apuva! tarvis lainaa 2000-2500 euroa. ellos ei myöntäny, en ymmärrä miksei.. oon maksukykyinen, vakkarityösuhtees, siis kenelle noi lainat on tarkotettuja sit? jos oisin rikas,en tarvis lainaa, ja rikaat tuskin ylipäätänsä lainaa.. jos jolakin vinkkiä, mistä oikeasti saisin lainaa, niin pliis, kertokaa!
kiitos!=)
msitä lainaa 200-2500e?
7
1808
Vastaukset
- vaikka
pankista, ja sieltä saa vielä paljon helpommin kuin noita kiskuri lainoja, ja paljon edullisemmin
- saa säästettyä
ihme touhua, tuollaiset summat pitää löytyä takataskustas.
- höpsis
Pankista jos em. asiat pitää paikkansa, eli maksukykyinen, vakityö.
Itse sain tonnin Elloslainaa vuosi sitten vaikkei ees ollut kuin määräaikainen työ. Pankista sain nettipankin kautta samantien hakemuksen täytettyä 2300€ ja konttorin kautta sain aikanaan 5000€ autoa varten, määräaikainen työ, yksi takaaja.- höpsis
Niin tuo 2300€ oli siis sellainen joustoluotto, ja mulla määräaikainen työ, silti sain.
Aika outoa, ettei ellos myöntänyt lainaa! Onko ne elloksen lainat sitten tarkoitettu sellaisille, jotka on elloksen asiakkaita, ostavat elloksen postimyynnistä...?
Tässä Independent lupaa lainaa
http://www.indeluotto.fi/liite/s/indeluotto/include/index.htm- kölkölkölsaa
simppelisti eli www.svefocollector.se
- eitipu
Joo,mulle kanssa ellokselta kurat silmille,en tiedä miksi,kaikki kriteerit mulla ok ja summa vaan 2000e!!!!!!!!!
Eipähän tarvi sinnepäin ikinä edes kusta!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen363728Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1803340Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172332891Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina712479Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3141794Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.101509Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät261386Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31331Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala31072Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik391058