Vaimo puhuu kokoajan että sais isoo ja paksuu

Rakkaus

Vaimo sanoo että mä riitän hyvin sille mutta jos joku paksukyrpänen nuorukainen nais sitä niin siitä tulis mullekkin nautintoo voi olla en vaan tiedä pystynkö vaikka naides kun siitä puhutaan se kiihottaa älyttömästi.

57

18689

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokenut

      Minulla on kokemusta tuosta tilanteesta. Päätin kokeilla, enkä ole todellakaan katunut. Mustasukkaisuutta en juuri tunne, kun asiaan ei liity salailua. Aluksi olin itse paikalla, mutta sittemmin olen antanut vaimon käydä vieraissa vapaasti. Hän kertoo yön tapahtumat, ja minä nain häntä aamuun asti. Näen vaimostani, että hän kertaa yön tapahtumat mielessään minulle kertoessaan, ja kiima on sanoinkuvaamaton. Toisinaan taasen naimme häntä yhden tai kahden kaverini kanssa, ja mustasukkaisuudesta ei tietoakaan. Suosittelen lämpimästi, jos rakastat vaimoasi.

      • mukavaa

        Olipa mukava lukea, että muillakin samoja "kokemuksia", minun vaimoni sai myös alussa kokemuksia 3-pyörästä, sitten nykyisin hän käy yksin olemassa yön ylikin vieraissa ja palaa kotiin "puhki" pantuna...Hei voitko antaa meiliosoitetta, olisi kiva vaihtaa tarkemmin kokemuksista ajatuksia???


      • Ekonomi
        mukavaa kirjoitti:

        Olipa mukava lukea, että muillakin samoja "kokemuksia", minun vaimoni sai myös alussa kokemuksia 3-pyörästä, sitten nykyisin hän käy yksin olemassa yön ylikin vieraissa ja palaa kotiin "puhki" pantuna...Hei voitko antaa meiliosoitetta, olisi kiva vaihtaa tarkemmin kokemuksista ajatuksia???

        Laita nyt ihmeessä se muijasi rahastamaan niistä panoista, näin hoidatte talouttannekin siinä samalla. Tilannehan olisi silloin melkein ideaali, muijasi saa vierasta koko rahan edestä, ja sinä saat rahaa ja tyytyväistä muijaasi.


      • Pete
        mukavaa kirjoitti:

        Olipa mukava lukea, että muillakin samoja "kokemuksia", minun vaimoni sai myös alussa kokemuksia 3-pyörästä, sitten nykyisin hän käy yksin olemassa yön ylikin vieraissa ja palaa kotiin "puhki" pantuna...Hei voitko antaa meiliosoitetta, olisi kiva vaihtaa tarkemmin kokemuksista ajatuksia???

        Hei pojat, tässä olisi pystyvä, terve ja hauskannäköinen nuori mies, joka haluaisi testata vaimojanne. Jättäkää mailiosoite, niin otan yhteyttä!


      • Kokenut
        mukavaa kirjoitti:

        Olipa mukava lukea, että muillakin samoja "kokemuksia", minun vaimoni sai myös alussa kokemuksia 3-pyörästä, sitten nykyisin hän käy yksin olemassa yön ylikin vieraissa ja palaa kotiin "puhki" pantuna...Hei voitko antaa meiliosoitetta, olisi kiva vaihtaa tarkemmin kokemuksista ajatuksia???

        Jaella nettiosoitettani. Kiva silti huomata, että on muitakin, joilla on samoja kokemuksia. Ei tunne itseään niin poikkeavaksi. Miten te aloititte? Tuliko aloite vaimoltasi vai sulta? Meillä idea oli minun, ja sain tehdä vähän aikaa töitä, että sain vaimon mukaan. Kun hän pääsi vieraan makuun, ei häntä tarvitse yllyttää. Usein järjestän hänelle silti tilaisuuksia poistumalla seurueesta, sammumalla tai nukkumalla. Joskus pääsen seuraamaan vierestä, kun hän levittää pilluaan vieraalle, ja se on tietysti parasta.


      • jpr
        Kokenut kirjoitti:

        Jaella nettiosoitettani. Kiva silti huomata, että on muitakin, joilla on samoja kokemuksia. Ei tunne itseään niin poikkeavaksi. Miten te aloititte? Tuliko aloite vaimoltasi vai sulta? Meillä idea oli minun, ja sain tehdä vähän aikaa töitä, että sain vaimon mukaan. Kun hän pääsi vieraan makuun, ei häntä tarvitse yllyttää. Usein järjestän hänelle silti tilaisuuksia poistumalla seurueesta, sammumalla tai nukkumalla. Joskus pääsen seuraamaan vierestä, kun hän levittää pilluaan vieraalle, ja se on tietysti parasta.

        Minua ainakin kiihottaa erittäin paljon, kun saa vieressä katsoa kun toinen mies panee vaimoani. Jälkiliukkaille pääsy sen jälkeen on nannaa...
        Se vain on harmi, ettei naiset ole kovinkaan innostuneita m 2n asetelmasta. Mutta ei haittaa, on meillä mukavaa myös näin.


      • mukavaa
        Kokenut kirjoitti:

        Jaella nettiosoitettani. Kiva silti huomata, että on muitakin, joilla on samoja kokemuksia. Ei tunne itseään niin poikkeavaksi. Miten te aloititte? Tuliko aloite vaimoltasi vai sulta? Meillä idea oli minun, ja sain tehdä vähän aikaa töitä, että sain vaimon mukaan. Kun hän pääsi vieraan makuun, ei häntä tarvitse yllyttää. Usein järjestän hänelle silti tilaisuuksia poistumalla seurueesta, sammumalla tai nukkumalla. Joskus pääsen seuraamaan vierestä, kun hän levittää pilluaan vieraalle, ja se on tietysti parasta.

        Meilläkin minä ehdotin sitä eka vaimolle, empi eka...jännitti vaikutuksia, nyt haluu hurjana näitä vieraita saada...löytynytkin pari ns vakkari miestä joilla vaimon haluamat kriteerit kunnossa


      • Ymmyrkäinen

        En tajua onko tuollainen rakkautta? Naitattaa vaimoaan muilla! Kertokaas te joilla moiset on kokeilut ovatkin johtaneet mielipahaan tms.
        Fantasiat on erikseen...


      • Kokenut
        Ymmyrkäinen kirjoitti:

        En tajua onko tuollainen rakkautta? Naitattaa vaimoaan muilla! Kertokaas te joilla moiset on kokeilut ovatkin johtaneet mielipahaan tms.
        Fantasiat on erikseen...

        Rakastamalleen ihmiselle tahtoo hyvää, ja kuten näet, vaimomme pitävät vierasta hyvänä. Samalla perusteella voisi vaatia vaimoa pidättymään kaikesta muustakin, mitä hän muilta miehiltä saa. Suklaakonvehdeista jne.


      • 3XX
        Kokenut kirjoitti:

        Jaella nettiosoitettani. Kiva silti huomata, että on muitakin, joilla on samoja kokemuksia. Ei tunne itseään niin poikkeavaksi. Miten te aloititte? Tuliko aloite vaimoltasi vai sulta? Meillä idea oli minun, ja sain tehdä vähän aikaa töitä, että sain vaimon mukaan. Kun hän pääsi vieraan makuun, ei häntä tarvitse yllyttää. Usein järjestän hänelle silti tilaisuuksia poistumalla seurueesta, sammumalla tai nukkumalla. Joskus pääsen seuraamaan vierestä, kun hän levittää pilluaan vieraalle, ja se on tietysti parasta.

        Vaimo kerran n...me kertoi haluavansa paksua,tuli riittämättömyyden tunne,mut sitte asia alkoi kiinnostaa/kiihottaa muakin.Nyt ei olla asiasta puhuttu aikoihin, mut asia jäi kytemää mieleeni millaista olisi nähdä vaimoni toisen....


      • Anonyymi
        Kokenut kirjoitti:

        Rakastamalleen ihmiselle tahtoo hyvää, ja kuten näet, vaimomme pitävät vierasta hyvänä. Samalla perusteella voisi vaatia vaimoa pidättymään kaikesta muustakin, mitä hän muilta miehiltä saa. Suklaakonvehdeista jne.

        Jos vaimoa ei rakastaisi ta luottaisi eikä kunnioittaisi ei hänelle voisi antaa mahdollisuutta toisiin miehiin.
        Minä olen ollut kaikkien tyttöystävien kanssa 1N ja 2-3M kimppaa kuten nykyisen vaimoni kanssa myö.
        Yksi kaveri on saanut panna kimpassa kaikkien tyttöystävieni ja vaimoni kanssa kimpassa.


    • married74

      On näköjään muitakin joilla on samanlaisia ajatuksia. Oma "pervous" vähenee. Mua kiinnostaisi myös "antaa" vaimolle vierasta ja vaimoa kinnostaa/pelottaa. Myös toinen nainen kolmantena pyöränä kiinnostaisi. Mutta miten me voidaan tietää että jospa se tuntuukin sitten "livenä" pahalta tai tulee mustasukkaisuutta tms. Liian isot riskit tavallaan kokeilemalla selvittää.

      • Kokenut

        Jos et luota vaimoosi - tai itseesi, älä leikkiin ryhdy. Minä ajattelin, että jos tuntuu pahalta, ei hommaa jatketa ja sillä siisti. Ei mustasukkaisuutta synny, jos ei ole pelkoa, ja pelko taasen tulee tietämättömyydestä. Jos tiedät, mitä tapahtuu, et pelkää etkä ole mustasukkainenkaan.


      • nautiskelija
        Kokenut kirjoitti:

        Jos et luota vaimoosi - tai itseesi, älä leikkiin ryhdy. Minä ajattelin, että jos tuntuu pahalta, ei hommaa jatketa ja sillä siisti. Ei mustasukkaisuutta synny, jos ei ole pelkoa, ja pelko taasen tulee tietämättömyydestä. Jos tiedät, mitä tapahtuu, et pelkää etkä ole mustasukkainenkaan.

        Mielenkiintoinen keskustelu käynnissä. Kiva huomata, että löytyy samanlaisia mieltymyksiä tarjota vaimoa muille miehille. Nimim. kokenut ja mukavaa ovat oikeassa mitä ovat kertoneet. Olemme myös vaimoni kanssa harrastaneet 2M ja 3M vaimoni sessioita ja kaikki ovat todella nauttineet. Vaimoni on käynyt myös ravintolassa kiihoittamassa miehiä ja ollut pantavana jatkoilla. Seksi luistaa erinomaisesti pitkään sen jälkeen kun hän saapuu aamulla kotiin ja kertoo yön tapahtumista rakastellessamme.... se piristää kummasti seksi elämää. Vaimoani kiihoittaa myös leikkiä ilotyttöä ja olen mielelläni parittaja joka valitsee asiakkaita...
        Perverssiä kenties, mutta kiihoittavaa..
        Leikkiin ryhtyminen tarvitsee luottamusta molemminpuolin ja suhteen tarvitsee olla muutenkin kunnossa. Kysymyksessä on seksi ja nautinnon hakeminen....rakkaus on ihan erijuttu.. Sitäpaitsi mielestäni on suurta rakkautta antaa toiselle valtavaa nautintoa...
        t. sex and life


      • nauttien
        nautiskelija kirjoitti:

        Mielenkiintoinen keskustelu käynnissä. Kiva huomata, että löytyy samanlaisia mieltymyksiä tarjota vaimoa muille miehille. Nimim. kokenut ja mukavaa ovat oikeassa mitä ovat kertoneet. Olemme myös vaimoni kanssa harrastaneet 2M ja 3M vaimoni sessioita ja kaikki ovat todella nauttineet. Vaimoni on käynyt myös ravintolassa kiihoittamassa miehiä ja ollut pantavana jatkoilla. Seksi luistaa erinomaisesti pitkään sen jälkeen kun hän saapuu aamulla kotiin ja kertoo yön tapahtumista rakastellessamme.... se piristää kummasti seksi elämää. Vaimoani kiihoittaa myös leikkiä ilotyttöä ja olen mielelläni parittaja joka valitsee asiakkaita...
        Perverssiä kenties, mutta kiihoittavaa..
        Leikkiin ryhtyminen tarvitsee luottamusta molemminpuolin ja suhteen tarvitsee olla muutenkin kunnossa. Kysymyksessä on seksi ja nautinnon hakeminen....rakkaus on ihan erijuttu.. Sitäpaitsi mielestäni on suurta rakkautta antaa toiselle valtavaa nautintoa...
        t. sex and life

        Vein vaimoni alkuillasta (mies)työkaverin luo juhliin, jonne oli tullut pari muutakin miestä.
        Kaverit oli jo alasti ja menossa saunaan, näytti ainakin kalut olevan lupaavassa kunnossa. Lupasivat pitää hyvää huolta vaimosta ja soittaa kun voin hakea pois mutta ei ennen aamua.
        Vaimo saa nyt kolmea yhtäaikaa ja aamulla saan kunnolla naitua liukasta pillua...mahtava tunne.


      • nautiskelija
        nauttien kirjoitti:

        Vein vaimoni alkuillasta (mies)työkaverin luo juhliin, jonne oli tullut pari muutakin miestä.
        Kaverit oli jo alasti ja menossa saunaan, näytti ainakin kalut olevan lupaavassa kunnossa. Lupasivat pitää hyvää huolta vaimosta ja soittaa kun voin hakea pois mutta ei ennen aamua.
        Vaimo saa nyt kolmea yhtäaikaa ja aamulla saan kunnolla naitua liukasta pillua...mahtava tunne.

        Mahtaa vaimosi olla aamulla väsynyt..mutta hieno juttu tietää hänen saavan kunnolla. Tosin itse olisi kiva olla paikalla katsomassa...
        Tarvitseeko kaverisi bileisiin lisää "tarjoilijattaria". Voisin tuoda yhden herkullisen.........


      • nauttien
        nautiskelija kirjoitti:

        Mahtaa vaimosi olla aamulla väsynyt..mutta hieno juttu tietää hänen saavan kunnolla. Tosin itse olisi kiva olla paikalla katsomassa...
        Tarvitseeko kaverisi bileisiin lisää "tarjoilijattaria". Voisin tuoda yhden herkullisen.........

        Vaimo oli oikeastaan aika pirteä aamulla kun menin hakemaan vaikka oli nainut koko yön kolmen kaverin kanssa ja olipa pillukarvatkin ajeltu pois. Olivat naineet ainakin kolmekertaa jokainen kaksi kumpaankin reikään ja kolmas oli laskenut lastinsa vaimoni suuhun. Jakso vielä aamulla naida ihan hyvin ja pillu oli tosi liukas.


      • Nainen
        nauttien kirjoitti:

        Vaimo oli oikeastaan aika pirteä aamulla kun menin hakemaan vaikka oli nainut koko yön kolmen kaverin kanssa ja olipa pillukarvatkin ajeltu pois. Olivat naineet ainakin kolmekertaa jokainen kaksi kumpaankin reikään ja kolmas oli laskenut lastinsa vaimoni suuhun. Jakso vielä aamulla naida ihan hyvin ja pillu oli tosi liukas.

