"Profeetta" Henri Puumala

...

En nyt oo sua täällä mollaamassa, mutta mua ihmetyttää aidosti pari asiaa sun käyttäytymisessä. Ensinnäkin se, että miks sulla on kova tarve tuoda esille sun nimi joka viestissä huutomerkkien kera? Ja tarve korostaa sitä että oot "profeetta"? Pelkäätkö että ihmiset unohtaa sen jos et sitä joka väliin laita? Mun mielestä siinä ei oo mitään vikaa jos joku uskaltaa olla keskustelu palstalla oikeen nimensä kanssa (omalla vastuulla), mutta toi sun käyttäytyminen on menny jotenkin överiksi, enkä oo varma että oisit tosissas, tai että sulla ois "kaikki kotona", ei pahalla. Sekä mitä ihmettä se tarkottaa kun edellisessä keskustelussa sanoit: "Pyhä Henki pitää seuraa yötä päivää Linda os.Lampeniuksen ja Carmen os.Mäkisen Hengessä.On pitänyt jo yli yhdeksän vuotta". En tiiä kuka toi Carmen Mäkinen on, mutta Lindan tiiän, eikä hän käsittääkseni ole uskossa. Miten Jumala pitää "seuraa" hänen hengessään? Ja mitä se niinkun tarkottaa näin ihmisen kielellä, koska toi juttu meni mulla yli hilseen...

136

4918

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RitariOlevainen

yhdyn täysin!

• Profeetta Henri Puumala.HKi

Viestin perään yleensä laitetaan nimi,ammatti,virka tai arvo.Yleistä käytöstä täällä maan päällä.Ei sen kummempaa.En häpeä Profeetan virkaani.Jos oikein skeptinen olet,sanon todellisen syyn:Herra on antanut minulle selvät ohjeet siitä,miten allekirjoitan kirjoitukseni.En sitä itsekään kyllä yhtään ihmettele.Monet ihmiset tykkäävät lukea Jumalan voidellun kirjoituksia jälkeen päin.Esimerkiksi tämän palstan arkistosta kirjoitukseni löytyvät helpommin,kun kirjoitan omalla nimelläni.Olen myös monille korkeasti koulutetuille Herran käskystä esimerkkinä siinä asiassa,miten omat kirjoitukset allekirjoitetaan.Pöyhkeily on väärämielistä itsensä vähättelyä.Jos tässä maailmassa on jokin virka saavutettu,sillä paikalla ollaan sitten reilusti,eikä häpeillen.Myöskin silloin,kun joku yrittää keikuttaa"Valtaistuinta".EN OLE TULLUT TÄLLE PALSTALLE ANTEEKSIPYYTELEMÄÄN IHMISILTÄ!EN EDES JUMALALTA!OLEN SAANUT SYNTINI ANTEEKSI JA HOIDAN PROFEETAN VIRKATEHTÄVIÄ!PISTE!AAMEN!SIUNAUSTA!

• ...

sun ammatti sitten on? Viran jo annoitkin, mutta et sanonut ammattias, se johon koulussa opiskellaan. Ja tiedoksi, että tää on keskustelupalsta, ei mikään arvo- tai työhakupaperi johon täytyy laittaa itsestä kaikki tiedot. Kukaan ei sua tunne, niin meitä ei siinäkään mielessä kiinnosta mikä sun viras on. Oot tottakai yhtälailla tervetullut keskusteleen kuin kuka tahansa muu, mutta toi sun oman itsesi esille tuonti on jotenkin aika teennäistä. Eikä täällä muutkaan tuo julki omia ammattejaan ja virkanimiään.

• henry kertoa

missä seurakunnassa toimit niin tulisin kuuntelemaan
        profetioitasi seuraavaan kokoukseen.

• ...
        henry kertoa kirjoitti:

itsekin samaa :)

• ...

siihen Pyhä Henki/naisten henget- asiaan? Eli mitä sä oikein tarkotat kun puhut tälläsistä jutuista kuten "Pyhä Henki on pitänyt vuosia seuraa seitsemän naisen Hengessä yötä päivää, sen lisäksi lukemattomien naisten Hengessä aina silloin tällöin"?? Mitä se niinkun tarkottaa, ja miten tuet tuota mielipidettä Raamatun valossa?

• RitariOlevainen
        ... kirjoitti:

siihen Pyhä Henki/naisten henget- asiaan? Eli mitä sä oikein tarkotat kun puhut tälläsistä jutuista kuten "Pyhä Henki on pitänyt vuosia seuraa seitsemän naisen Hengessä yötä päivää, sen lisäksi lukemattomien naisten Hengessä aina silloin tällöin"?? Mitä se niinkun tarkottaa, ja miten tuet tuota mielipidettä Raamatun valossa?

että tuollaiset henget on haureuden henkiä, eikä missään nimessä saisi sekoittaa Pyhää Henkeä tuollaiseen naissekoiluun!

• Profeetta Henri Puumala.HKI..
        ... kirjoitti:

sun ammatti sitten on? Viran jo annoitkin, mutta et sanonut ammattias, se johon koulussa opiskellaan. Ja tiedoksi, että tää on keskustelupalsta, ei mikään arvo- tai työhakupaperi johon täytyy laittaa itsestä kaikki tiedot. Kukaan ei sua tunne, niin meitä ei siinäkään mielessä kiinnosta mikä sun viras on. Oot tottakai yhtälailla tervetullut keskusteleen kuin kuka tahansa muu, mutta toi sun oman itsesi esille tuonti on jotenkin aika teennäistä. Eikä täällä muutkaan tuo julki omia ammattejaan ja virkanimiään.

Teennäistä on myöskin se,kun "joulukuusi"kävelee linnanjuhlissa kättelemään presidenttiä,samoin se,kun joku ajaa"mersulla"...ihmisten mielipiteet tulevat ja menevät.Jumalan Sana on ja pysyy.

• ...
        Profeetta Henri Puumala.HKI.. kirjoitti:

Teennäistä on myöskin se,kun "joulukuusi"kävelee linnanjuhlissa kättelemään presidenttiä,samoin se,kun joku ajaa"mersulla"...ihmisten mielipiteet tulevat ja menevät.Jumalan Sana on ja pysyy.

esimerkit ei nyt tähän liittyny mitenkään, mutta jos se on sun tapas puolustautua, niin ymmärrän yskän. Et vieläkään oo vastannu siihen yhteen kyssäriin. Jään odotteleen.

• Profeetta Henri Puumala.HKI..
        henry kertoa kirjoitti:

En kuulu tällä hetkellä mihinkään seurakuntaan.Herra on käskenyt minua perustamaan Helsinkiin uuden seurakunnan,nimeltä:Suomen Täyden Evankeliumin Keskusseurakunta.Sitä ei kuitenkaan vielä ole.Kaikki tapahtuu Herran määräämällä nopeudella.

• Prrofeetta Henri Puumala.HKI.
        ... kirjoitti:

Jokainen mies- Profeetta on Hengessä 10 000hengen päämies ja tuo seitsemän naisen Hengessä oleva Pyhä Henki on itse asiassa seitsemän lampunjalan Henki.Mies Profeetta on siis yksinkertaisesti Jumalan valtaistuimella 10 000 hengen "Mini taivaan" päällikkönä.

• on.
        Profeetta Henri Puumala.HKI.. kirjoitti:

En kuulu tällä hetkellä mihinkään seurakuntaan.Herra on käskenyt minua perustamaan Helsinkiin uuden seurakunnan,nimeltä:Suomen Täyden Evankeliumin Keskusseurakunta.Sitä ei kuitenkaan vielä ole.Kaikki tapahtuu Herran määräämällä nopeudella.

suomessa valtavasti, ole kiltti äläkä enää kuvittele perustavasi yhtään lisää. Lopeta profetoimishörhöilysi ja palaa johonkin vanhaan kirkkoon etsimään oikeaa kristillisyyttä lahkouskon ja profetoimishaihattelujesi sijaan.

• RitariOlevainen
        Prrofeetta Henri Puumala.HKI. kirjoitti:

Jokainen mies- Profeetta on Hengessä 10 000hengen päämies ja tuo seitsemän naisen Hengessä oleva Pyhä Henki on itse asiassa seitsemän lampunjalan Henki.Mies Profeetta on siis yksinkertaisesti Jumalan valtaistuimella 10 000 hengen "Mini taivaan" päällikkönä.

aika pahasti, ei Raamattu missään puhu tuollaisista menninkäisistä, ja taruolennoista sun muista hörhöistä?

• Profeetta Henri Puumala.Hki.
        RitariOlevainen kirjoitti:

että tuollaiset henget on haureuden henkiä, eikä missään nimessä saisi sekoittaa Pyhää Henkeä tuollaiseen naissekoiluun!

Herran Sana sanoo:"Te eksytte,koska te ette tunne kirjoituksia".Kyllä tämä kaikki on ihan Raamatullista.

• Profeetta Henri Puumala.Hki.

aika pahasti, ei Raamattu missään puhu tuollaisista menninkäisistä, ja taruolennoista sun muista hörhöistä?

Kysymyksessä on mm.Ilmestyskirjan tietoa.Enkeleiden luku on tuhat kertaa tuhat,sekä kymmenen tuhatta kertaa kymmenen tuhatta.Johannes esim.oli enemmän kuin Profeetta.Hän oli Jumalan Sanan mukaan Enkeliksi ylennetty.

• ...

Nyt en tajunnu mitään. Mistä noi sun opit on kotosin, koska Raamatusta ei tollasta hölinää löydy?!

• Profe.HP.
        on. kirjoitti:

suomessa valtavasti, ole kiltti äläkä enää kuvittele perustavasi yhtään lisää. Lopeta profetoimishörhöilysi ja palaa johonkin vanhaan kirkkoon etsimään oikeaa kristillisyyttä lahkouskon ja profetoimishaihattelujesi sijaan.

Meillä on maassamme uskonnonvapaus.myös sinullekin.

• RitariOlevainen
        Profeetta Henri Puumala.Hki. kirjoitti:

Herran Sana sanoo:"Te eksytte,koska te ette tunne kirjoituksia".Kyllä tämä kaikki on ihan Raamatullista.

Raamatun kohtia, esm. Linda Lampeniuksen ja muiden naisten osallisuudesta noihin juttuihisi?
        Mitä raamattu sanoo?

Linda on tosin kaunis blondi, että oletkos vähän pihkassa häneen, tai mitä se on, viuluakin vinguttaa kummasti, kerro nyt jotain, mihin perustuu sun juttus?

• Profe.HP.
        ... kirjoitti:

esimerkit ei nyt tähän liittyny mitenkään, mutta jos se on sun tapas puolustautua, niin ymmärrän yskän. Et vieläkään oo vastannu siihen yhteen kyssäriin. Jään odotteleen.

Maalliselta koulutukseltani olen sekatyömies.

• ja siskot

eiköhän tämä Henrin viesti jo kerro missä
        kuljetaan. Tulee meidän myös siunauksella
        ymmärtää tätä sielullisesti järkkynyttä
        ihmistä. Hoitolaitokset ovat täynnä persoonallisuus
        häiriöistä kärsiviä ihmisiä ja avohoito on
        yleinen ratkaisu paisuvassa mielenterveyden
        hoito kentässä, niin myös Henrin tapauksessa.

