Kauniista Kirkasta kova juttu

BACKSTAGELTA

Kirka oli Kaunis Mies. Komea ulkonäkö yhdistettynä ystävällisyyteen. Frank Sinatran silmät ja Caruson ääni. Veijarimainen. Ei tehnyt pahaa bakteerillekaan. Äly vailla vertaa. Backstagien ehdoton kuningas. Kirkasta on lukuisia juttuja lavan takaa. Yksi tässä:
Kirkan bändin basisti oli hikinen ja janoinen keikan jälkeen. Basisti-Holle kysyi Kirkalta mitä juotaisiin?
-Kirkasta, vastasi Kirka pokkana ja löi kuusi kossua pöytään.
Tämä tapahtui Pihtiputaalla 1996.

12

2494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja aika

      Juttu varmasti pitääpaikkansa. Olen sen itsekin joskus kuullut. Mutta minulle kerrotun mukaan se sattui Ylläksellä ja vuosikin oli lähempänä vuotta 2000. Hyvä juttu kuitenkin ja kertoo Kirkan anteliasuudesta. Muuten keikka oli venynyt kaksituntiseksi kolmen varsin sijaan. Kirka oli pannus taas kerran parastaan. Sen takia basistiakin janotti...

    • oli Äänekoski

      Olin paikalla tuolloin ja myös keikan jälkeen lavan takana. Kirkaa kävi kättelemässä keihäänheittäjä, Äänekosken pikkujättiläinen Jorma Kinnunen keikan jälkeen. Vuotta en muista tarkalleen...

      • Tietoa tietoa

        Teillä on väärää tietoa. Vuosi oli 1992 ja tuo tapahtui Sotkamossa. Ja keikan jälkeen kirkaa kävi kättelemässä takavuosien huippusoutaja Pertti Karppinen.


    • kaunis mies

      Jari Sillanpää, Marco Bjuström, Marko Björs, Teuvo Loman, Juha Föhr, pari mtv:n säämiestä, Kaikki Helila, Pekka Haavisto, Tuntti Aisku...

      • muista lääkkeet

        Siinäpä tärkeimmät!


    • moitita.

      -eräissä liikkeen avajaisissa j:kylässä hyvän esityksen jälkeen jäykät suomalaiset ei taputtaneet ,tähän MESTARI ;"ai täällä on tämmöistä."

    • OLENKAUNIS

      Kirka oli todella kaunis kuin esa pakarinen edestä ja pitkä komea kuin ben chyskovits lausutaanBEN MAI NAME IS BEN Moskovits). se kauneudesta

      • mervi suuri

        kirka oli ihan mervin näköinen. hän muistutti myös susania saatikka sitten paulaa ja toki leaa. jotenka näköä oli ja KOKOA.


    • Onslow

      Kirka oli ihanan näköinen mies, parhaimmillaan Mestareiden aikaan. Fantastinen ja valloittava.

    • ja baabuskaa

      olen pätkätyöläinen jua velvoitetyöllistetty. en usko tähän juttuun aluunkaan. tosi tyhmää, hävetkää.

    • eri-aaroni

      Saahan sitä sankaria kehua, mutta vertaaminen Carusoon, jos lauluäänestä on kyse, menee jo makeilun puolelle. Eikä kohde ole näkemässä, joten harakoille se menee. Tai ehkä variksille, nekin rääkyvät.

      • ääntelee

        demisroussos on ihan kuin kirka äänellisesti. caruso on ihan pihalla saatikka lintulaudalla...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe