VOISKO...

JOKU KERTOA VASTAUKSIA..

..voiko joku kertoa että onko ne "otherssien" paikka minne se michael vietiin niin otherssien paikka? ja onko se mies joka oli siellä luukussa vankina se joku henry cale niin other??? vai onko niitä oikeita othersseja vielä edes näytetty??? mä haluisin niiiin kovasti tietää... kun näytettiin kun ana lucia ja eko ja libby joutu sinne saarelle ja sit siel oli kaksi pikkulasta niin ottiko se "henry cale"n porukka ne lapset vai OIKEET otherssit vai onko ne othersseja ne henry calen porukka....sori jos tuosta saanu oikeen kunnolla selvää mutta yrittäkää päästä kärryille tai ees et mitä mä tuossa tarkoitin ja koittakaa ees pliis vastata tuohon?????????????!!!!!!!!!!!

4

1311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lost is best!

eehhehheee siis mäkin oon kelannu tommosii ohan koko ajan sairasta eiksjee mut kummiski sitä se lost tekee ;D mut tässä vähän sisäpiirin tietoo juu nou wink wink waretus on in wink wink mut oikeesti ne kaks pikkulasta on ihan kunnossa ehkä vähän aivopestyi tyyliin vain hölmöt on ajan ja tilan orjii ja tosiaan näyttäis siltä et nää othersit on niitä henry calen porukoita paitsi et se henry cale onkin joku ben johtaja jolla on semmoinen riitaisa suhde julietiin joka on kans other mut se ampuu sit toisen otherin ja sit kummiski ne otherssit ei oo niitä jotka olis rakentanut ne hätsit sinne saarelle mut toi sarja on niin pirun sekava et ei ihme etä kaikilla on pää vähän wiuuuuu pyörällä mut tässä se vastaus näin lyhyesti sanotuuna ookkei MOIIIIIIIII!!!!!!!!!

• kiitti joo...

juu toi selvens kyl vähän..mut sen mä tiiän et siel saaren keskel on semmonen ihq paikka..vähän ku pieni kyläkaupunki...mee sivulle youtube ja eti nimel lost season 3 intro ja sieltä seitsemäs videopätkä niin siin näytetään..tai mulla ainaki se on seitsemäs...sori jos et älynny

• TÄÄ!!!
        kiitti joo... kirjoitti:

juu toi selvens kyl vähän..mut sen mä tiiän et siel saaren keskel on semmonen ihq paikka..vähän ku pieni kyläkaupunki...mee sivulle youtube ja eti nimel lost season 3 intro ja sieltä seitsemäs videopätkä niin siin näytetään..tai mulla ainaki se on seitsemäs...sori jos et älynny

tässä näkyy paljoooonn paremmin! mee sinne youtuben sivulle ja eti nimel lost 301-Ben intro ni siin on!!!!!

• koi
        kiitti joo... kirjoitti:

se kylä ei kyllä ole samalla saarella kuin
        tuo "lost-saari", vaan othersit asuu viereisellä saarella ja siellä on siis tämä kylä. jos tiesit tämän jo, niin älä huomioi tätä viestiä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3495
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      589
      2231
    3. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      92
      2212
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      1996
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1628
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1608
    7. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      69
      1536
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      1447
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1426
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      91
      1370
    Aihe