Moi
tekeillä jonkilainen arvontataulukko.
randbetween funktiolla saan tuloksen, nauhoitin makron joka laskee tuloksen 60 kertaa. Mutta haluaisin siihen tulosten väliin riittävän pitkän tauon, jotta ehtii näkemään mikä numero / numerot oli ennen kuin laskenta pysähtyy.
Kysymys millä ja miten tauko F9 painallusten väliin ja miten sitä saa säädettyä ?
randbetween
tauko
2
285
Vastaukset
- LainaKäsi
En keksi muuta kuin VBA:n keinoilla.
Itse olen hillinnyt ohjelman suoritusta seuraavalla komennolla:
Application.Wait Now 0.00001käyttää win API komentoa sleep ja aika annetaan millisekunteina eli 1000= 1 s
Private Declare Sub Sleep Lib "kernel32" (ByVal dwMilliseconds As Long)
Private Sub Commandbutton1_Click()
MsgBox "hei"
Sleep 1000
MsgBox "moro"
End Sub
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2762092- 431874
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1051772Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊641456Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?841353- 781274
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031263Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2191153- 571145
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1731004