Lisää muisteloita

jorojukka-kukka

Miehet eivät tahdo millään uskoa naista, jos hän kertoo omista häirintäkokemuksistaan. Se on surullista ja kertoo miesten asenteesta naisia kohtaan hyvinkin paljon.

Oma kokemukseni on jo vuosien takaa. Samassa talossa asunut mies (ulkomaalainen) ahdisteli minua todella monta vuotta. Tuijotteli ikkunoihin, kävi käsiksi rappukäytävässä, koiralenkillä, yritti suudella, kähmi, ehdotteli suoraan ja selvitti varusteittensa koko minulle. Olin tylsistynyt tilanteeseen, mutta mitä voi tehdä, kun kukaan ei olisi kuitenkaan ottanut asiaa vakavissaan.

Naisen koskemattomuus pitäisi kuitenkin olla ihan selviö...miehillekin.

Ja tällä kertaa VAIN ASIALLISET KOMMENTIT tähän ketjuun. Jos niitä ei ole, jätä kommentoimatta kokonaan.

47

2156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähimuisti pelaa

JOTKUT naiset eivät tahdo millään uskoa miestä, jos hän kertoo omista turhautumiskokemuksistaan. Se on surullista ja kertoo näiden naisten asenteesta miehiä kohtaan hyvinkin paljon.

Oma kokemukseni toistuu tällä palstalla harva se päivä.
      Palstalla asustava nainen (luultavasti ?) vähättelee, yleistää omia kokemuksiaan, puhuu asian vierestä ja selvittää rintavarusteidensa
      kokoa. Olen tylsistynyt tilanteeseen, mutta mitä tehdä kun itse haluaisi
      keskustella vakavasti feminismistä.

Asiallisen keskustelun palstalla pitäsi kuitenkin olla selviö..vaikka olisinkin nainen.

Ja tähän sitten kaikki asiattomat kommentit. Jos niitä ei ole niin voidaan
      keskutella ihan asiastakin.

• P.e.p.e.

"Ja tähän sitten kaikki asiattomat kommentit. Jos niitä ei ole niin voidaan
        keskutella ihan asiastakin."

Toi oli paha.

• Raipe

Sinut pitäisi toimittaa eläintieteelliseen museoon harvinaisena uroksena, joka ei ole kiinnostunut rintavarustuksen koosta. Siellä on ihan oma osasto tylsistyneitä, mutta feminismistä kiinnostuneita uroksia varten.
        Tilaa on varattu harvinaisuudet huomioiden melko vähän, joten saanet olla siellä ihan rauhassa pitkähkön ajan..

"Sen" koosta kiinnostumattomille sovinistinaaraille tullaan avaamaan oma lokero ihan siihen viereen, joten te ihmiskunnan harvinaisuudet olette siinä sopivasti lähellä. Käytännöllinen ratkaisu jo opaskierrosten kannalta.

• P.e.p.e.

..... kun sätkää käärin taivasalla ja tuli vesisaje.

Miten minun pitäisi kertomukseesi suhtautua, mitä voin tehdä?

• mukana koiralenkillä

niin ei luulis miesten tulevan ahdistelemaan.

Olisit voinut usuttaa koirasi miehen kimppuun.

Lopeta nämä tyhjänpäiväiset tarinasi. Ei niihin kukaan usko.

• yksinkertainen

Kyllä meillä on ollut täällä tapana toimia jos joku nainen ilmoittaa tulleensä häiriköidyksi. Muisteloista löytyy erään tutun naisen hakeminen kotoa pois koska mies ystävä pisti turpaan. Miehelle tehtiin samalla selväksi, että vastaavaa ei ole syytä jatkossa tapahtua. Nainen luonnollisesti erosi tästä miehestä.

Mieleen tulee yksi raiskauksen estäminen sekä muutamia pienempiä huomautuksia mieshenkilöille siitä miten naista kohtaan tulee käyttäytyä - mikä on asiallista ja mikä ei.