• ...
        Profe.HP. kirjoitti:

Maalliselta koulutukseltani olen sekatyömies.

tarkottanu sun ammattia, vaan tarkotin niitä sun Pyhä Henki, naisten henki-sekoiluja. Mutta niihin annoitkin jo jonkin moisen vastauksen tossa alempana...

• Profeetta Henri Puumala.HKI.

Raamatun kohtia, esm. Linda Lampeniuksen ja muiden naisten osallisuudesta noihin juttuihisi?
        Mitä raamattu sanoo?

Linda on tosin kaunis blondi, että oletkos vähän pihkassa häneen, tai mitä se on, viuluakin vinguttaa kummasti, kerro nyt jotain, mihin perustuu sun juttus?

Kyllä Pyhä Henki pitää hänen hengessä aidosti seuraa.Myönnän olevani toki myös pihkassa häneen,en sano tätä "pelleilläkseni".Sentään yötä päivää seurassani.Rakkaus on sitä,että on toiseen ihmiseen pihkassa.Herra on kuitenkin luvannut minulle oman vaimon ja tiedän,että hän ei ole Linda.

• Profeetta Henri Puumala.Hki..
        ja siskot kirjoitti:

RANGAISKOOT SINUA HERRA!

• RitariOlevainen

Kysymyksessä on mm.Ilmestyskirjan tietoa.Enkeleiden luku on tuhat kertaa tuhat,sekä kymmenen tuhatta kertaa kymmenen tuhatta.Johannes esim.oli enemmän kuin Profeetta.Hän oli Jumalan Sanan mukaan Enkeliksi ylennetty.

"tuhannentuhansine PYHINEEN, ei he ole enkleitä, vaan ylös temmattu seurakunta, joka on Jeesuksen kanssa kun Hän tulee isaraelille vähän ennen tuhatvuotista valtakuntaa.

• ...
        Profeetta Henri Puumala.HKI. kirjoitti:

Kyllä Pyhä Henki pitää hänen hengessä aidosti seuraa.Myönnän olevani toki myös pihkassa häneen,en sano tätä "pelleilläkseni".Sentään yötä päivää seurassani.Rakkaus on sitä,että on toiseen ihmiseen pihkassa.Herra on kuitenkin luvannut minulle oman vaimon ja tiedän,että hän ei ole Linda.

Nää sun jutut senkun "paranee". Tietääkös Linda itse että Pyhä Henki "pitää seuraa" sen omassa hengessä?

"Myönnän olevani toki myös pihkassa häneen, en sano tätä "pelleilläkseni". Sentään yötä päivää seurassani."

- Siis sä oot Lindan seurassa yötä päivää? Mikäs suhde teillä on meneillään?

"Rakkaus on sitä,että on toiseen ihmiseen pihkassa."

-Lueppa Raamatusta mitä rakkaus on. Ei se ole pihkassa olemista!

• PROFE.HP.
        ... kirjoitti:

Nää sun jutut senkun "paranee". Tietääkös Linda itse että Pyhä Henki "pitää seuraa" sen omassa hengessä?

"Myönnän olevani toki myös pihkassa häneen, en sano tätä "pelleilläkseni". Sentään yötä päivää seurassani."

- Siis sä oot Lindan seurassa yötä päivää? Mikäs suhde teillä on meneillään?

"Rakkaus on sitä,että on toiseen ihmiseen pihkassa."

-Lueppa Raamatusta mitä rakkaus on. Ei se ole pihkassa olemista!

Asiasta käytettiin tässä yhteydessä nimitystä"pihkassa",lähinnä kuvaannollisesti.

• ...
        PROFE.HP. kirjoitti:

Asiasta käytettiin tässä yhteydessä nimitystä"pihkassa",lähinnä kuvaannollisesti.

palata nyt kyllä ihan maanpinnalle, ei pahalla. Sä näytät elävän aivan omassa pikku maailmassas. Sä itse sanoit että Linda on sun seurassa yötä päivää. Onko teillä joku suhde, vai onko se suhde sun omassa mielikuvituksessa?

• RitariOlevainen

sun pitäis päästä juttelemaan uskovaisen psykiatrin kanssa vakavsti!

... kirjoitti:

palata nyt kyllä ihan maanpinnalle, ei pahalla. Sä näytät elävän aivan omassa pikku maailmassas. Sä itse sanoit että Linda on sun seurassa yötä päivää. Onko teillä joku suhde, vai onko se suhde sun omassa mielikuvituksessa?

Ei Linda ole seurassani yötä päivää,vaan hänen Hengessä oleva Pyhä Henki.

• ...

Ei Linda ole seurassani yötä päivää,vaan hänen Hengessä oleva Pyhä Henki.

uskovissa, eli Jeesuksessa uudesti syntyneissä on Pyhä Henki. Pitäiskö munkin nyt sitten ajatella että Lindassa oleva Pyhä Henki on munkin kanssa yötä päivää? Aika oudosti ja moni mutkasesti sä ajattelet...

sun pitäis päästä juttelemaan uskovaisen psykiatrin kanssa vakavsti!

Aina kun olet jäänyt jossakin keskustelussa minulle toiseksi,etkä löydä mielipiteillesi tukea Raamatusta,lyöt minua tuolla samalla asialla.Onko se niin paha asia,jos jää keskustelussa kakkoseksi itseään nuoremmalle miehelle.Ei kannata olla pikkumainen.Muistatkos mitä aikoinani kirjoitin tälle palstalle Saul-syndroomasta?Taisit kuitenkin lukea sen?

... kirjoitti:

uskovissa, eli Jeesuksessa uudesti syntyneissä on Pyhä Henki. Pitäiskö munkin nyt sitten ajatella että Lindassa oleva Pyhä Henki on munkin kanssa yötä päivää? Aika oudosti ja moni mutkasesti sä ajattelet...

Uudestsyntymisessä ei täytytä Pyhällä Hengellä.Älä ajattele niin kuin kysyit,että pitäisikö ajatella,jos kerran Pyhä Henki ei pidä sinulle hänen Hengessä seuraa.Jumalan Sana sanoo:"Jos joku luulee jotakin olevansa,vaikka ei ole,niin hän pettää vain itseänsä".

• sinua henri
        Profeetta Henri Puumala.Hki.. kirjoitti:

RANGAISKOOT SINUA HERRA!

herra ja varjelkoon,sillä sitä sinä todella
        tarvitset nykyisessä tilassasi. Herra ei muuten
        toimi ihmisen käskystä,kuten esim. sinun.

• RitariOlevainen

Aina kun olet jäänyt jossakin keskustelussa minulle toiseksi,etkä löydä mielipiteillesi tukea Raamatusta,lyöt minua tuolla samalla asialla.Onko se niin paha asia,jos jää keskustelussa kakkoseksi itseään nuoremmalle miehelle.Ei kannata olla pikkumainen.Muistatkos mitä aikoinani kirjoitin tälle palstalle Saul-syndroomasta?Taisit kuitenkin lukea sen?

Sinähän puhut aivan käsittämättömiä?
        Sekoitat Linda Lapeniuksen Pyhään Henkeen, niin miten tässä joku on toiseksi jäänyt, eikö tuollaista jutuista olisi syytä mennä juttelemaan ammtti ihmsen kanssa, sinä sekoitat naisjuttusi joita yöllä uneksit ja telepatioit ties mitä Lindan kanssa, ja sitten väität sen olevan yhtä Pyhän Hnegen kanssa, olet pahasti hoidon tarpeessa, et vaan sitä itse huomaa, haurelliset ajatukset eksyttää.
        "Haureus ja rypälemehu vie ihmiseltä järjen", siinä sinulle saulin sydroomaa, mee hoitoon!

• ...

Uudestsyntymisessä ei täytytä Pyhällä Hengellä.Älä ajattele niin kuin kysyit,että pitäisikö ajatella,jos kerran Pyhä Henki ei pidä sinulle hänen Hengessä seuraa.Jumalan Sana sanoo:"Jos joku luulee jotakin olevansa,vaikka ei ole,niin hän pettää vain itseänsä".

Ja vaikka olisin, niin en sitä toisi täällä julki. Pyhän Hengen täyteys ei oo sama asia kuin että jossain on Pyhä Henki. Kun ihminen tulee uskoon, PH tulee ihmiseen (Raamattu käyttää PH:stä sanaa sinetti). Mutta se ei siis tarkota samaa kuin täyteys. Mutta miten sä selität sen että Lindassa ois PH vaikka hän ei oo uskossa. PH tulee vain ja ainoostaan uskovaiseen ihmiseen. En oo kuullu että Linda ois tullut uskoon. Toivottavasti tulis uskoon jossain vaiheessa.

• ...

mikään kilpailu oo menossa. Ritari vain sanoi mielipiteensä että hänestä sä tarvitset ammatti-apua, ei siitä nokkiinsa tarvi ottaa.

• Profe.HP..
        ... kirjoitti:

Ja vaikka olisin, niin en sitä toisi täällä julki. Pyhän Hengen täyteys ei oo sama asia kuin että jossain on Pyhä Henki. Kun ihminen tulee uskoon, PH tulee ihmiseen (Raamattu käyttää PH:stä sanaa sinetti). Mutta se ei siis tarkota samaa kuin täyteys. Mutta miten sä selität sen että Lindassa ois PH vaikka hän ei oo uskossa. PH tulee vain ja ainoostaan uskovaiseen ihmiseen. En oo kuullu että Linda ois tullut uskoon. Toivottavasti tulis uskoon jossain vaiheessa.

En ole sanonut,että Lindassa olisi Pyhä Henki,vaan että Pyhä Henki hänen Hengessä pitää minulle seuraa.

Sekoitat Linda Lapeniuksen Pyhään Henkeen, niin miten tässä joku on toiseksi jäänyt, eikö tuollaista jutuista olisi syytä mennä juttelemaan ammtti ihmsen kanssa, sinä sekoitat naisjuttusi joita yöllä uneksit ja telepatioit ties mitä Lindan kanssa, ja sitten väität sen olevan yhtä Pyhän Hnegen kanssa, olet pahasti hoidon tarpeessa, et vaan sitä itse huomaa, haurelliset ajatukset eksyttää.
        "Haureus ja rypälemehu vie ihmiseltä järjen", siinä sinulle saulin sydroomaa, mee hoitoon!

Olet todellakin huono häviäjä!Tuliko se rypälemehu sieltä Saatanan syvyyksistä(menneisyyden katkeroituksesta)?Tuli mieleen eräs vanha keskustelumme,jossa myös jäit toiseksi.

• ...
        Profe.HP.. kirjoitti:

En ole sanonut,että Lindassa olisi Pyhä Henki,vaan että Pyhä Henki hänen Hengessä pitää minulle seuraa.

että PH Lindan hengessä (mitä sitten tarkottaakaan) pitää sulle seuraa? Miten se pitää sulle seuraa? Jutteleeko se sulle tai jotain? Kysyn tätä nyt ihan vakavissani...

• Profe.HP.
        ... kirjoitti:

mikään kilpailu oo menossa. Ritari vain sanoi mielipiteensä että hänestä sä tarvitset ammatti-apua, ei siitä nokkiinsa tarvi ottaa.

En suoraan sanoen ota koskaan "nokkiini".Olen nimittäin yötä päivää Pyhässä Hurmoksessa,eli ajatukseni antaa minulle Pyhä Henki.

• Profe Henri Puumala.HKI..
        ... kirjoitti:

että PH Lindan hengessä (mitä sitten tarkottaakaan) pitää sulle seuraa? Miten se pitää sulle seuraa? Jutteleeko se sulle tai jotain? Kysyn tätä nyt ihan vakavissani...

Se on aika henkilökohtaista!Sanon suoraan,että juttelee,en kuitenkaan välttämättä kerro,että mistä aiheesta.

• RitariOlevainen

Olet todellakin huono häviäjä!Tuliko se rypälemehu sieltä Saatanan syvyyksistä(menneisyyden katkeroituksesta)?Tuli mieleen eräs vanha keskustelumme,jossa myös jäit toiseksi.

jääneeni toiseksi, mistä sellaista oletat.
        Vai luuletko että olen myös halunnut Linda Lampeniusta öisin rakastella, unelmissassa niikuin sinä teet, ja useamman muun kanssa?
        pidä vaan hyvänäsi lindat ja muut yörakastajasi!

• ...
        Profe.HP. kirjoitti:

En suoraan sanoen ota koskaan "nokkiini".Olen nimittäin yötä päivää Pyhässä Hurmoksessa,eli ajatukseni antaa minulle Pyhä Henki.

sun ajatukset tulee muualta kuin Pyhältä Hengeltä. Pyhä Henki ei koskaan laita ihmistä alas, niinkuin sä teet, esim. väittämällä että oot lähempänä Jumalaa kuin joku muu. Jos sun teot ja ajatukset kaikki tulee Pyhältä hengeltä, niin silloinhan sä oisit täydellinen. Ootko täydellinen?

• Profe.HP.
        sinua henri kirjoitti:

herra ja varjelkoon,sillä sitä sinä todella
        tarvitset nykyisessä tilassasi. Herra ei muuten
        toimi ihmisen käskystä,kuten esim. sinun.

Pitää paikkansa,ettei toimi.

• Profe-Henri.hki.
        ... kirjoitti:

sun ajatukset tulee muualta kuin Pyhältä Hengeltä. Pyhä Henki ei koskaan laita ihmistä alas, niinkuin sä teet, esim. väittämällä että oot lähempänä Jumalaa kuin joku muu. Jos sun teot ja ajatukset kaikki tulee Pyhältä hengeltä, niin silloinhan sä oisit täydellinen. Ootko täydellinen?

Sana sanoo:(Myöskin meistä Jumalan voidelluista!)"Kaikki me hairahdumme jossakin kohdin".

• RitariOlevainen
        Profe.HP. kirjoitti:

nuo öiset naishuurtkin'kö?

• RitariOlevainen
        Profe-Henri.hki. kirjoitti:

Sana sanoo:(Myöskin meistä Jumalan voidelluista!)"Kaikki me hairahdumme jossakin kohdin".

luueminen itsestäsi viekin sinut harhaan, "me Jumalan voidellut", et saa tuohon väitteeseesi Raamatun tukea, että olisit erikoinen "voideltu", sillä silloin rinnastat itsesi Jeesuksen kanssa samalle arvoasteikolle.
        Oletko todella Hänen kanssaan samalla valtaistuimella Jumalan oikealla puolella?

luueminen itsestäsi viekin sinut harhaan, "me Jumalan voidellut", et saa tuohon väitteeseesi Raamatun tukea, että olisit erikoinen "voideltu", sillä silloin rinnastat itsesi Jeesuksen kanssa samalle arvoasteikolle.
        Oletko todella Hänen kanssaan samalla valtaistuimella Jumalan oikealla puolella?

Lainatakseni kaltaiseni miehen,nimeltä Daavid,kommenttia:"alati minä näen edessäni Herran".

Vai luuletko että olen myös halunnut Linda Lampeniusta öisin rakastella, unelmissassa niikuin sinä teet, ja useamman muun kanssa?

Täytyy Ritari Olevainen myöntää,että minua sinun kommenttisi alkaa jo naurattamaan.En sano tätä halveksien,vaan kunnioittavalla tavalla.Silti minusta tuntuu,että sinä nyt kyllä käyttäydyt lievästi pikkumaisella tavalla.Ajatellaanpa asiaa Lindan kannalta.En kuitenkaan tahdo laittaa hänelle sanoja suuhun,enkä ajatuksia päähän.Lindahan on kuuluisuus,ehkä Herra ajattelee myöskin Lindaa tässä asiassa,eikä pelkästään jonkun "vähä-älyisen,suuruudenhullun ja himosta kiimaisen miehen,joka väittää olevansa Profeetta"mahdollista pyrkimystä julkisuuteen toisen ihmisen siivellä.Lainatakseni Lindan Hengessä olevan Pyhän Hengen sanoja:"Aivan kuin siitä ei jäisi kiinni"!

"tuhannentuhansine PYHINEEN, ei he ole enkleitä, vaan ylös temmattu seurakunta, joka on Jeesuksen kanssa kun Hän tulee isaraelille vähän ennen tuhatvuotista valtakuntaa.

Johannes oli Enkeliksi ylennetty.Se on "sotilasarvo".

• ...

Johannes oli Enkeliksi ylennetty.Se on "sotilasarvo".

Raamatun paikan jossa lukee että Johannes ylennettiin enkeliks? Kuulostaa (taas) oudolta, koska ihminen on ihminen, ja enkeli on enkeli.

nuo öiset naishuurtkin'kö?

Mine ei ymmärrä.

... kirjoitti:

Raamatun paikan jossa lukee että Johannes ylennettiin enkeliks? Kuulostaa (taas) oudolta, koska ihminen on ihminen, ja enkeli on enkeli.

Uudesta testamentista,kirjoitan ulkoa,kun en nyt muista missä kohdalla se oli.Suurin piirtein näin:-Johannes oli enemmän kuin Profeetta.Hän oli se,josta sanotaan:"Minä lähetän Enkelini sinun edelläsi".Saattaa näin ulkomuistista kirjoitettuna sisältää ehkä pienoisen virheen.

• ...

sanoit,
        Jumalan Sana sanoo:"Jos joku luulee jotakin olevansa,vaikka ei ole,niin hän pettää vain itseänsä". Mutta oletko todella ajatellut mitä tässä sanotaan. Elä se todeksi.

• Lukijainen
        ja siskot kirjoitti:

Toden totta HP on sairas ja avuton sielullisesti! Ei ymmärrä mennä hoitoon ja nykyisin ei viedä pakolla, ellei ole vaaraksi itselleen tai toiselle. Siksi näitä skitsofreniaa sairastavia liikkuu jokuossamme. Tuollaisten hörhötysten kertominen ja puheitten kuuleminen sekä kaikenlasiten pikku-ukkojen näkeminen selvässti osoittaa, että HP on juonut viinalla "aivonsa pimeiksi".

Lukijainen kirjoitti:

Toden totta HP on sairas ja avuton sielullisesti! Ei ymmärrä mennä hoitoon ja nykyisin ei viedä pakolla, ellei ole vaaraksi itselleen tai toiselle. Siksi näitä skitsofreniaa sairastavia liikkuu jokuossamme. Tuollaisten hörhötysten kertominen ja puheitten kuuleminen sekä kaikenlasiten pikku-ukkojen näkeminen selvässti osoittaa, että HP on juonut viinalla "aivonsa pimeiksi".

Minä taas olen sitä mieltä,että sinulla ei seksi toimi,koska kuulostat niin katkeralta.

• Lukijainen

Minä taas olen sitä mieltä,että sinulla ei seksi toimi,koska kuulostat niin katkeralta.

enkä kateellinen! En myöskään korosta seksiä! Se on osa ihmisyyttä ja oikein käytetynä kaunusta, mutta irtaillessa siitä tulee todedlla inhottavaa! Totean vaan kaikkien keirjoittelusi perusteella, että olet psykiatrisen avun tarpeessa. Kirjoitelmasi eivät ole henkisesti terveen ihmisen kirjoitelmia!

• Mikko
        ja siskot kirjoitti:

Matt. 11:10
        Tämä on se, josta on kirjoitettu: 'Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava tiesi sinun eteesi'.

Mark. 1:2
        Niinkuin on kirjoitettuna profeetta Esaiaan kirjassa: "Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava sinun tiesi".

Luuk. 7:27
        Tämä on se, josta on kirjoitettu: 'Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava tiesi sinun eteesi'.

• Anonyymi

Oikea profeetta nuhtelee rikoksista varastamisesta eikä varastele mitään keneltäkään

• Anonyymi

Joka lahkossa vapaa tulkinta

• Anonyymi

Pitää vähän miettiä mikä henki jogaa mikä kieltää Jeesuksen mikä varastelee mikä väärentää mikä vihaa mikä se uudesti syntymä onkaan että ollaanko nirvanassa vai moskeijassa synagogalla mihin on synnytty uudestaan johonkin Kleopatra rannalle traktaatteja jakamaan turkkiin vai juutalaisille jotka jo muutenkin osaa käärme houkuttelee synteihin tarinat

• Anonyymi

Intian GANGNES joella saa toteuttaa itseään gurujen kanssa jopa kastavat 3 kertaa siellä.

• Anonyymi
        ... kirjoitti:

Tulko play boy omistajat uskoonahdollisesti luopuivat sulttaanin tavoista

• Anonyymi

Tynkkynen ja Tuksu sentään on uskossa moneen kertaan kastettua muslimin henkeen

• Anonyymi
        ... kirjoitti:

Arabit ja hellarit varastaa kännyköitä varmaan just profeetat käski varastaa

• Anonyymi
        Profe-Henri.hki. kirjoitti:

Onko sulla sellainen tunne että olet uudesti syntynyt Paavali joku oli deboraksi syntynyt yksi nainen kuvitteli olevansa itse David vaikka kai David mies oli ?? Onneksi ne on jo kuollut.

• Anonyymi

Lainatakseni kaltaiseni miehen,nimeltä Daavid,kommenttia:"alati minä näen edessäni Herran".

Näitä on mielisairaaloissa luulee olevansa kuningas David. On niitäkin kun luulee olevansa mohametti ei siinä mitään tää on sitä uudesti syntymistä

• Anonyymi
        ... kirjoitti:

Enkelit on erikseen niillä on eri tehtävät koittakaa lähteä pois synagogalta

• Anonyymi

Uudesta testamentista,kirjoitan ulkoa,kun en nyt muista missä kohdalla se oli.Suurin piirtein näin:-Johannes oli enemmän kuin Profeetta.Hän oli se,josta sanotaan:"Minä lähetän Enkelini sinun edelläsi".Saattaa näin ulkomuistista kirjoitettuna sisältää ehkä pienoisen virheen.

Ei ollut kuin pienin kaikista ja suurin tietysti aukaisi tietä Jeesukselle mutta enkelit on eri kuin kuin ihmiset kuitenkin. Ja Sodoman diaspora päättynyt ilm11 päättyi jo 1948 aika jättää varastetut tavarat palauttaa mitä voi ja muuttaa heti.