        Vaimos ei vaan tajuu, mut tuohan on ihan suoranaista hyväksikäyttöä! Sairaita molemmat. Eikös hän vois vuorostaan viedä sinua nais- (tai mies-)työkavereiden LELUKSI?!

        Voi aikoja voi tapoja!


      • Nainen
        nauttien kirjoitti:

        Vaimo oli oikeastaan aika pirteä aamulla kun menin hakemaan vaikka oli nainut koko yön kolmen kaverin kanssa ja olipa pillukarvatkin ajeltu pois. Olivat naineet ainakin kolmekertaa jokainen kaksi kumpaankin reikään ja kolmas oli laskenut lastinsa vaimoni suuhun. Jakso vielä aamulla naida ihan hyvin ja pillu oli tosi liukas.

        "Jakso vielä aamulla naida ihan hyvin"
        - Eikö totuus ollut pikemminkin: Jakso olla naitavana (pumpattavan barbaran tavoin) vielä hyvin aamullakin..
        Kyllä on vaimos äidillä/isällä jäänyt jotain tärkeää opettamatta: ihminen ei ole lelu. Sama juttu sun äidillä/isälläs..
        Surullista..


      • Nainen
        nautiskelija kirjoitti:

        Mielenkiintoinen keskustelu käynnissä. Kiva huomata, että löytyy samanlaisia mieltymyksiä tarjota vaimoa muille miehille. Nimim. kokenut ja mukavaa ovat oikeassa mitä ovat kertoneet. Olemme myös vaimoni kanssa harrastaneet 2M ja 3M vaimoni sessioita ja kaikki ovat todella nauttineet. Vaimoni on käynyt myös ravintolassa kiihoittamassa miehiä ja ollut pantavana jatkoilla. Seksi luistaa erinomaisesti pitkään sen jälkeen kun hän saapuu aamulla kotiin ja kertoo yön tapahtumista rakastellessamme.... se piristää kummasti seksi elämää. Vaimoani kiihoittaa myös leikkiä ilotyttöä ja olen mielelläni parittaja joka valitsee asiakkaita...
        Perverssiä kenties, mutta kiihoittavaa..
        Leikkiin ryhtyminen tarvitsee luottamusta molemminpuolin ja suhteen tarvitsee olla muutenkin kunnossa. Kysymyksessä on seksi ja nautinnon hakeminen....rakkaus on ihan erijuttu.. Sitäpaitsi mielestäni on suurta rakkautta antaa toiselle valtavaa nautintoa...
        t. sex and life

        Väitän että vaimosi on todella rikki seksuaalisesti - jo nyt! Miten rikki vielä menee..ei itsekään tajua. Kerro sitten 5-10 vuoden kuluttua! Paikat varmasti rikki (ks. Peppuseksi & Sairaanhoitajan kirjoitukset) mutta miten henkinen puoli? - Suomen terveydenhuolto joutuu vielä koville! :((


      • Nauttien
        Nainen kirjoitti:

        "Jakso vielä aamulla naida ihan hyvin"
        - Eikö totuus ollut pikemminkin: Jakso olla naitavana (pumpattavan barbaran tavoin) vielä hyvin aamullakin..
        Kyllä on vaimos äidillä/isällä jäänyt jotain tärkeää opettamatta: ihminen ei ole lelu. Sama juttu sun äidillä/isälläs..
        Surullista..

        Tarkemmin ajatellen vaimo oli aamulla kuin "pumpattava barbara", en vain kiinnittänyt siihen huomiota kun luulin väsymyksen painavan.
        Tietysti nämä vaimon naintireissut pitäis saada loppumaan mutta kun ei tiedä konsttia muuta kuin odotella että ne loppuu itsestään joskus.
        Kaikki alkoi muutama vuosi sitten vähän niinkuin vitsinä kun kaverit kysy saako he ottaa vaimoni mukaan saunailtaan yhden kaverin mökille, johon vastasin että tottakai ja iskin vaimolle silmää.
        Pidin kysymystä ihan huulenhettona, mutta eräänä iltana (iltapäivällä) vaimo soitti että menee poikien kanssa saunomaan kun kerta on lupa ja tulee vasta aamulla. Seuraavalla kerralla minua tarvittiin kyytimieheksi mökille naimaan.
        Joskus vaimolle on annettu "jotain" mikä on saanut vaimon ihan villiksi eikä meinannut saada naimisesta tarpeekseen millään.
        Rakastan vaimoani, mutta mitä tehdä??


      • Kokenut
        Nainen kirjoitti:

        Väitän että vaimosi on todella rikki seksuaalisesti - jo nyt! Miten rikki vielä menee..ei itsekään tajua. Kerro sitten 5-10 vuoden kuluttua! Paikat varmasti rikki (ks. Peppuseksi & Sairaanhoitajan kirjoitukset) mutta miten henkinen puoli? - Suomen terveydenhuolto joutuu vielä koville! :((

        Kylläpä se vaimo nyt onkin rikki. Ja että seksuaalisesti rikki - mitähän sekin sitten on? Kaikki se, mitä ei itse uskalla - tai edes halua - on pervoa, sairasta ja vaarallista. Ymmyrkäinen tuossa ylempänä on myös sitä mieltä, että naisia käytetään hyväksi miesten halujen tyydyttäjinä. Ja näinhän se nimenomaan on: miehet käyttävät siihen tarkoitukseen yleensä naisia, paitsi homot. Naiset taasen käyttävät miehiä samaan tarkoitukseen. Ja terveydenhuolto on lujilla kaikesta hyväksikäytöstä.


      • Nainen
        Kokenut kirjoitti:

        Kylläpä se vaimo nyt onkin rikki. Ja että seksuaalisesti rikki - mitähän sekin sitten on? Kaikki se, mitä ei itse uskalla - tai edes halua - on pervoa, sairasta ja vaarallista. Ymmyrkäinen tuossa ylempänä on myös sitä mieltä, että naisia käytetään hyväksi miesten halujen tyydyttäjinä. Ja näinhän se nimenomaan on: miehet käyttävät siihen tarkoitukseen yleensä naisia, paitsi homot. Naiset taasen käyttävät miehiä samaan tarkoitukseen. Ja terveydenhuolto on lujilla kaikesta hyväksikäytöstä.

        On todella iso ero siinä käyttääkö toista seksuaalisesti hyväksi (eli rikkoo tahallaan toista) vai onko seksuaalisuus kahden ihmisen välinen ihana, antoisa asia.

        Väitän että kimppajutut, toisilla omaa naistaan/miestään panettamiset yms. on rikkonaisuutta.

        Kun ihminen alkaa parantua, alkaa vasta nähdä, aistia ihmisten rikkinäisyyttä.. Sekä oman että toisten.