Jos omaa mielitiettyä joku mies ahdistelisi niin ei taatusti toista kertaa ahdistelisi.

Ero voi olla siinä, että jos näistä kirjoittaa nettiin niin kukaan ei osaa lähteä avuksi. Ehkä kannattaa ensi kerralla kertoa jollekin oikealle ihmiselle.

• Nari_Säre

...tulee mieleen, että semmoinen ystäväpiiri on ilmeisesti ollut pieni, tai olematon, koska kukaan ei koskaan oikein meinaa tai ole meinannut uskoa mitään ahdinkoa, mihin hän on miesten taholta joutunut...

Se on ollut kova nuoruus... ja jos vielä jatkuu, niin ei ihme, että feminismi nousee esiin.

• jorojukka-kukka

Uskotko, että naisen sanaan uskottaisiin? Vai kävisikö niin, että aina naisesta löytyisi jokin vika...hän olisi liian epäuskottava, liian femininistinen, liian kurvikas, liian hemaiseva, liian suurella kaula-aukolla ja lyhyellä hameella liikenteessä? Tai että nainen vain haluaisi pilata miehen maineen, haluaisi huomiota itselleen, olisi pahansuopa, olisi miesvihaaja, olisi 'joku saat*** feministi', olisi joku huumorintajuton tiukkapipo, olisi käsittänyt asian täysin väärin jne...jne...?

Kiitos muuten asiallisesta vastauksestasi!

• jorojukka-kukka
        Nari_Säre kirjoitti:

...tulee mieleen, että semmoinen ystäväpiiri on ilmeisesti ollut pieni, tai olematon, koska kukaan ei koskaan oikein meinaa tai ole meinannut uskoa mitään ahdinkoa, mihin hän on miesten taholta joutunut...

Se on ollut kova nuoruus... ja jos vielä jatkuu, niin ei ihme, että feminismi nousee esiin.

No toki ystäväpiiri on uskonut ja kehottanutkin toimenpiteisiin, mutta epäilin asukasyhteisön yleistä mielipidettä, joka leimaa hyvin helposti naisen, jos nainen tuo julkisuuteen vähänkään jotain väärinkohtelua miesten taholta. Tottakai ystävät tunsivat minut ja tiesivät, etten itse aiheuta millään tavalla tilannetta. Ei silti, ko. mies jahtasi myös ympäristön muita naisia ja siitä oli naisten kesken puhettakin. Ei ihan samassa talossa sentään.
        Kuronen käy esimerkistä, miten naisen käy, kun kertoo miehen epäreilusta kohtelusta.

• Ulkopiiriläinen
        jorojukka-kukka kirjoitti:

No toki ystäväpiiri on uskonut ja kehottanutkin toimenpiteisiin, mutta epäilin asukasyhteisön yleistä mielipidettä, joka leimaa hyvin helposti naisen, jos nainen tuo julkisuuteen vähänkään jotain väärinkohtelua miesten taholta. Tottakai ystävät tunsivat minut ja tiesivät, etten itse aiheuta millään tavalla tilannetta. Ei silti, ko. mies jahtasi myös ympäristön muita naisia ja siitä oli naisten kesken puhettakin. Ei ihan samassa talossa sentään.
        Kuronen käy esimerkistä, miten naisen käy, kun kertoo miehen epäreilusta kohtelusta.

"Kuronen käy esimerkistä, miten naisen käy, kun kertoo miehen epäreilusta kohtelusta."

Kurosen esimerkki osoittaa, että kertomalla tienaa isot rahat.

• jorojukka-kukka
        Ulkopiiriläinen kirjoitti:

"Kuronen käy esimerkistä, miten naisen käy, kun kertoo miehen epäreilusta kohtelusta."

Kurosen esimerkki osoittaa, että kertomalla tienaa isot rahat.

Oikein hyvä niin.

• orestees

Kuronenhan on pelkkä rahan perässä juokseva ja julkisuuteen väkisellä tunkeva akka. Aika turhaa käyttää sitä minään esimerkkinä yhtään missään jos ei noita mainitsemiani kahta asiaa oteta huomioon. Aika moni ihminen on kanssani samaa mieltä. SUKUPUOLESTA RIIPPUMATTA!!!!

• Nari_Säre

...nuo uskottavuusongelmasi asukasyhteisössänne ja, kuten aiemminkin toit esiin, työpaikallasi?

Ilmeisesti nykyisin et työssä kuitenkaan kärsi uskottavuusongelmista.

Olisiko ihan paikallaan lukiolaisnuorisolle tms. pitää vaikkapa kommunikointikursseja?

• jorojukka-kukka
        orestees kirjoitti:

Kuronenhan on pelkkä rahan perässä juokseva ja julkisuuteen väkisellä tunkeva akka. Aika turhaa käyttää sitä minään esimerkkinä yhtään missään jos ei noita mainitsemiani kahta asiaa oteta huomioon. Aika moni ihminen on kanssani samaa mieltä. SUKUPUOLESTA RIIPPUMATTA!!!!

"Aika moni ihminen on kanssani samaa mieltä." Aivan joukossa tyhmyys sen kun tiivistyy!

Mitä ihmeen pahaa kukaan näkee halussa ansaita toimeentulonsa?

• jorojukka-kukka
        Nari_Säre kirjoitti:

...nuo uskottavuusongelmasi asukasyhteisössänne ja, kuten aiemminkin toit esiin, työpaikallasi?

Ilmeisesti nykyisin et työssä kuitenkaan kärsi uskottavuusongelmista.

Olisiko ihan paikallaan lukiolaisnuorisolle tms. pitää vaikkapa kommunikointikursseja?

Ei kysymys ollut MINUN USKOTTAVUUSONGELMASTA, vaan yleensä naisen häirintäkokemuksiin suhtaudutaan joko vähätellen, ivallisesti tai nainen itse syyllistäen.

Ihan sama nuoruuteni työpaikassa.

Nykyinen asemani on sen tyyppinen, ettei häirintää enää pääse tapahtumaan tai käy niinkuin taannoin täällä kertomalleni miehelle; pyysin häntä käyttämään oveamme enää yhden kerran, kun lähti toimistosta. Hän totteli.

• yksinkertainen

Uskotko, että naisen sanaan uskottaisiin? Vai kävisikö niin, että aina naisesta löytyisi jokin vika...hän olisi liian epäuskottava, liian femininistinen, liian kurvikas, liian hemaiseva, liian suurella kaula-aukolla ja lyhyellä hameella liikenteessä? Tai että nainen vain haluaisi pilata miehen maineen, haluaisi huomiota itselleen, olisi pahansuopa, olisi miesvihaaja, olisi 'joku saat*** feministi', olisi joku huumorintajuton tiukkapipo, olisi käsittänyt asian täysin väärin jne...jne...?

Kiitos muuten asiallisesta vastauksestasi!

varmasti joskus on naisessakin syytä saamaansa kohteluun. Samoin kuin miehetkin voivat saada asiatonta huutelua, tönimistä ja muuta vastaavaa jos ovat itse ensin omalla käyttäymisellään sen saaneet aikaiseksi. Peili on jokaisella. Katsokaa siihen.

• orestees

"Aika moni ihminen on kanssani samaa mieltä." Aivan joukossa tyhmyys sen kun tiivistyy!

Mitä ihmeen pahaa kukaan näkee halussa ansaita toimeentulonsa?

"Aivan joukossa tyhmyys sen kun tiivistyy!" Niinkuin sinä taas yksinäisenä sutena olet aina oikeassa. Muistaakseni iltasanomien gallupissa n.90% sanoi olevansa ostamatta kirjaa ja suuri osa juuri keskustelupalstalla tuomitsi sen kirjan. Sinäkö tuolta joukkion "ulkopuolelta" näet kaiken kirkkaammin? hah!

Olen aivan satavarma että jos mies olisi kirjoittanut kirjan niin julistaisit täällä että miten se kehtaa pilata tuon naisen elämän.

katseesi on todella sukupuolittunut(korjaa ihmeessä jos olen väärässä). Naisen tekemä ei mene väärin. Entä jos ihmiset ovatkin yksilöitä, eli sukupuoli ei merkitsekkään aina kaikkea kaikessa?

• Nari_Säre

Ei kysymys ollut MINUN USKOTTAVUUSONGELMASTA, vaan yleensä naisen häirintäkokemuksiin suhtaudutaan joko vähätellen, ivallisesti tai nainen itse syyllistäen.

Nykyinen asemani on sen tyyppinen, ettei häirintää enää pääse tapahtumaan tai käy niinkuin taannoin täällä kertomalleni miehelle; pyysin häntä käyttämään oveamme enää yhden kerran, kun lähti toimistosta. Hän totteli.

...että mielestäni sinä et edusta "yleensä naista" näine tarinoinesi.

Onneksi.

Muutoin varmaan sekä minulla että aika monella muullakin olisi aika omituinen kuva suomalaisista naisista.

• jorojukka-kukka
        Nari_Säre kirjoitti:

Onneksi.

Muutoin varmaan sekä minulla että aika monella muullakin olisi aika omituinen kuva suomalaisista naisista.

Vai vääristeletkö ihan puruuttasi.

En ole missään vaiheessa väittänyt edustavani NAISIA YLEENSÄ.

Väitin, että NAISTEN HÄIRINTÄKOKEMUKSIIN YLEENSÄ SUHTAUDUTAAN EPÄLUULOISESTI....

Ja se on, Nari hyvä, ihan eri asia.

• jorojukka-kukka
        Nari_Säre kirjoitti:

Onneksi.

Se minkälainen naiskuva tämän palstan f-vastaisilla ihmisillä on, ei todellakaan vastaa todellisuutta. Ei sinne päinkään, vaan se naiskuva lähtee omista oletuksista ja omasta halusta nähdä naiset tietyntyyppisesti. Näkemys pohjautuu erittäin vankasti sokeroituun illuusioon, että nainen voi Suomessa tällä hetkellä hyvin. Näkemystä pitää yllä tarve, ettei miehen tarvitsisi muuttua.

• jatkuu..

Väitin, että NAISTEN HÄIRINTÄKOKEMUKSIIN YLEENSÄ SUHTAUDUTAAN EPÄLUULOISESTI....

"En ole missään vaiheessa väittänyt edustavani NAISIA YLEENSÄ.

Väitin, että NAISTEN HÄIRINTÄKOKEMUKSIIN YLEENSÄ SUHTAUDUTAAN EPÄLUULOISESTI...."

Kun omat "kokemuksesi" kyseenalaistetaan, niin vastaan tyylin "naista/naisia ei uskota"....sitä Narikin lienee tarkoittanut..

• jorojukka-kukka
        yksinkertainen kirjoitti:

varmasti joskus on naisessakin syytä saamaansa kohteluun. Samoin kuin miehetkin voivat saada asiatonta huutelua, tönimistä ja muuta vastaavaa jos ovat itse ensin omalla käyttäymisellään sen saaneet aikaiseksi. Peili on jokaisella. Katsokaa siihen.

Mutta mihin piirtyy Yksinkertaisen raja siitä, milloin nainen on itse syyllinen kohtaamaansa häirintään ja milloin ei. Ja mitkä kaikki asiat siihen vaikuttavat?

• jorojukka-kukka
        jatkuu.. kirjoitti:

"En ole missään vaiheessa väittänyt edustavani NAISIA YLEENSÄ.

Väitin, että NAISTEN HÄIRINTÄKOKEMUKSIIN YLEENSÄ SUHTAUDUTAAN EPÄLUULOISESTI...."

Kun omat "kokemuksesi" kyseenalaistetaan, niin vastaan tyylin "naista/naisia ei uskota"....sitä Narikin lienee tarkoittanut..

Entä kun naisyksilölle annetaan ymmärtää, ettei

JUURI HÄNEN HÄIRINTÄKOKEMUKSIINSA USKOTA???

- Muiden kyllä uskotaan, mutta missä niitä on?

- Ai jaa, mutta ei me kyllä taas sinunkaan kokemuksiin uskosta, muiden kyllä, mutta missä niitä on?

- Hah, hahaa, ei uskota sinun, muiden kyllä, mutta missä niitä on?

Ja tarina jatkuu hamaan maailman tappiin saakka.

• jorojukka-kukka
        orestees kirjoitti:

"Aivan joukossa tyhmyys sen kun tiivistyy!" Niinkuin sinä taas yksinäisenä sutena olet aina oikeassa. Muistaakseni iltasanomien gallupissa n.90% sanoi olevansa ostamatta kirjaa ja suuri osa juuri keskustelupalstalla tuomitsi sen kirjan. Sinäkö tuolta joukkion "ulkopuolelta" näet kaiken kirkkaammin? hah!

Olen aivan satavarma että jos mies olisi kirjoittanut kirjan niin julistaisit täällä että miten se kehtaa pilata tuon naisen elämän.

katseesi on todella sukupuolittunut(korjaa ihmeessä jos olen väärässä). Naisen tekemä ei mene väärin. Entä jos ihmiset ovatkin yksilöitä, eli sukupuoli ei merkitsekkään aina kaikkea kaikessa?

Asiaa monipuolisesti ajattelevat eivät vain viitsi ottaa NIIN PALJON kantaa. Esim. suomi24 Julkkisjuorut ovat vähitellen saaneet myös puoltavia kommentteja Kurosen haukkumisen rinnalle.

Ja hei, vaikka 99,99 % suomalaisista olisi toista mieltä kanssani, niin minä pysyn omassani, koska mietin kannanottoni hyvin tarkkaan ja pystyn myös argumentoimaan ne yksilöidysti. Se, etten ole suurten massamielipiteiden kannalla juuri koskaan, ei minua haittaa, mutta sinua näkyy haittaavan. Eli et siis ole omasta kannastasi varma. Pikku vinkki; kannattaa valita sellainen kanta, ettei se horju eikä harmita, vaikka muut ovat toista mieltä.

• niin...

Entä kun naisyksilölle annetaan ymmärtää, ettei

JUURI HÄNEN HÄIRINTÄKOKEMUKSIINSA USKOTA???

- Muiden kyllä uskotaan, mutta missä niitä on?

- Ai jaa, mutta ei me kyllä taas sinunkaan kokemuksiin uskosta, muiden kyllä, mutta missä niitä on?

- Hah, hahaa, ei uskota sinun, muiden kyllä, mutta missä niitä on?

Ja tarina jatkuu hamaan maailman tappiin saakka.

"Entä kun naisyksilölle annetaan ymmärtää, ettei

JUURI HÄNEN HÄIRINTÄKOKEMUKSIINSA USKOTA???"

Edelleen samaa jankutusta. Se, ettei sinua uskota, on sukupuolittunutta?

Onko sinun todellakin noin vaikea uskoa, etteivät kaikki pidä SINUN tarinoitasi uskottavina. Vai oletko vain niin pettynyt siiheen, etteivät SEPITTÄMÄSI tarinat uppoa kaikkiin?

• ymmärtäminen?

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000004&conference=670&posting=22000000023557457#22000000023557457

Vastaisitko viimeinkin?

• orestees

Asiaa monipuolisesti ajattelevat eivät vain viitsi ottaa NIIN PALJON kantaa. Esim. suomi24 Julkkisjuorut ovat vähitellen saaneet myös puoltavia kommentteja Kurosen haukkumisen rinnalle.

Ja hei, vaikka 99,99 % suomalaisista olisi toista mieltä kanssani, niin minä pysyn omassani, koska mietin kannanottoni hyvin tarkkaan ja pystyn myös argumentoimaan ne yksilöidysti. Se, etten ole suurten massamielipiteiden kannalla juuri koskaan, ei minua haittaa, mutta sinua näkyy haittaavan. Eli et siis ole omasta kannastasi varma. Pikku vinkki; kannattaa valita sellainen kanta, ettei se horju eikä harmita, vaikka muut ovat toista mieltä.

Ihan turhaan alat minun mielipiteitteni vankkuutta ottamaan esille. En minä siitä asiasta mitään mieltä olisi jos minulla ei asiasta olisi mielipidettä. Noihin sinun yksilöityihin argumentteihin en ala ottamaan mitään kantaa. Melkoiselle puolustuskannalle alat kyllä tässä asiassa.
        Etkä näköjään kehdannut kommentoida noita minun väitteitänikään, joten lähden siitä oletuksesta että ne ovat totta.

• Mä vaan

voitko todistaa tuon väitteen "yleensä naisen häirintäkokemuksiin suhtaudutaan joko vähätellen, ivallisesti tai nainen itse syyllistäen" ?

• Guran

En tiennyt valtaasi noin suureksi. Komennat, ja silloin totellaan. Oletko ehkä Mustanaamio, vaeltava Aave?

• yksinkertainen

Mutta mihin piirtyy Yksinkertaisen raja siitä, milloin nainen on itse syyllinen kohtaamaansa häirintään ja milloin ei. Ja mitkä kaikki asiat siihen vaikuttavat?

Ei tähän varmaan ole mitään nyrkkisääntöä olemassa. Tietynlainen käyttäytyminen väärässä paikassa ja väärään aikaan aiheuttaa mahdollisesti ei toivottua reaktiointia.

Ihanne tietenkin olisi, että mikään käytös ei aiheuta mitään ikävää ja että sellaista käytöstä joka ikävyyksiä voi aiheuttaa ei esiintyisi. En hae tässä nyt mitään oikeutusta lähentelyille vaan ihan syy-seuraus-suhteita.

• Nari_Säre

...olisi todennäköisesti kyllä uskonut sinua ainakin tuossa tapauksessa.

Nyt vain rohkeasti solmimaan sosiaalisia suhteita sotureihin ja muihinkin reippaisiin ihmisiin, jotka uskovat sinua.

• Jack orig.

Sinulla näitä juttuja riittää aina sopivin välein. Onko niitä tulossa vielä paljon lisää vai oletko ne kaikki jo kertonut.

Noin niin kuin yleisesti: jos tarinan kertojaa ei uskota, niin onko vika kuuntelijassa vai kertojassa? Pitääkö meidän kaikkien tosissaan uskoa sinun fantasioihisi?

• jorojukka-kukka

Kyllä.

Ps. Tästä vuosia kestäneestä ahdistelusta oli kyllä fantasia kaukana, vaikkei tilanne ollut niin paha kuin luottamusmiehen kanssa, joka pystyi vaikuttamaan työilmapiiriinkin.

• jerejukka-orvokkikukka
    • Suomalainen mies

"Naisen koskemattomuus pitäisi kuitenkin olla ihan selviö...miehillekin."

Niin se onkin. Ainakin Suomalaisille miehille. Ulkomaalaiset miehet ovat asia erikseen.

• Muzette

Minua on puristeltu baareissa pepusta ja sitä ovat tehneet sekä mies- että naissukupuolta edustavat. Tavallaan se on imartelevaa, koska ei ketä tahansa puristella pepusta.

Voi ajatella vaikka sillä lailla, että pepun puristelija on elänyt 3 vuotta puutteessa. Se tasoittaa kummasti mielipahaa. Sitten voi vielä ajatella olevansa seksuaalisesti houkutteleva.

Mutta lyhyesti: Pepun puristelu on väärin, ellei toinen anna siihen lupaa. Näissä tapauksissa mistä kerroin, ei lupaa ollut.

Syy siihen miksi mainitsen asian, on se että sekä naisissa että miehissä löytyy potentiaalia seksuaaliselle häirinnälle. Seksuaalinen häirintä ei ole kiinni sukupuolesta. Se saattaa olla enemmänkin kiinni ulkonäöstä. Vaikka henkilöllä on mahdollisesti hyvä (houkutteleva) ulkonäkö, niin se ei tee hänen häirinnästä luvallista.

• ulkomaalainen.....

... mies oli hintti ja (syystäkin) luuli sinua, mieheksi??!!!

Juttusi ei siis ole mitään feministipalstan materiaalia.

• Vuosia sitten......

se tuntu hyvältä ! Ilmoitus jäi tekemättä...ulkomaalaisesta, jos vaikka....mutta EI. Nyt sitten vuosia jälkeenpäin syyllistetään KAIKKI Suomalaiset miehet!!! Tyhmä naaras!

• "ei ole mitään hirvittävämpää kuin mielikuvitus ilman hyvää makua"

Tuota voisit pohtia ennen kun sorvaat uuden aloituksen.

• Kiito-Orava

"
      talossa asunut mies (ulkomaalainen)
      "
      Kuuleppas nyt. Kyllä kulttuurien erilaisuutta pitää suvaita. Muista, että monikulttuurisuus on rikkaus.

Eteläisten maiden 'macho' kulttuurit rikastavat kummasti tulevaisuudessa suomalaisten feminismien ajatusmaailmaa...

• Mi-yes

Suomalaisella naisella on asiat varsin hyvin.

Tuo sinun paatoksesi muistuttaa lahinna jonkinlaista uskonnollista palapalaa, jossa jopa leijonat nuolevat viela joku paiva sinun perseesi puhtaaksi.

Kuullostaa silta etta sinulle teini, on ollut hyvin vaikeata kasvaa naisena suomalaisessa yhteiskunnassa.

Tietyssa mielessa tuo on jopa kulttuuri-imperialistista, ottaen huomioon minkalaista todellista karsimysta maailmasta loytyy.

Lienet vahan kuin se prinsessa joka ei pystynyt nukkumaan herneen paalla.

• Mi-yes

...jolla on aikaa aamusta iltaan istua netin aaressa, valittaa naisiin kohdistuvasta huonosta kohtelusta ja paasaantoisesti miesten pahuudesta tms.

Tuli vaan mieleen.

On olemassa ihmisia joilla on asiat oikeasti huonosti. He eivat istu valittamassa sohvassa omaa pienia prinsessakertomuksiaan.

He, ovat vahvoja ihmisia. Aidompiakin.

• yksinkertaisuus...

"Miehet eivät tahdo millään uskoa naista, jos hän kertoo omista häirintäkokemuksistaan."

Naista? Kaikki eivät usko SINUA. Mahdatkohan käsittää asioiden eroa?

Kuka voi edes tietää varmasti sinun olevan nainen?

• ...........

Millainen ulkomaalainen oli kyseessä?

Jos voi kysyä?

• kuuluisa..

...ihana ulkomaalainen mies :)

• Seuraavaksi voisit kertoa pedofiilisia taipumuksia omaavasta yläasteen jumppamaikasta, mies tietysti ja seuraava jakso rippikoululeirin nuorisopapista, jonka silmä paloivat kuin rosvokissalla kun hän katseli tyttörippilapsiaan.

Tarina voi vuosien jälkeen päättyä vanhainkodin yöhoitajaan.

Jännää...............

• toivoisit sisimmässäsi huom...

Todellisuudessa olet hyvin yksinäinen...
      Sinua ei huomata,olet nyhverö.
      Jos olisi sinulla edes käsityötaitoja...et asuis täällä sätissä.
      Ja jos ulos kauneutesitakia uskaltaisit mennä...olisit tansseissa.

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1454
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      55
      1397
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1114
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      121
      1071
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      76
      736
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      691
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      114
      585
    8. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      572
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      558
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      515
    Aihe