "älä mölö" ,on nimitelty toisia jos vaikka miten kuin pahaset kakarat! Teuvokin jo aika mies.Ei tässä ainakaan Pyhä Henki ole mukana , vaan ihmisen henki ,minä,minä.
- sanoit!
"lapsenmielisen "... kirjoitti:
Olenkohan minä Pyhän Hengen vai pahan hengen vallassa ? Kun olen jotakin kysynyt, aivan sama mitä,on noussut kamala "älä mölö" ,on nimitelty toisia jos vaikka miten kuin pahaset kakarat! Teuvokin jo aika mies.Ei tässä ainakaan Pyhä Henki ole mukana , vaan ihmisen henki ,minä,minä.
Teuvo on 7kymppinen aikamies, ja viitsii riekkua kuin pahainen kakara! Ei siinä ole muusta kyse kuin MINÄ ITE HENKI!
Kiitos, puit ajatukseni sanoiksi.
Kristus Jeesus olkoon kanssasi. kirjoituksia, kirjoitti:
ei kukaan viitsi lukea!
Et ole Jumalan voideltu, olet luopio, susi lampaan vaatteessa...paljon tiedä kun sanot:"susi lampaan vaatteessa..."
Kirja, kirjoitti:
RAAMATTU ANTAA OIKEAN TIEDON!Sinä olet sotkeutunut huuhaahuuuhaaahan!
eikä kukaan muukaan omassa tai vieraassa saatanan
hengessä voi tietää Raamatun Totuutta.
Vain ja ainoastaan PYHÄ HENKI SEN JEESUKSEN OMILLE
KIRKASTAA.
Ellei ihmistä siis JUMALAN PYHÄ HENKI JOHDATA
NIIN HARHASSA ON MITÄ TULEE JUMALAN TOTUUTEEN.
Ilman PYHÄÄ HENKEÄ ihminen tulkkaa Raamatun sanaa
mieleisekseen eikä se ole sama kuin siis
JUMALAN TOTUUS, vaan se on mitä pahinta eksytystä.- Terveisin; Danny
ArmiK kirjoitti:
paljon tiedä kun sanot:"susi lampaan vaatteessa..."
" "SINÄ OLET lähtöisin saatanasta. hän on SINUN
isä, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää."
En minä tahdo sinultakaan noita halujasi pois
ottaa,joten jatka vain rauhassa tyydyttämistäsi." SUNI.... kirjoitti:
VALEHTELEE!!
NÖYRRY KRISTUKSEN EDESSÄ! Pyydä SYNTISI anteeksi suni. Ole rikkonut Jumalan lakia vastaan ottamalla VAPAAEHTOISESTI SAATANAN lihaasi! Rukoile vapautusta Jeesuksen, Krisutksen nimeen, ennenkuin on myöhäistä.viestejä sinä huutelet?
ET AINAKAAN JUMALAN.- Danny
ArmiK kirjoitti:
eikä kukaan muukaan omassa tai vieraassa saatanan
hengessä voi tietää Raamatun Totuutta.
Vain ja ainoastaan PYHÄ HENKI SEN JEESUKSEN OMILLE
KIRKASTAA.
Ellei ihmistä siis JUMALAN PYHÄ HENKI JOHDATA
NIIN HARHASSA ON MITÄ TULEE JUMALAN TOTUUTEEN.
Ilman PYHÄÄ HENKEÄ ihminen tulkkaa Raamatun sanaa
mieleisekseen eikä se ole sama kuin siis
JUMALAN TOTUUS, vaan se on mitä pahinta eksytystä." "SINÄ OLET lähtöisin saatanasta. hän on SINUN
ottaa,joten jatka vain rauhassa tyydyttämistäsi." - Dannysi,
ArmiK kirjoitti:
viestejä sinä huutelet?
ET AINAKAAN JUMALAN." "SINÄ OLET lähtöisin saatanasta. hän on SINUN
ottaa,joten jatka vain rauhassa tyydyttämistäsi." Terveisin; Danny kirjoitti:
" "SINÄ OLET lähtöisin saatanasta. hän on SINUN
ottaa,joten jatka vain rauhassa tyydyttämistäsi."ala saatanan kanssa tyhjiä jauhaa.
Mutta sinä ihminen tämän saatanan takana HERÄÄ
jos vielä HERÄTETTÄVISSÄ OLET.- Dannysi,,
ArmiK kirjoitti:
ala saatanan kanssa tyhjiä jauhaa.