        En silti ole tuomiten sanomassa tätä. Mutta parantua seksuaalisesta rikkinäisyydestä.. IHANAA!! Kuin talvesta päästä kesään! :DDDDD


      • Nainen
        Nauttien kirjoitti:

        Tarkemmin ajatellen vaimo oli aamulla kuin "pumpattava barbara", en vain kiinnittänyt siihen huomiota kun luulin väsymyksen painavan.
        Tietysti nämä vaimon naintireissut pitäis saada loppumaan mutta kun ei tiedä konsttia muuta kuin odotella että ne loppuu itsestään joskus.
        Kaikki alkoi muutama vuosi sitten vähän niinkuin vitsinä kun kaverit kysy saako he ottaa vaimoni mukaan saunailtaan yhden kaverin mökille, johon vastasin että tottakai ja iskin vaimolle silmää.
        Pidin kysymystä ihan huulenhettona, mutta eräänä iltana (iltapäivällä) vaimo soitti että menee poikien kanssa saunomaan kun kerta on lupa ja tulee vasta aamulla. Seuraavalla kerralla minua tarvittiin kyytimieheksi mökille naimaan.
        Joskus vaimolle on annettu "jotain" mikä on saanut vaimon ihan villiksi eikä meinannut saada naimisesta tarpeekseen millään.
        Rakastan vaimoani, mutta mitä tehdä??

        Jos todella rakastat vaimoasi, varaustaudut oikein kunnon keskusteluun hänen kanssaan. Voi olla että hänkin on jo kyllästynyt leluna olemiseen, mutta kumpikaan ei tiedä toistensa ajatuksia. Ole sinä rohkea ja tee aloite. :)

        Ainakin voisit tuoda oman näkökantasi julki. Mm. että kaikki lähti pilasta ja huulenheitosta liian helposti alkuun.. Ja jatkui kuin lumipallon vyöryminen..
        Kysy reilusti voisitteko lopettaa moisen ja ehkä yhdessä myöntää, että tulipa virhearvio tehtyä. Toivottavasti kumpikin voisi sitten kun asia yhdessä 'puitu', antaa toiselle ITSELLE anteeksi.

        Jos vaimosi ei halua lopettaa, voit keskustella, miksei. Miettikää omaa kiihottumista; miksi se tarvitsee tuollaista keinotekoista, kuten toisten naintien muistelu tms.

        Joitakin miehiä kiihottaa "jälkiliukkaat", mitä en voi ymmärtää. Kyllähän kaikkein antoisinta miehellekin tuntuisi olevan että voi antaa täydellistä tyydytystä naiselleen ilman ulkopuolisia.(sama naisen suhteen)
        Seksuaalisuus on valtava rikkaus ja elämänilon lähde. Mutta jos seksi irrotetaan erilliseksi toiminnaksi, se kuluttaa ihmistä.

        Fantasiat on asia erikseen, eikä niitäkään välttämättä tarvitse toiselle kertoa.. Mutta kun niitä lähdetään toteuttamaan, voi sielu mennä rikki. :(((

        Katso myös www.verkkoklinikka.fi -sivu -> Seksuaaliterveys (vaikken itse ole vähään aikaa sillä sivulla käynyt)


      • Kokenut
        Nainen kirjoitti:

        Jos todella rakastat vaimoasi, varaustaudut oikein kunnon keskusteluun hänen kanssaan. Voi olla että hänkin on jo kyllästynyt leluna olemiseen, mutta kumpikaan ei tiedä toistensa ajatuksia. Ole sinä rohkea ja tee aloite. :)

        Ainakin voisit tuoda oman näkökantasi julki. Mm. että kaikki lähti pilasta ja huulenheitosta liian helposti alkuun.. Ja jatkui kuin lumipallon vyöryminen..
        Kysy reilusti voisitteko lopettaa moisen ja ehkä yhdessä myöntää, että tulipa virhearvio tehtyä. Toivottavasti kumpikin voisi sitten kun asia yhdessä 'puitu', antaa toiselle ITSELLE anteeksi.

        Jos vaimosi ei halua lopettaa, voit keskustella, miksei. Miettikää omaa kiihottumista; miksi se tarvitsee tuollaista keinotekoista, kuten toisten naintien muistelu tms.

        Joitakin miehiä kiihottaa "jälkiliukkaat", mitä en voi ymmärtää. Kyllähän kaikkein antoisinta miehellekin tuntuisi olevan että voi antaa täydellistä tyydytystä naiselleen ilman ulkopuolisia.(sama naisen suhteen)
        Seksuaalisuus on valtava rikkaus ja elämänilon lähde. Mutta jos seksi irrotetaan erilliseksi toiminnaksi, se kuluttaa ihmistä.

        Fantasiat on asia erikseen, eikä niitäkään välttämättä tarvitse toiselle kertoa.. Mutta kun niitä lähdetään toteuttamaan, voi sielu mennä rikki. :(((

        Katso myös www.verkkoklinikka.fi -sivu -> Seksuaaliterveys (vaikken itse ole vähään aikaa sillä sivulla käynyt)

        olet valmis tuomitsemaan sairaaksi. Niin helppoa se on: se mistä en itse pidä, on kiellettyä muiltakin. Minun mottoni on, että kaikki, mistä molemmat nauttivat on luvallista. Minä nautin siitä, että vaimoni nauttii ja on kiimoissaan muiden miesten jäljiltä. Tiedän, etteivät kaikki siitä pidä, mutta en minä tuomitse heitä pervoiksi, sairaiksi tai rikkinäisiksi sen tähden. He vain ovat rajoittuneempia kuin minä ja vaimoni.

        Sukupuolinen hyväksikäyttä on sanahirviö, joka tulisi kielestä poistaa kokonaan silloin, kun puhutaan kahden aikuisen täysipäisen ihmisen sukupuolielämästä, joka perustuu vapaaehtoisuuteen. Eri asia on lapset, vajaaälyiset ja erilaisen pakon uhrit.


      • Nainen
        Kokenut kirjoitti:

        olet valmis tuomitsemaan sairaaksi. Niin helppoa se on: se mistä en itse pidä, on kiellettyä muiltakin. Minun mottoni on, että kaikki, mistä molemmat nauttivat on luvallista. Minä nautin siitä, että vaimoni nauttii ja on kiimoissaan muiden miesten jäljiltä. Tiedän, etteivät kaikki siitä pidä, mutta en minä tuomitse heitä pervoiksi, sairaiksi tai rikkinäisiksi sen tähden. He vain ovat rajoittuneempia kuin minä ja vaimoni.

        Sukupuolinen hyväksikäyttä on sanahirviö, joka tulisi kielestä poistaa kokonaan silloin, kun puhutaan kahden aikuisen täysipäisen ihmisen sukupuolielämästä, joka perustuu vapaaehtoisuuteen. Eri asia on lapset, vajaaälyiset ja erilaisen pakon uhrit.

        Äläpä laita sanoja minun suuhun. Minä en tuominnut vaan ilmaisin mielipiteeni ja käsitykseni, joka perustuu vankkaan kokemukseen mm. seksuaalisesti rikkinäisten ihmisten parissa.

        Mieshän ilmaisi selvästi että haluaisi vaimon nainti-reissut loppuvan ja että koko homma lähti huulenheitosta. - Etkö SINÄ osannut lukea sanoihin sisältyvää kärsimystä?

        Katso mieluummin rauhassa ulkopuolisin silmin omaa seksuaalista käyttäytymistäsi, äläkä raivokkaasti puolusta (ja mainosta) varmaankin pienen joukon seksuaalista käyttäytymistä johon takuulla sisältyy myös hyväksikäyttöä!
        Eihän ole kauaakaan kun Suomeen saatiin laki jolla raiskaus avioliiton sisällä on rikos. Ja sinä väität että koko termi seksuaalinen hyväksikäyttö pitäisi poistaa aikuisten kohdalta puhuttaessa!?!

        Osaatko erottaa seksuaalisuuden terveen ja elämää ylläpitävän toteuttamisen ja seksuaalisen hyväksikäytön?? Terve ja elämää ylläpitävä seksuaalisuuden toteuttaminen ei aiheuta pahaa mieltä, ei kärsimystä, ei morkkista, ei paikkojen rikkoontumista jne.

        Kokeneena (?) osaat varmaan etsiä tietoa seksuaalisuudesta mm. netistä. Vai luetko vain ne tekstit jotka tukevat sinun käsitystä ja yllyttävät liiankin helppoihin kokeiluihin??

        En enää ala kinata asiasta kanssasi.


      • Nainen
        Kokenut kirjoitti:

        olet valmis tuomitsemaan sairaaksi. Niin helppoa se on: se mistä en itse pidä, on kiellettyä muiltakin. Minun mottoni on, että kaikki, mistä molemmat nauttivat on luvallista. Minä nautin siitä, että vaimoni nauttii ja on kiimoissaan muiden miesten jäljiltä. Tiedän, etteivät kaikki siitä pidä, mutta en minä tuomitse heitä pervoiksi, sairaiksi tai rikkinäisiksi sen tähden. He vain ovat rajoittuneempia kuin minä ja vaimoni.

        Sukupuolinen hyväksikäyttä on sanahirviö, joka tulisi kielestä poistaa kokonaan silloin, kun puhutaan kahden aikuisen täysipäisen ihmisen sukupuolielämästä, joka perustuu vapaaehtoisuuteen. Eri asia on lapset, vajaaälyiset ja erilaisen pakon uhrit.

        Kirjoitit:
        "Minä nautin siitä, että vaimoni nauttii ja on kiimoissaan muiden miesten jäljiltä."

        Minä ihmettelen, miten vaimosi JAKSAA muitten miesten jäljiltä rakastella ja/tai nauttia rakastelusta puhki-naituna?

        Onko kaiken takana vain AHNEUS? - Teidän kummankin?
        Huom! Nämä ovat kysymyksiä, EI tuomitsemista. :)


      • Kokenut
        Nainen kirjoitti:

        Kirjoitit:
        "Minä nautin siitä, että vaimoni nauttii ja on kiimoissaan muiden miesten jäljiltä."

        Minä ihmettelen, miten vaimosi JAKSAA muitten miesten jäljiltä rakastella ja/tai nauttia rakastelusta puhki-naituna?

        Onko kaiken takana vain AHNEUS? - Teidän kummankin?
        Huom! Nämä ovat kysymyksiä, EI tuomitsemista. :)

        Jos kokeilet kerran, tiedät millainen kiima syntyy vieraasta miehestä. Ja kun et uskalla kokeilla, et myöskään tiedä - niin yksinkertaista.

        Tietysti syynä on voimakas sukupuolivietti molemmilla, mutta minä koen sen lahjana, kun sen voi tyydyttää. Mitähän se ahneus tässä yhteydessä tarkoitti: ei hän siitä maksua peri.


      • Kokenut
        Nainen kirjoitti:

        Äläpä laita sanoja minun suuhun. Minä en tuominnut vaan ilmaisin mielipiteeni ja käsitykseni, joka perustuu vankkaan kokemukseen mm. seksuaalisesti rikkinäisten ihmisten parissa.

        Mieshän ilmaisi selvästi että haluaisi vaimon nainti-reissut loppuvan ja että koko homma lähti huulenheitosta. - Etkö SINÄ osannut lukea sanoihin sisältyvää kärsimystä?

        Katso mieluummin rauhassa ulkopuolisin silmin omaa seksuaalista käyttäytymistäsi, äläkä raivokkaasti puolusta (ja mainosta) varmaankin pienen joukon seksuaalista käyttäytymistä johon takuulla sisältyy myös hyväksikäyttöä!
        Eihän ole kauaakaan kun Suomeen saatiin laki jolla raiskaus avioliiton sisällä on rikos. Ja sinä väität että koko termi seksuaalinen hyväksikäyttö pitäisi poistaa aikuisten kohdalta puhuttaessa!?!

        Osaatko erottaa seksuaalisuuden terveen ja elämää ylläpitävän toteuttamisen ja seksuaalisen hyväksikäytön?? Terve ja elämää ylläpitävä seksuaalisuuden toteuttaminen ei aiheuta pahaa mieltä, ei kärsimystä, ei morkkista, ei paikkojen rikkoontumista jne.

        Kokeneena (?) osaat varmaan etsiä tietoa seksuaalisuudesta mm. netistä. Vai luetko vain ne tekstit jotka tukevat sinun käsitystä ja yllyttävät liiankin helppoihin kokeiluihin??

        En enää ala kinata asiasta kanssasi.

        "Joitakin miehiä kiihottaa "jälkiliukkaat", mitä en voi ymmärtää. Kyllähän kaikkein antoisinta miehellekin tuntuisi olevan että voi antaa täydellistä tyydytystä naiselleen ilman ulkopuolisia.(sama naisen suhteen)"
        - Tuntuisi sinusta ja monesta muusta. Ei minusta eikä monesta muusta.

        "Katso mieluummin rauhassa ulkopuolisin silmin omaa seksuaalista käyttäytymistäsi, äläkä raivokkaasti puolusta (ja mainosta) varmaankin pienen joukon seksuaalista käyttäytymistä johon takuulla sisältyy myös hyväksikäyttöä!
        Eihän ole kauaakaan kun Suomeen saatiin laki jolla raiskaus avioliiton sisällä on rikos. Ja sinä väität että koko termi seksuaalinen hyväksikäyttö pitäisi poistaa aikuisten kohdalta puhuttaessa!?!
        - Niinkö minä sanoin? Mielestäni sanoin, että sana olisi poistettava aikuisten täysipäisten ihmisten vapaaehtoisesta seksistä puhuttaessa. Onko raiskaus vapaaehtoista? Millä tavoin olen raivokas? Kuka vääristelee?

        Ja miksi minun pitäisi hakea tietoa seksistä, kun minulla ei - enempää kuin kumppanillanikaan - sen suhteen ole mitään ongelmaa? Sinullahan se tuntuu olevan, kun pyrit määrittelemään muiden viattomia seksuaalisia taipumuksia hyväksikäytöksi tai joksikin muuksi sairaudeksi.


      • Nainen
        Kokenut kirjoitti:

        Jos kokeilet kerran, tiedät millainen kiima syntyy vieraasta miehestä. Ja kun et uskalla kokeilla, et myöskään tiedä - niin yksinkertaista.

        Tietysti syynä on voimakas sukupuolivietti molemmilla, mutta minä koen sen lahjana, kun sen voi tyydyttää. Mitähän se ahneus tässä yhteydessä tarkoitti: ei hän siitä maksua peri.

        Mikset salli näillä palstoilla varoittelun sanoja jostain seksuaalisen käyttäytymisen muodosta? Ei näitä sivuja ole mainostukseen varattu vaan keskusteluun.

        Kokeilemisesta sen verran: Toisilla ihmisillä itsesuojeluvaisto pelaa paremmin ja toisilla ilmeisesti pätkittäin.
        Tuon sinun ajattelusi mukaan joka ei ole jotain kokeilllut, ei voi asiasta mitään sanoa. Niinkö huumausaineista voi puhua vain käyttäjät?!

        Ahneudella tarkoitin:
        Kun toisten ihmisten seksuaalikäyttäytminen pitää haalia oman seksuaalisuuden innoittajaksi, on se mielestäni kuin söisi tiivistettyä ruokaa.
        Mitä tapahtuu jos joka aterialla syö päivän kalorimäärän sisältävän annoksen?
        Vertaus ei aivan toimi, koska "seksuaalinen lihavuus" ei ole lainkaan selkeästi havaittavissa.

        Vertauden ontuvuudesta huolimatta:
        Ihmettelen miksi toinen, toiset ihmiset pitää tuoda kahden väliseen hienoon ja ihanaan asiaan? ja väitän, että kyse on rikkinäisyydestä tai "vinoudessa".


      • Kokenut
        Nainen kirjoitti:

        Mikset salli näillä palstoilla varoittelun sanoja jostain seksuaalisen käyttäytymisen muodosta? Ei näitä sivuja ole mainostukseen varattu vaan keskusteluun.

        Kokeilemisesta sen verran: Toisilla ihmisillä itsesuojeluvaisto pelaa paremmin ja toisilla ilmeisesti pätkittäin.
        Tuon sinun ajattelusi mukaan joka ei ole jotain kokeilllut, ei voi asiasta mitään sanoa. Niinkö huumausaineista voi puhua vain käyttäjät?!

        Ahneudella tarkoitin:
        Kun toisten ihmisten seksuaalikäyttäytminen pitää haalia oman seksuaalisuuden innoittajaksi, on se mielestäni kuin söisi tiivistettyä ruokaa.
        Mitä tapahtuu jos joka aterialla syö päivän kalorimäärän sisältävän annoksen?
        Vertaus ei aivan toimi, koska "seksuaalinen lihavuus" ei ole lainkaan selkeästi havaittavissa.

        Vertauden ontuvuudesta huolimatta:
        Ihmettelen miksi toinen, toiset ihmiset pitää tuoda kahden väliseen hienoon ja ihanaan asiaan? ja väitän, että kyse on rikkinäisyydestä tai "vinoudessa".

        Minähän se juuri sallin. "Kaiken muun suvaitsen, paitsi en suvaitsemattomuutta." Aina epäsovinnaisuus on tuomittu, ja seksi on niin täynnä menneiden aikojen tabuja, että koko aihe on arka.

        Joka ei ole kokeillut, tuntee asian vain kuulopuheelta. Yrität väittää, että seksiä voi harrastaa liikaa tai väärin. Huumerinnastus on niin käsittämätön, että siihen en puutu. Tässä asiassa vain ei ole oikeaa eikä väärää, joka pätisi jokaiseen.

        En suosittele omaa tapaani kaikille. Uskovaisille tai muuten rajoittuneille ja ahdasmielisille ihmisille se ei varmaan sovi. Se vaatii tasapainoisen mielen ja onnellisen tasa-arvoisen suhteen sekä rajattomasti luottamusta. Palkintona on hekumaa ja ennenkokematonta nautintoa - ilman huumeita. Minä nautin, ja sinä ihmettelet!


      • Nainen
        Kokenut kirjoitti:

        Minähän se juuri sallin. "Kaiken muun suvaitsen, paitsi en suvaitsemattomuutta." Aina epäsovinnaisuus on tuomittu, ja seksi on niin täynnä menneiden aikojen tabuja, että koko aihe on arka.

        Joka ei ole kokeillut, tuntee asian vain kuulopuheelta. Yrität väittää, että seksiä voi harrastaa liikaa tai väärin. Huumerinnastus on niin käsittämätön, että siihen en puutu. Tässä asiassa vain ei ole oikeaa eikä väärää, joka pätisi jokaiseen.

        En suosittele omaa tapaani kaikille. Uskovaisille tai muuten rajoittuneille ja ahdasmielisille ihmisille se ei varmaan sovi. Se vaatii tasapainoisen mielen ja onnellisen tasa-arvoisen suhteen sekä rajattomasti luottamusta. Palkintona on hekumaa ja ennenkokematonta nautintoa - ilman huumeita. Minä nautin, ja sinä ihmettelet!

        "Se vaatii tasapainoisen mielen ja onnellisen tasa-arvoisen suhteen sekä rajattomasti luottamusta."

        Minä väitän:
        Tasapainoinen ihminen ei tarvitse noin rajuja & keinotekoisia kiihokkeita seksielämäänsä.

        Katsantomme ovat niin erilaiset että turha jatkaa kaksinpuhelua.

        Kerro 5-10 vuoden kuluttua mitä sulle & vaimollesi kuuluu.


      • Kokenut
        Nainen kirjoitti:

        "Se vaatii tasapainoisen mielen ja onnellisen tasa-arvoisen suhteen sekä rajattomasti luottamusta."

        Minä väitän:
        Tasapainoinen ihminen ei tarvitse noin rajuja & keinotekoisia kiihokkeita seksielämäänsä.

        Katsantomme ovat niin erilaiset että turha jatkaa kaksinpuhelua.

        Kerro 5-10 vuoden kuluttua mitä sulle & vaimollesi kuuluu.

        Palataan asiaan 8 vuoden kuluttua, silloin meillä on 40-vuotishääpäivä.


      • nauttien
        Nainen kirjoitti:

        Jos todella rakastat vaimoasi, varaustaudut oikein kunnon keskusteluun hänen kanssaan. Voi olla että hänkin on jo kyllästynyt leluna olemiseen, mutta kumpikaan ei tiedä toistensa ajatuksia. Ole sinä rohkea ja tee aloite. :)

        Ainakin voisit tuoda oman näkökantasi julki. Mm. että kaikki lähti pilasta ja huulenheitosta liian helposti alkuun.. Ja jatkui kuin lumipallon vyöryminen..
        Kysy reilusti voisitteko lopettaa moisen ja ehkä yhdessä myöntää, että tulipa virhearvio tehtyä. Toivottavasti kumpikin voisi sitten kun asia yhdessä 'puitu', antaa toiselle ITSELLE anteeksi.

        Jos vaimosi ei halua lopettaa, voit keskustella, miksei. Miettikää omaa kiihottumista; miksi se tarvitsee tuollaista keinotekoista, kuten toisten naintien muistelu tms.

        Joitakin miehiä kiihottaa "jälkiliukkaat", mitä en voi ymmärtää. Kyllähän kaikkein antoisinta miehellekin tuntuisi olevan että voi antaa täydellistä tyydytystä naiselleen ilman ulkopuolisia.(sama naisen suhteen)
        Seksuaalisuus on valtava rikkaus ja elämänilon lähde. Mutta jos seksi irrotetaan erilliseksi toiminnaksi, se kuluttaa ihmistä.

        Fantasiat on asia erikseen, eikä niitäkään välttämättä tarvitse toiselle kertoa.. Mutta kun niitä lähdetään toteuttamaan, voi sielu mennä rikki. :(((

        Katso myös www.verkkoklinikka.fi -sivu -> Seksuaaliterveys (vaikken itse ole vähään aikaa sillä sivulla käynyt)

        Keskusteltu on...mutta kun!
        Vaimo oli taas perjantai illasta sunnuntai aamuun ja miehiä oli peräti neljä, oli siinä pillu vähän turvoksissa kun neljä miestä pani kahtena yönä ja ilmeisesti vielä yhden päivän, pillu tuntu tosi tiukalta...johtuko turvotusesta.


      • Nainen
        nauttien kirjoitti:

        Keskusteltu on...mutta kun!
        Vaimo oli taas perjantai illasta sunnuntai aamuun ja miehiä oli peräti neljä, oli siinä pillu vähän turvoksissa kun neljä miestä pani kahtena yönä ja ilmeisesti vielä yhden päivän, pillu tuntu tosi tiukalta...johtuko turvotusesta.

        Jokunen kerta haet varmaan vaimos pelkän ruumiin...
        No, "elävä ruumis" hän mielestäni jo on.
        En usko että se mitä koet vaimoasi kohtaan olisi rakkautta. Kuten aikaisemmin olet kertonut, kiihotut siitä itsekin. - Siis pelkkää kiihkoa!
        Minä ainakin ymmrrän ja olen kokenut RAKKAUDEN ihan toisenlaiseksi.

        Miehet - SINÄ mukaanlukien - KÄYTTÄVÄT HYVÄKSI mitä kamalimmalla tavalla naista jota vaimoksi kutsut.
        Mikähän hänet ja sinut on rikkonut?
        Seksuaalinen hurjastelu ei kerro muusta kuin valtavasta rikkinäisyydestä: henkisesti ja myöhemmin koko keho, taudeista puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Kokenut kirjoitti:

        Palataan asiaan 8 vuoden kuluttua, silloin meillä on 40-vuotishääpäivä.

        jos muutki saa käydä panemassa vaimoasi ni ei todellakaan teillä ole 8 vuoden päästä hääpäiviä


      • Anonyymi
        Nainen kirjoitti:

        Väitän että vaimosi on todella rikki seksuaalisesti - jo nyt! Miten rikki vielä menee..ei itsekään tajua. Kerro sitten 5-10 vuoden kuluttua! Paikat varmasti rikki (ks. Peppuseksi & Sairaanhoitajan kirjoitukset) mutta miten henkinen puoli? - Suomen terveydenhuolto joutuu vielä koville! :((

        54-vuotias vaimoni on ollut 32 vuotta kimppansisena.
        Meidän yksi vaki nies on meidän juuri 31 vuotta täyttävän pojan kummi ja on pannut vaimoani 32 vuotta.
        Hän oli mukana meidän häissä bestmanin ja vietti hääyön hääsviitissä morsiamen toisena panokumppanina.
        Terve järkinen on vaimoni vaikka kimpassa pannaankin.
        Eikä meillä ole ollut sukupuoli tauteja vaikka ei olla kortsuja käytettykään.


    • Anonyymi

      Ei ole minun vaimoani kummempi hyvää yötä

    • Anonyymi

      Sun naisesi on jo harrastanut seksiä kyseisen tapauksen kanssa koittaa vaan saada homman luvalliseksi nyt. Kysäseppä onkohan hänellä mielessä jo joku jonka kanssa haluisi sänkyyn , siinä saattaa juurikin tämä naistasi kairannut isomuna löytyä.

      • Anonyymi

        Luultavasti, mutta ota tilanteesta ilo irti.

        Minua kiihottaa aivan älyttömästi että tiedän vaimon saaneen todellista isomunaa. Parasta tarinassa vielä on ettei isomunalla seissyt kunnolla kondomin kanssa. Vaimo oli antanut paljaalla. Ilman kondomia oli ollut kivikova.


    • Anonyymi

      Se on kiihottavaa, kun nainen käy naimassa vierasta miestä ja on yön yli. Viimeisin mies on naiselle mieleinen. 198 cm 120 kg ja 22 cm ja 6cm kullilla varustettu ja on todella kiimassa vaimoon. Viimeisin kerta on, kun olivat naineet 4 kertaa yön aikana. Ensimmäinen kerta oli mennyt, niin että melkein heti, kun olivat päässeet hotellihuoneeseen niin melkein suoraan sänkyyn. Vähän suutelua ensin ja sitten hieroneet paljaita alapäitä yhteen. Siitä nainen kääntynyt selälleen ja mies on tullut hänen päälleen rintaa vasten ja suudellut ja työntynyt kerralla hitaasti pohjaan asti. Nainen oli vaan sanonut, että ai vittu ku sä oot ihanan iso. Vähän aikaa niin ja sitten mies oli halunnut naida takaapäin. Oli ottanut toisella kädellä lantiosta ja toisella kädellä hiuksista ja työntynyt rajusti sisälle. Nainen sanoi, että tuntui siltä että pillu oli aivan läpimärkä reisiin asti. Mies oli nussinut rajusti ja kauan vaimoa takaapäin, sitten lauennut ekan kerran sisälle ja laskenut sisälle viikon satsin. Nainen kertoi, että ku se laukes sisälle rajusti miehen seistessä lattialla ja vaimo pikku peppu sängyn reunalla oli tehnyt niin hyvää, että meinasi taju lähteä. Saa nähdä, että onko kesällä seuraava kerta.

      • Anonyymi

        Vaimo sanoi aiemmin, että vois olla kiva joku uus isokyrpä. Joten etsitään hänelle sellaista. Miljoonasta sähköpostista on löytynyt muutama, jonka kanssa vois olla. Varmaan ykkösvaihtoehto on 2 metrinen 120 kiloinen lihaksikas mies, jolla on aivan järkyttävän kokoinen kyrpä. Nainen sanoi , että hänen kanssaan nussii, kun olivat vaihdelleet kuvia ja oli nähnyt alastonkuvan kulli kovana. Sanoi, että aivan ihanan kokoinen kyrpä ja hyvä kroppa. Kiusoittelee mua puhumalla, että miltähän se tuntuu, kun se nai mua takaapäin sillä kullilla ja laukee sisälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo sanoi aiemmin, että vois olla kiva joku uus isokyrpä. Joten etsitään hänelle sellaista. Miljoonasta sähköpostista on löytynyt muutama, jonka kanssa vois olla. Varmaan ykkösvaihtoehto on 2 metrinen 120 kiloinen lihaksikas mies, jolla on aivan järkyttävän kokoinen kyrpä. Nainen sanoi , että hänen kanssaan nussii, kun olivat vaihdelleet kuvia ja oli nähnyt alastonkuvan kulli kovana. Sanoi, että aivan ihanan kokoinen kyrpä ja hyvä kroppa. Kiusoittelee mua puhumalla, että miltähän se tuntuu, kun se nai mua takaapäin sillä kullilla ja laukee sisälle.

        Nainen kiusoittelee vieläkin enemmän. Sanoi että siinä ei kestä kauaa, kun hotellihuoneen ovi menee kiinni, niin ollaan jo sängyssä. Sanoi, että isoa kyrpää on niin ihanaa imeä ja sen , että haluaa imeä sen kerran huipulle, että pitää keskeyttää ja sitten menee selälleen jalat leveällä ja mies tulee päälle ja työntyy koko mitaltaan pohjaan asti. Sitten alkaa kiimainen naiminen ja mies laukeaa sisälle pitkän odottelun jälkeen, kun ei ole tavannut pitkään aikaan. Aina kun se mies hakee vaimon tuosta, niin ennen sitä pyytää kokeilemaan läpimärkää pilluaan, kun 30 minuuttia jäljellä. Ja voin sanoa, että pillu on läpimärkä.


