Kuten otsikkokin jo kertoo, koko Idols-touhu ei voisi vähempää kiinnostaa!
Hyvä jos jotakuta kiinnostaa, mutta minua ei.
Jos joku nyt meinaa kommentoida tähän keskustelun avaukseen, että ei tänne saa tälläisiä avauksia laittaa, koska tämä on idols-keskustelupalsta niin tiedoksi vaan, että kyllä saa. =) Keskustlua se tämäkin on.
Ei voisi vähempää kiinnostaa!
9
455
Vastaukset
- nyt sanos?
No vaikka että, ei saa kiusata raukkoja, nehän yrittää päästä suosioon. Yks biisi ja siinä se on ne jää aina unholaan. On se kun kaikkea pitää vetää niin kauvan ettei niistä mitään jää, joo sliipataan puhki:) Ens vuonna tulee uusi päivän julkkis!
Muuten olen samaa mieltä kanssasi. - .....................
Mitä sinä siitä täällä toitotat? :D Ei minuakaan kiinnosta moni asia mutta pidän tiedon itselläni.
- tipuliinukka
Toitotan, koska mielipide se on tämäkin! x)
- Kiinnostavan
kun viitsit täällä notkua näitä viestejä lukemassa!
- tipuliinukka
On se merkillinen näkökyky sinulla jos muka luulet näkeväsi minun täällä roikkuvan näitä viestejä lukemassa.
Ihan vaan tiedoksi sinullekin, että en todellakaan roikkunut täällä lukemassa ainoatakaan viestiä vaan sattumalta avasin yhden idolsiin liittyvän keskusteluavauksen tuolla suomi 24:n pääsivulta! x/ - lennonen
tipuliinukka kirjoitti:
On se merkillinen näkökyky sinulla jos muka luulet näkeväsi minun täällä roikkuvan näitä viestejä lukemassa.
Ihan vaan tiedoksi sinullekin, että en todellakaan roikkunut täällä lukemassa ainoatakaan viestiä vaan sattumalta avasin yhden idolsiin liittyvän keskusteluavauksen tuolla suomi 24:n pääsivulta! x/ja ihan vaan sattumalta sitten vastasit jokaiseen palutteeseen,jonka sait.koiranikin lausuu parempia valheita!
- Idolsfani
https://open.spotify.com/track/0QZJXM1fb9VwWpPzcVFQHv
Idolsista tullut - Kommentoija91
Idols oli aluksi parempi mutta mitä enemmän siitä tuli tuotantokausia niin sen laimeammaksi ja tylsemmäksi se meni. mutta myönnän kyllä seuranneeni melkein joka kauden tästä ohjelmasta ja oli joskus kovakin juttu tämä idols mulle mutta enää ei iskisi sillä tavalla kuin joskus muutama vuosi sitten.
- Sitämieltäolen
Vois lopettaa koko ohjelman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20611891- 298218
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596313Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1775227- 574978
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai504508Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1174425- 1193916
- 823415
- 531957