VOISKO...

JOKU KERTOA VASTAUKSIA..

..voiko joku kertoa että onko ne "otherssien" paikka minne se michael vietiin niin otherssien paikka? ja onko se mies joka oli siellä luukussa vankina se joku henry cale niin other??? vai onko niitä oikeita othersseja vielä edes näytetty??? mä haluisin niiiin kovasti tietää... kun näytettiin kun ana lucia ja eko ja libby joutu sinne saarelle ja sit siel oli kaksi pikkulasta niin ottiko se "henry cale"n porukka ne lapset vai OIKEET otherssit vai onko ne othersseja ne henry calen porukka....sori jos tuosta saanu oikeen kunnolla selvää mutta yrittäkää päästä kärryille tai ees et mitä mä tuossa tarkoitin ja koittakaa ees pliis vastata tuohon?????????????!!!!!!!!!!!

4

1316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lost is best!

eehhehheee siis mäkin oon kelannu tommosii ohan koko ajan sairasta eiksjee mut kummiski sitä se lost tekee ;D mut tässä vähän sisäpiirin tietoo juu nou wink wink waretus on in wink wink mut oikeesti ne kaks pikkulasta on ihan kunnossa ehkä vähän aivopestyi tyyliin vain hölmöt on ajan ja tilan orjii ja tosiaan näyttäis siltä et nää othersit on niitä henry calen porukoita paitsi et se henry cale onkin joku ben johtaja jolla on semmoinen riitaisa suhde julietiin joka on kans other mut se ampuu sit toisen otherin ja sit kummiski ne otherssit ei oo niitä jotka olis rakentanut ne hätsit sinne saarelle mut toi sarja on niin pirun sekava et ei ihme etä kaikilla on pää vähän wiuuuuu pyörällä mut tässä se vastaus näin lyhyesti sanotuuna ookkei MOIIIIIIIII!!!!!!!!!

• kiitti joo...

juu toi selvens kyl vähän..mut sen mä tiiän et siel saaren keskel on semmonen ihq paikka..vähän ku pieni kyläkaupunki...mee sivulle youtube ja eti nimel lost season 3 intro ja sieltä seitsemäs videopätkä niin siin näytetään..tai mulla ainaki se on seitsemäs...sori jos et älynny

• TÄÄ!!!
        kiitti joo... kirjoitti:

juu toi selvens kyl vähän..mut sen mä tiiän et siel saaren keskel on semmonen ihq paikka..vähän ku pieni kyläkaupunki...mee sivulle youtube ja eti nimel lost season 3 intro ja sieltä seitsemäs videopätkä niin siin näytetään..tai mulla ainaki se on seitsemäs...sori jos et älynny

tässä näkyy paljoooonn paremmin! mee sinne youtuben sivulle ja eti nimel lost 301-Ben intro ni siin on!!!!!

• koi
        kiitti joo... kirjoitti:

se kylä ei kyllä ole samalla saarella kuin
        tuo "lost-saari", vaan othersit asuu viereisellä saarella ja siellä on siis tämä kylä. jos tiesit tämän jo, niin älä huomioi tätä viestiä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      228
      36128
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      113
      24364
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      311
      15560
    4. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      160
      10739
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      120
      9650
    6. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      52
      8332
    7. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      8281
    8. 237
      6772
    9. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      213
      6437
    10. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      53
      6039
    Aihe