    • Anonyymi

      Minä toteutin tämän,vaimon 52v kanssa puhuttu sekstaillessa haluaisko nuorta kokeilla, minulla vähän harmitti kun olin ollut 24v naisen kanssa hotkussa koko yön.
      Pojan kaveri ollut meillä ja sillä oli iso meisseli. Kerran hän soitti illalla saako tulla käymään. Tuli kerroin mun poika lähti kaupungille mutta ei se haittaa istuttiin iltaa ja tietenkin sauna päälle. Oltiin Mikan kanssa saunassa kerroin että vaimolle pitäis saada vauhtia, mitä vauhtia, no no vierasta niin innostus uudestaan. Mitä olet mieltä tästä ei sitten kerrota vaimolle eikä muillekkaan. Jäähyllä houkuttelin vaimon saunaan istui pyyhe päällä jonkin aikaa, joimme saunassa paukkuja vaimolla oli enää pyyhe jalkojen päällä Mika istui toisella puolen, vaimolla oli nännit jo pitkällä vaikka oli lämmin, menin tekemään paukkuja, huusin käyn limsaa kioskilta. Kuuntelin puhetta, Voinko pestä sinua Mika sanoi , no en tiedä no pese jos minä saan pestä sinut. Kun vaimo alkoi pesemään kuului sori haittaako Mika sanoi, eiii kai mutta on tämä iso sanoi vaimo, viruttelen vielä, saanko vähän vaimo kysyi luoja kun on paksu , Mikasanoi sievästi imet ihanasti älä ääl enää, Mika, mitä mitä älä voiiih sinä halkaiset minut, ei sais eiih kuului vaimon ulinaa pane pane eiih Mika Mika nyt nyt voiiih sulta tuleeee. Odotin että menevät saunaan, menin löylyyn vaimo sanoi en jaksa enää ja meni pesulle. Lähtiessä Mika sanoi en kerro kellekkään.
      Vaimo oli aivan normaali, mutta rakastellessa kun kerroin kaikkea kiihottui eri lailla ja ehdotti sullekkin iskä pitää järjestää jotain en ole mustis.

      • Anonyymi

        Sama höyrypää kirjoittelee näitä lääh puuh ei pilkkuja ei pisteitä nussittiin vittu levällään ja sit juotiin paukkuja paukkuja paukkuja lääh puuh make ja sit vaimo kiimaisena olikin maken kanssa paukkuja ja lätisi litisi maken kanssa läääh puuh en arvannutkaan kuinka naivat läpi yön ja sit otettiin paukkua maken kulli pystyssä lääh puuh ilman pilkkuja ja pisteitä make nai vaimoa ja sit otettiin paukkuja


    • Anonyymi

      vaimo laittoi kutsun jotenkin näin. Isomunainen poikamies saa hyvää jos on selvinpäin. Kuvissa on yleensä kuva seisovasta ja sievä kysymys mitä maksaa. Vien vaimoni itse paikalle ns. hyvä ystävä ja näin käyttäytyvät hyvin ja ovat selvinpäin, suurin osa on kertonut että jännitti olla selvinpäin mutta oli parempaa niin.
      Vaimo kertoi että on kiihottavaa kun osalle on äiti tai naapuri tai sukulaisen tyttö, yleensä kertovat ennen tapaamista jos haluavat jotain roolia. Usein haluavat että on huora ja pukeutuu niin. Kukaan ei ole pahoinpidellyt, osa ollut usean kerran. Yksi on 66v iso mies ja sillä on kuulema iso. Vaimo kertoi että toisella kertaa antoi kahdesti kun oli niin haluttava ja kiltti. Hinta on 200 - 600€. riippuu miten haluavat " 36v yksinhuoltajaa" auttaa.

    • Anonyymi

      Mun vaimo on kans puhunut isosta monesti. Mentiin hotelliin sanoin vaimolle nyt saat isoa, meni vähän paniikkiin otti isot paukut terästelin vaimon paukkuja pikku hiljaa. Alhaalta tuli soitto, menin alas poika tuli kaverinsa kanssa sanoi että ei tiedä mitä edessä. Avasin oven ja päästin sisään lähdin alas.
      Tulin alhaalta avasin oven, Kirsi valitti sängyllä valtava kalu pani takaa huusi himosta huusi tuskasta. Näytin toiselle mene, toinen valtava kalu ja Kirsin edessä tarttui siihen nopeasti ja imi minkä voi takana oleva tykitti kovaa ja laukesi Kirsi huusi kuuumaaa, kalu lähti hiljaa pois spermaa valui. Toinen poika meni tilalle Kirsi huusi luoja lisää en kestä valitti tyynyyn koko ajan poika laukesi sisään.

      Vaimo makoili pedillä näki kasvoista oli punainen ja tukka hikinen, Kirsi makoili ja kutsui sänkyyn olin seljällään Kirsi alkoi suutelemaan makasi puoliksi päällä tunsin käden kalulla yritin nousta Kirsi sanoi ole siinä ja suuteli tunsin suun kalun ympärillä Kirsi maksi rinnan päällä ja katsoi poika imi ja nuoli hyvin se tunne että on mies sai kalun kovenemaan lisää ja laukesin tunsin että nuolee alapintaa ja spermaa lensi vatsalle ja Kirsin kasvoille. Makasin siinä pojat lähti.

      Kirsi kertoi että sopivat niin että jos antaa antaa myös mieheni. Käytiin suihkussa ja syömään illalla jatkoin mieheni kanssa halusin hulluna.

    • Anonyymi

      lainaisko vaimo sitä sullekin saisit tietää miltä iso ja paksu tuntuu pepussa

    • Anonyymi

      vaiha akkaa jäät toisex jossain vaiheessa.

    • Anonyymi

      Me ollaan valittu minun kavereita vaimoa panemaan.
      Tuttuja miehiä jotka himoitsee vaimoa ja haluavat tuottaa mielihyvää hänelle.
      He myös arvostavat kun saavat panna kaverin vaimoa.

    • Anonyymi

      Sun vaimo haluaa isoa mustaa mulkkua.

    • Anonyymi

      Paksusta tulee paksuksi!

    • Anonyymi

      Olin työkomennuksella Tampereella . olin ollut jo kaksi viikkoa ja vaimo tuli viikonlopuksi pohjoisesta. Heti perjantai iltana mentiin syömään ja pari tuttua sattui samaan ruokapaikkaan.Henry istui pöytään ja esittelin että Mira tuli Tamperelle ja jatkaa Helsinkiin sunnuntaina, vaimo katsoi ihmeessään ja kysäsi hiljaa miten niin olen työkaveri, kuiskasin saat nähdä.
      Huoneessa istuttiin ja oltiin jo vähän humalassa, hyväilin vaimoa ja sanoin Henrylle eikö olettkin nätti tämä Mira. Mira naureskeli ja kuiskasi mitä meinaat, annoin suukon poskelle. Meni ainoaan nojatuoliin ja Henry joutu istumaan Miran viereen sängylle.
      Henry kaulaili jo Miran kanssa Mira katsoi minua ja antoi Henryn hyväillä kun pusero ja liivit lähti Mira huokaili jo kunnolla menin viereen ja vedin housut pois.
      Kun mustat sormet koitteli pillua Mira oli valmis Henry puotti vaatteet tosi paksu kalu paljastui Henry sanoi en ole saanut naista kuukauteen ja meni päälle Mira huusi hiljaa kun iso terska aukoi pillua näin kuinka Mira nosti pillua että saa kunnolla pillu äänsi siihen malliin että kiimaa riittää Mira kiljahteli lopussa kun Henry junttaili pohjaan ja laski sisään. Makoilivat jonkin aikaa ja Henryllä alkoi uudelleen seisio nyt pani takaa Mira puristi rystyset valkoisena peittoa ja nautti pylly pystyssä kun musta kalu pani voimalla. Kun Henry lähti, Mira tuli viereen kainaloon ja kuiskas kiitos iskä.

    • Anonyymi

      Naiset jotka jakaa itseänsä ja haluavat isoa kalua tai kimppaseksin ovat useimmiten nistejä. Kamapäissään jaetaan ja myydään itseä ainetta vastaan. Moraalittomia ja arvottomia lutkia. En kyllä panisi sellaista käyttöreikää ja tautipesää. Arvostan naisessa ihan muunlaista luonnetta.

    • Anonyymi

      Minunkin tyttöystävä haluaisi kuulemma kokeilla miltä iso tuntuu. Ajatus isosta kalusta tyttöystävän pillussa kyllä kiihottaa ja voitaisiin kokeilla.

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe