himputti kun

..rahat o kiinni lahjakortissa..osta ny lahjakortilla tuoppeja baarissa.. däääääääääääämmm

28

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tia-Tankero

      Pitää yrittää tehdä jotain vaihtokauppoja siitä lahjakortista.

      • ..jotain semmosta jonkun kaa.. täytyy miettii


    • Hilda-Mari

      myy sitä jollekkin???
      Aina joku ny lahjakortin ostaa...
      Aina miehille saa kaikki vääntäää rautlankasta...

      • ..piikkirautalangasta juu oon pahoillani yritän täst edes ajatella.. no jos joku sen sit ostas hmmmmmmmmm


      • Hilda-Mari
        pervokki kirjoitti:

        ..piikkirautalangasta juu oon pahoillani yritän täst edes ajatella.. no jos joku sen sit ostas hmmmmmmmmm

        Mä puhin ja ojentaa laastaria, Hiltuska ei halunnu kummiskaa satuttaa, nyyhh..


      • Hilda-Mari kirjoitti:

        Mä puhin ja ojentaa laastaria, Hiltuska ei halunnu kummiskaa satuttaa, nyyhh..

        ..on tässä isompiakin onkelmia.. tyyliiin kenelle myyn lahjakortin????????


      • Hilda-Mari
        pervokki kirjoitti:

        ..on tässä isompiakin onkelmia.. tyyliiin kenelle myyn lahjakortin????????

        on, sit mietit kuka ei vois vastustaa sellasta...
        Sit meet ja sanot et ostas ukolles/akalles lahja...
        Yksinkertasta, katos jokavuosi jollakin on esim synttärit tms
        Mikää onkelma ei ole niin iso ettei siihen olis ratkasua, uskotkos?
        Eihän satu enää, puh, puh. puhitus...


      • Hilda-Mari kirjoitti:

        on, sit mietit kuka ei vois vastustaa sellasta...
        Sit meet ja sanot et ostas ukolles/akalles lahja...
        Yksinkertasta, katos jokavuosi jollakin on esim synttärit tms
        Mikää onkelma ei ole niin iso ettei siihen olis ratkasua, uskotkos?
        Eihän satu enää, puh, puh. puhitus...

        ..ei satu.. jooh no kyllähän stokkalta varmaan löytyy melkeen kenelle vaa tavaraa..


      • Hilda-Mari
        pervokki kirjoitti:

        ..ei satu.. jooh no kyllähän stokkalta varmaan löytyy melkeen kenelle vaa tavaraa..

        ny sitten hommiin.
        Tosson sulle tuoppi, kietase se niin alkaa luistaan,ajatus.


      • Hilda-Mari kirjoitti:

        ny sitten hommiin.
        Tosson sulle tuoppi, kietase se niin alkaa luistaan,ajatus.

        ..sen nautin virtuualisesti? .. alan nyt soittelee ihmisille siitä lahjakortista..


      • Hilda-Mari
        pervokki kirjoitti:

        ..sen nautin virtuualisesti? .. alan nyt soittelee ihmisille siitä lahjakortista..

        klunssista, hörppäys, nielasu, röyhtäsy...


      • Hilda-Mari kirjoitti:

        klunssista, hörppäys, nielasu, röyhtäsy...

        ..ehkä jäänkin kotiin ja ehkä vien pullot ja haen olutta sen mitä saa ettei tartte mielikuvaharjotellla kun se on niin kuivaa..


    • Rahalla baarissa tuoppeja myy, ihte olen ne varastanut, tee sääkin niin! :)

      • ..juu no nnteexxx..tarkoitin tietysti sitä ohrasta sisälmystä..


      • pervokki kirjoitti:

        ..juu no nnteexxx..tarkoitin tietysti sitä ohrasta sisälmystä..

        Joskus, sorry!


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        Joskus, sorry!

        ..ja mä tykkään kaivaa nenää..in private.. tai oikeestaan täällä huuhaalla..


    • Sinisiivetär

      ongelmia..eiks kukaan hyvä ystävä vois sulle tarjota ja sä sitten lahjarahat lunastettuas tarjoaisit sille tai jotain..minäkin tänään sorruin ostaa lahjakortin kummitytölle ja tietty se nyt sitte kans manaa, kun menee kaljalle, et rahat on kortilla..

      • ..on harhaa vain.. no kyllä mä ehkä jollekin sen voisin myyä.. niin voisin tarjota jotain..


      • Sinisiivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..on harhaa vain.. no kyllä mä ehkä jollekin sen voisin myyä.. niin voisin tarjota jotain..

        selviskö sun karhudraama eilen ja hei heitit tossa edellä, et onko joku katssonu muumeja ..mut hei ookko katsonut duumeja??


      • Sinisiivetär kirjoitti:

        selviskö sun karhudraama eilen ja hei heitit tossa edellä, et onko joku katssonu muumeja ..mut hei ookko katsonut duumeja??

        ..kysymykseesi yllä.. karhun draama ei oo selvinnyt muuten mä en halua selvitä vaa humaltua tänään..


      • Sinisiivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..kysymykseesi yllä.. karhun draama ei oo selvinnyt muuten mä en halua selvitä vaa humaltua tänään..

        siellä kaljalla..pitäskähän munkin lähtee..kun vetelee viimesiä talvilona päiviä tässä..


      • Sinisiivetär kirjoitti:

        siellä kaljalla..pitäskähän munkin lähtee..kun vetelee viimesiä talvilona päiviä tässä..

        ..mutta toivottavasti pian ainaki viis kybää hubarahaa taskuss.. mikäli lahjakortti lähtee..

        viuuu ja sitte kalliooo.. arvasit oikee..boom bomit on naisten kaks kivaa osaa josta tykkä oikke kovasti..


      • Sinisiivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..mutta toivottavasti pian ainaki viis kybää hubarahaa taskuss.. mikäli lahjakortti lähtee..

        viuuu ja sitte kalliooo.. arvasit oikee..boom bomit on naisten kaks kivaa osaa josta tykkä oikke kovasti..

        kattoo noita duumeja..siis tosi pornosti puhuttu muumien päälle..


      • Sinisiivetär kirjoitti:

        kattoo noita duumeja..siis tosi pornosti puhuttu muumien päälle..

        ..mä kyllä nyt ihan reaalielämän käsin kosketeltavia boom bomeja kaipailen..jospa tuolta kylmästä ulkomaailmasta semmosii löytys..


      • Sinisiivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..mä kyllä nyt ihan reaalielämän käsin kosketeltavia boom bomeja kaipailen..jospa tuolta kylmästä ulkomaailmasta semmosii löytys..

        löytää joka kulmalta..nyt tietty toi ilma on aika kylmä, et me naiset varjellaan kylmältä tota kalustoo, mut lämmin juoma kera lämpimän halin jo alkaa riisuttaa päällimmäistä villapaitaa pois..


      • Sinisiivetär kirjoitti:

        löytää joka kulmalta..nyt tietty toi ilma on aika kylmä, et me naiset varjellaan kylmältä tota kalustoo, mut lämmin juoma kera lämpimän halin jo alkaa riisuttaa päällimmäistä villapaitaa pois..

        ,,no niinhän sitä luulisi..alan nyt soittelee siitä lahjakorttijutusta että asiat etenis edes yhdelle ja ketut yhdelletoista tuopille..


      • Sinisiivetär
        pervokki kirjoitti:

        ,,no niinhän sitä luulisi..alan nyt soittelee siitä lahjakorttijutusta että asiat etenis edes yhdelle ja ketut yhdelletoista tuopille..

        sulle..ja löytämillesi boomeille..))


      • Sinisiivetär kirjoitti:

        sulle..ja löytämillesi boomeille..))

        ..uusi yritys huomenna..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe