!!!!!!!kyllä pelko opettaa!!!!!!!

nuppu-85

Kattokaa huomenna uusintana tuleva Silminnäkijä TV2:selta.
Vapiskaa turkisten kanssa tekemisissä olevat!

19

1344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turkis

PARAS TURKIS!

• Kullinnuppu

Turkisliikkeiden pitäisi lahjoittaa aktivistien vanhemmille turkikset. Laittaisko isit ja äidit tonnin turkikset roskiin, kun pikkuaktivisti alkaisi jauhamaan porkkanateoriaansa.

• turkki_

pitää kehon lämpöisenä ja mielen virkeänä.

• eläintenkiduttaja tai sitä ...

No ainakin mun vanhemmat pistäs eläinturkiksen ROSKIIN! Mutta kyllä niille kelpaisi sun Kullinnuppu nahkaturkki. Saanko tulla kyniin sut elävänä?

T. marsu

• heh
        eläintenkiduttaja tai sitä ... kirjoitti:

No ainakin mun vanhemmat pistäs eläinturkiksen ROSKIIN! Mutta kyllä niille kelpaisi sun Kullinnuppu nahkaturkki. Saanko tulla kyniin sut elävänä?

T. marsu

kullinnuppu nahkaturkki...jos se olis keinonahkaa niin kelpais vissiin kettutytöllekin ;)

• niitä turkiksia

käyttää, uskallatko käydä omiesi kimppuun?

• .. jos pohjalaiset saisivat sinut kiinni itse teosta, saattaisit päätyä minkinrehuksi.

• nuppu-85

etten mä jää fakkiin.

• sä olet hyvä,
        nuppu-85 kirjoitti:

etten mä jää fakkiin.

on lapsellinen esitystapa ja ajattelu asioista, niitäkään en menisi eduiksi laskemaan... Huono juttu sulle...

• ......

Jaahas,että parikymppinen katuhuora pitää turkistarhausta vastenmielisenä elinkeinona!?
      Sun duunia on tietty vaikeempi häiritä kun turkisliikkeen pitäjän..
      Mitäpäs tuumaisit jos joku nakkelis kiviä vaik sun perseeseen ja pitäs mielenosotusta,et alas vaan prostituutio jne..mahtaisko ketuttaa?

• nuppu-85

Mä en oo koskaan ollu mikään katuhuora, mä OLIN luxushuora, siin on vissi ero.
        Nyt mul on niin ihq mies, et oon lopettanu sen takii, sori.

• nauraa!!!
        nuppu-85 kirjoitti:

On mielettömän hienoa että joku kehtaa ylpeillä tuollaisella asialla. Ei vittu, mihin tää maailma on menossa?

Mua ei ainakaan haittaa et tollai ritsa on lopettanu "ne hommat", aikuiset naiset on parempia, joka suhteessa.

Luxushuara! HAHAHAHAHAHAHAHAAAA!

• nuppu-85 kirjoitti:

..ovat perinteisesti antavaa sorttia...

Kirjoittele: [email protected]

• onko näin
        nuppu-85 kirjoitti:

Huora mikä huora, koska ei siinä ole mitään eroa ottaako varvista vähän enemmän tai vähemmän hintaa.
        Osaamisesi muuten taitaa olla aikas lailla kapea-alaista. Tuskinpa osaat sen huoraamisen lisäksi mitään muuta.

• huhuuuuh
        nuppu-85 kirjoitti:

Mikäs luksushuora sinä muka olit jos taksasi oli niin halpa. 150 euroa puolesta tunnista ei ole kovakaan hinta, pystyisin maksamaan paljon enemmän. TOSIN minun ei tarvitse, koska saan ilmaiseksi niin usein kuin haluan.

• nuppu-85
        huhuuuuh kirjoitti:

Mikäs luksushuora sinä muka olit jos taksasi oli niin halpa. 150 euroa puolesta tunnista ei ole kovakaan hinta, pystyisin maksamaan paljon enemmän. TOSIN minun ei tarvitse, koska saan ilmaiseksi niin usein kuin haluan.

LUTKA!

• mikä...
        nuppu-85 kirjoitti:

LUTKA!

ihme teitä oikein vaivaa? täällä kai piti keskustella eläimiin liittyvistä asioista ja ssitten tulinkin keskelle sotatannerta...huhuhuhu...voi voi...tän takia ne eläimet kai kärsiikin kun ihmiset alkavat tappelemaan keskenään ja unohtavat mikä oli se tärkeämpii asia...ne eläimet...hei pidetään kaikki yhtä, vaikka teemme sen eri tavoin...

• varmaan mummosikin on

Oletko ylpeä itsestäsi kun voit pelotella vanhoja naisia? Heitellä kiviä pimeässä naamio kasvoilla, ai että on sankarillista.

• Ei takuulla vapista

Älähän nyt lapsonen riehaannu tai kirppu tulee ja potkaisee mustelman!

Kettutyttökin makselee loppuelämänsä suuria korvauksia rikoksistaan, joten mietihän sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      252
      2308
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1694
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      48
      1367
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1045
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      846
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      15
      827
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      810
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      23
      778
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      776
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe