luonteeltaan ystävällinen, ei sarkastinen vittuilija. hän osaa hymyillä, on sydämellinen ihminen ja mitä hauskempi niin sen parempi. hän puhuu asiasta kuin asiasta ja viihtyy hyvin myös minun ystävieni seurassa. osaa puhua myös tunteistaan ja tykkää kekustella niistä näistä. on kiinnostunut myös minun asioistani eikä vain omistaan. on rehellinen ja ehdottoman uskollinen. ei pidä itsään muita parempana eikä kehuskele omilla ansioillaan.
ulkonäköä en halua liikaa määritellä koska minulla ei ole juuri tietynlaista ihannetta.
riittää kunhan on miehekäs, voimaa ja hartioita pitää olla tarpeeksi(ex ei saanut edes punajuuripurkkia auki). ei missään nimessä liian laiha, mieluummin vaikka hieman ylipainoa. ei liian lyhyt eli suunnilleen 180 cm. tietenkin hyvännäköinen täytyy olla, värityksellä ei minkään valtakunnan merkitystä. ehdottomasti suomalainen mies, en ikinä kykenisi seurustelemaan miehen kanssa jonka arvomaailma ja kulttuuri poikkeaa täysin omastani.
tässäpä näitä ja kiviäkin kiinnostaa.
minun ihannemieheni
6
1196
Vastaukset
Ei siinä mitään... Vähän samaa kuin itellänikin, mutta sarkasmi miehessä on kiehtovaa, ei voi mitään... ;) Typerät vittuilijat on tietysti oma lukunsa. Mutta mies, josta ei löydy ironiaa on täysin epä-kiinnostava tapaus...
Mitä mä täällä ihannemies palstalla koko ajan muuten... Jäiks... :D- ap.
riippuu nimenomaan tarkoitusperistä mitä sarkasmilla haetaan. yleisesti ottaen inhoan sarkastisen kuivia kommentteja ihmisiltä jotka vain keskittyvät näyttämään katu- uskottavilta. inhoan ilkeitä ihmisiä, he saavat jotain sairasta nautintoa vittuillessaan heikoimmilleen tehden heidät naurunalaisiksi muiden silmissä. näihin tyyppeihin törmää aina vähän väliä eikä halua törmätä enää toista kertaa.
ihminen, joka osaa nauraa itselleen ja tekee pilaa itsestään, on huomattavasti miellyttävämpää seuraa kuin nämä ikävät oman itsetuntonsa pönkittäjät. ap. kirjoitti:
riippuu nimenomaan tarkoitusperistä mitä sarkasmilla haetaan. yleisesti ottaen inhoan sarkastisen kuivia kommentteja ihmisiltä jotka vain keskittyvät näyttämään katu- uskottavilta. inhoan ilkeitä ihmisiä, he saavat jotain sairasta nautintoa vittuillessaan heikoimmilleen tehden heidät naurunalaisiksi muiden silmissä. näihin tyyppeihin törmää aina vähän väliä eikä halua törmätä enää toista kertaa.
ihminen, joka osaa nauraa itselleen ja tekee pilaa itsestään, on huomattavasti miellyttävämpää seuraa kuin nämä ikävät oman itsetuntonsa pönkittäjät.Ihan samaa mieltä joka asiassa...
Helvetti... Alan suoltamaan englantia... Jooh, nyt on siis aika poistua... :D- ap.
Flutteri kirjoitti:
Ihan samaa mieltä joka asiassa...
Helvetti... Alan suoltamaan englantia... Jooh, nyt on siis aika poistua... :Dmä lähden kans, moottoritie on kuuma.
moi
voisinpa vaikka olla se ihanne miehesi?
Jos olisit mun ihanne nainen.
ter, vk- ap.
minulla on jo mies ja toiselle ei ole tarvetta, mutta kiitos nyt kumminkin ja onnea etsinnöillesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2055004Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy374353Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002711Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171322308- 601911
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121811- 671774
- 2081654
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521222Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241964