Viime viikolla Italiassa tuli myyntiin uusi Bravo ja se näyttää nousseen aivan uuteen luokkaan, ainakin mitä tulee viimeistelyyn ja auton laatuvaikutelmaan. Huolellisen silmämääräisen tarkastelun perusteella ainakin siltä vaikutti, ensimmäisen kerran. Auto on myös hyvin kaunis ja mainoskampanja on todella upeasti toteutettu. Kannattaa kuitenkin odottaa vähintäin vuosi, ennekuin todellisesta laadusta pystyy sanomaan yhtää mitään, vaikka tehtaan edustajat uhoavat Fiatin nousseen tällä mallilla Japanilaiseen luokkaan.
Carissimi saluti, Federio
Nuovo Bravo
9
2369
Vastaukset
- Stilosta?
Nykyisen Stilon tullessa markkinoille saksalaiset autolehdet totesivat silloinkin Stilon olevan laatuvaikutelmaltaan olevan saksalaisten tasolla ja autoa haukuttiin liian epäitalialaiseksi.No,uuden Bravon muotoilu on onneksi taas sellaista kuin italialaiselta autolta odotetaankin.
Jotenkin vain Fiatilla on jäänyt viime vuosina se viimeinen silaus autoistaan puuttumaan erityisten ajo-ominaisuuksien viimeistelyn osalta. Fiat Tipo oli aikoinaan melkoinen täysosuma ajo-ominaisuuksien ja tilankäytön osalta.Tähän eivät ole sitten pystyneet enää Bravot,Bravat ja Stilot vastaamaan vaan autot jäivät jotenkin keskeneräisiksi autojen ajettavuutta ajatellen.
Saa nähdä miten uusi Bravo sitten lopulta menestyy testeissä mutta enpä usko siitä tulevan pelastusta Fiatille sen enempää kuin Stilostakaan,joka tuotiin myös markkinoille kovin odotuksin.- Grande Punto
Grande Puntohan teki jo Fiatista viime vuoden eniten myyntiään lisänneen merkin Euroopassa.Fiatilla menee nykyään lujaa.Fiat teki mm. 291 miljoonaa euroa voittoa autoillaan viime vuonna.
- gfdgf
Fiatilla on ikävä tapa pelata uhkapeliä merkillään.Esim Toyota maksaisi kuun taivaalta jos saisi Fiat brandi mielikuvan itselleen.Automerkki on ollut esikuva takavuosina,124 tilankäyttö kompakti valmistaa 128 etuveto perheauto ja 127 monikäyttö pienissä.
Ikävä kyllä Korealaiset ja kohta Kiinalaiset vievät paikan.Muotoilua ja laatua kiitos. - signora x
gfdgf kirjoitti:
Fiatilla on ikävä tapa pelata uhkapeliä merkillään.Esim Toyota maksaisi kuun taivaalta jos saisi Fiat brandi mielikuvan itselleen.Automerkki on ollut esikuva takavuosina,124 tilankäyttö kompakti valmistaa 128 etuveto perheauto ja 127 monikäyttö pienissä.
Ikävä kyllä Korealaiset ja kohta Kiinalaiset vievät paikan.Muotoilua ja laatua kiitos.Fiatin maine suomalaisten keskuudessa ei ole kovin kehuttava, vaikka autojen laatu olisikin parantunut. Jos lukee käytetyistä Fiateista täällä suomi24:ssäkin, vioista riittää juttuja.
Se sopii paremmin lämpimiin maihin kuin Pohjoismaihin, sinne se on suunniteltu.
Harkitsin Fiatin ostoa mutta päädyin korealaiseen Getziin, kaunis ja teknisesti hyvä talvivarma pikkuauto Mitsubishin tekniikalla ja ennen kaikkea asiakastyytyväisyys on korkea, sen voi täältä Hyundai-keskustelustakin todeta. Siinä on myös hyvä hinta-laatusuhde. - tuoreena essonbaarista
signora x kirjoitti:
Fiatin maine suomalaisten keskuudessa ei ole kovin kehuttava, vaikka autojen laatu olisikin parantunut. Jos lukee käytetyistä Fiateista täällä suomi24:ssäkin, vioista riittää juttuja.
Se sopii paremmin lämpimiin maihin kuin Pohjoismaihin, sinne se on suunniteltu.
Harkitsin Fiatin ostoa mutta päädyin korealaiseen Getziin, kaunis ja teknisesti hyvä talvivarma pikkuauto Mitsubishin tekniikalla ja ennen kaikkea asiakastyytyväisyys on korkea, sen voi täältä Hyundai-keskustelustakin todeta. Siinä on myös hyvä hinta-laatusuhde.> Fiatin maine suomalaisten keskuudessa ei ole kovin kehuttava, vaikka autojen laatu olisikin parantunut. Jos lukee käytetyistä Fiateista täällä suomi24:ssäkin, vioista riittää juttuja.
Siinähän se juju piileekin. Kun uskoo essonbaarinmiehiä, joiden ajatusmaailma on jämähtänyt jonnekin 80-luvulle, pitäisi ostaa joku tojo tai klonkswagen, koska niissä ei ikinä ole mitään vikoja ja ne ovat vieläpä niin kohtuuhintaisia. Tämä "tieto" on niin varmaa, ettei ole edes tarpeen verrata, löytyisikö miltään muulta merkiltä vastaavaa paketia, mutta pienemmällä merkkilisällä höystettynä.
> Getziin, kaunis ja teknisesti hyvä talvivarma pikkuauto Mitsubishin tekniikalla ja ennen kaikkea asiakastyytyväisyys on korkea, sen voi täältä Hyundai-keskustelustakin todeta. Siinä on myös hyvä hinta-laatusuhde.
No olipas myyntipuhe. Onneksi ei ole Huihaissa Huihain tekniikkaa vaan se on wannabe japsi ;-) - signora x
tuoreena essonbaarista kirjoitti:
> Fiatin maine suomalaisten keskuudessa ei ole kovin kehuttava, vaikka autojen laatu olisikin parantunut. Jos lukee käytetyistä Fiateista täällä suomi24:ssäkin, vioista riittää juttuja.
Siinähän se juju piileekin. Kun uskoo essonbaarinmiehiä, joiden ajatusmaailma on jämähtänyt jonnekin 80-luvulle, pitäisi ostaa joku tojo tai klonkswagen, koska niissä ei ikinä ole mitään vikoja ja ne ovat vieläpä niin kohtuuhintaisia. Tämä "tieto" on niin varmaa, ettei ole edes tarpeen verrata, löytyisikö miltään muulta merkiltä vastaavaa paketia, mutta pienemmällä merkkilisällä höystettynä.
> Getziin, kaunis ja teknisesti hyvä talvivarma pikkuauto Mitsubishin tekniikalla ja ennen kaikkea asiakastyytyväisyys on korkea, sen voi täältä Hyundai-keskustelustakin todeta. Siinä on myös hyvä hinta-laatusuhde.
No olipas myyntipuhe. Onneksi ei ole Huihaissa Huihain tekniikkaa vaan se on wannabe japsi ;-)juttuja on monenlaisia mutta jos joku sanoo että jossain tojossa ei ole ikinä mitään vikoja niin kyllä ottaisin harkintaan senkin auton. Olen jonkin verran haastatellut takseja ym. automerkeistä ja ei siitä pääse mihinkään etteikö Corolla olisi monen suomalaisen suosikkiauto. Ratkaisuuni jättää italoautot sikseen vaikutti myös tämä tilasto, vaikka se ei olekaan ihan uusi. Varmaan uudempia malleja on korjattu ja kehitetty ja niinhän pitää ollakin. Italia on hieno maa mutta kyllä japseilla näyttää olevan enemmän tuota teknistä innovatiivisuutta, älykkyystesteissäkin ovat huippuluokkaa muiden kansojen suhteen..
http://www.tekniikkatalous.fi/doc.te?f_id=406347&plain=true - Fiat
signora x kirjoitti:
juttuja on monenlaisia mutta jos joku sanoo että jossain tojossa ei ole ikinä mitään vikoja niin kyllä ottaisin harkintaan senkin auton. Olen jonkin verran haastatellut takseja ym. automerkeistä ja ei siitä pääse mihinkään etteikö Corolla olisi monen suomalaisen suosikkiauto. Ratkaisuuni jättää italoautot sikseen vaikutti myös tämä tilasto, vaikka se ei olekaan ihan uusi. Varmaan uudempia malleja on korjattu ja kehitetty ja niinhän pitää ollakin. Italia on hieno maa mutta kyllä japseilla näyttää olevan enemmän tuota teknistä innovatiivisuutta, älykkyystesteissäkin ovat huippuluokkaa muiden kansojen suhteen..
http://www.tekniikkatalous.fi/doc.te?f_id=406347&plain=trueHyundai ei muuten ole japsiauto - vaikka ehkäpä jo tiesit sen että Korea ei ole Japani vaikka Aasiassa tietty sijaitseekin. Mutta jos olet siihen tyytyväinen niin mikäs siinä. Itse en Fiiattiani moiseen "riisikuppiin" vaihtaisi. Mutta ihan hyvä että tarjontaa riittää kaikille ja jokainen löytää mieleisensä. Mutta jos sinulla on nyt Huyndai - niin eikös kannattaisi sitten pysyä siellä palstalla :-) kun ei kerran omakohtaista kokemusta Fiateista ole...kuulopuheilla on ihan turha arvostella autoja tai tuoda vuosia vanhoja tilastoja näkyville ihmisille jotka ajalevat moisella merkillä ja tietävät sen sekä hyvässä että pahassa.
