LOVEX VIISUIHIN

kylkyl

Lovex ehdottomasti viisuihin. Ei siä tuu joku jukka kuoppamäki humpalla pärjään :/

149

10144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HIENON BIISIN

Ei tuu. Niin, kun jengi tajuis äänestää Lovexii! Sitä paitsi, ennakkoäänestys on meneillään. Soita heti 0700 71704, niin varmistat Lovexin pääsyn kolmen parhan joukkoon ja finaaliin!!!!

• Sinne vain äänestämään.

Turhaa tuhlaatte faijanne rahoja niihin äänestyksiin

• lappeenranta rulex
        Sinne vain äänestämään. kirjoitti:

äänestä urpo hannaa

• hahhhahhahaa
        lappeenranta rulex kirjoitti:

äänestä urpo hannaa

nössööö

rulex?? ei tarkota mitään!! voiko teinixämmäksi enää mennä? v´ttu mikä...!!

• teddyrock
        Sinne vain äänestämään. kirjoitti:

Silkkaa rahan tuhlausta,

samankaltaiset biisit tehtiin jo 70-80 luvuilla parenmin, jengeissä ja briteissä

sillä biisit kuulostaa täysin tuolta mitä ne oli silloin, ja tehty parenmin tietty, niin purkka poppi l jyta kuin nää hevimäisemmätkin versioit, hyvin on oppi isijä kuunneltu ja heidä vanhoja triffejä käytetty,

kyllä on suomelle tulossa kojot tällä kertaa ja vielä omissa skaboissa l. 0 pojoo...

hukkaan fyrkat menee...

• muotia

se yhdistetään farkkujen kanssa ja mukaan kaulaliina

• muodissa, mutta
        muotia kirjoitti:

se yhdistetään farkkujen kanssa ja mukaan kaulaliina

paras vaihtoehto olisi kaivaa äidin vanha ja virttynyt kaksinkertainen pipo, jonne mahtuu papiljotitkin. Merirosvohuivi on ok ja lentäjänlakki. Tässä oli miehille vinkkejä. Myös litteempi silintrimalli on in.

• lordi<3
        hahhhahhahaa kirjoitti:

nössööö

rulex?? ei tarkota mitään!! voiko teinixämmäksi enää mennä? v´ttu mikä...!!

Hanna on perseestä, lovex on perseestä.. KUKAA NIISTÄ EI OSAA MITÄÄ!! hävettää nii vitusti.. Teinixit menkää vittuun!

• ny närästää

HANNA on paras siitä ei pääse yli eikä ympäri

• Voeeee

Teinit on äänestäny porukalla. 14-18v tytöt

• Vooveeee
        Voeeee kirjoitti:

.
        .
        .
        .
        .
        Ne teinit on ollu 10-16 vuotiaita. *heh* .
        .
        .
        .
        .
        .

• /juke/<3
        Voeeee kirjoitti:

EI TODELLAKAAN oo teinimusaa. Et sä voi olettaa et vaan jokku teinit äänestää. monet pojatki tykkää Lovexista. ja sitäpaitsi mä tunnen tosi monta aikuista ihmistä, jotka tykkää Lovexista. ja mä oon ite kakstoista nii et painu helvettiin. LOVEX VIISUIHIN!!! ÄÄNESTÄKÄÄ KAIKKI JOKKA DIGGAA JA JOTKA HALUU ET SUOMI VOITTAA EUROVIISUT TAAS!!!!!!

• Vokki.

Olen samaa mieltä! Lovex on ihan hyvä mutta ei hyvä viisuihin! Hanna on paras vaihtoehto!

• ei lovex.fani
        Voeeee kirjoitti:

Täällä on yks 27-vuotias teini, joka on sitä mieltä, että lovexin biisi on ehdottomasti paras valinta euroviisuihin, vaikka en yleensä edes fanita kyseistä bändiä!
        Ei jaksa tätä teinipaskajuttua täällä, kun oikeasti tätä kipaletta voi dikata oikeasti joku muukin! Ei nyt ainakaan mikään jukka kuoppamäki siellä pärjää!

uusitaan viimevuoden voitto!

• juuuuups
        Voeeee kirjoitti:

jooooo

• voi ei...
        /juke/<3 kirjoitti:

EI TODELLAKAAN oo teinimusaa. Et sä voi olettaa et vaan jokku teinit äänestää. monet pojatki tykkää Lovexista. ja sitäpaitsi mä tunnen tosi monta aikuista ihmistä, jotka tykkää Lovexista. ja mä oon ite kakstoista nii et painu helvettiin. LOVEX VIISUIHIN!!! ÄÄNESTÄKÄÄ KAIKKI JOKKA DIGGAA JA JOTKA HALUU ET SUOMI VOITTAA EUROVIISUT TAAS!!!!!!

no kylla sun kelpaakin siella kehuskella... olet oikeen 12-vuotias... mitas jos siella ala-asteella keskityt askarteluun etka hapaise koko suomea tunkemalla jotain lovexin homo paskaa koko euroopan nahtaville!!!!!!!

• lordi<3
        /juke/<3 kirjoitti:

Lordi oli erilainen, lordista kaikki tykkäs, heviä ei voita mkään.. EI AINAKAAN LOVEX! Lovex on joittenki teinibimbojen musaa joka ei oo ees kunnon heviä! sitä EI VOI MILLÄÄN verrata Lordiin!

• Pakarinen

.
      .
      .
      .
      HANNA PAKARINEN

Voittaa skaban, et sillee.

Ei joku pellebändi voi aina pärjätä, niih. =o)
      .
      .
      .
      .
      .

• nähdä

sun naama lauantai illan jälkeen. Koita nyt takoo sinne päähäs et ei sillä hannalla oo mitään mahollisuuksia lovexia vastaan.

• <-ViisasTyyppi->

Lovex on teinixeillle ja pissiksille, homoillekin tämä bändi sopii. :)
        pakarinen voittoon,ktos.

• ykkössuosikki

Kunhan pikkutytöt pääsevät koulusta, niin johan tuo Lovexin äänipotti alkaa kasvamaan. On tainnut lapsilta jäädä läksyt tekemättä tällä viikolla, kun kuluttavat vapaa-aikansa tietsikan ääressä "sarjatulittaen" ääniä samoilta koneilta Lovexille...

• ykkössuosikki

.
        .
        .
        .
        .
        Ei Suomi24:n äänestyksellä ole mitään painoarvoa.

Hanna Pakarinen voittaa skaban kuitenkin. *reps*
        .
        .
        .
        .
        .

• Toivottavasti!
        ykkössuosikki kirjoitti:

.
        .
        .
        .
        .
        Ei Suomi24:n äänestyksellä ole mitään painoarvoa.

Hanna Pakarinen voittaa skaban kuitenkin. *reps*
        .
        .
        .
        .
        .

MTV 3:n äänestyksessä Pakarinen oli 1. ja Lovex 2. Suomi24:n äänestyksessä Lovex oli 1. ja Pakarinen 2.
        Molemmissa äänestyksissä Humane oli 3.

• Humanen biisi
        Toivottavasti! kirjoitti:

MTV 3:n äänestyksessä Pakarinen oli 1. ja Lovex 2. Suomi24:n äänestyksessä Lovex oli 1. ja Pakarinen 2.
        Molemmissa äänestyksissä Humane oli 3.

Ehkäpä tuo kolmonen, Kim porukoineen, voittaa koko skaban. Sitä ainakin minä toivon koko sydämestäni.

• Pappa 46v

Eipä ole muuta kansainvälisellä tasolla olevia kuin Lovex ja Humane...joten koska haluan Suomen pärjäävän ...heitä äänestän..
        Hannaa äänestin Idolsissa koska oli paras..mutta ei ihan kansainvälisesti pärjää=DDDDDD sopiva kyllä Sillanpäätä aikaisemmin äänestäneelle humppakansalle...ja eikös se tie ole nähty monta kertaa...erikoinen lastenlaulu muuten Hannalla..??

• 007
        Pappa 46v kirjoitti:

Eipä ole muuta kansainvälisellä tasolla olevia kuin Lovex ja Humane...joten koska haluan Suomen pärjäävän ...heitä äänestän..
        Hannaa äänestin Idolsissa koska oli paras..mutta ei ihan kansainvälisesti pärjää=DDDDDD sopiva kyllä Sillanpäätä aikaisemmin äänestäneelle humppakansalle...ja eikös se tie ole nähty monta kertaa...erikoinen lastenlaulu muuten Hannalla..??

Suomi tippuu ja semi finaalissa.

• Rude

kuin maitoposket huonolla artikulaatiolla...

• sipuli

LOVEX VOITTOON!!!!!!!!!!!!!!!!!VIVIAN ON IHANA NIINKUIN THEON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ÄÄNESTÄKÄÄ LOVEX VOITTOON!!!!!!!!!!!

• siis ei

mitään ..un imelää lovexia! Thunderstone sen olla pitää jos joku noista.

• voi_nenä
        siis ei kirjoitti:

mitään ..un imelää lovexia! Thunderstone sen olla pitää jos joku noista.

tuli jo haukuttua lovex toisella nimimerkillä niin haukun uuestaan ja kannatan Thunderstonea... lovex on justiinsa tuota teinien paskaa pahimmmasta päästä varmasti jokainen lovexia äänestäny on jo viiltäny hirveissä angsteissa tai muussa tilassa itseltään ranteet auki kirjastokortilla... Thunderstone ois ollu paljo asiallisempi ja tunnetumpi maailmalla. Pasi on niin vitun hyvä laulaja....

• aasientuntija

Just joo...elämää suurempi juttu....no Lovex ihan ok...mut jättäis nyt sen s...n linnunpöntön jo kotiin..sellaista voi käyttää Gunnareiden huume hörhö kitaristi mut ei täyspäinen laulaja suomesta...vai?

• butthole surfers

missikisat meni jo

• lordi<3

kaikkihan sen nyt näkee ettei lovexilla oo mitää mahiksia viisuissa! Lordilla oli ja on edelleenkin hyvää musaa ja erikoinen tapa soittaa ja pukeutua.. mutta lovex on jo liikaa homojen ja teinixien bändi... Vittu kasvakaa aikuusiksi!

• lordi<3 kirjoitti:

kaikkihan sen nyt näkee ettei lovexilla oo mitää mahiksia viisuissa! Lordilla oli ja on edelleenkin hyvää musaa ja erikoinen tapa soittaa ja pukeutua.. mutta lovex on jo liikaa homojen ja teinixien bändi... Vittu kasvakaa aikuusiksi!

siis lordin musa on rääkymistä ja se on muutenkin menny alaspäin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!siis LOVEX on niin paras!

• Lordi-fan
        uikkarit kirjoitti:

siis lordin musa on rääkymistä ja se on muutenkin menny alaspäin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!siis LOVEX on niin paras!

ootsäki joku teiniX Daa!!!!!!! Lovex on nii ihQ! vähä ne on sööttejä poikaa DAA! mee ny vittu kasvamaan aikuuseks!

• Fat_Zombie

No kamalaa kuraa joku Lovex ja koko euroviisusonnan voisi kuopata. Paskoja biisejä siellä. Yhden hitin ihmeitä sinne tehtaillaan jotka on täynnä tyhjiä sanoja..

• samaa mieltä oleva

Kauheit meikkipellei homoi kaikki.

• **ihQ-Bubbletyby**
        samaa mieltä oleva kirjoitti:

Kauheit meikkipellei homoi kaikki.

* . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . *
        siis oikeest loveX ON paska.ne on kaikki rumii ja pukeutuu homo vaatteisiin.. saman laisii kaikkio

• Ei Lovexia missään nimessä

Sanoista ei saa mitään selvää, englannin ääntämys perseestä, lauluääni kuullostaa yninältä ja muminalta ja kaikupohjaa ei oo yhtään. Ei taida "wannabe-olla-rokkistara" Lovex olla missään suhteessa oikea valinta viisuihin. Muuten biisit rokkaa kyl, mut laulajan vaihto piristäis bändiä. Tekniikka häviksessä ja vaik sitä ei oo ni laulais oikein ja artikuloiden.

• nimessä

Lovex on niin turha bändi et huh huh! Se oli tieto et kaikki 10-15w teinitytöt sitä sinne äänestää ku ne on niin ihqja...hohhoijaa!!Vaihtais laulajaa ja muutenkin olemustaan ni sit vois ehkä kattella...ovat niiiin ylimielisiä!

• Minä Itse

Nyt ovat teinipissikset äänestämällä ottaneet äänestyksen haltuunsa. Tämä ei tiedä hyvää. Lovex on täysin munaton pändi. Hanna Pakarisessakin on enemmän munaa kuin Lovexissa. Tämä ei tarkoita sitä että fanittaisin Pakarista millään muotoa. Thunderstone finaaliin, kiitos.

• Helsingissä1

Lovex on ainoa ehdokas jolla voisi olla oikeasti mahdollisuudet voittaa Helsingissä.

Hanna Pakarinen hukkuisi massaan koska naisten esittämä poprock on kaikkien yleisin genre tänä vuonna. Lisäksi negatiiviset ja lapselliset sanat vievät loputkin eurooppaalaisista äänistä.

Thunderstone on liian raskasta eurooppalaisille korville, jotka eivät ole tottuneet kuuntelemaan noin raskasta musiikkia. Lisäksi Thunderstone ei näytä hyvältä lavalla.

Humanella on kiva biisi, joka he pilaavat totaalisesti lavaesiintymisellään. Lisäksi se oopperamies pilaa sen herkän tunnelman, ja laulusta tulee lähinnä naurettava.

JWRA kuulosta ihan joltakin kellaribändiltä joka on eilen tehnyt ensimmäisen biisinsä. Lisäksi häviävät sulissaan ja lavaesiintymisessä Ruotsin The Arkille 100-0-

Katra voisi olla hyvä vaihtoehto, mutta korkeissa äänissä meni liikaa pieleen. Tässä musiikkityylissä kuitenkin se ääni on tärkeintä.

Johanna Kurkela on liian heppoisella biisillä ja laulaa suomeksi.

Kuoppamäki ja Jetsettersit on liian vanhanaikaisia.

Lauran biisi on jo nähnty. Tämän vuotinen on huonompi kuin Adiicted to you, joten ei silläkään pärjätä.

Kentalan biisi on auttamattoman tylsä jota kukaan ei muista sekunnin pääsetä biisin loppumisesta. Tällä ei pärjätä edes Suomessa, miten sitten ulkomailla.

Sitten on vielä joku, mutta sen täytyy olla aika turha kun en edes muista sitä.

• harmi.

harmi.

• ennakkosyösiggi

Prkl hanna pakarinen se ennakkosuosikki on eikä mikään helvetin naski lovex!!!!!!!!!!!

• -MissToro-

JEE!! oikeeta puhetta. :) ja se hannaki on siis SYVÄLTÄ. kyllä se Lovex voittaa, kun se on ulkomaillaki tunnettu bändi!!:D:D ja SE EI OO mikään saakelin "teinix" bändi, vaikka jotkut asennevammaset idiootit nii voi sanookki.

• iloinen Lovexin puolesta

Joo, se on totta kyllä, että Lovex on tosi hyvä, ja että se ansaitsee paikkansa! Ja olen varma, että Lovex saa euroviisu voiton!

• jemina87.

en tykkää lovexin "teinimassamusiikki" maineesta, mutta lovexin biisi iski :-)

ja pojat vetivät hyvin. paremmpin ku hanna;)

• ViisasIHMINEN

"LoveXXX ihq daa ihunin paratsz kaikistttth hej dåå 4EVA!!" vittu mikä paska pissis...

• henkilö joka nauraa

sun puhees oli tän tyylistä:

"Ziiz niinQ HEJ!!!siis se hannaki oli NIIIN
        per-zeez-täh!!siis niinQ ihQ Daa LOveXXi on NIIIIIIIIINN IHHHQQHQHQHQH siis niinQ daa oikeezt! äänestäkää loveXXXiiiii koska se on niin ihkuparatsz kaikistttthh!4EVA!!!!!!Oon niin ihQ ku puhun siis NIIIIIIINNNNNNNININ ihqustiiihhhh!!! sitäpaiZi sen bän din nimessä lukee LOVE!!!! uu lah lahhhhh ah!!!anteex vaan oon 19-W ja tooooossisisisisisiisisi aunein ja ihkuin kaikista!!!!!!!!!!!!!!!!111111enXXX ookkii ihQQQQQQQ!!!!!!!!!!"

oot tollane pikku kakara...

• teinix-hater

kaikki jotka vastaa tähän viestiin myönteisesti on kaikki paskoja teinixejä ja sinä olet heidän pomonsa. Jos joki huomaa,että olet teinix paska,niin ei se tarkoita,että samalla henkilöllä on asennevamma.Oot perseestä.Ja sitä kutsutaan nimenomaan TEINIXIKSI,jos käyttää ylimääräisiä äksiä. Ja kappaleetkin ovat aivan paskoja TEINIX-KAPPALEITA. et taida vain tietää sanan merkitystä. sanopa, kuinka vanha olet? Mitä luokkaa käyt, käytkö jo koulua?

• ...mun lisäks :D
        teinix-hater kirjoitti:

kaikki jotka vastaa tähän viestiin myönteisesti on kaikki paskoja teinixejä ja sinä olet heidän pomonsa. Jos joki huomaa,että olet teinix paska,niin ei se tarkoita,että samalla henkilöllä on asennevamma.Oot perseestä.Ja sitä kutsutaan nimenomaan TEINIXIKSI,jos käyttää ylimääräisiä äksiä. Ja kappaleetkin ovat aivan paskoja TEINIX-KAPPALEITA. et taida vain tietää sanan merkitystä. sanopa, kuinka vanha olet? Mitä luokkaa käyt, käytkö jo koulua?

en voi muuta sanoa kun ainoa oikein vastannut
        tällä keskustelulla! loppu! =)

• Loppuhuipennush
        ...mun lisäks :D kirjoitti:

Kyllä jees juu ja jepulajee

• positiivinemiäs
        Loppuhuipennush kirjoitti:

Kyllä jees juu ja jepulajee

aikamoine loppuhuipennus oli sulla :D
        toi huipensi kaiken!

KAIKKI JOTKA ON SAMAA MIELTÄ NIIN VASTAA AIVAN! ^^

• viisasolenminäki
        ...mun lisäks :D kirjoitti:

bileet aamuisin! :D olen viissas.

• haaaaahaaaaaaaaaaa
        iloinen Lovexin puolesta kirjoitti:

Joo, se on totta kyllä, että Lovex on tosi hyvä, ja että se ansaitsee paikkansa! Ja olen varma, että Lovex saa euroviisu voiton!

...joku hiton teinix clubi??anna mun kaikki kestää!!

• eihän siinä

Yks perssilmä koko bändi =) joku lovex, herran jestas.

• Amen 4-ever

puhun nyt KAIKKIEN puolesta.. LOVEX ON HOMOBÄNDI JA TEINIXIT TYKKÄÄ SIITÄ SIKS KU NE PUKEUTUU KU JOKKU NAISET TAI HOMOT! MUA HÄVETTÄÄ NII VITUSTI! ei ne lordille pärjää.. lordi pukeutui erikoisesti, lauloi erikoisesti, soitti erikoisesti. Lovex soittaa pelkkää paska, laulaa pelkkää paskaa ja näyttää aiva kuihtuneelta paskalta...

• viisukuuntelija

Mielestäni Lovexin ja Hannan kappaleissa ei ole mitään voittaja-ainesta. Kummatkin biisit ovat aika simppeleitä ja mitäänsanomattomia, ja lovexin biisi ei edes tartu. Siksi toivonkin että ihmiset äänestäisivät kappaletta eikä yhtyettä/artistia! Finaalijoukossa on monta oikein hyvää biisiä. Eli kuunnelkaa kappaleita!
      Sitä paitsi synkkä rokki on menneen talven lumia, nyt pitäis taas osata ennakoida ja äänestää sellainen kappale, joka vähän poikkeaisi aiemmasta.

• The Netherlands

no riippuu, missä asuu ja mistä tykkää. Mutta maailmalla Suomi tunnetaa vain pari esimerkkiä. Hanoi Rocks, Apocalyptica, The Rasmus ja The HIM
        Jos ihmiset tykkää humpasta, niin Irlannissa voi sellaista äänestää. Itse olen maasta, jossa rankka musiikki on kaikki kaikessa eli Suomesta ja sieltä idästä. Mun mielestä Brittien koulutyttö biisi oli syvältä viime vuonna, mutta jos Suomi valitsee jonku yhtä Paskan eli jonku lovex:n niin hävettää ees sanoa toukokuussa, että toi on Suomesta

• vanhus 42v
        The Netherlands kirjoitti:

no riippuu, missä asuu ja mistä tykkää. Mutta maailmalla Suomi tunnetaa vain pari esimerkkiä. Hanoi Rocks, Apocalyptica, The Rasmus ja The HIM
        Jos ihmiset tykkää humpasta, niin Irlannissa voi sellaista äänestää. Itse olen maasta, jossa rankka musiikki on kaikki kaikessa eli Suomesta ja sieltä idästä. Mun mielestä Brittien koulutyttö biisi oli syvältä viime vuonna, mutta jos Suomi valitsee jonku yhtä Paskan eli jonku lovex:n niin hävettää ees sanoa toukokuussa, että toi on Suomesta

jos todella olet ulkomailla..;)=DDD miten sinulla on jäänyt huomaamatta että Lovex jyrää euroopan listoilla monessa maassa =DDDDDD....vai Hannan lähettäisit =DDD??

• The Netherlands
        vanhus 42v kirjoitti:

jos todella olet ulkomailla..;)=DDD miten sinulla on jäänyt huomaamatta että Lovex jyrää euroopan listoilla monessa maassa =DDDDDD....vai Hannan lähettäisit =DDD??

ei ainakaan Alankomaissa moisesta bändistä ole kuultu. Täällä tiedetään nuo bändyt, joista jo kirjoitin. En tiia, missä maassa sitä kuunnellaan mutta en aio katsoa Suomen karsiutumista. Mutta Suomessa se valinta tehdään ja siihen on tyydyttä. Joten eiköhän mennä Finaalii ja pärjätä

• Annuna

Biisi ei ole edes hyvä.
      Äänet ovat vaan säälipisteitä niiltä bändin faneilta, jotka sitä ns. rakastavat. "Jibii, meidän ihku bändi pääsee Euroviisuihin, humpalla ei pärjätä! DAA!"
      Ei tietenkään millään pahalla. Inhoan vain kaikkea massaihkutuksia.

• erittäin huolestunut

Samaa mieltä! Teinien idolibändi! Fanit eivät edes välitä itse biisistä... =(

• akrls

Ihan turha sun on tulla selittää että me ollaan pikkuteinejä. meitä on ihan nuorista vanhempiin. Massaihkutusta tää ei oo! Me vaan kannustetaan lembibändiä viisuihin. Onhan niitä ihkuttajiaki mut pitää siellä pienessä mielessänne että ei me kaikki sellassia olla!

• huhhuh...
        akrls kirjoitti:

Ihan turha sun on tulla selittää että me ollaan pikkuteinejä. meitä on ihan nuorista vanhempiin. Massaihkutusta tää ei oo! Me vaan kannustetaan lembibändiä viisuihin. Onhan niitä ihkuttajiaki mut pitää siellä pienessä mielessänne että ei me kaikki sellassia olla!

Tässä sen taas näkee!! Te äänestätte bändiä vaikka teidän pitäis äänestää kappaletta!! Hei haloo itselles vaan...

• No. 9
        huhhuh... kirjoitti:

Tässä sen taas näkee!! Te äänestätte bändiä vaikka teidän pitäis äänestää kappaletta!! Hei haloo itselles vaan...

Laitetaan se virtanappula taas päälle! Eikö jengi ota opikseen viime kerrasta...? Erikoisuus on valttia! Lovex on ainut millä suomi saa pisteitä! Ei oo niin tuttua poikabändit viisuissa ni tottakai ne voi pärjätä!

Oishan se noloa lähettää taas joku humppa jetsetters ta jukka tekemään "kojot" eli 0 pistettä! Suomen kielellä ei pärjää, kaikkien pitäis se täs vaihees jo tietää! Jos et, ni kato viisun historia ja lärvi umpeen ku ette mistään mitää tiiä!

Omasta mielestä huonoja kaikki, mutta vain Lovex voi pärjatä! Pakarisen kaltaisia löytyy aina ja se on liian tavallinen!

• semmottia

Mitähän suomesta ajatellaan jos kaikki Lordit ja Lovexit sun muut tämmöset pistetään menemään.. Lordit oli hyviä mut Lovex on lähinnä teini-ikäisten ihannoinnin kohde. Muuten ei bändii mitään vastaan oo mut ei tarviis viisuihin mennä.. Mut tää onkin vain mielipide.

• inhimillinetyttö

sanon vaan,
        et oot täysin
        oikeassa. :D
        KAIKKI VII-
        SAAT IHMISET
        VASTAAVAT NÄI-
        HIN VIES-
        TEIHIN EDUS-
        TAEN HANNA
        PAKARISTA JA
        VIHATEN LO-
        VEXIA INHOAVIL-
        LA VIEST-
        TEILLÄÄN.

ja nämä
        viisaat ih-
        miset pal-
        kitaan
        positiivi-
        sella mai-
        nostuksella
        kunhan he ker-
        tovat nimi-
        merkin jota
        mainostaa.

KIITOS JO
        NÄIN ETUKÄ-
        TEEN! :)

• Rynkyttäjä

Mielummin se huonompi. Hävettää, kun suomalaiset riehaantuu maailman turhimmasta festarista. Euroviisuihin viedään yleensä ne huonnoimmat maan artistit (no, kuten lovex) jotka yrittävät hakea nousutoivoa viisuista. Tottakai me voitetaan, jos pistämme jonkun rock/heavy-bändin, joka eroaa melko paljon muitten popmassasta. Lordi oli ennen ihan uskottavan hyvä bändi, kunnes raha ja pop raiskasivat sen. Viekäämme siis joku massapoppari artisti viisuihin, kuin laadukas rockheavy bändi.

• semmottia

Totta: "Euroviisuihin viedään yleensä ne huonoimmat maan artistit". Ja voihan olla että ei enää pärjätä jos kaikki täältä tulevat bändit on rokkia tai heviä jatkossa.. Todennäköisesti muistakin maista tulee nyt jotain raskaampaa...

• ei ikinä

ensin voitetaan lordin avulla viisut ja sitten lovex on ehdolla viisuihin!suomi saa hävetä jos se valitaan!

• huh huh

ei edes osaa kunnolla laulaa.Kannattaa äänestää paras biisi ,ei esintyjä

• huhh...

hankkikaa aivot ennen ku äänestänne!
        ihan vaan vinkkinä tulevalle! :)

• tsiäh

Vitun lovexit, siinä on kyllä niin paska bändi ettei mitään järkeä...ei näytä olevaan teilläkään järkeä ku ootte tuommosta teinipaskaa mennee äänestään... :/ vaikka pärjäiski niin tulis todistettua että eurooppalaisten musiikkimaku on mennyt perseelleen

• Dodih

Aivan! Lovexia ei pidä päästää Euroviisuihin. Thunderstone olisi paljon parempi vaihtoehto.

• tsiäh
        Dodih kirjoitti:

Aivan! Lovexia ei pidä päästää Euroviisuihin. Thunderstone olisi paljon parempi vaihtoehto.

Thunderstone ois ollu paras tapa voittaa, mutta turhaanpa tuota enää ku kaikki suomen teinit on jo antaneet äänensä tuolle ns. bändille :(

• ttua

" Niin monta kuin on ihmistä, on myös erilaista mielipidettä "

kuka tykkää, kuka ei. Miks helevetissä pitää yleistää, "massateinit" äänestää. Äly hoi älä jätä.

ttua kuittaa

• Vanhukset =)

Kerrankin teineillä on hyvä idoli jos puhutaan euroviisuihin lähettämisestä ja kansainvälisestä pärjäämisestä...meitä tässä myyntikonttorilla 5 raavasta äijää ( eivät oikein teinin näköisiä=)=)) ja jokaisen suosikki Lovex...
      Niin ja kotona 3 lasta (vanhin 26v) sekä vaimo...Lovex suosikki...kun nyt ei muita kehtaa sinne lähettää.

• VwV

En mikään Lovex-fani oo, mutta te jotka sitä vastaan ootte, nii mikä ois parempi vaihtoehto? Mikään Hanna Pakarinen ei todellakaan menetyis sielä!

• The Netherlands

Ehottomasti Hanna Viisuihin, jos meinataan päästä edes Finaliin. Asun Alankomaissa ja edes kehtaa kuulla muita Suomen ehdokkaita Finaalissa, Kuin Hanna. Hän on Sexy ja hänen englanniksi laulaminen on todella hyvää. Mun Idoli on Mr Lordi ja Hannassa on potentiaalia tulla voittajaksi. Suomi kuunnelkaa Sydäntänne ja valitkaa Hanna Viisuihin. Mitä Lordiin tulee, niin he ovat niittäneet jo Euroopassa musiikissa mainetta.

• dorrrrrka

haloo me ollaan jo finaalissa ku menestyttii nii hyvin viime vuona! Hanna on ok, mut ei kyllä varmasti erottuis viisuisa mitenkää!

• The Netherlands
        dorrrrrka kirjoitti:

haloo me ollaan jo finaalissa ku menestyttii nii hyvin viime vuona! Hanna on ok, mut ei kyllä varmasti erottuis viisuisa mitenkää!

En aio pilata päivää katsomalla, kun muut nauravat Suomen humpalle. Hanna tuo Viisuihin karismaa, jota Suomi tarvisee. Mutta TE teette valinnat ja me tyydytään siihen. Hyvä, silti että tästä on tullut todella paljon kommentteja. Kiitos Suomi ! Eiköhän pärjätä TAAS

• vaniljaminttu
        The Netherlands kirjoitti:

En aio pilata päivää katsomalla, kun muut nauravat Suomen humpalle. Hanna tuo Viisuihin karismaa, jota Suomi tarvisee. Mutta TE teette valinnat ja me tyydytään siihen. Hyvä, silti että tästä on tullut todella paljon kommentteja. Kiitos Suomi ! Eiköhän pärjätä TAAS

Mielestäni Hannan karisma ei ihan riitä kansainvälisille lavoille. Hän hukkuisi siellä massaan, ja biisikin on aika tasapaksu ja mitäänsanomaton.

• ngt_90

Lovex on paras

• 56v mummo

Lovexin biisi on paras ja esitys muutenkin hyvä!

• ____

Hanna Pakarinen on enemmän massaa siellä ku Lovex, koska Hanna ei erotu joukosta, Lovex erottuu.

Itse en ole Lovex-fani, enkä edes siitä niiden biisistä välitä, mutta ei kukaan voi väittää, että nykyään vain biisillä on kisoissa väliä. Euroviisut ei ole samaa kuin ennen.

Kyllä Lovexilla on suuremmat mahikset, niin se vaan menee.

Mutta toisaalta ihan sama mulle, kuka sinne menee ja kuka voittaa, ei Euroviisutitteli nyt niin kunniakas ole, kellekään.

Ja plus, jos Suomi taas voittaa, tulee Ylelle vararikko :'DD

• ROKKII

Kaikki Suomen euroviisubiisit on huonoi, koska ne tehää hutaste paris sekas, mut jos pitäis valita nii Lovex ois Best ehdokas. Ketää ei ainakaa lähetetä laulamaa suomeks. Se kuulostais ulkomaalaisten korvis siansaksalt, ku moni ei kato suomee osaa. Suomalaiset ei osaa tehä ku ROKKII

• Nouner

The ARK voittaa 70 luvun ränttätänttällä.
      Hieno esitys,biisi ihan paska.

• Sydännyrrvällään

Naurettava teini biisi.Jos olis nähtävissä edes jotain uutta niin sitten(Jonne Aaronnin veljellä on sitä jokin)?mutta pelkillä meikeillä kaikki muut,hei sielua peilille tai ainakin edellispäivän snäkärit pellolle.Kuitenkin te olitte paras.

• dpp
        Sydännyrrvällään kirjoitti:

Naurettava teini biisi.Jos olis nähtävissä edes jotain uutta niin sitten(Jonne Aaronnin veljellä on sitä jokin)?mutta pelkillä meikeillä kaikki muut,hei sielua peilille tai ainakin edellispäivän snäkärit pellolle.Kuitenkin te olitte paras.

Iha hyvä vaa et laitetaa tollane tonne ettei voiteta uudestaa niit ku se tulee nii sairaa kalliiks muuten, jos voitetaan taas

• pimu on peto...

ehdottomasti lovex voittoon!! rakkaat ihmiset äänestetään lovex voittoon. Ei siellä mie,mie tyypit pärjää vaikka kuin ois trukki valamiina starttaan...

• dane_69

miks suomes on aina pelkkää rokkia

• Bamse

Veikkaan että suomi ei pääse edes jatkoihin tänä vuonna. On aika säälittävii artisteja, ja noi Lovexin äijät näyttää aika homoilta.

• Paras valitaan

Ei pääse jatkoon ??? SUOMI ON JO FINAALISSA !!!!

• lordia ei päihitä

Olenpa ihan pihalla, eikö kukaan todellakaan kuule ettei se lovexin laulaja, kuka lie, osaa lainkaan laulaa? Nuotissa pysyy ruotsalainenkin paremmin kuin tuon jekkubändin teinipojat. Aika nuijaa jos tommonen harratselijakokoonpano heti Lordin jälkeen pannaan naurattamaan yleisöä.

Mä äänestäisin jotakuta Katraa tai toista kaunista naista jotka ihan oikeasti osaavat laulaa. Ne on laulukilpailut, ei teini-intoilijoiden silmämeikki-hiusmuotoilubileet.

• MiiA..

jep.. lovexin on pakko voittaa. lovex on ihan paras ja ne muut ehokkaat on nii tylsii ja niitte biisit on iha surkeita. mutta lovexilla on paras biisi ja toivon todella,että lovex voittaa!

• mikäkeskustelunalotu

yäk. Joku Lovex. HYI

• henkka

Oot niin oikeessa. Hyvän näköset pojat ja muutenki Lovexin musa puree kuuntelijoihin (ja kotsojiin

• snowAngel91

Kävin kerran Lovexin keikalla vaikka pidin pellebändinä ja ne veti sen verran hyvin että olin minäkin myyty ;) Lovex ehdottomasti. Ja eihän ne edes ole mikään teinibändi.. Eikö ne oo 25-30 vuotiaita?

• Juttaaa

Kaikki joukolla lovexia äänestämään, itse ainakin tyhjennän prepaidini siihen, on se sen verta kovaa tavaraa, ei tarvi hävetä hannap:n ja kuoppiksen iskelmä-jollotuksia ja on jotain jännitystä itse viisuissakin. Ja saadaan eläkeläiset taas vinkumaan yleisönosastossa jes jes...

• lovexilla paskaa musaa

Mä kyl häpeen lovexin sekä koko suomen puolesta jos se viisuihin pääsee!!! se on saletti!
      Hanna Pakarinen on paras vaihtoehto!

• rokkaripimu

Lovexia parempaa viisuehdokasta ei oo rakastan niitä jätkiä ihan vitsisti varsinkin sitä yhtä niinstä mut ei siitä sen enempää.

kaikki äänestäkää lovex helsingin euroviisufinaaliin!

Lovex on paras!

• boldhead

onhan se lovex ihan viimesen päälle duunattu,
      mutta musiikki on ihan mitäänsanomatonta rokkia.
      ei erotu mistään.tollaista on maailma täynnä.

pistetään viisuihin humane mutisemaan!

• järkyttynyt

Mikäli Lovex edustaa suomea euroviisuissa taidan kannattaa vaikkapa Ruotsin edustajaa. Yök siis LOVEX!!

• msnfsa

yhyy. Lovex sunlaisia kannattajia tarvi.

• hannan kannattaja,kannan ha...

ei lovexia,ei ei ei ei ei!!!!!!!!!! teinipojat vaan vääntelee huuliaan,naurettavii pellejä! hanna parempi,paljon parempi! ei suomi tuu voittaan lovexilla,ainakaan!

• kyllästynyt totaalisesti

Ymmärrettävää että sinne ei osata Lordin jälkeen enää valita mitään "normaalia" vaan pitää yrittää keksiä jotain erikoista. Mutta tämä teinibändi ei kyllä tuo voittoa kotiin. Ja vaikka toisikin, niin minne on kadonnut ihmisten maku musiikista? Ne ovat kuitenkin euroviisut, miten se bändikään alentuu sinne osallistumaan.

• ei lovex, ei hanna

Samaa mieltä! Ja muistakaa ihmiset äänestää kappaletta eikä artistia/bändiä. vaikka bändi ois kuinka ihku niin se ei takaa että biisi on hyvä, eli pliis äänsetäkää parasta biisiä, esim. plane away tai see the signs!!!

• Eikku<3

Lovex pitää laittaa euroiviisuihin koska... se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvä

• VOIVAT

Vetästä samalla jonkun veisun eli Pelkonen ja Leppilampi duo siinä on näköä ja samalla polkasevat suomelle nollat heh heh hee(Vittu mulle ihan sama kunhan ei Euroviisujen takia Hartwall Areenalle joudu joku hyvä bändi perumaan keikkaansa Suomeen,viekää vaikka eduskunta talolle koko vitun viisu veisunne Keep on Rockin!

• Kansa Tietää

Kaiken maailman hömppäkeskustelua sitä vielä käydäänkin!
      Johannan esitys sänkyineen on erinomainen vastaveto Lordille, ja osoittaa Suomen Kansan monipuolisuuden.

Muut esittäjät matkivat ulkomaalaisia esikuviaan ja hyvin matkivatkin, mutta Johanna Kurkela on piikki jytämusiikin lihassa.

Liikemiesäly hoi, Eurooppaa pitää jälleen säväyttää. Nyt on vastavedon aika.

Jos Johanna häviää pääeuroviisut, silloin voimme siitä huolimatta pitää päät ylpeästi ylhäällä.

Jos joku muu häviää, olemme joutuneet naurun alaisiksi jonkun ihme Lovexin tapaisten lapsellisten laulujen takia.

• miizzu

muutes tiedoks vaan,että ei se ikä kato.. kaiken ikäset voi kuunnella lovexii.. siis en tajuuu ihmisii.. mikä teit vaivaa? miks ei muka lovexii vois kuunnella joku 60 tyyppi esim? voi tsiisua.. miettikää ny vähä mitä sanotte!

• tosimies

ei perskuta jos lovex pääsee viisuihin ajatelkaa millasen kuvan ulkomaalaiset saa suomest nehä luulee ettei tääl asu muutaku jotai transuja sais kyl olla häpeissää jos tollaset fruittarit siel ois

• Suomessa?
        tosimies kirjoitti:

ei perskuta jos lovex pääsee viisuihin ajatelkaa millasen kuvan ulkomaalaiset saa suomest nehä luulee ettei tääl asu muutaku jotai transuja sais kyl olla häpeissää jos tollaset fruittarit siel ois

Meinaatko että Lordin jälkeen ulkomaalaiset luulee että täällä asuu vaan monstereita? Haloo! Ja ei ne lovexit millekään transuille näytä. Hyvän näköisiä terveitä nuoria miehiä-

• butthole surfers
        Suomessa? kirjoitti:

Meinaatko että Lordin jälkeen ulkomaalaiset luulee että täällä asuu vaan monstereita? Haloo! Ja ei ne lovexit millekään transuille näytä. Hyvän näköisiä terveitä nuoria miehiä-

En menis sanoon mitään miehistä. Siis onhann se loukkaus MIEHIÄ kohtaan väittää noita pellejä miehiks...

• hillomunkki

joo mun mielestä lovexia ei missään nimessä pitäisi olla suomen ehdokas.Nimittäin minun mielestäni tekevät p****a musiikkia.Jukka Kuoppamäki olisi sopiva lordin jälkeeen

• katkerampi

Ovat varmaan tosi hyvännäköisiä rokkareita, mutta ne mr. finland kisat onkin sitten erikseen.

• Julia's Secrecy

Meikkipoitut meinaa pärjätä! jotku pikkuteinipissikset äänestää 100 krt ni kylä pääsevät. Si jos ei pääse ni byääää ja ranteet auki.

