onko tietoa hiihdetäänkö perinteisesti vko 9 sunnuntaina , eli nyt sitte 4.3
olisin taas tulossa ihailemaan kaunista hyypänlaakso maisemaa mukavasti järjestetylle laturetkelle
Hyyppä-Hiihto
2
363
Vastaukset
- -><-
http://www2.kauhajoki.fi/kauhajoki-hiihdot/hyypanhiihto2007.htm
VIII Hyyppä-hiihto su 04.03.2007
Hiihtoreitti kulkee kauniissa ja vaihteleva-maastoisessa Hyypänjoen laaksossa. Valittavana on neljä matkaa, kolmen, kymmenen, kahdenkymmenen ja kolmenkympin reitit, jotka hiihdetään perinteisellä hiihtotyylillä.
Lähtö tapahtuu sunnuntaina 4.3.2007 klo 11.00 Hyypän majalta, josta hiihdetään alkumatka pienessä nousussa. Tämän jälkeen laskeudutaan Hyypänlaakson vaihtelevaan maastoon ja sieltä Kirveskylään asti. Matkan varrella sijaitsee mehupisteitä. Paluu omaa reittiä Kauha-Hiihdon latupohjalla.
3, 10, 20 ja 30 kilometrin retkisarjoihin voi osallistua myös ilman ajanottoa, jolloin tarjoutuu mahdollisuus ihailla paremmin Hyypänjoki-laakson kaunista aluetta.
Palkinnot
Kaikki hiihtoon osallistuvat saavat Hyyppä-mitalin. Lisäksi kaikkien hiihtäjien kesken arvotaan runsaasti palkintoja.
Palkinnot jaetaan heti maaliin saapumisen yhteydessä.
Kaikki hiihtäneet saavat Hyyppä-Hiihto mitallin - seppo_myllis
hiihdetään 16.8.2010 klo 16:00.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078