Japsit muuten ovat suorittajia - eivät innovaattoreita. Tämäkin on tutkittu. - signora x
Fiat kirjoitti:
Hyundai ei muuten ole japsiauto - vaikka ehkäpä jo tiesit sen että Korea ei ole Japani vaikka Aasiassa tietty sijaitseekin. Mutta jos olet siihen tyytyväinen niin mikäs siinä. Itse en Fiiattiani moiseen "riisikuppiin" vaihtaisi. Mutta ihan hyvä että tarjontaa riittää kaikille ja jokainen löytää mieleisensä. Mutta jos sinulla on nyt Huyndai - niin eikös kannattaisi sitten pysyä siellä palstalla :-) kun ei kerran omakohtaista kokemusta Fiateista ole...kuulopuheilla on ihan turha arvostella autoja tai tuoda vuosia vanhoja tilastoja näkyville ihmisille jotka ajalevat moisella merkillä ja tietävät sen sekä hyvässä että pahassa.
Japsit muuten ovat suorittajia - eivät innovaattoreita. Tämäkin on tutkittu.ja tulin tänne nettiin hankkimaan tietoja kyseisestä autosta, kai täällä saa keskustella vaikkei omistaisikaan tiettyä automerkkiä.
Onhan se kiva jos olet tyytyväinen Fiatiisi. Ajattelin ensin hankkia käytetyn Fiatin, mutta nettipalautteen takia se kiinnostus katosi. Jos tämä uusi Bravo pystyy pelastamaan konkurssin partaalla heiluvan Fiatin niin bravoo! Uudempia tilastoja en oikein löytänyt, löysin yhden tilaston, joka kertoo automerkeistä vuoteen 2005 saakka, kyllä niistäkin tiedoista voi jotain johtopäätöksiä tehdä, esim. sen että Toyota Yaris kannattaa ottaa harkintaan mieluummin kuin Fiat, niin arvostettu se on ollut viime vuosina. Hyundai on korealainen, tietty, ja se vaikuttanee siihen etten maksa turhia tuhansia pikkuautostakaan, verrattuna moneen muuhun saman tyyppiseen, sekä vähemmän korjauskuluja. Kyllä automerkkiin voi ja saa ottaa kantaa vaikkei sitä omistakaan, esim. myyntitilastoilla ON merkitystä, ymmärtänet, esim. sen arviointiin miten auton arvo säilyy. No tämä tästä, viihtykää italoautojen parissa, buona giornata! - Ei onnistu
signora x kirjoitti:
ja tulin tänne nettiin hankkimaan tietoja kyseisestä autosta, kai täällä saa keskustella vaikkei omistaisikaan tiettyä automerkkiä.
Onhan se kiva jos olet tyytyväinen Fiatiisi. Ajattelin ensin hankkia käytetyn Fiatin, mutta nettipalautteen takia se kiinnostus katosi. Jos tämä uusi Bravo pystyy pelastamaan konkurssin partaalla heiluvan Fiatin niin bravoo! Uudempia tilastoja en oikein löytänyt, löysin yhden tilaston, joka kertoo automerkeistä vuoteen 2005 saakka, kyllä niistäkin tiedoista voi jotain johtopäätöksiä tehdä, esim. sen että Toyota Yaris kannattaa ottaa harkintaan mieluummin kuin Fiat, niin arvostettu se on ollut viime vuosina. Hyundai on korealainen, tietty, ja se vaikuttanee siihen etten maksa turhia tuhansia pikkuautostakaan, verrattuna moneen muuhun saman tyyppiseen, sekä vähemmän korjauskuluja. Kyllä automerkkiin voi ja saa ottaa kantaa vaikkei sitä omistakaan, esim. myyntitilastoilla ON merkitystä, ymmärtänet, esim. sen arviointiin miten auton arvo säilyy. No tämä tästä, viihtykää italoautojen parissa, buona giornata!Ei onnistu uudelta Bravolta konkurssin partaalla olevan Fiatin pelastaminen. Firma kun ei konkurssin partaalla ole keikkunut aikoihin.
Tilastot ovat toki yksi valintaperuste autojen kanssa, itselläni on ollut tapana kuitenkin enemmänkin ajella autolla, kuin penkoa tilastoja. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124460MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872293Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71171
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o61918Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908