• vuorinen

samaa mieltä ei se sinne muuten pääse jos ei pissikset äänestä tosin tän vuoden euroviisuis ei oo yhtää hyvää ehdokast et ihan sama vaik oishan se pakarinen sentää ulkosesti parempi tosiasia on kuitenki et suomi jää hännänhuipuks tänä vuonna ei oo yhtää sellast koskettavaa biisii kehis.

• vuorinen.

samaa mieltä ei se sinne muuten pääse jos ei pissikset äänestä tosin tän vuoden euroviisuis ei oo yhtää hyvää ehdokast et ihan sama vaik oishan se pakarinen sentää ulkosesti parempi tosiasia on kuitenki et suomi jää hännänhuipuks tänä vuonna ei oo yhtää sellast koskettavaa biisii kehis..

• ilman muuta

pois päästä: ei sama juttu toista kertaa toimi! Ja se osoittaa todella huonoa makua ja tilannetajua & lopultakin vähäistä omaperäisyyttä, että napataan joku idea Lordilta, joka viimeksi voitti... No eihän se sitä pelkällä glamourilla ja silinterillä tehnyt, rakkaat lapsukaiset!!!

Onhan Lordilla SENTÄÄN vahva ammattitaito ja lahjat myös musiikin saralla - toisin kuin Lovexilla.

Ei millään pahalla, nuoriso, mutta älkää nyt fanituksessanne niin pitkälle menkö, että äänestätte Lovexin Euroviisuihin ammattilaisten ja konkarien joukkoon - nolaamaan Suomen jälleen!

• Lordia

Lovex käytti silinteriä jos guardian agel videolla joka julkaistiin ennen viime vuoden viisuja. Miksi lovexin pitäisi muuttaa tyyliään viisujen takia. ehkäpä Lordi matkikin lovexia kun se silinteri on niin siisti juttu.

• emppus

En todellakaan tiedä tuosta kappaleesta.. Aika paljon yllätyin siitä, kun olen kuullut että lehdissä, radiossa ja TV:ssä on siitä kappaleesta sanottu, että se on Lovex yhtyeen paras kappale tähän mennessä.. Heti kun oli tilaisuus, kävin kuuntelemassa sen kappaleen ja suorastaan petyin. En ole todellakaan mikään Lovex-fani, vaikka ihan ok musaahan se bändi tekee. Ja vaikka Lovex pääsisikin viisuihin, nii eihän Suomi tarvitse toista voittoa! Ollaan rikottu jo ennätys, ja sen pe pidämme. :D

• hemppuliini

Hmm.. Mistäs tässä aloittaisi. Itse ainakin pidän biisistä, vaikka en ihan kaikista kyseisen bändin kappaleista niin välitä. Kappaleen kertosäe tempaa mukaansa sekä muutenkin olen aina ihaillut miesten lavakarismaa sekä yleisönottaamistaitoa.

Ja tässä amatööribändi asiassa olen aivan eri mieltä. Lovexin melkein jokainen jäsen on soittanut yli kymmenen vuotta per henkilö omaa soitintaan (lukuunottamatta nuorta rumpalia) ja hallitsevat soittimensa erittäin hyvin. He ovat kovalla työllä ansainneet virallisen paikkansa Suomen musiikkimaailmassa ja varmasti kehittävät sitä entisestää kuten esim Flinch, joka puolestaa ei tuo mitään uutta!

Lovex jopa saattaisi erottua joukkiosta, sillä onhan sen jäsenet hyvännäköisiä ja karismaattisia/vähän sekopäisiä. En yhtään ihmettelisi, vaikka se saisikin ääniä niin nuorilta kuin vanhoilta.

Myös Lovexin muutama kuukausi sitten saama levytyssopimus Gun Recordsin kanssa on myös levittäny kuuluisuutta Keski-Eurooppaan, joten varmasti heillä olisi myös kuulijakuntaa sekä äännestäjiä sieltä suunnasta maailmaa.

Ja täytyy vielä puuttua tähän massateinibändi maineeseen sen verran, että nuoret osoittavat aktiiviutunsa paljon paremmin kuin aikuiset. Ja vielä nuoret tytöt/naiset kuin samanikäiset pojat!

• w_man22

ennakkosuosikin asemasta ei voi paljoa päätellä. Netin äänestyksissä kantaa on ottaneet etupäässä nuoret ihmiset.

Lauantaina äänestämään pääsevät suuret ikäluokat - vanhemmat ihmiset - jotka ratkaisevat kilpailun.

• Heavymetallos

Joo. Näkemiin ja hyvää yötä. Hiton pikku pissikset taas käyttäneet 5 eri liittymää äänestääkseen.

NYT vetoan kunnon musan faneja myös käyttämään kaikkia mahdollisia keinoja parantamaan KUNNON bändien tulosta! viidakko rummut laulamaan. Käskekää jopa lihavan frendin jota viisut ei kiinnosta textaamaan / soittamaan ! ! ! K'Tos!

• Heavymetallos

Ja Pitäkää huoli ettei kukaan pääse äänestämään mitään Humppaihmeitä kuten Lauraa ja sitä Kuppamunaa vai mikäsenytolikaan.

• ristus
        Heavymetallos kirjoitti:

Ja Pitäkää huoli ettei kukaan pääse äänestämään mitään Humppaihmeitä kuten Lauraa ja sitä Kuppamunaa vai mikäsenytolikaan.

lähetetää koko lovex ruotsin ehdokkaaks ni ois kansanomanen esiintyjä ees lovex pilaa suomen maineen :((((((((((((((((((((

• perusjätkäM

Fraasi-rock sillä samalla, tuhannen samalla puuro-kaavalla.
      Onnea kuitenkin matkaan vaikka epäilen kenenkään oikeasti kuuntelevan moista tasapaksua puuroa.
      Kellarissa varmasti toimii ok....ihmistenilmoilla ei.

• Miksterda

Hannasta ei ole Euroviisuihin! Osaahan tyttö laulaa, mutta kannattaisko katsoa ne edellisen vuoden Euroviisut uudestaan? Siellä oli jo 20 Hannakopiota, joista puolet laulaa paremmin. Lovexin kappale oli aika hyvä. Nyt on turha jauhaa tätä paskaa siitä, että se on teinien bändi! Viime vuonna itkettiin Lordin pilaavan maineen. Eipä alussa kukaan uskonut Lordin voittoon, mutta mediamyllytyksessä alko ihmisten päät kääntyä. Nykyään kukaan ei valita, että Lordi oli huono. Silti ollaan taas lähettämässää samaa humppaorkesteria yhä uudestaan ja uudestaan. Suomi pärjää rokilla ja hevillä. Oikeasti jos väitätte, että hevi ja rokki on menneen talven lumia, niin haloo. Miten sitten toi 20-vuotta euroviisuissa pyörinyt humppa? Jotain uuttako se on teidän mielestä?

Tuolla ei oikeasti ole kuin kaksi bändiä joilla on jotain mahdollisuuksia. Lovex ja Thunderstone. Näistä Thunderstonen parempi biisi ei päässyt edes finaaliin, joten Lovex on sitten ainoa.

Enkä ole Lovexin faneja! Enkä edes teini. Silti ärsyttää katsoa, kuinka ihmiset antaa ennakkoluulojen vaikuttaa tuloksiin! Aivan sama vaikka pitäisi Lovexia kuinka teinien bändinä, niin muu eurooppa ei pidä. Vaikka kuinka fanittaisit Hannaa, niin koita ymmärtää, että muu eurooppa ei tunne Hannaa ollenkaan. Eikä ole Idolsin tuomaa tunnettavuutta taustalla. Mikä siis vaikuttaa nyt näihin suomen äänestyksiin!

• Nimetön

on paras. Lovex on ihmeellisen mitäänsanomaton, vaikka onkin aikas hyvää mättöä. Humanen Herold olis mun ihannemies, jos olisin homo.

• ssssss

eks sit oo homo

• LasseLaht

AIVAN SYVÄLTÄ sieltä minne päivyt ei ikinä paista!! Karu totuus!! Tasapuolisuuden nimissä tulee sanoa, että tänävuonna Suomi palaa takaisin omille perinteisille sijaluvuilleen. Eli ENSIMMÄISEKSI taikka TOISEKSI häntäpäästä lukien.

Herra Hardwik, sanoit aikoinaan, että:" Marsista löytyy ennemmin elämää kuin Suomi voittaa Euroviisut. " Niin ei aivan käynnyt. Mutta voit olla AIVAN VARMA että se toinen voittaminen tulee tapahtumaan "marssilaisten" löytymisen jälkeen.

Kyllä näillä kappaleilla tullaan TAATUSTI Suomi palauttamaan takaisin niille perinteisille sijaluvuile. Eli päästään rullaamaan tuloslista aivan rauhassa loppuun. Ennen kuin sieltä löytyy sana SUOMI.

• on tässä :

Kuntelin biisit vast nyt varsinaisesti ensimmäisen kerran ihan rauhassa ja antaumuksella , osaa on vingutettu radios muistaakseni , osaa en ollut kuullut vielä ollenkaan . Tällein sijoittui 3 parasta mun sävelkorvalle :

1. Hanna Pakarinen 26%
      2. Humane 25%
      3. Laura 18%

Eli tiukkaa tulee olemaan 2 kärjessä olevan välillä kumpaa äänestän , ps. äänestän vain kerran ! Päivän fiilis ratkaisee ... ?

• ääneni

Humanen biisi on ainakin minun mielestäni paras!

• 37v naiselta

Nyt pitäisi vaakakupissa painaa maailman laajuinen menestyminen eikä täällä Suomen rajojen sisäpuolinen menestys ja kylmä tosi asia on että Pakarinen on tuntemeton yksilö maailmalla kun taas verrataan Lovexiin.
      Sit kun käydään se lopullinen kilpailu voitosta niin koko maailman äänet ratkaisee jolloin Lovex on paljon vahvempi. En kiellä etteikö Pakarinen osaisi laulaa, mut nyt haetaan pitkällä tähtäimellä ratkasijaa kokonais kilpailuissa.

Ja ompa meidän edustaja kuka tahansa niin kovat on paineet maailmalta, Lordi teki jotain niin suurta ja muutti koko Euroviisut kaikkialla. Tuskin kukaan osallistuja maa lähettää enään humpan veivaajia kisoihin, nyt on meno kovaa kaikilta.

Kaikesta huolimatta haemmehan taas voittoa? Vaikka se kalliiksi Suomelle käykin.

Ja kyl tuo Lovexin biisi oli hyvä, kaikki Pakarisen biisit on samalla kaavalla tehty.

• plane away

Kaunis kappale! Äänestäkää humanea!

• parhaita, mutta

biisit ei ole parhaimmistoa. Kipale ratkaisee.

• butthole surfers

No ei tällanen pissaliisapändikään mitään pisteitä kerää.

• Keski-ikäinen jo

Jos lähtee vertaamaan Pakarista ja Lovexia, niin vain jälkimmäisellä on jonkinlaiset mahdollisuudet.

Pakarisella ei riitä ääni eikä karisma. Jos lähtee yksin lavalle, pitäisi olla kumpaakin.

Lovexin laulajallakaan ei ole ääntä, mutta kun bändi soittaa takana, sitä ei huomaa niin selkeästi.

Äänestystyylin takia Euroviisut ovat muuttuneet teiniviisuiksi, ja sen mukaan esiintyjätkin kannattaa valita. Lovexilla on paljon suurempi kohderyhmä kuin Pakarisella.

• EI EIE EIEIEI

voi herraisä ei me millään teinipopilla pärjätä!

• 40-kymppinen

Vaikea uskoa että taas voittais rockilla??
      Lordi viime vuonna oli niin erilainen muista että se jäi jokaisen mieleen.
      Tällä humppa-rokilla mitä tänä vuonna on tarjolla ei valitettavasti edes päästä jatkoon
      Thuderstone on ainoo millä on biisissä jotain mutta sillä ei euroviisuissa pärjää.
      Sääli ettei oikeita vaihtoehtoja ole tarjolla.
      Lyön pääni pantiksi että mikään maa ei tänä vuonna enää hevillä voita:):)

• geego

Onhan se Lovex kuitenkin noista paskista paras ehdottomasti.
        Eihän sitä voi tietää ennustajatkaan että miten eurokansa aina äänestää.
        Jotain uutta aina ja ennen näkemätöntä,ei muuten.
        Nyt ei vain sellaista ole.

• zözö
        geego kirjoitti:

Onhan se Lovex kuitenkin noista paskista paras ehdottomasti.
        Eihän sitä voi tietää ennustajatkaan että miten eurokansa aina äänestää.
        Jotain uutta aina ja ennen näkemätöntä,ei muuten.
        Nyt ei vain sellaista ole.

Että ei se musiikki,vaan se show.

• Anyone Anymore

Lovex on yksinkertasesti paras!!! :D

• Mistä

laulussa kerrotaan. Onko kukaan suomentanut biisiä? Eipä oma englanninkieli riitä. Kuulostaahan se ihan hyvältä mutta olisi kiva tietää mistä lauletaan.

• Juinila

Ai se oli suomi24:n oma äänestys....mtv3:lla väittivät että Hanna Pakarinen lähtee Euroviisuihin ennakkosuosikkina. Ota tästä nyt selvää!! Thunderstone voittoon! Hevillä ei olla ennenkään hävitty!

• Ei voi muuta sanoa, täytyy todella äänestää, muut turhia tasapaksuja.

• M4K1

Pissikset äänesti tässä äänestyksessä.Ei tule oikesati voittamaan.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1883
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1786
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1614
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1218
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      94
      1215
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1178
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      358
      1024
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      879
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      831
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50