• Anonyymi
        Mikko kirjoitti:

Matt. 11:10

Mark. 1:2
        Niinkuin on kirjoitettuna profeetta Esaiaan kirjassa: "Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava sinun tiesi".

Luuk. 7:27

Enkelit ilmoitti ilosanoman paimenille kedolla ja profeetat profetoivat edeltä mutta turha ylpistyä paluu muutto 1948 maahan nyt heti ja tänään. Ne varastetut matkalaukut tavarat mitä syyttäjällä on on saatanan tekoja.

Olen nimittäin täynnä Jumalan Pyhää Henkeä.

• Anonyymi

Rave ja hora odottaa sinua luvatussa maassa siellä saat tanssia käyttää huumeita varastella

• !!!!!!!!

!!!!

• Profeetta

No mutta mitä kuuluu palstalle?Jumalan rauhaa.

• Tällaista_tää_on

No - tätä tavanomaista erimielisten välistä 'niskasta kiinni ja puukolla selkään'-meininkiähän tämä lähinnä on aina vaan! Niin että sille toivottamallesi rauhalle olisi kyllä käyttöä täällä! Entäs itelles?

( http://youtu.be/3YzI5a-1at8 )

• Anonyymi

"EN OLE TULLUT TÄLLE PALSTALLE ANTEEKSIPYYTELEMÄÄN IHMISILTÄ!EN EDES JUMALALTA!"

Kovaa uhoa Henri Puumalalta, suomen profeetalta.

• Anonyymi

suomi on täynnä mentaalipotilaita irrallaan kun rahat on loppu ainut tapa on avata ulko-ovi ja päästää hörhöt lentoon.

• Anonyymi

On pakko vastata.
        Tämä kyseinen "mentaalipotilas" on työskennellyt toistakymmentä vuotta Suomalaisen yhteiskunnan hyödyksi,aika suurenkin valtiollisen tahon palveluksessa.
        Riittääkö näin aluksi,Kansojen Profeetastamme.

• Anonyymi

Henri Puumala lausui hiljattain,että Pyhä Henki On Pitänyt hänelle seuraa seitsemän naisen Hengessä,nyt kolmatta vuosikymmenettä.

• Anonyymi

Demonit tosiaan tulee budhan hengestä

• Anonyymi

Ettäkö tällainen on se itseään mainostava
      Suomen Profeetta!

Herra varjelkoon näiltä sekoiluilta...

• Anonyymi

Parasta alkaa katua ahneutta varastettua ja muuttaa harmageddoniin asumaan sillä diaspora päättyi jo.

• Anonyymi

Tää Puumala ei tosiaankaan ole Jumalan asialla!

• Anonyymi

Olen samaa mieltä,kaiken maailman tuntemattomia nostetaan tunnettujen tilalle.

Minä en ainakaan usko,ennenkuin tulee yleisön eteen,vaikka olisi tavannut kenraaleja.

• Anonyymi

Kuka normiälyinen edes uskoo noihin juttuihin!

• Anonyymi

Minä uskon,ei se haittaa.
      Olen koulutukseltani yo.merkonomi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Suomen Profeetta on näköjään sinun linkityksiesi pääkohde.

Itse monistelemalla linkittelet kannanottojasi,peläten kuinka Suomen Profeetta "varastaa valtasi" nenäsi edestä.

Henri Puumala on Profeetta,mutta sinun ulosantisi on täynnä kaikkinaista saastaasi,sekä katkeruuttasikin mitä säkkipimeä sydämesi kuplii reunojensakin ylitse.

Pelkäät mahdollisen herätyksen alkua,pelkäät että Antero "Mooses" Laukkanen paranisi,samoin pelkäät niitä 70 000, mahdollisesti uskoon tulevaa.
      Yksinkertaisesti vain pelkäät.

Rakkaus Karkoittaa pelon.

• Anonyymi

Jumala toki ymmärtää, jos joku on niin sairas, että harhoissaan kutsuu itsensä profeetaksi.
        Mutta siksi toisten joilla järkikultakin pelaa,, ja hengen tuntemus toimii.... on

vastustettava vääriä valheprofetioita.

• Anonyymi

Ei ole mitään Jumalan asettamaa "suomen profeettaa".

Eikä kaikilla ole hinkua leikkiä julkista valheprofeettaa!

Jos joku on KATKERA? se on itse tämä H.P. Joka sättii ja latelee tuomioita.
        Katkeruus on iskenyt aikoinaan kiinni Kälviän hell. srk josssakin tilanteessa, kun oli todettu psykoositila tässä henkilössä (H.P.)
        Ja siitä hirveä katkeruuden juuri jäytää. SIksi tuomioita sinne ja tänne.

Kun Vihollisella on otteensa synnin kautta (katkeruuden ja kaunan synti) niin siitä vihollinen saa ujutettua valheprofetuioita.

Siis ennustuksia! Sielullisia sellaisia!

• Anonyymi

Pyhä Henki On kuulemma Pitänyt Seuraa Henri Puumalalle,
      eli Suomen Profeetallemme,
      Linda Lampeniuksen Hengessä,yötä päivää tammikuun alkupuolelta,1998 alkaen,
      eli tähän mennessä kolmatta vuosikymmenettä.

• Anonyymi

Ps.103:10 Ei hän tee meille syntiemme mukaan, eikä kosta meille pahain tekojemme mukaan.. Jes.26:21 Sillä katso, Herra lähtee asuinsijastaan kostamaan maan asukkaille heidän pahat tekonsa, ja maa paljastaa verivelkansa eikä surmattujansa peitä. 1Moos.4:10. Saarn.12.13 Matt.16:23. 23:35

• Anonyymi

Totuus Tulee aina ilmi.

• Anonyymi

Tästä H.P:sta on Jumalan Totuuden Henki osoittanut, että hän on väärä valheprofeetta, ennustaja, joka syntiensä siteissä on paholaisen käytössä.

• Anonyymi

Sinä olet väärä profeetta,joka kylvät täällä lustetta.

• Anonyymi

No, kyllä tämä H.P, on itse itsensä vääräksi valheprofeetaksi todistanut kirjoituksillaan.
        Ei siitä mihinkään pääse.

Mutta, koskaan nämä valheprofeetat eivät olet kestäneet suolaista totuutta.

Ne heittäytyy marttyyreiksi, vertaa itseään Jeesukseen, ja esittää itku-potku-raivareita:
        - voi voi näin meitä pyhiä profeettoja vainotaan!

• Anonyymi

Onko tämä Puumala jossain esittänyt sellaisia?

• Anonyymi

Ei.
      Tätä kyseistä Profeettaa vainoavat täällä ilmiselvästikin ne tahot,jotka kuvittelevat hyötyvänsä siitä,jos hän kaatuisi.

Katkera usein syyttää muita,varsinkin Hengessä vaeltavia katkeriksi.
      Psykologia on sen todistanut.

Tämä Puunala aiheuttaa monille ristiriitaisia tuntemuksia,sellainen on tyypillisesti Jumalamme palvelija.

• Anonyymi

Sairaat saavat vaahdota.
      Terveiden on asia pitää järjestystä.

• Anonyymi

Näin on.
      Tuli tässä mieleeni.
      Järjestys se olla pitää.

• Anonyymi

Kyllä s näyttää olleen ja olevan olemassa

• Anonyymi

Aloittaja ihmettelee, eikä ole ainoa!

• Anonyymi

Henri Puumalaa EI OLE Poliisi epäillyt näistä asioista,mistä häntä täällä syytetään.

• Anonyymi

Se oli kai josku 40 vuotta sitten?

Nyt eletään 2023, ja tämän palstan tekstit ovat julkisessa katselussa!

• Anonyymi

Piipaa-auton sijaan toiset viranomaiset hoitavat häirköitä...

• Anonyymi

ketjussa infoa mitä sorttia tää prohveetta on!!

• Anonyymi

Kun tutkii tänäön rohveetan taustoja, tulee 100% vakuuttuneeksi, ettei JUMALA ole häntä prohveetaksi kutsunut ja asettanut.

Pelkkää ihmistason touhua, harhaisuutta, taikuuden tasoa.

No, hengelliset uskovat näkevät!

• Anonyymi

Kuin myöskin sinun harhaisuutesikin.

• Anonyymi

Puumalan markkinat ja mainoskampanja on kui savu joka haihtuu...
      Kun, Jumala ei ole siinä mukana, vaan kaukana!

• Anonyymi

Kyllä tuon rohveetan "laatu" selviää, kun lukee hänen tekstejään...
      Voi onnetonta harhailijaaa.

• Anonyymi

Joo. Yhä pimeämpiä ovat!

• Anonyymi

Lut.kirkko kaatuu.
      Herätyksen Tuuli Voimistuu.

• Anonyymi

Eipä näytä voimistuvan....

• Anonyymi

Rohveetta itse "veikkasi",että liha kuolee kolmessa kuukaudessa.
      Jos herätys alkoi syyskuussa 2023,ensimmäiset merkit näkyvät joulukuussa. :)

• Anonyymi

Hiljaista on kuin huopatossutehtaassa!!! :))

• Anonyymi

No, satusedät sepittävät, kuka niitä uskoo

• Anonyymi

Saahan sitä ennustella!

• Anonyymi

Antero "Mooses" Laukkasen,on Jumala Luvannut Parantaa.

• Anonyymi

Eikös se joku muka parantunut helmikuussa 2023?
        Niin se "suomen profeetta" vakuutti, julkisesti!

No, Jumala se ei ollut joak lupasi. Siis Raamatun, Kaikkivaltias Pyhä Jumala.

Se oli rohveetan Mielikuvitus-jumala, joka aina harhoja puhelee....

• Anonyymi

Loppusuoralla on tän rohveetan harharetki....

• Anonyymi

Tän rohveetan keissi on jo loppusuoralla.

• Anonyymi

Todella sairasta touhua!

• Anonyymi

Rohveetan "keissi" päättyi jo.
      Toukokuun alussa2023.

Hän oli ollut soluttautujana sisilian cosa nostrassa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Puumalalla kova vastuun paikka julkisista valheistaan, ennustuksesta, että Laukkanen nousee pyörätuolista jouluun mennessä.

• Anonyymi

Ei noussut, ei noussut! Törkeä on ollut tuollainen pelleily!

• Anonyymi

Ei noussut niin!!

• Anonyymi

Vääräksi profetaksi on itse itsensä todistanut.

• Anonyymi

zzzx

• Anonyymi

Niin se nyt näkyy.

• Anonyymi

Kastellaan sen rohveetan "alttari".
      Sittenpähän näemme.

• Anonyymi

Nähty jo on!

Valheprofeetta vain lisää itse todistusta, että on väärä profeetta!

Kannattaai lukea, mitä JUMALA lausuu sellaisista?

5 Moos 18:20

• Anonyymi
      • Anonyymi

Laukkanen eksyttää!

• Anonyymi

Pahat ovat näytteet tuolta rohveetalta..

• Anonyymi

Helluntalaisuus on eksyttämistä!

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      23
      4027
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      93
      2004
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      92
      1369
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      168
      1311
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      58
      1179
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1085
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      194
      1030
    8. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      47
      953
    9. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      942
    10. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      897
    Aihe