Kattokaa huomenna uusintana tuleva Silminnäkijä TV2:selta.
Vapiskaa turkisten kanssa tekemisissä olevat!
!!!!!!!kyllä pelko opettaa!!!!!!!
19
1314
Vastaukset
- turkis
PARAS TURKIS!
- Kullinnuppu
Turkisliikkeiden pitäisi lahjoittaa aktivistien vanhemmille turkikset. Laittaisko isit ja äidit tonnin turkikset roskiin, kun pikkuaktivisti alkaisi jauhamaan porkkanateoriaansa.
- turkki_
pitää kehon lämpöisenä ja mielen virkeänä.
- eläintenkiduttaja tai sitä ...
No ainakin mun vanhemmat pistäs eläinturkiksen ROSKIIN! Mutta kyllä niille kelpaisi sun Kullinnuppu nahkaturkki. Saanko tulla kyniin sut elävänä?
T. marsu - heh
eläintenkiduttaja tai sitä ... kirjoitti:
No ainakin mun vanhemmat pistäs eläinturkiksen ROSKIIN! Mutta kyllä niille kelpaisi sun Kullinnuppu nahkaturkki. Saanko tulla kyniin sut elävänä?
T. marsukullinnuppu nahkaturkki...jos se olis keinonahkaa niin kelpais vissiin kettutytöllekin ;)
- niitä turkiksia
käyttää, uskallatko käydä omiesi kimppuun?
.. jos pohjalaiset saisivat sinut kiinni itse teosta, saattaisit päätyä minkinrehuksi.
- nuppu-85
etten mä jää fakkiin.
- sä olet hyvä,
nuppu-85 kirjoitti:
etten mä jää fakkiin.
on lapsellinen esitystapa ja ajattelu asioista, niitäkään en menisi eduiksi laskemaan... Huono juttu sulle...
- ......
Jaahas,että parikymppinen katuhuora pitää turkistarhausta vastenmielisenä elinkeinona!?
Sun duunia on tietty vaikeempi häiritä kun turkisliikkeen pitäjän..
Mitäpäs tuumaisit jos joku nakkelis kiviä vaik sun perseeseen ja pitäs mielenosotusta,et alas vaan prostituutio jne..mahtaisko ketuttaa?- nuppu-85
Mä en oo koskaan ollu mikään katuhuora, mä OLIN luxushuora, siin on vissi ero.
Nyt mul on niin ihq mies, et oon lopettanu sen takii, sori. - nauraa!!!
nuppu-85 kirjoitti:
Nyt mul on niin ihq mies, et oon lopettanu sen takii, sori.On mielettömän hienoa että joku kehtaa ylpeillä tuollaisella asialla. Ei vittu, mihin tää maailma on menossa?
Mua ei ainakaan haittaa et tollai ritsa on lopettanu "ne hommat", aikuiset naiset on parempia, joka suhteessa.
Luxushuara! HAHAHAHAHAHAHAHAAAA! nuppu-85 kirjoitti:
Nyt mul on niin ihq mies, et oon lopettanu sen takii, sori...ovat perinteisesti antavaa sorttia...
Kirjoittele: [email protected]- onko näin
nuppu-85 kirjoitti:
Nyt mul on niin ihq mies, et oon lopettanu sen takii, sori.Huora mikä huora, koska ei siinä ole mitään eroa ottaako varvista vähän enemmän tai vähemmän hintaa.
Osaamisesi muuten taitaa olla aikas lailla kapea-alaista. Tuskinpa osaat sen huoraamisen lisäksi mitään muuta. - huhuuuuh
nuppu-85 kirjoitti:
Nyt mul on niin ihq mies, et oon lopettanu sen takii, sori.Mikäs luksushuora sinä muka olit jos taksasi oli niin halpa. 150 euroa puolesta tunnista ei ole kovakaan hinta, pystyisin maksamaan paljon enemmän. TOSIN minun ei tarvitse, koska saan ilmaiseksi niin usein kuin haluan.
- nuppu-85
huhuuuuh kirjoitti:
Mikäs luksushuora sinä muka olit jos taksasi oli niin halpa. 150 euroa puolesta tunnista ei ole kovakaan hinta, pystyisin maksamaan paljon enemmän. TOSIN minun ei tarvitse, koska saan ilmaiseksi niin usein kuin haluan.
LUTKA!
- mikä...
nuppu-85 kirjoitti:
LUTKA!
ihme teitä oikein vaivaa? täällä kai piti keskustella eläimiin liittyvistä asioista ja ssitten tulinkin keskelle sotatannerta...huhuhuhu...voi voi...tän takia ne eläimet kai kärsiikin kun ihmiset alkavat tappelemaan keskenään ja unohtavat mikä oli se tärkeämpii asia...ne eläimet...hei pidetään kaikki yhtä, vaikka teemme sen eri tavoin...
- varmaan mummosikin on
Oletko ylpeä itsestäsi kun voit pelotella vanhoja naisia? Heitellä kiviä pimeässä naamio kasvoilla, ai että on sankarillista.
- Ei takuulla vapista
Älähän nyt lapsonen riehaannu tai kirppu tulee ja potkaisee mustelman!
Kettutyttökin makselee loppuelämänsä suuria korvauksia rikoksistaan, joten mietihän sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4013328Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151546En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841342- 1091341
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991315Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591265- 481175
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801082Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26985- 33867