Ei voisi vähempää kiinnostaa!

tipuliinukka

Kuten otsikkokin jo kertoo, koko Idols-touhu ei voisi vähempää kiinnostaa!
Hyvä jos jotakuta kiinnostaa, mutta minua ei.
Jos joku nyt meinaa kommentoida tähän keskustelun avaukseen, että ei tänne saa tälläisiä avauksia laittaa, koska tämä on idols-keskustelupalsta niin tiedoksi vaan, että kyllä saa. =) Keskustlua se tämäkin on.

9

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt sanos?

No vaikka että, ei saa kiusata raukkoja, nehän yrittää päästä suosioon. Yks biisi ja siinä se on ne jää aina unholaan. On se kun kaikkea pitää vetää niin kauvan ettei niistä mitään jää, joo sliipataan puhki:) Ens vuonna tulee uusi päivän julkkis!

Muuten olen samaa mieltä kanssasi.

• .....................

Mitä sinä siitä täällä toitotat? :D Ei minuakaan kiinnosta moni asia mutta pidän tiedon itselläni.

• tipuliinukka

Toitotan, koska mielipide se on tämäkin! x)

• Kiinnostavan

kun viitsit täällä notkua näitä viestejä lukemassa!

• tipuliinukka

On se merkillinen näkökyky sinulla jos muka luulet näkeväsi minun täällä roikkuvan näitä viestejä lukemassa.
        Ihan vaan tiedoksi sinullekin, että en todellakaan roikkunut täällä lukemassa ainoatakaan viestiä vaan sattumalta avasin yhden idolsiin liittyvän keskusteluavauksen tuolla suomi 24:n pääsivulta! x/

• lennonen
        tipuliinukka kirjoitti:

On se merkillinen näkökyky sinulla jos muka luulet näkeväsi minun täällä roikkuvan näitä viestejä lukemassa.
        Ihan vaan tiedoksi sinullekin, että en todellakaan roikkunut täällä lukemassa ainoatakaan viestiä vaan sattumalta avasin yhden idolsiin liittyvän keskusteluavauksen tuolla suomi 24:n pääsivulta! x/

ja ihan vaan sattumalta sitten vastasit jokaiseen palutteeseen,jonka sait.koiranikin lausuu parempia valheita!

• Idolsfani
    • Kommentoija91

Idols oli aluksi parempi mutta mitä enemmän siitä tuli tuotantokausia niin sen laimeammaksi ja tylsemmäksi se meni. mutta myönnän kyllä seuranneeni melkein joka kauden tästä ohjelmasta ja oli joskus kovakin juttu tämä idols mulle mutta enää ei iskisi sillä tavalla kuin joskus muutama vuosi sitten.

• Sitämieltäolen

Vois lopettaa koko ohjelman

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1014
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      868
    3. 62
      863
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      45
      834
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      48
      771
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      684
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      639
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38