Kauniista Kirkasta kova juttu

BACKSTAGELTA

Kirka oli Kaunis Mies. Komea ulkonäkö yhdistettynä ystävällisyyteen. Frank Sinatran silmät ja Caruson ääni. Veijarimainen. Ei tehnyt pahaa bakteerillekaan. Äly vailla vertaa. Backstagien ehdoton kuningas. Kirkasta on lukuisia juttuja lavan takaa. Yksi tässä:
Kirkan bändin basisti oli hikinen ja janoinen keikan jälkeen. Basisti-Holle kysyi Kirkalta mitä juotaisiin?
-Kirkasta, vastasi Kirka pokkana ja löi kuusi kossua pöytään.
Tämä tapahtui Pihtiputaalla 1996.

12

2597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja aika

Juttu varmasti pitääpaikkansa. Olen sen itsekin joskus kuullut. Mutta minulle kerrotun mukaan se sattui Ylläksellä ja vuosikin oli lähempänä vuotta 2000. Hyvä juttu kuitenkin ja kertoo Kirkan anteliasuudesta. Muuten keikka oli venynyt kaksituntiseksi kolmen varsin sijaan. Kirka oli pannus taas kerran parastaan. Sen takia basistiakin janotti...

• oli Äänekoski

Olin paikalla tuolloin ja myös keikan jälkeen lavan takana. Kirkaa kävi kättelemässä keihäänheittäjä, Äänekosken pikkujättiläinen Jorma Kinnunen keikan jälkeen. Vuotta en muista tarkalleen...

• Tietoa tietoa

Teillä on väärää tietoa. Vuosi oli 1992 ja tuo tapahtui Sotkamossa. Ja keikan jälkeen kirkaa kävi kättelemässä takavuosien huippusoutaja Pertti Karppinen.

• kaunis mies

Jari Sillanpää, Marco Bjuström, Marko Björs, Teuvo Loman, Juha Föhr, pari mtv:n säämiestä, Kaikki Helila, Pekka Haavisto, Tuntti Aisku...

• muista lääkkeet

Siinäpä tärkeimmät!

• moitita.

-eräissä liikkeen avajaisissa j:kylässä hyvän esityksen jälkeen jäykät suomalaiset ei taputtaneet ,tähän MESTARI ;"ai täällä on tämmöistä."

• OLENKAUNIS

Kirka oli todella kaunis kuin esa pakarinen edestä ja pitkä komea kuin ben chyskovits lausutaanBEN MAI NAME IS BEN Moskovits). se kauneudesta

• mervi suuri

kirka oli ihan mervin näköinen. hän muistutti myös susania saatikka sitten paulaa ja toki leaa. jotenka näköä oli ja KOKOA.

• Onslow

Kirka oli ihanan näköinen mies, parhaimmillaan Mestareiden aikaan. Fantastinen ja valloittava.

• ja baabuskaa

olen pätkätyöläinen jua velvoitetyöllistetty. en usko tähän juttuun aluunkaan. tosi tyhmää, hävetkää.

• eri-aaroni

Saahan sitä sankaria kehua, mutta vertaaminen Carusoon, jos lauluäänestä on kyse, menee jo makeilun puolelle. Eikä kohde ole näkemässä, joten harakoille se menee. Tai ehkä variksille, nekin rääkyvät.

• ääntelee

demisroussos on ihan kuin kirka äänellisesti. caruso on ihan pihalla saatikka lintulaudalla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7464
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2156
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1220
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1151
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe