VOISKO...

JOKU KERTOA VASTAUKSIA..

..voiko joku kertoa että onko ne "otherssien" paikka minne se michael vietiin niin otherssien paikka? ja onko se mies joka oli siellä luukussa vankina se joku henry cale niin other??? vai onko niitä oikeita othersseja vielä edes näytetty??? mä haluisin niiiin kovasti tietää... kun näytettiin kun ana lucia ja eko ja libby joutu sinne saarelle ja sit siel oli kaksi pikkulasta niin ottiko se "henry cale"n porukka ne lapset vai OIKEET otherssit vai onko ne othersseja ne henry calen porukka....sori jos tuosta saanu oikeen kunnolla selvää mutta yrittäkää päästä kärryille tai ees et mitä mä tuossa tarkoitin ja koittakaa ees pliis vastata tuohon?????????????!!!!!!!!!!!

4

1269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lost is best!

      eehhehheee siis mäkin oon kelannu tommosii ohan koko ajan sairasta eiksjee mut kummiski sitä se lost tekee ;D mut tässä vähän sisäpiirin tietoo juu nou wink wink waretus on in wink wink mut oikeesti ne kaks pikkulasta on ihan kunnossa ehkä vähän aivopestyi tyyliin vain hölmöt on ajan ja tilan orjii ja tosiaan näyttäis siltä et nää othersit on niitä henry calen porukoita paitsi et se henry cale onkin joku ben johtaja jolla on semmoinen riitaisa suhde julietiin joka on kans other mut se ampuu sit toisen otherin ja sit kummiski ne otherssit ei oo niitä jotka olis rakentanut ne hätsit sinne saarelle mut toi sarja on niin pirun sekava et ei ihme etä kaikilla on pää vähän wiuuuuu pyörällä mut tässä se vastaus näin lyhyesti sanotuuna ookkei MOIIIIIIIII!!!!!!!!!

      • kiitti joo...

        juu toi selvens kyl vähän..mut sen mä tiiän et siel saaren keskel on semmonen ihq paikka..vähän ku pieni kyläkaupunki...mee sivulle youtube ja eti nimel lost season 3 intro ja sieltä seitsemäs videopätkä niin siin näytetään..tai mulla ainaki se on seitsemäs...sori jos et älynny


      • TÄÄ!!!
        kiitti joo... kirjoitti:

        juu toi selvens kyl vähän..mut sen mä tiiän et siel saaren keskel on semmonen ihq paikka..vähän ku pieni kyläkaupunki...mee sivulle youtube ja eti nimel lost season 3 intro ja sieltä seitsemäs videopätkä niin siin näytetään..tai mulla ainaki se on seitsemäs...sori jos et älynny

        tässä näkyy paljoooonn paremmin! mee sinne youtuben sivulle ja eti nimel lost 301-Ben intro ni siin on!!!!!


      • koi
        kiitti joo... kirjoitti:

        juu toi selvens kyl vähän..mut sen mä tiiän et siel saaren keskel on semmonen ihq paikka..vähän ku pieni kyläkaupunki...mee sivulle youtube ja eti nimel lost season 3 intro ja sieltä seitsemäs videopätkä niin siin näytetään..tai mulla ainaki se on seitsemäs...sori jos et älynny

        se kylä ei kyllä ole samalla saarella kuin
        tuo "lost-saari", vaan othersit asuu viereisellä saarella ja siellä on siis tämä kylä. jos tiesit tämän jo, niin älä huomioi tätä viestiä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe