..näin kiväärin,saappaat ja vaatteet sammalmättäällä ja pusikossa kova tohina.. karhu se siellä ainakin oli mutta teki mitä ja kenen kanssa? ..hiukan säikähdin ja aattelin paremmaksi poistua paikalta..
kerran metsässä
11
343
Vastaukset
- ampuja
sen karhun kanssa ampumassa.
Reisijärven rannallako olit?..paikkakuntaa en viitsi sanoa..epäilevät mun vaan pian kettuilevan..voihan tapaukselle olla hyvä syykin ja vain pervo mieleni kehitti ajatuksen että siellä tapahtui jotain epäluonnollista..asia ei ole vielä tähän päivään mennessä ratkennut..
- Sinisiivetär
se oli varmaan mun yks tuttu, joka eksyi marjamatkalla ja vastaan tuli kiltti metsämies..
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..karhunturkki päällä vai?..aika kOOOkas sanoisin..
keiju..
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..no sitte sekin mysteeri selvis..
selvisi..siis luultavasti..
- tuttu täältä
huuhaasta, tai oliko molemmat tuttuja täältä???
Sinisiivetär kirjoitti:
selvisi..siis luultavasti..
..epäilyksen varjo jälleen lankesi ylleni..
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..epäilyksen varjo jälleen lankesi ylleni..
epäiltiin..
- Sinisiivetär
tuttu täältä kirjoitti:
huuhaasta, tai oliko molemmat tuttuja täältä???
täältä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418797Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261749T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli291741- 1301481
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941130Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81099- 711077
- 92912
- 49795
- 75767