Mutta sinä ihminen tämän saatanan takana HERÄÄ
jos vielä HERÄTETTÄVISSÄ OLET." "SINÄ OLET lähtöisin saatanasta. hän on SINUN
ottaa,joten jatka vain rauhassa tyydyttämistäsi." on aina kirjoitti:
VOIMAKKAAMPI KUIN sinun pikkupomosi. Totuus on se, että minua siunaa Kristuksen Rakkaus, sinulla on paholaisen malja. Tiedät itsekin juoneesi siitä. Siis paholaisen maljasta. Olet kauhistus kaikille KRISTUKSEN OMILLE!
onkaan kristuksesi?
KUN ET OLE AHTAASTA PORTISTA SISÄLLE KÄYNYT ET
MYÖSKÄÄN HERRAN JEESUKSEN OMA OLE.
NIIN MIETI KENEN OMA OIKEESTI TÄLLÖIN OLET.- Dannysi,,,
ArmiK kirjoitti:
onkaan kristuksesi?
KUN ET OLE AHTAASTA PORTISTA SISÄLLE KÄYNYT ET
MYÖSKÄÄN HERRAN JEESUKSEN OMA OLE.
NIIN MIETI KENEN OMA OIKEESTI TÄLLÖIN OLET." "SINÄ OLET lähtöisin saatanasta. hän on SINUN
ottaa,joten jatka vain rauhassa tyydyttämistäsi." - koska kyseistä
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatanan arvio tuosta kirjasta, jonka se alkuperäisellä Raimollaan kirjoitutti.
jo valheistasi kostoa päällesi kasannut.kirjoitusta ei lainannut kyseinen nimimerkki!
Siis jos Totuuden Henki olisi sinussa Teuvo Suni, et taaskaan olisi väärin tuominnut!
Kirjoitit valhetta valheen hengessä! - hiljattain kertonut
TeuvoSuni kirjoitti:
kukaan Pyhää Henkeä tarvitse.
ei sinun uskomisopillesi ole mitään haittaa?sairastavasi vakavaa sairautta?
Mikä se oli? Oletko siis parantunut! hiljattain kertonut kirjoitti:
sairastavasi vakavaa sairautta?
Mikä se oli? Oletko siis parantunut!oli syksyllä 1989, kun sairastuin jänisruttoon, ja vain siksi, etten
Pyhän Hengen kehotuksesta lähtenyt enää kolmatta kertaa piispa Rimpiläiselle
hänen sanomaansa viemään, koska piispa oli jo kaksi kertaa totuuden torjunut.
Lue kirjasta tämä kertomus kokonaisuudessaan, miten siitä sairauksesta
lopulta yhdessä hetkessä parannuin, kun oli pakko varata aika piispan vastaanotolle.koska kyseistä kirjoitti:
kirjoitusta ei lainannut kyseinen nimimerkki!
Siis jos Totuuden Henki olisi sinussa Teuvo Suni, et taaskaan olisi väärin tuominnut!
Kirjoitit valhetta valheen hengessä!Millä nimerkillä Saatana kulloinkin valheitaan levittää, koska sillä
on todella paljon opetuslapsia, joiden hedelmistä sen hengen helposti tunnistaa.
Eikö olisi reilua tulla jatkuvasti omalla rekistyeröidyllä nimimerkillään
ja esittää asiansa asiallisesti: "Tarkoitukseni on saada Teuvo Suni
suljetuksi pois kaikista uskontokeskusteluista."- .....
TeuvoSuni kirjoitti:
Millä nimerkillä Saatana kulloinkin valheitaan levittää, koska sillä
on todella paljon opetuslapsia, joiden hedelmistä sen hengen helposti tunnistaa.
Eikö olisi reilua tulla jatkuvasti omalla rekistyeröidyllä nimimerkillään
ja esittää asiansa asiallisesti: "Tarkoitukseni on saada Teuvo Suni
suljetuksi pois kaikista uskontokeskusteluista.""Jäisikö suulas puhe vastausta vaille, ja saisiko SUUPALTTI olla oikeassa? Saattaisivatko jaarituksesi miehet vaikenemaan, niin että saisit pilkata, kenenkään sinua häpeään häätämättä? Sanoithan: 'Minun opetukseni on selkeä, ja minä olen puhdas sinun silmissäsi'. Mutta jospa Jumala puhuisi ja avaisi huulensa sinua vastaan ja ilmaisisi sinulle viisauden salaisuudet, että hänellä on ymmärrystä monin verroin! Silloin huomaisit, että Jumala on painanut unhoon montakin PAHAA TEKOASI.
SINÄKÖ käsittäisit Jumalan tutkimattomuuden tahi pääsisit Kaikkivaltiaan täydellisyydestä perille? Se on korkea kuin taivas - mitä voit tehdä, syvempi kuin tuonela - mitä voit ymmärtää? Se on pitempi kuin maa ja laveampi kuin meri. Jos hän liitää paikalle ja vangitsee ja kutsuu oikeuden kokoon, niin kuka voi häntä estää? Sillä hän tuntee VALHEEN miehet, VÄÄRYYDEN hän näkee tarkkaamattakin. ..... kirjoitti:
"Jäisikö suulas puhe vastausta vaille, ja saisiko SUUPALTTI olla oikeassa? Saattaisivatko jaarituksesi miehet vaikenemaan, niin että saisit pilkata, kenenkään sinua häpeään häätämättä? Sanoithan: 'Minun opetukseni on selkeä, ja minä olen puhdas sinun silmissäsi'. Mutta jospa Jumala puhuisi ja avaisi huulensa sinua vastaan ja ilmaisisi sinulle viisauden salaisuudet, että hänellä on ymmärrystä monin verroin! Silloin huomaisit, että Jumala on painanut unhoon montakin PAHAA TEKOASI.
SINÄKÖ käsittäisit Jumalan tutkimattomuuden tahi pääsisit Kaikkivaltiaan täydellisyydestä perille? Se on korkea kuin taivas - mitä voit tehdä, syvempi kuin tuonela - mitä voit ymmärtää? Se on pitempi kuin maa ja laveampi kuin meri. Jos hän liitää paikalle ja vangitsee ja kutsuu oikeuden kokoon, niin kuka voi häntä estää? Sillä hän tuntee VALHEEN miehet, VÄÄRYYDEN hän näkee tarkkaamattakin.että tämän maailman jumalan hallitsemassa maailmassa hänen
henkensä omaavia suupaltteja pidetään totuuden torvina.
Erinomaisena esimerkkinä nuo Voitto Ramun valtavat raamatunjäljentämiset
ja toisten ihmisten sanomisien toistamiset muka Jumalan sanoina.
Tällaisia ihmisiä Raamatussa sanotaan sieppareiksi:
Herra sanoo: "Totisesti, minä käyn näiden profeettojen kimppuun,
jotka sieppaavat sanoja toisiltaan ja sanovat niitä minun sanoinani."- et edes
TeuvoSuni kirjoitti:
että tämän maailman jumalan hallitsemassa maailmassa hänen
jotka sieppaavat sanoja toisiltaan ja sanovat niitä minun sanoinani."tunne, mistä kirjoitus on peräisin! Olet niiiiiiiiiiiiin SÄÄLITTÄVÄ!
- MUSTAA RAAMATTUA,
TeuvoSuni kirjoitti:
että tämän maailman jumalan hallitsemassa maailmassa hänen
jotka sieppaavat sanoja toisiltaan ja sanovat niitä minun sanoinani."Kuule Teuvo, olet valinnut väärän palstan!
MUSTAA RAAMATTUA, kirjoitti:
Kuule Teuvo, olet valinnut väärän palstan!
Tässä, jota nyt käytän on viininpunaiset nahkakannet.
- keskinkertaista,
TeuvoSuni kirjoitti:
Tässä, jota nyt käytän on viininpunaiset nahkakannet.
-----INRI--------
..... kirjoitti:
"Jäisikö suulas puhe vastausta vaille, ja saisiko SUUPALTTI olla oikeassa? Saattaisivatko jaarituksesi miehet vaikenemaan, niin että saisit pilkata, kenenkään sinua häpeään häätämättä? Sanoithan: 'Minun opetukseni on selkeä, ja minä olen puhdas sinun silmissäsi'. Mutta jospa Jumala puhuisi ja avaisi huulensa sinua vastaan ja ilmaisisi sinulle viisauden salaisuudet, että hänellä on ymmärrystä monin verroin! Silloin huomaisit, että Jumala on painanut unhoon montakin PAHAA TEKOASI.
SINÄKÖ käsittäisit Jumalan tutkimattomuuden tahi pääsisit Kaikkivaltiaan täydellisyydestä perille? Se on korkea kuin taivas - mitä voit tehdä, syvempi kuin tuonela - mitä voit ymmärtää? Se on pitempi kuin maa ja laveampi kuin meri. Jos hän liitää paikalle ja vangitsee ja kutsuu oikeuden kokoon, niin kuka voi häntä estää? Sillä hän tuntee VALHEEN miehet, VÄÄRYYDEN hän näkee tarkkaamattakin.kun et tiedä mitä puhut...
Voi. voi ja voi...- päivää,
ArmiK kirjoitti:
kun et tiedä mitä puhut...
Voi. voi ja voi..."Jäisikö suulas puhe vastausta vaille, ja saisiko SUUPALTTI olla oikeassa? Saattaisivatko jaarituksesi miehet vaikenemaan, niin että saisit pilkata, kenenkään sinua häpeään häätämättä? Sanoithan: 'Minun opetukseni on selkeä, ja minä olen puhdas sinun silmissäsi'. Mutta jospa Jumala puhuisi ja avaisi huulensa sinua vastaan ja ilmaisisi sinulle viisauden salaisuudet, että hänellä on ymmärrystä monin verroin! Silloin huomaisit, että Jumala on painanut unhoon montakin PAHAA TEKOASI.
SINÄKÖ käsittäisit Jumalan tutkimattomuuden tahi pääsisit Kaikkivaltiaan täydellisyydestä perille? Se on korkea kuin taivas - mitä voit tehdä, syvempi kuin tuonela - mitä voit ymmärtää? Se on pitempi kuin maa ja laveampi kuin meri. Jos hän liitää paikalle ja vangitsee ja kutsuu oikeuden kokoon, niin kuka voi häntä estää? Sillä hän tuntee VALHEEN miehet, VÄÄRYYDEN hän näkee tarkkaamattakin. päivää, kirjoitti:
SINÄKÖ käsittäisit Jumalan tutkimattomuuden tahi pääsisit Kaikkivaltiaan täydellisyydestä perille? Se on korkea kuin taivas - mitä voit tehdä, syvempi kuin tuonela - mitä voit ymmärtää? Se on pitempi kuin maa ja laveampi kuin meri. Jos hän liitää paikalle ja vangitsee ja kutsuu oikeuden kokoon, niin kuka voi häntä estää? Sillä hän tuntee VALHEEN miehet, VÄÄRYYDEN hän näkee tarkkaamattakin.Jumala näkee vääryyden näkee siis sinunkin sydämesi
mitä, mikä siellä asustaa.
Mutta miksi et itse tahdo tulla näkemään sitä
mitä sydämessäsi on?- huolit,
ArmiK kirjoitti:
Jumala näkee vääryyden näkee siis sinunkin sydämesi
mitä, mikä siellä asustaa.
Mutta miksi et itse tahdo tulla näkemään sitä
mitä sydämessäsi on?ota ihan rauhassa ja ota se sunin dekkari käteen ja lue taas vähän totuuksia.
huolit, kirjoitti:
ota ihan rauhassa ja ota se sunin dekkari käteen ja lue taas vähän totuuksia.
sinä mitään jos näkisit miten ihmisiä on hukkumassa.
- sinä
ArmiK kirjoitti:
sinä mitään jos näkisit miten ihmisiä on hukkumassa.
sarvipään veli. Sinä et ymmärrä mitään ihmissielun kadotukseen joutumisesta. Miksi ymmärtäisit kun itsekkin olet saatanan palvoja!
keskinkertaista, kirjoitti:
-----INRI--------
voi keskinkertaista parempaa vastausta antaa, koska hän ei sitäkään ymmärrä.
- kaikki,
TeuvoSuni kirjoitti:
voi keskinkertaista parempaa vastausta antaa, koska hän ei sitäkään ymmärrä.
paijaamaan teuvon päätä kun se on niin viksu ja vilmaattinen.
- Pete Makkonen
Voiko Biblia 1776 ja Raamatta 1933/38 ja Raamatta 1992. Minä näistä sillain, että 1Moos. 1:1 se jälkeen tulee jakkeet kirjaksi. Omaksi iloksi. Mutta haluan kysyä? saako joskus sen julkaista? Pete Makkonen Karhunpolku 3 A 13 88900 Kuhmo. Säh. [email protected] Puh. 0440251170. Haluan vastaukse.
menneet vastaukset aloituksen kysymyksiin.
Siis ei sanoin voi kuvata sitä miltä näyttää
nuo kirjoitukset jotka tulivat suoltamaan erilaisin
sarvipäisine viesteineen muka Jumalan asialla ollen.
Voi, voi ja voi.
Ei ole heillä hätää ihmisten sieluista, vaan synneissänsä itse iloiten riemuitsevat.
Muista sören Jumala on alkamansa työn sinussa
vievä päätökseen. Kolkuta, ano ja etsi sinulle
avataan, olet saava ja löytävä.- taas,
ongelma! Saitko sen naamasi kammattua ja sarvet terotettua.
taas, kirjoitti:
ongelma! Saitko sen naamasi kammattua ja sarvet terotettua.
sinulla sanottavaa tuohon aloitukseen?
- nenäliinoja,
ArmiK kirjoitti:
sinulla sanottavaa tuohon aloitukseen?
jotta voit pyyhkiä kyyneleet ja räät naamaltasi.
Turha on edes kuvitella, että antais1n jonkun päätäni paiata,
sillä en ole ennenkään antanut lihan käsivarsien pääni päälle tulla.- porttopappien
kanssa peiton alla! tunnusta jo SYNTISI, sinä HOUKKA!
porttopappien kirjoitti:
kanssa peiton alla! tunnusta jo SYNTISI, sinä HOUKKA!
on Saatana sinullekin matkaevääksi antanut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1862690Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 84954
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239819Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka285775Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies89774Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708