Hienoa!!!!!!!! JA aivan odotettu tulos!
Kristian meni jatkoon!!!!!!!!!!
46
25892
Vastaukset
- ensin loppuun
kun ei ole vielä edes alkanut. Mutta toivotaan, vielä kerkii laittaa viestin. ; )
- ehkä 56%
56% sais ehkä äänistä?
- 56%
ehkä 56% kirjoitti:
56% sais ehkä äänistä?
Meni sitten vähän alakanttiin :)
- 75 %
ehkä 56% kirjoitti:
56% sais ehkä äänistä?
Hienoa! Jeeee!!! ; )
- ...........
75 % kirjoitti:
Hienoa! Jeeee!!! ; )
JEE!! Onneksi Kristian pääsi jatkoon! ;)
- jeeeeeeeje
Oikein hyvä! paras meni jatkoon.
- plääh
Seuraavalla kieroksella krisse vois laulaa vaikka Kansasin Carry on my wayward Son kappaleen. Sopisi hyvin äänelle.
- sama mies
IHANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
- Juuuuuuu
Carrylle kakkoseksi jäänyt Amerikan idoli -sällihän on ihan ja tasan samanoloinen! Bo tai mikä lie taisi olla nimensä.
- Juu-u-u
Carrylle kakkoseksi jäänyt Amerikan idoli -sällihän on ihan ja tasan samanoloinen! Bo tai mikä lie taisi olla nimensä.
- levyjä ?! Ette!
Okei, hyvä laulaja,mutta valuu pohjamutiin. Kukaan ei osta sen levyjä, eikä siitä tule kansainvälistä tähteä. Samoin ei Johannastakaan.
Kyllä vain ostaisin, jos jatkaa tuota linjaa joka hänelle sopii.
Ja Johannassa vasta olisikin heavy-laulajan ainesta kunhan saa vain kunnon taustabändin tuekseen!- ne voi imuroida
En ikinä ostaisi kenenkään idolsin levyjä kun en muutenkaan levyjä osta. Itselleni idols edustaa ajanvietettä jossa etsitään tavallisista ihmisistä taitavaa ja osaavaa laulajaa.
- elmo
ne voi imuroida kirjoitti:
En ikinä ostaisi kenenkään idolsin levyjä kun en muutenkaan levyjä osta. Itselleni idols edustaa ajanvietettä jossa etsitään tavallisista ihmisistä taitavaa ja osaavaa laulajaa.
..voi jesus...miks noita pitkätukkia sinne..ruma ku mikä..olis siellä ollu muitaki jatkoon ja parempia esityksiä...
- metsänomena
elmo kirjoitti:
..voi jesus...miks noita pitkätukkia sinne..ruma ku mikä..olis siellä ollu muitaki jatkoon ja parempia esityksiä...
Käsittääkseni kyse on kuitenkin laulukilpailuista eikä mistää mister/ miss suomi kilpailuista
- Tuittuilijatar
elmo kirjoitti:
Toki ulkonäöllä on merkitystä noissakin piireissä, mut en kyllä käsitä mistä toi ruma käsitys Kristianin kohdalla tulee?! Tyypistä oli stailattu ihan kelpo ihminen, kauniit silmät ja hyvä maku vaatteidenkin suhteen! Ja kerran jätkä osas laulaa ja on saanut lahjaksi tollasen äänen, niin miksi kadehtia?! Noita pehmoäänisiä nättinaamasia poikia on ihan liian kanssa näissäkin kisoissa!
Ja jos joku alkaa mua tädittelemään tän kirjoituksen pohjalta, niin tulee piiskaa! ;-) - oli paras
metsänomena kirjoitti:
Käsittääkseni kyse on kuitenkin laulukilpailuista eikä mistää mister/ miss suomi kilpailuista
jos ajatellaan ääntä. Ehdottomasti kaunein ja puhtain ääni. Ikävää, että muut asiat vaikuttaa, ei ääni.
- 1988ismyyear
Hienoa :) Mä äänestin kyllä!! Ari ja Kristian
- ...näin...
on. Ari tai Kristian koko roskan voittoon! =)
- emppus
Suosikkini alusta asti ja näin pitkälle pääs. :D :D Harmittaa vain kun Marina ei päässyt.. :( Itse olin lomilla kun Ari ja Johanna pääsivät finaaliin.. Arikin on suosikkini. :D :D Ari tai Kristian voittoon, mutta enemmän Kristian. :D :D
- jatkoon..
jee... kristian parempi kuin ari.. ihanan seksikäs ääni... kristian koko kisan voittakoon.
- ari ja panu fani! <3
ari tai panu voittaa koko kisan!ari ja panu jyrää ne on parhaita!!!
- suomalainen laulaja
Olen todella pettynyt tästä tuloksesta.
Tästäkin näemme että Suomi on nationalistinen maa. Tässä Idols-kilpailussa on niin SELVÄ että kuka on paras laulaja: Ruslanas. Hänellä on vahva koko paketti: kaunis sydän, herkkyys, sielukkuus, monipuolinen värikäs ääni, musikaalisuus loistaa, edustava ulkonäkö. Suomalaisten mielestä kaikki nämä rikkaudet on liian makea asia. Ikävä jos hänen tiensä päättyy tähän.
Kristianista voin sanoa vaan että todella hyvä ihminen ja oman tiensä kulkija, mutta olemme kuulleet tätä Amerikan tyyliä aidommin jenkkien esittämänä.
- minäminämiii
en nähnyt äänestysten julkistamista. kuka tuli toiseksi eilisessä äänestyksessä?
- .................
ruslanas
- hurraa.......
Voi vitsiliini, on siellä niin paljon hyviä laulajapoikia ja tyttöjä tänä vuonna että kiva kiva ! Kristiania äänestin tällä erää, jokaisessa erässä olen äänestänyt voittajaa... yes!
- Mä--
Hienoa!!!
- miehenalku
onneksi se homo ei voittanut
- <3
Kristian!! Ootteko muute huomannu et nyt ku Ari, Johanna ja Kristian on voittanu ni kaikki on ollu nelosia :D (jeejee ihmehuomio) Mut kuitenki :D Mun suosikki on nyt aina voittanu :PPPP
- mahtavaa
sunha viesti oli aivan ku mun kirjottama.. :o ihan samallalailla viällä laitettukki kaikki. kyl ari on aivan paras ehdottomasti... ja kristian ! :p loistavia. siitä johannasta en oikeen tykkää, mutmut..
- mummu + 5
minulla kääntyi sydän aivan syrjälleen ja äänestin elämäni ensikertaa !!!!!JATKOO huipulle
- ääni!!!!
Helevetin HIENO ääni! Mutten oikein tiedä, tuosta imagosta. Eihän pitkätukan sovi käyttäytyä nuin..lentosuukot ym.
- nii i:)
Saa pitkätukatkin lähettää lentosuukkoja ja eihän se tarkoita, että jos ulkoinen olemus oliski vähä "karu" et sisältäki pitäs olla.
Ei se pitkätukka sanele käyttäytymis sääntöjä...
- hepoo
kristian rulez... ruslanas haista pa*ka
- Hurraa hur
Ihanaa ihka igua!!! Kaks parasta ja mussukka makeeta Ari Ja Kristian!! Meikä ihan hihkuu onnesta!!
- Kyllä joo!
Toi Kristian nousi kyllä minun suosikiksi..ennen en näistä idolsseista ole innostunu ja ikinä en ole äänestäny mut nyt toi pitkätukkainen mies sai minun ääneni. Loistavaa Kristian, tälläistä lisää!
- Amiz88
Jes jeesus pääs jatkoon..
- <33<3<33
Roslan, tai mikä se sitten olikaan, niin hänen olisi pitänyt voittaa, ei se Kristian, tai se joka voitti. Koska se putoaa seuraavis kisois samantien. Roslan olis osannu seuraavaski kisois. MINUN mielipide, ei tarvitse protestoida!
- PARAS!!!
Olen samaa mieltä. Kertakaikkisen PUHDAS, KAUNIS ja UPEA ääni. Sellaista ei kellään muulla koko kisassa. Mut eipä nykyään sillä pärjää, näkeehän (kuuleehan) sen nykymusiikista joka usen on täysin epävireistä jne.
- hevistä....
PARAS!!! kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Kertakaikkisen PUHDAS, KAUNIS ja UPEA ääni. Sellaista ei kellään muulla koko kisassa. Mut eipä nykyään sillä pärjää, näkeehän (kuuleehan) sen nykymusiikista joka usen on täysin epävireistä jne.
...enkä tykännyt tästä pitkätukka jeesuksestakaan...plaah...en ikinä maksais senttiikään sen hihulin levystä...paska maku.
- miehenalku
PARAS!!! kirjoitti:
homot ei yleensä voita
- McMooran
Hyvä Kride!
Kuten joskus minulle tokaisit: ERÄÄT OVAT SYNTYNEET TYLYTTÄJIKSI!
Zemppiä tulevaan!
Koko McMooranin vanha jengi kannustaa sua. - idolsiin
ei aina tarvi kapinoida. pop ihmisiä idolsiin. >:(
- pop
Ei!! ihan väärä pääsi jatkoon. parempia oli.
- poppari
Idols panu mielummin euroviisuihin!
kuulin että Panun ensimmäiset muotikuvat tulisivat osoitteeseen www.finnfashion.fi - sika-seppo
Jos toi banaaninravistaja valitaan finaaliin äänestyksen ohi, irtisanon tv-lupani. Mitä vittua ne sitä hyysäävät? Kuvottava tyyppi koko jätkä!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5194342Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183471Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842292Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762169Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.861486- 1571363
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641281Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1021276- 641188
- 841134