apuva! tarvis lainaa 2000-2500 euroa. ellos ei myöntäny, en ymmärrä miksei.. oon maksukykyinen, vakkarityösuhtees, siis kenelle noi lainat on tarkotettuja sit? jos oisin rikas,en tarvis lainaa, ja rikaat tuskin ylipäätänsä lainaa.. jos jolakin vinkkiä, mistä oikeasti saisin lainaa, niin pliis, kertokaa!
kiitos!=)
msitä lainaa 200-2500e?
7
1804
Vastaukset
- vaikka
pankista, ja sieltä saa vielä paljon helpommin kuin noita kiskuri lainoja, ja paljon edullisemmin
- saa säästettyä
ihme touhua, tuollaiset summat pitää löytyä takataskustas.
- höpsis
Pankista jos em. asiat pitää paikkansa, eli maksukykyinen, vakityö.
Itse sain tonnin Elloslainaa vuosi sitten vaikkei ees ollut kuin määräaikainen työ. Pankista sain nettipankin kautta samantien hakemuksen täytettyä 2300€ ja konttorin kautta sain aikanaan 5000€ autoa varten, määräaikainen työ, yksi takaaja.- höpsis
Niin tuo 2300€ oli siis sellainen joustoluotto, ja mulla määräaikainen työ, silti sain.
Aika outoa, ettei ellos myöntänyt lainaa! Onko ne elloksen lainat sitten tarkoitettu sellaisille, jotka on elloksen asiakkaita, ostavat elloksen postimyynnistä...?
Tässä Independent lupaa lainaa
http://www.indeluotto.fi/liite/s/indeluotto/include/index.htm- kölkölkölsaa
simppelisti eli www.svefocollector.se
- eitipu
Joo,mulle kanssa ellokselta kurat silmille,en tiedä miksi,kaikki kriteerit mulla ok ja summa vaan 2000e!!!!!!!!!
Eipähän tarvi sinnepäin ikinä edes kusta!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284548- 343326
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1823135- 102168
- 1571730
- 121718
- 251681
- 1011257
- 1371097
Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa
Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.14954